Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt niet in elke situatie gelijk eerlijk zijn. Onze date was in de middel of nergens en hij moest mij ' s nachts nog thuis brengen. Nogal ongemakkelijk situatie. Hoe ik het zo ver heb laten komen? Hij ging al een tijdje in groepjes mee, was aardig, presenteerde zich als gescheiden en opzoek naar vrienden. Ik dacht dat de date vriendschappelijke was. Op de weg terug vertelde hij de waarheid over zijn relatie. Ik moest toen nog veilig thuis komen . Hij kwam daarnaast psychisch onstabiel over. Ik heb beleefdheden uitgewisseld omdat hij dat graag wilde en ik graag naar huis wilde. Het heeft mij nogal overvallen allemaal maar dat geeft hem geen recht om achter mij aan te blijven lopen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem trouwens een app gestuurd dat vriendschap er niet in zit, dat er geen basis is en dat ik hem daarom ook van mijn lijst heb gehaald en heb geblokkeerd. Dat ik verder wel beleefd zal reageren mochten we elkaar nog eens tegen komen maar dat er niets meer in zit dan dat. Lijkt mij toch vrij duidelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vervelende situatie VA en ik snap best dat je je opeens in een hele rare situatie bevond waardoor je nu nog steeds in een lastig pakket zit.



Een troost: het is niet je buurman die nogal enthousiast bijna stalkachtig gedrag begon te vertonen, zoals bij mij het geval is. Ik heb hem behoorlijk bot tot de orde moeten roepen en dat was heel vervelend maar onvermijdelijk. Nu loop ik straal langs hem heen. Echt niet mijn stijl en super oncomfortabel.



Dat wordt jou hopelijk bespaard in jouw vriendenkring als hij er bij is.
Een 1e date waarbij je afhankelijk bent van zijn vervoer is natuurlijk nooit een goed idee, dat blijkt maar weer.

Dat je je de 1e keer liet verleiden tot onwaarheden, dat kan de beste gebeuren. Maar daarna gewoon opnieuw over het vrienden blijven? Dat vind ik echt dom. Had dan een wat duidelijkere app gestuurd toen je hem ging afwijzen.

Natuurlijk geeft hem dat niet het recht om achter je aan te blijven lopen, maar ik denk dat je nu dus wel gewoon heel eerlijk en duidelijk tegen hem moet zijn. Veel mannen zijn niet zo goed in het opmerken van hints en signalen en dit exemplaar lijkt geen uitzondering daarop te zijn.
Alle reacties Link kopieren
We hadden elkaar vaak gezien alleen niet 1 op 1. Ik rijd geen auto. Ik lees nu mijn appjes terug en ik heb het niet gehad over vriendschap. Ik heb geschreven dat er niet meer in zit dan 1 date omdat hij nog een relatie heeft en dat ik zonder complicaties wil open staan voor anderen in mijn leven. Daarna veel succes met verder daten. Hij heeft daarop geschreven dat hij vrienden wil blijven en op die app heb ik niet gereageerd tot vandaag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tja ze zeggen altijd dat een man gewoon ja hoort totdat hij keihard nee hoort.



Of ze de hints echt niet oppakken of gewoon koppig blijven volharden weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Iris, ik hoop het ook maar ik bereid mij overal op voor ook omdat hij niet zo aardig is geweest over sommige mensen die ik ken. Sommige zijn ook wel bijzonder en uitgesproken, maar het rare is dat hij blijft omgaan ook met mensen die hij niet aardig vindt.



Nou ik ben nu wel heel duidelijk geweest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En door niet te reageren heeft hij waarschijnlijk aangenomen dat je het ook goed vond, want je het dat voorstel niet duidelijk afgewezen.
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen, maar toen hij een complicatie werd heb ik toch gereageerd



Ik had geen zin in een app discussie de vorige keer en ik dacht in een groep hebben we geen last van elkaar. Hij blijft het bijna 1 op 1 contact opzoeken en daar heb ik geen zin in.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zo zie je maar weer dat open en duidelijk communiceren altijd beter is dan negeren, vaag zijn of te beleefd doen. Een duidelijke app had je dit alles bespaard maar gelukkig heb je nu goed doorgepakt en kun je hopelijk nu zonder een rare hijgende gast in je nek verder daten.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mannen niet zo dom zijn als zij zich voor doen. 'Er zit niet meer in dan 1 date' lijkt mij toch helder.



Ik denk dat hij hoopte dat ik nog zou bij draaien daar hij zichzelf godsgift to women vindt. Er zijn te veel rare dingen gezegd op de terug weg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja, de wereld zit vol met vreemde vogels. Eind goed, al goed dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor. Dat je niet bent in gegaan op zijn opmerking om vrienden te blijven, impliceert toch wel dat je daar niet héél enthousiast over was. Het had voldoende kunnen zijn en op die manier hadden volgende ontmoetingen (in groepsverband) niet echt ongemakkelijk hoeven te zijn.

Ik vind dan ook dat deze situatie niet het gevolg is van jouw handelen, meer van zijn drammerige instelling.

Maargoed, hopelijk ben je nu van hem af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven