Kleding ex

24-02-2017 14:50 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag misschien.



Wij zijn uit elkaar.

Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.

Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?

Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.

En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.



Maar ik wil van alle spullen af zsm.



Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
.
Hij was vreemdgegaan, toch? Dan zou ik geen medelijden hebben met hem over eventueel in vuilniszakken kreukende kleren. Ik zou ze zo snel mogelijk bij hem in de tuin dumpen, dan ben je eraf en kun je verder. Jouw koffers lekker houden hoor.
lekker in vuilniszakken gooien meid, na wat hij je geflikt heeft sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Vuilniszakken prima, hij strijkt het mooi zelf maar. En een datum voorstellen waarop hij het meeneemt zodat je er vanaf bent? Als in: uiterlijk dan ophalen anders gaat het in de kledingcontainer
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Vuilniszakken kunnen prima hoor, niks mis mee.



Verder hangt het er een beetje vanaf hoe lang jullie uit elkaar zijn.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Vuilniszakken zijn prima en ik zou hem en berichtje sturen wanneer hij de spullen kan komen halen en dat je ze na die tijd buiten zet.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Hahah.. 2 maanden terug toen ik ging verhuizen kwam mijn kleding ook allemaal in vuilniszakken,

niets mis mee toch??
Alle reacties Link kopieren
Ja vreemdgaan inderdaad.



Oke dan ga ik verder met de vuilniszakken. Twijfelde een beetje of dat misschien niet heel erg raar is en ik beter kan wachten tot hij het zelf inpakt.

Maar ik weet dat hij heel laks is en we dan zo weken verder zijn, dat wil ik niet.
.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent niet meer verantwoordelijk voor zijn spullen. Ik zou ze juist extra kreuken, als ik zie wat hij gedaan heeft, maar dat is weer wat anders In elk geval is het al heel wat dat je z'n kleren voor hem inpakt. Als hij niet tevreden is hoe het ingepakt is, had hij het zelf moeten doen.



Sterkte!
Later is nu
Als hij z'n kleding ongekreukt en netjes had willen hebben had hij zich maar behoorlijk moeten gedragen in jullie relatie, dan hadden ze nog netjes in de kast gelegen.

En idd wat betreft t ophalen, graag voor dan en dan anders ligt t in de tuin.

Koffers lekker zelf houden, komen van pas als je een fijne vakantie voor jezelf boekt
Alle reacties Link kopieren
quote:Baankje1 schreef op 24 februari 2017 @ 14:56:

Vuilniszakken zijn prima en ik zou hem en berichtje sturen wanneer hij de spullen kan komen halen en dat je ze na die tijd buiten zet.oh, kijk, dit wilde ik ook nog zeggen: als hij inderdaad zo laks is, een ultimatum geven "Dan kun je het komen halen, daarna gaat het naar het goed of humanitas"
Later is nu
Ik heb het gewoon in een Humanitas bak gegooid.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan: alles in vuilniszakken klaar zetten en zo snel mogelijk op laten halen. Niet op de afspraak? Vuilniszakken buiten zetten. Jij bepaalt nu hoe jij jouw leven verder zet. En dat is zo snel mogelijk zonder zijn spullen. Sterkte Isa. Ik vind het ontzettend rot voor je.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Vuilniszakken en appen met een vaste afspraak: je kan het op die dag op dat moment of die andere dag op dat moment komen ophalen. Als je er dan niet bent gaat het weg.



Daaaaaag!
Ik kijk nogal veel Judge Judy de laatste tijd.

Die zegt bij elk vonnis: je haalt je spullen binnen 3-5 dagen op, anders is het van de persoon in huis en mag die ermee doen wat ie wil.



Lijkt me een hele goede voor jou en je ex. Meldt het hem maar. Afhandelen hoor, anders blijf je leuren.

Dat je zijn spullen voor hem inpakt vind ik al netjes genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Oké hij is dus vreemd gegaan. Mag hij blij zijn dat het alleen om kreukels gaat.



Heb eens iets gehoord over een vrouw die alle knoopjes van zijn overhemden had geknipt.

Met de boodschap " hier, je kan toch zo goed naaien"
quote:Merel7 schreef op 24 februari 2017 @ 15:09:

Oké hij is dus vreemd gegaan. Mag hij blij zijn dat het alleen om kreukels gaat.



Heb eens iets gehoord over een vrouw die alle knoopjes van zijn overhemden had geknipt.

Met de boodschap " hier, je kan toch zo goed naaien"



Of wat jeukpoeder erin. Of garnalen in de zomen naaien...

Maar vooral zorgen dat je zo snel mogelijk al zijn spullen uit je huis hebt, zodat jouw huis weer helemaal jouw plekje is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merel7 schreef op 24 februari 2017 @ 15:09:

Oké hij is dus vreemd gegaan. Mag hij blij zijn dat het alleen om kreukels gaat.



Heb eens iets gehoord over een vrouw die alle knoopjes van zijn overhemden had geknipt.

Met de boodschap " hier, je kan toch zo goed naaien"

Klinkt goed

Maar alle energie die ik nog aan hem verspil is zonde. Ik ben nog heel netjes, heb ook niet gescholden of wat dan ook.

De manier hoe ik erachter moest komen was gewoon heftig dat steekt nog het meest.

Hij komt zichzelf wel tegen vroeg of laat.
.
Alle reacties Link kopieren
Je doet het helemaal goed! Snap wel dat je zijn spullen kwijt wil en ook dat je er niet op zit te wachten dat hij weer in je huis is en bij je kasten zit. Of dat-ie steeds weer langs komt om even iets te halen. Of zijn kleding netjes blijft is jouw zorg niet. Dat lost hij zelf maar op.



Ik heb alle spullen van ex ook ingepakt omdat het me te lang duurde. Hij nam alleen de dingen mee die hij direct nodig had en de rest duurde maar. En ik wilde niet dat hij nog weer overal in huis kwam. Heb alles in verhuisdozen (had ik nog staan) in een ruimte gezet waar hij van buiten wel bij kon maar zo dat hij het huis zelf niet in hoefde.

Toen ben ik op vakantie gegaan met voor de boodschap dat hij het op kon halen voordat ik terug was.



Sterkte! Is moeilijk genoeg allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:SF_ schreef op 24 februari 2017 @ 15:10:

[...]





Of wat jeukpoeder erin. Of garnalen in de zomen naaien...

Maar vooral zorgen dat je zo snel mogelijk al zijn spullen uit je huis hebt, zodat jouw huis weer helemaal jouw plekje is.



Ohhhh heerlijk dit...

Laat er ff een hond over heen plassen...

Of een kater... bij gebrek aan huisdieren kun je ook zelf aan de slag...





Maar begrijp ik nou goed dat HIJ vreemd gaat en JIJ je dan druk maakt over kreukels in zijn kleren...??????



En er zijn zoveel films hier over...

The other woman

The first wife club...



Die nu gaan kijken met chips en veel chocola...
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:00:

Ja vreemdgaan inderdaad.



Oke dan ga ik verder met de vuilniszakken. Twijfelde een beetje of dat misschien niet heel erg raar is en ik beter kan wachten tot hij het zelf inpakt.

Maar ik weet dat h ij heel laks is en we dan zo weken verder zijn, dat wil ik niet.Als je er snel vanaf wilt kun je nog bij zijn moeder / beste vriend / werk op de stoep zetten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:16:

[...]

Klinkt goed

Maar alle energie die ik nog aan hem verspil is zonde. Ik ben nog heel netjes, heb ook niet gescholden of wat dan ook.

De manier hoe ik erachter moest komen was gewoon heftig dat steekt nog het meest.

Hij komt zichzelf wel tegen vroeg of laat.

In elke zak een nat washandje doen is ook al leuk. Dan moet hij alles opnieuw wassen. Kleine moeite toch?



Zelf zou ik er te netjes voor zijn. Mijn motto is altijd: verlaag je niet tot zijn/haar niveau. Dus wat de ander je ook heeft aangedaan blijf zelf netjes.



(Denken over wraak is soms wel effe lekker! )
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:16:

[...]



Klinkt goed

Maar alle energie die ik nog aan hem verspil is zonde. Ik ben nog heel netjes, heb ook niet gescholden of wat dan ook.

De manier hoe ik erachter moest komen was gewoon heftig dat steekt nog het meest.

Hij komt zichzelf wel tegen vroeg of laat.Top houding. Maar wel even voor jezelf opkomen nu, die spullen moeten zsm de deur uit zodat het huis weer van jou is (goede opmerking hierboven) en je hem overal kan blokken.
Alle reacties Link kopieren
Wat bananendozen scoren en de vuilniszakken met kleding daar verder in doen.



Kunnen dan zo de schuur/berghok in, of mededeling dat je ze op een bepaalde dag buiten bij de deur neerzet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
'Kom je spullen vanavond ophalen, anders gaan ze de container in'.

Vuilniszakken zijn prima hoor!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven