Meerdere malen mishandeld door m'n vriend

19-08-2012 13:25 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
TOPIC IS VAN 2012. ER IS EEN UPDATE!



Hallo,



ik heb meer topics gelezen over meiden die mishandeld zijn door hun vriend, maar wil toch graag m'n eigen verhaaltje doen en tips krijgen. De topics die ik heb gelezen gaan voornamelijk over mannen die er totaal geen spijt van hebben, maar mijn verhaal ligt anders.



Ik heb nu 9 maanden met een hele lieve jongen. We hebben het altijd naar ons zin en wanneer ik me rot voel, voel ik me meteen goed zodra ik bij hem ben. Hij weet hoe hij me weer blij krijgt en laat me altijd met een goed gevoel naar huis gaan. Hij paste goed in het plaatje van mijn verwachtingen tegenover een jongen. Tot de leugens en mishandelingen begonnen. Mijn vriend is een type die altijd de fouten bij een ander zoekt wanneer hij fout zit. Als ik hem wijs op zijn fouten wordt hij boos op mij, gaat hij hysterisch doen en sloopt hij vanalles. Zo heeft hij al 2 mobiels stuk gegooid, al mijn cadeautjes die ik hem had gegeven en gister heeft hij een ketting die ik hem had gegeven van zijn nek afgetrokken en de zee in gegooid, later trok hij ook de ketting die ik van hem heb gehad van mijn nek af. Aan die ketting zat een hartje, toen ik dat weer oppakte werd het meteen van me afgepakt en terug in m'n gezicht gesmeten. Gister gooide hij weer zijn mobiel op de grond, pakte mijn gezicht heel hard beet, gooide met mijn ring die ik van hem heb gehad, en dat terwijl er zoveel mensen in die trein zaten.. Hij denkt aan niemand als die boos is. Zo is het dus vaak voorgekomen dat ik mishandeld ben door hem, ik ben bij m'n nek gepakt, de auto in gesleurd (daar is politie bij geweest, maar heb er geen aangifte van gedaan hoe erg die agente ook aandrong).. Ik ben er toen al voor gewaarschuwd dat een jongen die dit doet nooit zal veranderen, dat het steeds erger zal worden en ik op een gegeven moment alle hoeken van het huis te zien zou krijgen. Ik vertrouwde op mijn vriend en vertelde haar dat hij niet zo'n persoon is. Maar ja, een ervaren agent weet beter dan ik, al is het m'n eigen vriend

Gister waren we bij een festival, daar ben ik met mijn hoofd tegen de kluis aangegooid, er werd hard in m'n heupen geknepen, hij kneep me vaak in m'n arm, pakte me hard beet bij m'n kin, alles met de bedoeling om me pijn te doen. Hij wenste me zelfs de kanker toe. (is geen jongen die vaak met kanker scheld ofzo, maar wenste het me wel toe gister). Hij heeft me fysiek en mentaal helemaal kapot gemaakt, het was zover gekomen dat ik niet eens naast hem durfde te zitten. Als hij mijn hand pakte, was ik al bang dat hij me pijn ging doen. Het voelde niet meer goed aan om bij hem te zijn, en ik voelde me goed toen ik hem weg zag lopen. Toen pas voelde ik me veilig en gerust. Maar buiten dat hebben we een geweldige relatie gehad. En hij toont nu spijt van zijn gedrag. Hij zegt dat hij zijn woede aanvallen moet leren te beheersen en daarom hulp gaat zoeken. Maar dit is mij al zo vaak verteld en er is nooit wat van gekomen. Elke keer als hij aan me heeft gezeten zei hij dat hij hulp ging zoeken, dat het niet meer zou gebeuren en toch gebeurde het telkens weer. Er zit nu veel angst in mij dat ik écht alle hoeken van het huis te zien krijg als ik er nu geen punt achter zet, maar zonder hem zie ik ook geen leven voor me. Ik ben het gewend om iedere dag bij hem te zijn... Het enige probleem tussen ons is inderdaad zijn woede aanvallen, en dat hij me dan gaat mishandelen.. Ik heb hem onderhand al zoveel kansen gegeven en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.



Ik ben de draad kwijt en hoop echt dat ik hier goede raad zal krijgen
Alle reacties Link kopieren
Gezien je andere topics denk ik niet dat het een zaak is dat je vriend moet veranderen, maar dat jijzelf moet veranderen. Hoe komt het toch dat je telkens een man treft die je mishandelt en misbruikt en jij dat keer op keer weer accepteert? Daar ligt een heel diep issue waar jij zelf met een goede psycholoog mee aan de slag moet.
Omdat er zo veel mannen zo zijn... denk ik dan.
quote:camomille schreef op 08 november 2012 @ 12:24:

Gezien je andere topics denk ik niet dat het een zaak is dat je vriend moet veranderen, maar dat jijzelf moet veranderen. Hoe komt het toch dat je telkens een man treft die je mishandelt en misbruikt en jij dat keer op keer weer accepteert? Daar ligt een heel diep issue waar jij zelf met een goede psycholoog mee aan de slag moet.Helemaal mee eens,maar helaas zal to hier (nog) wel niets mee doen.
quote:Dolores007 schreef op 08 november 2012 @ 12:27:

Omdat er zo veel mannen zo zijn... denk ik dan.



Ik denk toch echt dat er meer mannen NIET zo zijn dan WEL.

Zegt wel iets over to zelf dat ze steeds weer dat soort hufters aantrekt.!
quote:Dolores007 schreef op 08 november 2012 @ 12:14:

[...]



WaarvoorOm doodongelukkig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel heftig topic met veel leed, het wordt me maar weer eens duidelijk dat het véél meer voorkomt dan wordt gedacht.



Ik ben het eens dat TO zelf wat aan haar eigenwaarde moet doen. TO, jij mag er zijn hé! Jij bent vast een hele lieve, gevoelige en inlevende vrouw. Jij hebt teveel wat jou partners te weinig hebben. Blijf jezelf vertellen dat je de moeite waard bent, geloof daar ok echt in want dat is zo! Je verdient het beste.



Maar dan over je vriend: Ik geloof dat je vriend kan veranderen, als hij dat wil. ÉCHT wil. Maar het is niet over een periode van 3 maanden af te lezen natuurlijk. Het kan ook zijn dat hij zich nu gewoon inhoudt en mooi weer speelt, om jou te blijven houden. Dan barst de bom straks alsnog. Dat is een optie hé, het kan ook zijn dat hij leert met zijn agressie anders om te gaan.



Maar hoe dan ook is het belangrijkste hoe jij je voelt in de relatie! Dat is de beste graadmeter voor je geluk! Dus kijk en luister heel goed naar je eigen gevoel. Ik denk dat je vriend erg onzeker is en erg kwetsbaar. Hij wil jou zwakker en kleiner maken dan hij zich voelt, en dat is moeilijk dus hij gaat je slaan, mishandelen. Het zijn maar theorieen hoor, maar het zou zoiets kunnen zijn..



Hoe dan ook. Ik denk dat je heel erg goed naar je grenzen moet kijken. Heb jij grenzen voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolores007 schreef op 08 november 2012 @ 12:27:

Omdat er zo veel mannen zo zijn... denk ik dan.



en omdat vrouwen dat keer op keer toelaten.



Als alle vrouwen, die mishandelt worden, gelijk weggaan dan leren mannen wel dat ze vrouwen met respect moeten behandelen of dat ze anders alleen blijven.



En omdat mannen hierdoor ook dit voorbeeld bij andere mannen (familie? vader?) zien, waarin dit ook 'normaal' is.
Later is nu
Bij veel van dit soort kerels schuilt er ook een persoonlijkheidsstoornis achter.!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dolores007 schreef op 08 november 2012 @ 12:13:

@wdr

Ik snap dat niet, dat hij geen last van zijn geweten kreeg toen je sliep met die kapotte stof.

Zou mij wel pijn doen als het mijn kind was.Is mij zelf niet gebeurd, is een eerder bericht van viva-amber. Ik vind het zo verdrietig. Ben zelf vader van jonge kinderen en kinderen zijn zo afhankelijk van hun ouders. Je kan ze echt breken als ouder. Daarom probeer ik ze zoveel liefde en vertrouwen te geven als mogelijk, zonder ze te verwennen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 08 november 2012 @ 12:49:

Bij veel van dit soort kerels schuilt er ook een persoonlijkheidsstoornis achter.!Eens. Dat is wel te behandelen waardoor het milder kan worden overigens. Niet te genezen dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:wdr schreef op 08 november 2012 @ 12:50:

[...]





Is mij zelf niet gebeurd, is een eerder bericht van viva-amber. Ik vind het zo verdrietig. Ben zelf vader van jonge kinderen en kinderen zijn zo afhankelijk van hun ouders. Je kan ze echt breken als ouder. Daarom probeer ik ze zoveel liefde en vertrouwen te geven als mogelijk, zonder ze te verwennen.Heel mooi. En heel goed!
Jij moet hulp zoeken. Serieus. Dat jij dit toestaat en niet weggaat, zegt dat jij dringend hulp nodig hebt.



Hij ook uiteraard, maar jouw enige probleem ben jij zelf.
Alle reacties Link kopieren
Het feit alleen al dat je hem een hele lieve jongen noemt......



Als ik jou was, zou ik toch echt opstappen. Wat als het later toch weer fout gaat (die kans is heel groot) en je hebt een kind van hem? Ik zou geen tijd en moeite in zo'n knul steken, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoveel haat man?

Fouten maken is menselijk, en je moet mensen de kans geven om te veranderen. Zoals velen hier denken en zeggen, het is niet zo simpel om een persoon waar je zielsveel van houdt te verlaten. Waarschijnlijk hebben die personen nooit liefde gevoeld ofzo. Een relatie met alleen maar geluk bestaat niet. Bij de 1 loopt dat meer uit de hand dan bij de ander, maar je moet degene die fout is geweest wel de gelegenheid geven om te veranderen. Praten is makkelijk maar jullie voelen niet wat ik voel. Jullie maken niet mee wat ik mee maak en jullie kennen de jongen waar ik het over heb ook totaal niet. Wat jullie doen is vooroordelen, niet iedereen is hetzelfde?

Ik heb voor mezelf ook de grens ingesteld en net zo goed hij als ik weten dat ik het hem hierna niet meer zal vergeven. Het gaat heel goed nu tussen ons en gelukkig ben ik zeker.



Ik kwam hier om tips vragen ja, en daar heb ik ook iets aan gehad maar betekend dat dan ook dat ik precies iets moet opvolgen van een random persoon die mijn vriend en onze relatie verder niet kent?



Ik weet hoe hij is, en ik heb ook een instinct. Ik kan heus wel aanvoelen hoe het nu is en hoe het in de toekomst zal zijn. We hebben zo af en toe nog steeds wel een ruzietje hoor, maar dan gaat hij zelf afkoelen en komt ie later weer terug om het rustig uit te praten.



Ik heb dit eerder meegemaakt ja, en daar heb ik uiteindelijk ook afstand van genomen. Als ik dat na een 5-jarige relatie kon, kan ik dat na een 1-jarige relatie ook , maar deze jongen verdient een kans. Hij is fout geweest ja, maar moet hij daarvoor zo erg geboet worden dat hij zijn hele toekomstdroom kwijtraakt? Ik heb het met de kleine dingetjes laten gebeuren maar nadat het laatst zo erg uit de hand gelopen is heb ik hem laten weten dat dit niet zo kon verder. Dat is hij ook in gaan zien, een jongen die moeite doet is de moeite ook waard, niet?



Als ik deze jongen echt had laten gaan en ik kwam er later achter dat hij werkelijk veranderd is , dan pas ging ik kapot.



Nu ben ik gelukkig. Ik heb vertrouwen in mijn vriend en vertrouwen in ons. Als het misgaat, zal ik de knoop doorhakken maar nu volg ik mn hart en geluk.



Jammer dat een aantal mij dit niet gunnen en denken dat mensen niet kunnen veranderen.. Veranderingen blijven namelijk altijd plaatsvinden. Er moet voor ieder persoon een moment in zn leven komen om in te zien wat zn fout is en zich daarin te veranderen. Dat moment was er voor mn vriend toen hij in zag dat ie mij aan het kwijtraken was.



Ik zal niet meer komen janken als het misgaat nee. Bedankt voor de steun!
succes en veel geluk
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 08 november 2012 @ 20:23:

succes en veel gelukJa dank je wel
Nog 1 laatste tip zoek voor jezelf ook psychische hulp want het is echt niet toevallig dat jij 2 x een man met een woede probleem en losse handjes treft.

Hoge pieken en diepe dalen en veel drama lijken een rode draad in jouw relaties dus dat zegt ook zeker iets over jou.!

Niet alleen je vriend heeft hulp nodig maar jij ook zeker.
xsur, Niet om het 1 of ander, maar wat maakt dat jij niet meteen na een eerste confrontatie met mishandeling zo snel mogelijk maakt dat je wegkomt om vervolgens voor altijd weg te blijven?

Serieus, er moet iets grondig fout zijn gegaan in je jeugd dat jij dit met je laat doen. Ga aub in therapie om jezelf de moeite waard te gaan vinden om een relatie te hebben met een lieve en respectvolle jongen die jou echt gelukkig kan maken!
xsur wil (onbewust) uitvinden of zo'n man het echt voor haar over heeft om te veranderen en ze is waarschijnlijk ook geen ander soort relatie gewend dan een relatie met veel hoge pieken en diepe dalen.
Alle reacties Link kopieren
Meis, ik heb meerdere van dit soort zaken gezien. Veel vrouwen keren steeds weer terug omdat "hij toch echt van mij houdt". Totdat ze er genoeg van hebben...of terugslaan.



Kennelijk is bij jou die grens nog niet bereikt. Maar tegen de tijd dat die grens wel is bereikt, zou de schade bij jou erg groot kunnen zijn.



Dus mijn tip: sla terug, of verlaat hem. Andere opties zijn er niet.
Alle reacties Link kopieren
Wel fijn dat jij het op je neemt om deze jongen van de straat te houden. Kan hij ondertussen iig geen andere vrouwen in elkaar timmeren en venederen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xsur_ schreef op 08 november 2012 @ 20:19:

Waarom zoveel haat man?



Ik zie juist dat veel mensen hun kostbare tijd erin steken omdat ze jou oprecht willen helpen. Misschien sommigen niet, maar de meesten wel. Probeer dat te waarderen, ook al zeggen ze niet wat jij graag wil horen.



Ik kwam hier om tips vragen ja, en daar heb ik ook iets aan gehad maar betekend dat dan ook dat ik precies iets moet opvolgen van een random persoon die mijn vriend en onze relatie verder niet kent?



Nee je hoeft niets precies op te volgen, maar als je zelf om tips vraagt en die komen ook, ga die mensen dan niet ineens afdoen als random mensen die de situatie niet kennen. Veel mensen hier hebben veel levenservaring en die weten allemaal heel goed dat er iets heel erg mis is als er mishandeling speelt in een relatie. Héél erg mis.



Je komt eerst hier met een heel heftig mishandelingverhaal waarin je een zeer negatief beeld van je vriend geeft en vraagt om hulp en advies. Als mensen dan met advies komen ga je je vriend ineens heftig verdedigen en val je de mensen aan die je advies geven en proberen te helpen. Op mij komt dit heel onlogisch en een beetje zorgelijk over, dit heen en weer schieten. Hoe voelt dit voor jou zelf?



Verder ben ik het eens met veel reacties en ook zeker de laatste reacties van gypsygirl en netniet en wens ik jou veel sterkte en wijsheid. Voel je niet teveel aangevallen door de reacties maar neem ze echt eens serieus want ik lees veel wijze reacties hier van mensen die de situatie meer helder van een afstand kunnen zien dan jij zelf.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik gun het je heel erg om te weten wat een echt liefdevolle relatie is. Ik hoop dat je er ooit achter komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:xsur_ schreef op 19 augustus 2012 @ 13:25:

Hallo,



ik heb meer topics gelezen over meiden die mishandeld zijn door hun vriend, maar wil toch graag m'n eigen verhaaltje doen en tips krijgen. De topics die ik heb gelezen gaan voornamelijk over mannen die er totaal geen spijt van hebben, maar mijn verhaal ligt anders.



Ik heb nu 9 maanden met een hele lieve jongen. We hebben het altijd naar ons zin en wanneer ik me rot voel, voel ik me meteen goed zodra ik bij hem ben. Hij weet hoe hij me weer blij krijgt en laat me altijd met een goed gevoel naar huis gaan. Hij paste goed in het plaatje van mijn verwachtingen tegenover een jongen. Tot de leugens en mishandelingen begonnen. Mijn vriend is een type die altijd de fouten bij een ander zoekt wanneer hij fout zit. Als ik hem wijs op zijn fouten wordt hij boos op mij, gaat hij hysterisch doen en sloopt hij vanalles. Zo heeft hij al 2 mobiels stuk gegooid, al mijn cadeautjes die ik hem had gegeven en gister heeft hij een ketting die ik hem had gegeven van zijn nek afgetrokken en de zee in gegooid, later trok hij ook de ketting die ik van hem heb gehad van mijn nek af. Aan die ketting zat een hartje, toen ik dat weer oppakte werd het meteen van me afgepakt en terug in m'n gezicht gesmeten. Gister gooide hij weer zijn mobiel op de grond, pakte mijn gezicht heel hard beet, gooide met mijn ring die ik van hem heb gehad, en dat terwijl er zoveel mensen in die trein zaten.. Hij denkt aan niemand als die boos is. Zo is het dus vaak voorgekomen dat ik mishandeld ben door hem, ik ben bij m'n nek gepakt, de auto in gesleurd (daar is politie bij geweest, maar heb er geen aangifte van gedaan hoe erg die agente ook aandrong).. Ik ben er toen al voor gewaarschuwd dat een jongen die dit doet nooit zal veranderen, dat het steeds erger zal worden en ik op een gegeven moment alle hoeken van het huis te zien zou krijgen. Ik vertrouwde op mijn vriend en vertelde haar dat hij niet zo'n persoon is. Maar ja, een ervaren agent weet beter dan ik, al is het m'n eigen vriend

Gister waren we bij een festival, daar ben ik met mijn hoofd tegen de kluis aangegooid, er werd hard in m'n heupen geknepen, hij kneep me vaak in m'n arm, pakte me hard beet bij m'n kin, alles met de bedoeling om me pijn te doen. Hij wenste me zelfs de kanker toe. (is geen jongen die vaak met kanker scheld ofzo, maar wenste het me wel toe gister). Hij heeft me fysiek en mentaal helemaal kapot gemaakt, het was zover gekomen dat ik niet eens naast hem durfde te zitten. Als hij mijn hand pakte, was ik al bang dat hij me pijn ging doen. Het voelde niet meer goed aan om bij hem te zijn, en ik voelde me goed toen ik hem weg zag lopen. Toen pas voelde ik me veilig en gerust. Maar buiten dat hebben we een geweldige relatie gehad. En hij toont nu spijt van zijn gedrag. Hij zegt dat hij zijn woede aanvallen moet leren te beheersen en daarom hulp gaat zoeken. Maar dit is mij al zo vaak verteld en er is nooit wat van gekomen. Elke keer als hij aan me heeft gezeten zei hij dat hij hulp ging zoeken, dat het niet meer zou gebeuren en toch gebeurde het telkens weer. Er zit nu veel angst in mij dat ik écht alle hoeken van het huis te zien krijg als ik er nu geen punt achter zet, maar zonder hem zie ik ook geen leven voor me. Ik ben het gewend om iedere dag bij hem te zijn... Het enige probleem tussen ons is inderdaad zijn woede aanvallen, en dat hij me dan gaat mishandelen.. Ik heb hem onderhand al zoveel kansen gegeven en nu weet ik echt niet wat ik moet doen.



Ik ben de draad kwijt en hoop echt dat ik hier goede raad zal krijgen



Lees nog even je eigen OP. En vraag je af waarom wij jaloers zouden zijn of jouw prachtige relatie om zeep zouden willen helpen. Je was toen je deze OP schreef pas 9 maanden samen met hem, en moet je kijken wat een waslijst.



Bedenk nou eens eerlijk hoe vaak hij je heeft beloofd om het ECHT NOOIT MEER te doen. In ieder geval al talloze keren in de eerste negen maanden. Er moest zelfs politie aan te pas komen.



Dit stopt pas als jij er zelf een einde aan maakt, en dat weet je zelf ook wel. Je bent daar duidelijk nog niet aan toe. Ik hoop dat dat moment snel komt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:xsur_ schreef op 08 november 2012 @ 20:19:

Waarom zoveel haat man?



Haat? Mensen steken tijd in energie in jou. Ze proberen je oprecht te helpen.



Fouten maken is menselijk, fouten maken is iets anders dan mishandelen, lijkt mij en je moet mensen de kans geven om te veranderen. Zeg eens eerlijk, hoeveel kansen heeft jouw vriend al van je gehad? Hoeveel is er werkelijk veranderd? Zoals velen hier denken en zeggen, het is niet zo simpel om een persoon waar je zielsveel van houdt te verlaten. Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Dat is inderdaad moeilijk.





Waarschijnlijk hebben die personen nooit liefde gevoeld ofzo. Een relatie met alleen maar geluk bestaat niet. Bij de 1 loopt dat meer uit de hand dan bij de ander, maar je moet degene die fout is geweest wel de gelegenheid geven om te veranderen. Nog een keer: hoeveel gelegenheden heeft hij al gehad? Hoeveel is er veranderd? Ik heb ook wel eens vreselijke ruzie met mijn man, maar dit soort dingen heeft hij in 17 jaar echt nog nooit gedaan. Mijn vader deed ook nooit zulke dingen en veruit de meeste mannen gedragen zich niet zo. Praten is makkelijk maar jullie voelen niet wat ik voel. Jullie maken niet mee wat ik mee maak en jullie kennen de jongen waar ik het over heb ook totaal niet. Wat jullie doen is vooroordelen, niet iedereen is hetzelfde?

Vooroordelen? Je beschrijft zelf wat hij allemaal doet, en sterker nog: je vindt het zelf ook niet normaal. Ik begrijp best dat je van hem houdt, dat je er niet klaar voor bent om te vertrekken, etc. Maar wat doen jullie nou om het in de toekomst te voorkomen? Heeft hij al hulp gezocht, bijvoorbeeld? Niet iedereen is het zelfde, maar de meeste mensen gedragen zich niet zoals jij hier zijn gedrag beschrijft.



Ik heb voor mezelf ook de grens ingesteld en net zo goed hij als ik weten dat ik het hem hierna niet meer zal vergeven. Het gaat heel goed nu tussen ons en gelukkig ben ik zeker. Hoe vaak heb je die grens al gesteld? En hoe vaak heb je hem al vergeven?



Ik kwam hier om tips vragen ja, en daar heb ik ook iets aan gehad maar betekend dat dan ook dat ik precies iets moet opvolgen van een random persoon die mijn vriend en onze relatie verder niet kent?



Ik weet hoe hij is, en ik heb ook een instinct. Ik kan heus wel aanvoelen hoe het nu is en hoe het in de toekomst zal zijn. We hebben zo af en toe nog steeds wel een ruzietje hoor, maar dan gaat hij zelf afkoelen en komt ie later weer terug om het rustig uit te praten.



Ik heb dit eerder meegemaakt ja, en daar heb ik uiteindelijk ook afstand van genomen. Als ik dat na een 5-jarige relatie kon, kan ik dat na een 1-jarige relatie ook , maar deze jongen verdient een kans. Hij is fout geweest ja, maar moet hij daarvoor zo erg geboet worden dat hij zijn hele toekomstdroom kwijtraakt?

Ja, want eigenlijk viel het best mee. Hij heeft jou alleen maar een beetje geslagen, en af en toe je keel dicht geknepen.



Ik heb het met de kleine dingetjes laten gebeuren maar nadat het laatst zo erg uit de hand gelopen is heb ik hem laten weten dat dit niet zo kon verder. Dat is hij ook in gaan zien, een jongen die moeite doet is de moeite ook waard, niet?



Als ik deze jongen echt had laten gaan en ik kwam er later achter dat hij werkelijk veranderd is , dan pas ging ik kapot.



Nu ben ik gelukkig. Ik heb vertrouwen in mijn vriend en vertrouwen in ons. Als het misgaat, zal ik de knoop doorhakken maar nu volg ik mn hart en geluk.



Jammer dat een aantal mij dit niet gunnen ??????? en denken dat mensen niet kunnen veranderen.. Veranderingen blijven namelijk altijd plaatsvinden. Er moet voor ieder persoon een moment in zn leven komen om in te zien wat zn fout is en zich daarin te veranderen. Dat moment was er voor mn vriend toen hij in zag dat ie mij aan het kwijtraken was.



Ik zal niet meer komen janken als het misgaat nee. Bedankt voor de steun!
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven