Kerstkaart naar collega

18-12-2014 05:54 88 berichten
Hoi allemaal,



Gestopt met therapie, gisteren zei mijn vriend, ohh nog even een kerstkaart sturen naar p, ze is een vrouwelijke collega, met onze namen op de kaart de beste wensen en de groeten.



Toen zei hij voor de grap of zal ik veel liefs erop schrijven. Ik zei hoezo, het was een grap zei hij.Toen zei hij, ik schrijf wel veel liefs naar J (een andere vrouwelijke collega.



Ik ben overstuur, het gaat niet meer.



Wat vinden jullie is het niet raar om veel liefs op een kerstkaart te schrijven naar een vrouwelijke collega ?
quote:leeuwenwelp schreef op 18 december 2014 @ 07:14:

[...]





Ik ben gestopt met therapie omdat het niet goed voelde.Dan zoek je een andere therapeut. Therapie voelt in het begin vaak niet zo lekker. Je woelt wat los, en dat is vaak niet fijn in het begin. Maar je koet wel, want dat zijn nu juist de dingen die in het dagelijks leven gaan schuren. Je gaat niet voor niets in therapie. Je hebt ergens last van. Werk daar dan ook aan. Leg niet alles bij een ander neer. Zelfreflectie is een groot goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 18 december 2014 @ 08:00:

Je geeft wel snel op he? Nu alweer gestoot met therapie? Je bent 14 jaar met hem samen, hij heeft je nog nooit iets misdaan. Je bent bezig met 'je laatste kansjes' en je stopt weer met therapie. Weet je, ik ga hier ook geen tijd meer insteken. Van mij had je al lang vliegles gehad.



JIJ bent overstuur? Je hebt het warme vest genaamd 'slachtofferrolletje' weer gevonden? Een schop onder je hol moet je hebben.Eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 18 december 2014 @ 08:03:

[...]





Juist niet apart. Naar mensen die mijn vriend niet kent komt ook alleen mijn naam. Lijkt me niet meer dan logisch.Hier ook. En omgekeerd ook.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 08:12:

[...]



Ik vind 'liefs' nogal onpersoonlijk. Denk dat ik dat naar al mijn 'niet-zakelijke' kennissen schrijf. Zeker op een kerstkaart.



*Zal vanaf nu geen 'liefs' meer op de kerstkaarten schrijven *Oh van mij mag je hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 18 december 2014 @ 08:15:

[...]



Oh van mij mag je hoor Zal ook wel aan mij liggen hoor . Loop steeds over van de liefde
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Stom eigenlijk hoe zo 1 woordje een andere lading aan een kerstkaart kan geven voor sommigen. Had er nooit bij stilgestaan.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Haha, nou ik heb door een zware paar jaren het kaf van het koren kunnen scheiden. Het kaf krijgt de groetjes, het koren mijn liefs. Maar zo sta ik erin. Ieder zijn ding denk ik dan maar
Ik kreeg bijvoorbeeld van een kennis een kaart met een geprint etiket voorop met adres ( handig) en binnenin een geprint etiket met de wensen en hun namen. ( prullenbakwaardig) van mijn lieve vriendin kreeg ik een handgeschreven kaart met allemaal leuke wensen voor het nieuwe jaar, zo leuk gedaan. Ze wenste me bijvoorbeeld het laatste parkeerplekje, en meer van dat soort kleine dingen die het leven aangenaam maken. Die gaat op het prikbord. Een kaart kan zo persoonlijk zijn als je m zelf maakt.

Maar liefs voor een collega waar je niets mee hebt...
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben de hele nacht wakker gelegen en jij hebt nu een beste dip over één woord, liefs? Serieus?

Het is nou niet dat er op die kaart staat, 'Truus, vandaag laat ik je eens alle hoeken van de werkruimte zien achterlangs'.



Ga terug in therapie TO, een nare jeugd is rot, maar je moet dat proberen niet in je relatie te betrekken.

Werk aan jezelf verder en maak je niet druk om het woord liefs.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 18 december 2014 @ 08:27:

Ik kreeg bijvoorbeeld van een kennis een kaart met een geprint etiket voorop met adres ( handig) en binnenin een geprint etiket met de wensen en hun namen. ( prullenbakwaardig) van mijn lieve vriendin kreeg ik een handgeschreven kaart met allemaal leuke wensen voor het nieuwe jaar, zo leuk gedaan. Ze wenste me bijvoorbeeld het laatste parkeerplekje, en meer van dat soort kleine dingen die het leven aangenaam maken. Die gaat op het prikbord. Een kaart kan zo persoonlijk zijn als je m zelf maakt.

Maar liefs voor een collega waar je niets mee hebt...

Werk je soms met mijn vader? Troost je, zijn kinderen krijgen niet beter (Die man is nog steeds blij dat hij weet hoe hij met een computer moet omgaan, al doet hij het al 25 jaar voor zijn werk ).



Dat van je vriendin bedoel ik ook een beetje. Al onze vrienden/familieleden krijgen een persoonlijke boodschap. De rest krijgt:

Prettige wensen,

blablabla

Liefs,

DorothyParker/MeneerParker/HuizeParker (schrap door wat niet van toepassing is).
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ja, een nare jeugd is rot. Maar werkelijk, wil jij de rest van je leven bij alles wat tegenvalt roepen dat je een nare jeugd hebt gehad? Laat het in vredesnaam bij je jeugd en neem nu verantwoordelijkheid voor je toekomst. Of wil je als je 80 bent terugkijken op een leven wat je helemaal zelf, eigenhandig, verneukt hebt omdat je een slechte jeugd hebt gehad? Nee he?
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 08:32:

[...]



Werk je soms met mijn vader?.Ik weet niet, ben jij 11 en woon je tegenover mij?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet druk om maken, TS.



Veel liefs,



ClintIron



(om maar aan te geven dat het echt niet zo persoonlijk klinkt)
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 18 december 2014 @ 08:37:

[...]



Ik weet niet, ben jij 11 en woon je tegenover mij?Nee, ben vorig weekend 12 geworden
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
TO, je bent duidelijk een "voeler" die alles wat ze voelt als de waarheid interpreteert.

Jij voelt iets negatiefs, dus dan zal het ook wel negatief zijn.

Denk eens na over wat je voelt, analyseer je gevoelens. Waarom voel ik het zo? Heb ik er reden voor om aan te nemen dat mijn gevoelens juist zijn? Zijn de signalen die ik opving misschien helemaal niet negatief?

Jij lijkt me zo iemand die als een voorbijganger lelijk naar je kijkt op straat, meteen denkt dat het voor jou persoonlijk bedoeld is. Maar misschien moet de lelijkkijker gewoon ontzettend nodig naar de wc. Beetje vreemd voorbeeld, maar het lijkt me dat jij zo inderdaad met gevoel omgaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 18 december 2014 @ 07:33:

Christus!!!

Weer een topic?

IK heb zo vreselijk met je vriend te doen

En ik denk dat bij hem de maat wel bijna vol is nu

Zeker omdat hij dat zelf ook zegt.



Je zegt dat je gestopt bent met de therapie omdat het niet goed voelde?

Voelt dit lekker dan?



Ik ken echt niemand die van zulke kleine muggen zulke grote olifanten kan maken

En daar heeft je jeugd echt NIETS mee te maken hoor

Daar kan je simpelweg niet op terug blijven vallen

Dus dat stokpaardje zou ik maar eens in de kast zetten



Eens!



En serieus 14 jaar samen en jij gaat je zo lopen aanstellen om een woordje als liefs???



Ik had je allang gedumpt als ik je vriend was. Wat een pracht exemplaar met engelengeduld is dat. Wees maar blij met hem.



En je jeugd staat hier buiten. Ik heb ook een rot jeugd gehad maar die bepaald niet hoe ik nu leef.

Je kunt ook denken: oke het verleden was kut laat ik dan van de rest wel wat moois maken
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
14 jaar samen? Dacht dat TO vooraan in de 20 was
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Pff wat een negativiteit zeg! Zo zwaarmoedig allemaal wat je zegt en schrijft en hoe je dingen ziet.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind veel liefs niet kunnen.



Vrouwelijke collega's verdienen meer persoonlijke aandacht, dan deze standaard zinnen



"veel kussen en een warme knuffel" is al iets beter.



Maar zoiets kan toch wel:



"Laat de warmte en geluk

Die kerst en nieuwjaar met zich brengen

Het hele jaar in je hart gloeien"
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:The_wizzard schreef op 18 december 2014 @ 10:46:

Nee ik vind veel liefs niet kunnen.



Vrouwelijke collega's verdienen meer persoonlijke aandacht, dan deze standaard zinnen



"veel kussen en een warme knuffel" is al iets beter.



Maar zoiets kan toch wel:



"Laat de warmte en geluk

Die kerst en nieuwjaar met zich brengen

Het hele jaar in je hart gloeien"
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:The_wizzard schreef op 18 december 2014 @ 10:46:

Nee ik vind veel liefs niet kunnen.



Vrouwelijke collega's verdienen meer persoonlijke aandacht, dan deze standaard zinnen



"veel kussen en een warme knuffel" is al iets beter.



Maar zoiets kan toch wel:



"Laat de warmte en geluk

Die kerst en nieuwjaar met zich brengen

Het hele jaar in je hart gloeien"





HAHAHAHA weet je wat ik in de gauwigheid las? Een warme lul en iets met ' in je groeien'.

Oh boy, ik met mijn dirty mind....
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 18 december 2014 @ 10:31:

14 jaar samen? Dacht dat TO vooraan in de 20 was



Ja ik ook zo komt ze over.

Las die 14 jaar net in een reactie van iemand.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 18 december 2014 @ 10:57:

[...]





HAHAHAHA weet je wat ik in de gauwigheid las? Een warme lul en iets met ' in je groeien'.

Oh boy, ik met mijn dirty mind....



Dit is een perfecte zin voor TO, dan bereik je ook dat je collega's je herinneren.

Geef toe veel orgineler als prettige kerstdagen.

Of zoiets als "dit jaar na al onze hete nachten,zit ik al weer naar het volgende jaar te smachten"
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Tja...nogmaals hij maakt het je ook niet makkelijker..

Maar goed, dat zei ik de vorige keer ook al, geloof ik.

.

Is hij wel helemaal de geschikte voor jou, vraag ik me even af....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
ik schrijf op alle kerstkaarten liefs
followthesun wijzigde dit bericht op 18-12-2014 11:04
Reden: spelfout
% gewijzigd
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven