Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 22 mei 2016 @ 22:06:

In deze situatie zou ik ook een al sturen.

Je kan er iets in vermeld als.



Ik vond het laatst erg gezellig, echter ik was wel verbaasd dat je eigenlijk nog met de afronding van je huwelijk bezig bent.

Lijkt mij beter als je eerst de tijd en ruimte neemt om dat op een goede manier af te ronden. Heel veel sterkte en ik kom je vast weer gauw een keer tegen bij....

Zoiets



Suc

Is wel weer jammer he, tref je een een leuke vent, zit er weer een complexe situatie bij.

Ach, valt we mee Joh!....je moet het niet zo zwaar zien, daarom zeg ik ook, of het kanaal in!..of fijn verder daten, hij komt vanzelf.

Nooit opgeven!

Doorgaan, doorzetten...en gebruik humor, doet veel goed.

Zie alles fijn lekker luchtig.

.

Je laat je toch niet dom wegvagen door zo,n valide hersen gebeuren.?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 22 mei 2016 @ 21:58:

[...]



Klopt, helemaal gelijk...altijd, en mooi gezegt.

.

Maar ach ,mannen weten dit best van ons vrouwen hoor, en tja...ze weten zelfs dat ze lul gedrag vertonen..dus tja...in dit geval, gewoon niets meer zeggen, en, echt helemaal niets, en gauw verder daten.Tja ik hou van duidelijke en open communicatie, dus netjes afronden lijkt mij wel het minste, maar goed dat ben ik. Niet iedereen ziet dat zo en dan is niets zeggen ook heel veel zeggen. Is eigenlijk de mannenmanier. Die doen dat regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 22:12:

[...]



Tja ik hou van duidelijke en open communicatie, dus netjes afronden lijkt mij wel het minste, maar goed dat ben ik. Niet iedereen ziet dat zo en dan is niets zeggen ook heel veel zeggen. Is eigenlijk de mannenmanier. Die doen dat regelmatig.

Ik geloof je meteen,Iris, klopt..is ook een mannenmanier.

Slap en zwak.

En zeker ook dit gedrag van deze man, van TO...daarom kunnen wij nog wat leren, van dit soort mannen!

Behandel ze ook zo!!

.

Klaar.

.

Maar nooit bij lieve mannen he?

Die niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En Iris, dan zijn wij nog netjes he?..met gewoon negeren?

.

Dat weten ze best hoor, wees maar niet bang.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik snap je punt Elle, maar negeren is voor mij een no go area. Er moet echt veel gebeuren voor ik daar voor kies.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel een bericht sturen dat het over en out is, maar ook niet meer dan dat. Helemaal niets laten horen, nee, daar ben ik ook niet van.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 22:22:

Ik snap je punt Elle, maar negeren is voor mij een no go area. Er moet echt veel gebeuren voor ik daar voor kies.

Dat kan Iris, niets mis mee, maar euhh...iemand is toch niet achterlijk?

Ik ga uit van gewoon verstand hebben, dus ja...anders kan ik voor iedereen wel een excuus gaan maken, en dat doe ik dus niet.

In dit geval van TO, koos ik er heel bewust voor , om niets meer te zeggen.

En dan is hij nog goed af.

Zou er geen woord meer aan vuil willen maken, aan dit soort, maar ook geen vingergetyp.

Niets dus.



Vind het ook niet staan naar zijn vrouw toe.

Bah, akelig.

En zo wens ik al helemaal niet door een vrouw behandeld te worden, die voelt mij aan, die weet wat ik bedoel.

Dus nee, geen app.

Niets meer.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 22:12:

[...]



Tja ik hou van duidelijke en open communicatie, dus netjes afronden lijkt mij wel het minste, maar goed dat ben ik. Niet iedereen ziet dat zo en dan is niets zeggen ook heel veel zeggen. Is eigenlijk de mannenmanier. Die doen dat regelmatig.



Netjes afronden na 1 date? Het is geen relatie geweest. Als die man zegt dat het initiatief bij viva-Amber ligt dan mag zij toch best de keuze maken niet te reageren? Is dat gelijk negeren? Welnee. Negeren is niet antwoorden als hij contact zoekt.

Als ze nu een appje stuurt met ik zie het niet zitten want gezin etc dan geeft ze ook haar verwachtingen weg. Veel te vleiend voor zo'n man.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een appje.

Het is 2016 niet 2006.
Alle reacties Link kopieren
Appen is lijnen leggen!

.

Haha, dat weet hij ook wel.

Niet doen dus.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
En nu ik er over nadenk had ze meteen het contact moeten afkappen, op de avond zelf. Want blijkbaar hebben ze wel gesproken over een eventueel vervolg. Toen die man voorstelde: ik laat verder contact aan jou over had ze ook beleefd kunnen bedanken.
quote:safrat schreef op 22 mei 2016 @ 22:30:

[...]





Netjes afronden na 1 date? Het is geen relatie geweest. Als die man zegt dat het initiatief bij viva-Amber ligt dan mag zij toch best de keuze maken niet te reageren? Is dat gelijk negeren? Welnee. Negeren is niet antwoorden als hij contact zoekt.

Als ze nu een appje stuurt met ik zie het niet zitten want gezin etc dan geeft ze ook haar verwachtingen weg. Veel te vleiend voor zo'n man.

Ik zie het zo: ze heeft aangegeven dat ze het leuk vindt en een vervolgdate ziet zitten. Nu wil ze dat niet meer en meldt ze dat. Eén appje en klaar. Lijkt mij lekkerder dan niets doen, want dan kun je op ieder moment een appje van hem verwachten.



Andersom als hij eerst enthousiast was, maar toch afhaakt omdat hij niet meer wil hoop ik ook op een appje. Dan is het fatsoenlijk afgerond.
Je gaat toch geen minicruise accepteren als je op wereldreis wilt? Dat weet je toch meteen?
Alle reacties Link kopieren
En dan zit je tegen zo,n app aan te staren.



Om hem vervolgens weer te blokkeren?

Lieve heer, wat een gedoe, om een man die getrouwd is.

Je creëert alleen maar situatie,s ..oh, sorry dit, sorry dat, je hebt er compleet niets aan.

Want dan heb je zo,n meeeeter op je app!...een getrouwdé man dus, nou die wens ik niet op mijn telf.

Want dan gooi ik dat ding het kanaal in.

.

Zou jammer zijn.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:safrat schreef op 22 mei 2016 @ 22:36:

En nu ik er over nadenk had ze meteen het contact moeten afkappen, op de avond zelf. Want blijkbaar hebben ze wel gesproken over een eventueel vervolg. Toen die man voorstelde: ik laat verder contact aan jou over had ze ook beleefd kunnen bedanken.

Ja maar dat is best confronterend. Ik heb een tijdje fors gedate en bij het afscheid lieten we altijd in het midden of er een vervolg kwam of zeiden we iets positiefs.



De dag erna appte ik hem dan dat er geen date 2 of 3 kwam. Ik vind dat netjes, maar het maakt me ook onrustig als er open eindjes zijn. Daar hou ik niet van. Dus dat speelt ook mee.
quote:elle5460 schreef op 22 mei 2016 @ 22:40:

En dan zit je tegen zo,n app aan te staren.



Om hem vervolgens weer te blokkeren?

Lieve heer, wat een gedoe, om een man die getrouwd is.

Je creëert alleen maar situatie,s ..oh, sorry dit, sorry dat, je hebt er compleet niets aan.

Want dan heb je zo,n meeeeter op je app!...een getrouwdé man dus, nou die wens ik niet op mijn telf.

Want dan gooi ik dat ding het kanaal in.

.

Zou jammer zijn.

Grappig. Ik vind het juist heel bevrijdend. Eén app, dan blokkeren en klaar.



Ik heb ooit 1 keer via Happn een man per ongeluk gehost en dat vond ik echt niet prettig.
Alle reacties Link kopieren
Is alleen maar prettiger voor haarzelf om wel een app. te sturen.

Dan heeft ze zelf in de hand wat en wanneer ze schrijft.

Dan niks laten horen en onverwachts staat hij voor haar deur ofzo.



Dus ik zou lekker zelf de controle willen houden.

En voor een app voorbeeld, zie m'n eerdere post.



Fijne avond
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:safrat schreef op 22 mei 2016 @ 22:36:

En nu ik er over nadenk had ze meteen het contact moeten afkappen, op de avond zelf. Want blijkbaar hebben ze wel gesproken over een eventueel vervolg. Toen die man voorstelde: ik laat verder contact aan jou over had ze ook beleefd kunnen bedanken.Precies, maar dat heeft ze niet gedaan en daardoor zit ze nu met het probleem dat ze hem dat alsnog moet gaan vertellen. Niets meer van je laten horen, vind ik in dit geval de slechtste oplossing.
Alle reacties Link kopieren
Zou het gewoon via app doen. Het was maar één date, en je hoeft niet meer uit te leggen dan dat jij een tweede date niet ziet zitten. Zou niet weten waarom je daarover zou bellen. En afspreken al helemaal niet, dat kan hem ook nog weer valse hoop geven.
Alle reacties Link kopieren
Goede tekst zoiets idd. Al houd ik het wel bij mezelf. Ik wil het niet zo wat hij ermee doet moet hij zelf weten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eens met Iris, een net appje om aan te geven dat je geen interesse meer hebt ivm zijn nog bestaande huwelijk. Ghosten is zo ontzettend onbeschoft, ongeacht wat de ander doet moet je je niet zo willen verlagen.
Jeetje come on wat een gezeur dit. App m gewoon dat je geen interesse hebt in een bezette man daten. Ik snap dat niet hé. Overduidelijk huftergedrag en in plaats dat je het meteen afkapt er een topic aan wijden met voors en tegens en mjah wat nu.



Dit is toch zo klaar als een klontje of kom ik nou van Mars?
quote:Deadpool schreef op 23 mei 2016 @ 09:22:

Jeetje come on wat een gezeur dit. App m gewoon dat je geen interesse hebt in een bezette man daten. Ik snap dat niet hé. Overduidelijk huftergedrag en in plaats dat je het meteen afkapt er een topic aan wijden met voors en tegens en mjah wat nu.



Dit is toch zo klaar als een klontje of kom ik nou van Mars?Alpha centauri B
quote:badmeester schreef op 23 mei 2016 @ 09:28:

[...]





Alpha centauri BWat lief ik ben een ster !
quote:Deadpool schreef op 23 mei 2016 @ 09:42:

[...]



Wat lief ik ben een ster !En je snapt meteen wat ik bedoel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven