Kleding ex

24-02-2017 14:50 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stomme vraag misschien.



Wij zijn uit elkaar.

Hij is hier een paar keer binnen geweest deze week voor iets anders maar heeft nog niets meegenomen terwijl ik de gang al vol had gezet met een paar koffers.

Ik heb zelf zijn kleding maar ingepakt in de koffers die ik hier had staan van hem maar heb niet genoeg koffers. Nu heb ik de rest in vuilniszakken gedaan maar kleding kreukt daar ook best wel door en ik ga het echt niet allemaal weer strijken. Maar ik vroeg me af of het niet kinderachtig is van mij om het in vuilniszakken te doen?

Ik wil mezelf namelijk niet laten kennen.

En ja, ik moet het wel inpakken want hij gaat het niet doen, probeerde juist bij mij terug te komen omdat hij nu niets heeft.



Maar ik wil van alle spullen af zsm.



Vuilniszakken oke? Of moet ik wachten tot hij een keer komt opdagen met extra koffers?
.
Alle reacties Link kopieren
Die kreukels daar komt ie wel over heen.

En wat wraakopties betreft:

Een vriend van mij heeft ooit de ondergoedla van zijm vriendin volgestrooid met zout en peper. Ging daar beneden aardig irriteren..
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 februari 2017 @ 15:25:

[...]





Als je er snel vanaf wilt kun je nog bij zijn moeder / beste vriend / werk op de stoep zetten.

Ja, ik heb contact gehad met zijn familie.

Zij zijn nu op de hoogte maar hopen eigenlijk dat ik het hem kan vergeven.

Als hij het niet komt ophalen dan kan ik het sowieso daarheen brengen gelukkig.
.
Ik zou willen dat mijn ex mijn kleding in vuilniszakken had gestopt voor me. Had me weer verhuis werk gescheeld.



Je moet wel een heel lief iemand zijn, dat je je dan vervolgens druk gaat maken om wat kreukels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shine_bright1 schreef op 24 februari 2017 @ 15:33:

Die kreukels daar komt ie wel over heen.

En wat wraakopties betreft:

Een vriend van mij heeft ooit de ondergoedla van zijm vriendin volgestrooid met zout en peper. Ging daar beneden aardig irriteren..

Hahaha sommige vrouwen zijn creatief merk ik alweer

Ik zie het gewoon zo, de grootste straf is al dat hij mij kwijt is

Beste wraak voor mij is doorgaan en weer gelukkig worden.

Komt goed
.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:34:

[...]



Ja, ik heb contact gehad met zijn familie.

Zij zijn nu op de hoogte maar hopen eigenlijk dat ik het hem kan vergeven.

Als hij het niet komt ophalen dan kan ik het sowieso daarheen brengen gelukkig.Als meneer het niet ophaalt breng jij het gelukkig?
Om de eer aan mezelf te houden zou ik het een beetje raar opgevouwen in de zakken doen, en na het rare vouwen eerst die vouwen er even goed in strijken. Dan lijkt het net of je er zorg aan hebt besteed, maar heeft hij er meer last van dan van kreukels.
Ik zou ze therapeutisch verbranden.
quote:MinkeDeWit schreef op 24 februari 2017 @ 15:38:

Om de eer aan mezelf te houden zou ik het een beetje raar opgevouwen in de zakken doen, en na het rare vouwen eerst die vouwen er even goed in strijken. Dan lijkt het net of je er zorg aan hebt besteed, maar heeft hij er meer last van dan van kreukels.







Ja, @Isa, ik vind je een tikje te lief. Maar als jij dat fijn vindt, is daar niks mis mee natuurlijk. Maar als een vriendin van me zo zou reageren als jij, zou ik me toch afvragen of ze de boosheid niet heel ver wegstopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 24 februari 2017 @ 15:38:

[...]



Als meneer het niet ophaalt breng jij het gelukkig?

Ik moet wel. Ik ga bijna op vakantie en ik wil niet terug komen en dan tegen zijn zooi aan kijken als ik net lekker ben opgeladen.

Geloof mij, mijn ex weet alles te rekken zodat het er over een paar weken nog staat.

Dus in het ergste geval breng ik het zelf
.
quote:Merel7 schreef op 24 februari 2017 @ 15:09:

Oké hij is dus vreemd gegaan. Mag hij blij zijn dat het alleen om kreukels gaat.



Heb eens iets gehoord over een vrouw die alle knoopjes van zijn overhemden had geknipt.

Met de boodschap " hier, je kan toch zo goed naaien"



GENIAAL!!!



To: ik denk dat je het nu netjes gedaan hebt. Gewoon een bericht sturen met wanneer hij zijn zooi op kan halen en anders gaat t naar t goede doel.

En dan ctrl, alt, delete.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:41:

[...]



Ik moet wel. Ik ga bijna op vakantie en ik wil niet terug komen en dan tegen zijn zooi aan kijken als ik net lekker ben opgeladen.

Geloof mij, mijn ex weet alles te rekken zodat het er over een paar weken nog staat.

Dus in het ergste geval breng ik het zelfZet t anders bij zijn ouders neer. Ben je er ook vanaf kan ie t daar halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:SF_ schreef op 24 februari 2017 @ 15:40:

[...]









Ja, @Isa, ik vind je een tikje te lief. Maar als jij dat fijn vindt, is daar niks mis mee natuurlijk. Maar als een vriendin van me zo zou reageren als jij, zou ik me toch afvragen of ze de boosheid niet heel ver wegstopt.

Oh ik ben zeker wel boos maar ik bel een vriendin en daar kan ik het dan kwijt.

Juist als iemand mij zo gekwetst en vernederd heeft tot op het bot, laat ik me alleen maar van m'n beste kant zien. Zijn verlies namelijk.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:41:

[...]



Ik moet wel. Ik ga bijna op vakantie en ik wil niet terug komen en dan tegen zijn zooi aan kijken als ik net lekker ben opgeladen.

Geloof mij, mijn ex weet alles te rekken zodat het er over een paar weken nog staat.

Dus in het ergste geval breng ik het zelfDan zou ik het nu al wegbrengen. Hoef je daar niet meer aan te denken en er niet meer naar te kijken. Ik zou niet wachten op hem.
Life is short. Eat dessert first.
Je bent erg lief.

Ik.zou ze in vuilniszakken doen en als ik in een appartement zou wonen op de gang 'bewaren'. Of anders op balkon of tuin.

En als ik dat zat was na een paar weken naar de humana bak of de vuilnis. Niet eens appen of mailen ofzo.

Als hij zich nier druk maakt ik ook niet.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:41:

[...]



Ik moet wel. Ik ga bijna op vakantie en ik wil niet terug komen en dan tegen zijn zooi aan kijken als ik net lekker ben opgeladen.

Geloof mij, mijn ex weet alles te rekken zodat het er over een paar weken nog staat.

Dus in het ergste geval breng ik het zelf

Dan snap ik niet dat je het niet gewoon in z'n tuin dondert of belt nu halen of ik maak een ander blij.

Het stond notabene klaar in de gang en hij loopt er langs.

Er moet toch iets in je zijn wat denkt m'n grens is wel bereikt
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:43:

[...]



Oh ik ben zeker wel boos maar ik bel een vriendin en daar kan ik het dan kwijt.

Juist als iemand mij zo gekwetst en vernederd heeft tot op het bot, laat ik me alleen maar van m'n beste kant zien. Zijn verlies namelijk.Erg knap van je, respect! Ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Oh lees nu dat je op vakantie gaat.

Gewoon weg ermee dan.
quote:isa__88 schreef op 24 februari 2017 @ 15:43:

[...]



Oh ik ben zeker wel boos maar ik bel een vriendin en daar kan ik het dan kwijt.

Juist als iemand mij zo gekwetst en vernederd heeft tot op het bot, laat ik me alleen maar van m'n beste kant zien. Zijn verlies namelijk.Hele mooie instelling hoor, maar niet te koste van jezelf. Je heb er last van. Geef hem een ultimatum. Niet gehaald; kledingbak (of toch de fik erin)
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 24 februari 2017 @ 15:44:

[...]



Dan snap ik niet dat je het niet gewoon in z'n tuin dondert of belt nu halen of ik maak een ander blij.

Het stond notabene klaar in de gang en hij loopt er langs.

Er moet toch iets in je zijn wat denkt m'n grens is wel bereiktJa, je hebt eigenlijk ook gelijk
.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt Isa. En zeker zorgen dat je bij terugkomst niet tegen zijn zooi aan moet kijken.

Zowat een eeuw geleden zat ik ook in die situatie. Met dit verschil dat 'schoonouders' blij waren dat ze van me af waren. Meneer kwam zijn spullen maar niet ophalen, dus ik alle pakken en zakken in de auto en naar zijn ouders. Ik zag schoonvader op de 1ste etage voor het raam staan maar ze vertikten het om de deur open te maken. Ik heb alles op het troittoir voor de deur gezet. Toen ik mijn auto aan het keren was kwam de vuilniswagen aanrijden en toen kon ik het niet laten om toch even toe te kijken
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 24 februari 2017 @ 15:43:

[...]



Dan zou ik het nu al wegbrengen. Hoef je daar niet meer aan te denken en er niet meer naar te kijken. Ik zou niet wachten op hem.



Deze. Lekker het hoofdstuk afronden.

Wat fijn dat je bijna op vakantie gaat.
Alle reacties Link kopieren
Stel idd een ultimatum voor ophalen. Als hij dat weet uit te stellen dan knikker je het spul bij hem op de stoep voor je op vakantie gaat.



En respect voor je houding. Echt klasse.
quote:Oudblond schreef op 24 februari 2017 @ 15:47:

Fijn dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt Isa. En zeker zorgen dat je bij terugkomst niet tegen zijn zooi aan moet kijken.

Zowat een eeuw geleden zat ik ook in die situatie. Met dit verschil dat 'schoonouders' blij waren dat ze van me af waren. Meneer kwam zijn spullen maar niet ophalen, dus ik alle pakken en zakken in de auto en naar zijn ouders. Ik zag schoonvader op de 1ste etage voor het raam staan maar ze vertikten het om de deur open te maken. Ik heb alles op het troittoir voor de deur gezet. Toen ik mijn auto aan het keren was kwam de vuilniswagen aanrijden en toen kon ik het niet laten om toch even toe te kijken
Hahaha Oudblond, echt hilarisch .

Ik zou ook gewacht hebben...

Ben alleen bang dat ik zover niet zou komen en de kleding op therapeutische basis opgestookt had.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 24 februari 2017 @ 15:47:

Fijn dat je een vakantie in het vooruitzicht hebt Isa. En zeker zorgen dat je bij terugkomst niet tegen zijn zooi aan moet kijken.

Zowat een eeuw geleden zat ik ook in die situatie. Met dit verschil dat 'schoonouders' blij waren dat ze van me af waren. Meneer kwam zijn spullen maar niet ophalen, dus ik alle pakken en zakken in de auto en naar zijn ouders. Ik zag schoonvader op de 1ste etage voor het raam staan maar ze vertikten het om de deur open te maken. Ik heb alles op het troittoir voor de deur gezet. Toen ik mijn auto aan het keren was kwam de vuilniswagen aanrijden en toen kon ik het niet laten om toch even toe te kijken

Goed gedaan dan hoor! Als jij nota bene die kant op gaat en ze vertikken het om de deur open te doen dan had je ook geen andere keus. Je gaat die zooi niet weer mee terug nemen.

Ja zijn familie hoopt dat het goed komt maar ik zei al dat ik het hem niet kan vergeven.

Nadat ik wanhopige berichten kreeg van hem, zei ik tegen hem succes verder met je leven, jij bent alles wat ik niet zoek in een man
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven