Kan dit via app?

22-05-2016 20:00 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 date gehad met iemand die ik via/via mijn vriendenkring heb leren kennen. Het was op zich gezellig alleen het ging te snel voor mij. Ik heb mij een beetje laten meeslepen door de situatie. Hij wil vaker afspreken. Ik was ook enthousiast. Ik heb mij echter bedacht. Hij heeft zijn vorige relatie waarin hij kinderen heeft niet goed afgesloten. Hij verblijft nog veel bij zijn gezin soms dagen achter elkaar. Er is officieel niets geregeld t.a.v uit elkaar gaan ook geen regeling voor de kinderen. Het voelt voor mij niet goed. Kan ik het maken om via app e.a. af te kappen?

Ik zal hem via via nog wel tegen komen.



Er zijn nog wat andere zaken die voor mij niet kloppen maar ik wil vanwege herkenbaarheid niet in detail treden. Tips? Please.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:badmeester schreef op 23 mei 2016 @ 11:46:

[...]





En je snapt meteen wat ik bedoel!<insert nerd smiley> Maar een ster waarin dan? In botte opmerkingen of in doorzien dat vrouwen hier gewoon veelste moeilijk over lopen te wikken en te wegen terwijl een 'sorry dude je hebt al een vrouw dus ehm so long and thanks for all the fish' afdoende is en zo gestuurd is?
Nee joh. Jij zegt kom ik van Mars?



Ik zeg nee, van Alpha Centauri. Oftewel je komt van nog veeeeeeel verder weg. Snap je?
quote:badmeester schreef op 23 mei 2016 @ 12:02:

Nee joh. Jij zegt kom ik van Mars?



Ik zeg nee, van Alpha Centauri. Oftewel je komt van nog veeeeeeel verder weg. Snap je?Owja zo kan je hem ook nog zien hahaha. Als in waar ik vandaan kom niet wat ik ben. En daar heb je helemaal gelijk in want zo schreef ik hem in eerste instantie ook.
Helder.
Alle reacties Link kopieren
En ik kom van venus natuurlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Al geappt?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2016 @ 13:12:

En ik kom van venus natuurlijk.

Zo is dat!..juist mooi, maar zoals ik je hier ken, ben je vrij nuchter persoon, althans dat denk ik.

Dus heel even vraag ik me af, wat maakt dat je dat nu niet bent, en ik blijf bij mijn mening, niks meer zeggen Amber.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Niet geappt. Ik zit wel op de lijn van Elle echter ik wil het afsluiten ook omdat ik geen gedoe wil in mijn (nieuwe) vriendenkring.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Done.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2016 @ 14:14:

Done.

Klasse !.....en beloof me dat je doordate viva Amber.

.

Ontzettend veel geluk voor jou, en mocht hij toch om wat voor reden contact opnemen.

Niets meer doen, blijf volhardend.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:viva-amber schreef op 22 mei 2016 @ 20:11:

Ik zal wat duidelijker zijn. Ik weet inmiddels dat hij gehuwd is. Niemand zou iets over ons mogen weten. Ik heb geen zin in discussie, vandaar. Ik ben hier niet zo goed in.Dan gewoon appen. Zeggen dat je er over nagedacht hebt en besloten hebt je daar niet voor te lenen. Klaar.
quote:elle5460 schreef op 22 mei 2016 @ 22:10:

[...]



Ach, valt we mee Joh!....je moet het niet zo zwaar zien, daarom zeg ik ook, of het kanaal in!







Dat kanaal is inmiddels wel een uitgekauwd iets hoor.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Elle.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En, wat was zijn reactie? Of heb je hem meteen geblokkeerd? (Dat zou ik zelf dan weer niet doen).
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2016 @ 17:27:

Dank je wel Elle.Graag gedaan beste Viva amber.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Way to go bovenarm!
Alle reacties Link kopieren
Het is geaccepteerd. Hij wil de gewone vriendschap wel in stand houden. In groepsverband vind ik het ok.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Badmeester ik zal straks een foto plaatsen dan kun je zien dat ik in het echt heel klein ben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan hoor

Is beter dat je app stuur vd duidelijkheid.

Inderdaad anders gespeculeer in je vriendengroep of hij komt ineens bij je langs.

Beter helder afkappen.



Fijne avond
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren




Ik sta in het midden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Voegt niets toe.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:viva-amber schreef op 23 mei 2016 @ 19:38:

[afbeelding]



Voor wie twijfelt ik sta in het midden en we staan op gelijke grond.En in cm?
Alle reacties Link kopieren
Snuffelbeertje de uitleg staat in topic. Hij heeft zich in eerste instantie gepresenteerd als gescheiden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik 1.60m de heren boven de 2m.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zou die foto wel weer weghalen.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven