mijn vrouw gaat vreemd

10-06-2013 19:39 288 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 34 en mijn vrouw is 29. 6 weken terug ben ik er achter gekomen dat zij vreemd gaat met een collega van haar sinds januari. net daarvoor zijn we eenweekend in Parijs geweest en heeft ze mij op de heenweg vertelt dat ze zit te denken om een einde aanonze relatie te maken toenhad ik direct door dat er een ander in het spel was. Dus de week daarna heb ik alles ondekt op haar tablet etc. We hebben eenkind van1,5 jaar en vind het echt schaamteloos. Zij heet een postnataledpressie gehad na de geboorte waabij ik haar ontzettend heb gesteund. In januari is mijn vader door het lint gegaan en diect gaan scheiden van mijn moeder na 40 jaar huwelijk en we hebben hem nooit weer gezien terwijl we een goede familieband hadden. Het was dus emotioneel een heftig jaar en mevrouwtje gaat vreemd na 10 jaar huwelijk en een kind van 1,5. Ik was er kapot van 4 weken lang. Ze heeft gezegd dat ze direct gestopt is. Na 4 weken kom ik er achter dat ze vrolijk doorgaat met mailen etc. Nu weer 2 weken later gaat het nog steeds door. Wanneer ik aandring op een scheiding wil ze dit absoluut niet maar ze is wel verliefd. Ik weet bij god niet wat ik moet doen. Ik wil niet net als mijn vader binnen 2 maand scheiden en later spijt krijgen. Ook vind ik het verschrikelijk voor onze zoon. Ik wil ook niet als een speelbal worden gebruikt om deze verliefdheid verder te onderzoeken. Als ik ga scheiden wordt ik een weekend vader terwijl ik nu een goede band met hem heb mede omdat ik ouderschaps verlof heb. Help!
quote:Amand schreef op maandag 10 juni 2013 20:44 Oh, mosterd lees ik. Jij staat heel sterk. Zet haar het huis uit, vraag echtscheiding aan en verzoek de rechtbank om kinderalimentatie en bied haar een omgangsregeling van 2 dagen per 2 weken aan. Heb jij ook een weekendje vrij af en toe.



Als je dat wilt natuurlijk. Maar wat je ook doet: zorg ervoor dat jullie kind in de GBA op jouw adres ingeschreven blijft.



En laat je niet naaien. Doe niets uit goedheid tegenover haar. Uitspraken van de rechter tellen, niets anders.



Succes.



Zo dan. Ga jij zo met mensen om? Je flikkert de moeder van je kinderen het huis uit? Om een persoonlijk egodingetje als vreemdgaan?



Dat alleen al vind ik slecht vaderschap. Zo gaat je nooit met de moeder van je kinderen om.
Kijk, het begint al.
quote:dubiootje schreef op maandag 10 juni 2013 20:50 In de war? Ze gaat vreemd, wordt twee keer betrapt en gaat gewoon door? Dan moet ze wel volslagen ontoerekeningsvatbaar zijn als ze dat niet doorheeft.Dat kan een verliefdheid doen ja, samen met alle emoties rondom een zwangerschap en PD, tezamen met wie weet wat er allemaal in de relatie niet lekker liep.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef nog om haar maar heb geen zin om 2 keer gekwetst te worden. Alle vertrouwen is weg. Plus ze wil niet van baan wisselen.

Ik heb die kwibus gebeld en verzocht haar met rust te laten want er is een kind in het spel. Geeft hij niks om
Alle reacties Link kopieren
Dus je weet nog niet wat je wilt of wat je botom-line is?

Ze koos het gedrag en daarmee de consequenties. Dat jij je er rot over voelt dat spreekt voor je in mijn ogen, maar betekent niet dat je over je heen hoeft laten te lopen doort haar zoals ze nu doet.

Je hebt haar voor de keuze gesteld en ze heeft gekozen om haar belofte te verbreken en toch weer contact met die ander te zoeken. Ze had zelf ook kunnen kiezen voor het verbreken en relatietherapie met jou. She didn't.



Logisch dat zij niet wil scheiden, jij staat sterk lijkt me zo. Ze rekent er dus op dat jouw gevoel voor haar haar vrij kan pleiten??? (zo komt het nu iig even op me over, correct me if I'm wrong)



Kijk gewoon eens wat alle opties zijn van goed tot slecht scenario en alles er tussenin, misschien krijg je dan helder wat je wel en niet wilt en waar je op wilt inzetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmicky schreef op 10 juni 2013 @ 20:47:

[...]





Wat een domme reactie. Die,was nl al over toen het mevrouwtje zich door een ander liet neuken.Helemaal geen domme reactie. Het gevoel en de kans op verbetering van zo'n relatie is helemaal weg zodra je je partner ''mevrouwtje'' of ''Mijnheer'' gaat noemen
Alle reacties Link kopieren
quote:wellieb schreef op 10 juni 2013 @ 20:50:

[...]





Zo dan. Ga jij zo met mensen om? Je flikkert de moeder van je kinderen het huis uit? Om een persoonlijk egodingetje als vreemdgaan?



Dat alleen al vind ik slecht vaderschap. Zo gaat je nooit met de moeder van je kinderen om.



Er zijn net zo goed een hoop vrouwen die dat doen met hun vent als hij blijkt vreemd te gaan. Het lijkt me niet aan een ander om te oordelen of dat terecht of onterecht is. Als dat je grens is, is dat je grens.



Ik sluit me verder aan bij BGB, ik denk dat ze 's een tijdje hard moet gaan nadenken wat ze wil. En dan wel zo dat zij blij mag zijn als je haar nog terug wil, niet dat jij staat te springen dat ze jou toch nog wil.
TO, scheiden is mijns inziens de enige optie die je hebt. REspect voor jou of jullie kind heeft ze niet. Ik zou voor mijzelf en jullie kind kiezen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
quote:david213 schreef op 10 juni 2013 @ 20:53:

Ik geef nog om haar maar heb geen zin om 2 keer gekwetst te worden. Alle vertrouwen is weg. Plus ze wil niet van baan wisselen.

Ik heb die kwibus gebeld en verzocht haar met rust te laten want er is een kind in het spel. Geeft hij niks omHet is ook niet aan hem om er iets om te geven. Niet zij kind, niet zijn probleem. Hij heeft toch wel zijn neuk.
quote:wellieb schreef op 10 juni 2013 @ 20:50:

[...]





Zo dan. Ga jij zo met mensen om? Je flikkert de moeder van je kinderen het huis uit? Om een persoonlijk egodingetje als vreemdgaan?



Dat alleen al vind ik slecht vaderschap. Zo gaat je nooit met de moeder van je kinderen om.Pardon? De moeder van zijn kind gaat als een asociale hufter met hem en hun gezamelijke kind om. Moederschap is geen vrijbrief of heiligverklaring hoor. Lekker wieberen met die vrouw als ze beter denkt te kunnen krijgen. Dikke doei.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 juni 2013 @ 20:44:

. Heb jij ook een weekendje vrij af en toe.



.Denk jij ook zo over eigen kroost?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou scheiden. En voogdij aanvragen want zij geeft geen flikker om haar kind, haar minnaar al helemaal niet.



Gooi haar eruit, ze kan bij haar neuk gaan wonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 10 juni 2013 @ 20:59:

[...]





Denk jij ook zo over eigen kroost?Heeft niet elke ouder dat nodig dan?
quote:Fame schreef op 10 juni 2013 @ 20:59:

[...]





Denk jij ook zo over eigen kroost?Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:wellieb schreef op 10 juni 2013 @ 20:52:

[...]



Dat kan een verliefdheid doen ja, samen met alle emoties rondom een zwangerschap en PD, tezamen met wie weet wat er allemaal in de relatie niet lekker liep.1,5 jaar geleden...
Eens met Scamp. En dat moeder een postnatale depressie heeft gehad is vervelend maar geen vrijbrief om maar lekker in de rondte te gaan neuken. Dat had ze moeten doen voor ze trouwde. Kom op nou zeg. Arme vrouw en haar hormonen, werkelijk te idioot voor woorden dat dit als excuus word aangeroepen om haar gedrag te vergoeilijken. Moet een kerel eens doen, als zijn vrouw net bevallen is zijn leuter bij de buurvrouw er in hangen. Jaaaa maar hij is in de war, net een kind gekregen, vrouw die niets meer wil. Wat een onzin zeg.
quote:wellieb schreef op 10 juni 2013 @ 20:50:

[...]





Zo dan. Ga jij zo met mensen om? Je flikkert de moeder van je kinderen het huis uit? Om een persoonlijk egodingetje als vreemdgaan?



Dat alleen al vind ik slecht vaderschap. Zo gaat je nooit met de moeder van je kinderen om.Slecht vaderschap? Pardon? Wie is hier degene die vreemdgaat? Hij toch zeker niet? Zij legt een bom onder hun huwelijk hoor, niet hij.
Wanneer je hypotheek onder water zou staan, had je haar eruit kunnen zetten én haar voor minder dan de helft van de huidige hypotheek (vanwege de lagere huidige taxatiewaarde) kunnen uitkopen.
Alle reacties Link kopieren
Een keer vreemdgaan is 1 ding maar er een paar maanden een minnaar op nahouden en zeggen dat je ermee zal stoppen en dan vrolijk doorgaan met mailen en contact hebben is ronduit respectloos tegenover je partner. Je kan een keer vreemdgaan en daarna spijt hebben en dan helemaal gaan voor je relatie. Maar het is duidelijk dat de vrouw van TO dat niet doet, ze wil lekker verliefd met haar minnaar blijven omgaan en tegelijkertijd ook getrouwd zijn. Ik snap dat dat heel pijnlijk is voor TO dat zijn vrouw niet onvoorwaardelijk voor hem kiest.



@TO: Natuurlijk zet je haar niet op straat maar ik vind best dat je kunt eisen dat ze naar een hotel gaat zolang ze niet 100 % voor jou en jullie gezin kiest. Niet als straf maar gewoon om een duidelijke grens te stellen. Jullie kind blijft uiteraard thuis bij jou. Ook niet als straf maar gewoon omdat het rustiger en dus beter is voor jullie kind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 10 juni 2013 @ 20:44:

Oh, mosterd lees ik. Jij staat heel sterk. Zet haar het huis uit, vraag echtscheiding aan en verzoek de rechtbank om kinderalimentatie en bied haar een omgangsregeling van 2 dagen per 2 weken aan. Heb jij ook een weekendje vrij af en toe.



Als je dat wilt natuurlijk. Maar wat je ook doet: zorg ervoor dat jullie kind in de GBA op jouw adres ingeschreven blijft.



En laat je niet naaien. Doe niets uit goedheid tegenover haar. Uitspraken van de rechter tellen, niets anders.



Succes.Ik dacht dat jij zo pro coouderschap was...of is dat alleen wanneer de man dreigt een weekend vader te worden.
Waarom is het zo natuurlijk om een vreemdgaande moeder niet er uit te bonjouren? Kan iemand mij dat verschil uitleggen? Ik moet helaas Amand in deze gelijk geven en dat is dat er overduidelijk verschil gemaakt wordt tussen mannen en vrouwen in een soortgelijke situatie. Had dit een vrouw betreft wiens man vreemdging, dan had dit topic al 20 pagina's lang geweest, vol scheldkannonades, en wraakplannen hoe de lamlul te straffen voor zijn overspel.



Maar nu het een moeder betreft is het begrijpelijk en zielig en natuurlijk zet je haar er niet uit? De vrouw neemt haar vent in de zeik, al meerdere malen, ontneemt met haar gedrag haar kind de kans op een gelukkige jeugd met vader en moeder samen. En dat is dan zielig en begrijpelijk? Schiet mij maar lek.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 10 juni 2013 @ 21:29:

Waarom is het zo natuurlijk om een vreemdgaande moeder niet er uit te bonjouren? Kan iemand mij dat verschil uitleggen? Ik moet helaas Amand in deze gelijk geven en dat is dat er overduidelijk verschil gemaakt wordt tussen mannen en vrouwen in een soortgelijke situatie. Had dit een vrouw betreft wiens man vreemdging, dan had dit topic al 20 pagina's lang geweest, vol scheldkannonades, en wraakplannen hoe de lamlul te straffen voor zijn overspel.





Maar nu het een moeder betreft is het begrijpelijk en zielig en natuurlijk zet je haar er niet uit? De vrouw neemt haar vent in de zeik, al meerdere malen, ontneemt met haar gedrag haar kind de kans op een gelukkige jeugd met vader en moeder samen. En dat is dan zielig en begrijpelijk? Schiet mij maar lek.



+1

Ik snap dat verschil ook niet.

Als een man vreemd gaat wordt er gegilt dat hij met of zonder kleding op straat gesmeten moet worden.

En nu kun je het arme vrouwtje toch niet zomaar op straat gooien? Eruit met het kreng.

Kom op zeg. Pleur dr spullen achter haar aan.
anoniem_145481 wijzigde dit bericht op 10-06-2013 21:32
Reden: quotes enzo.. ;)
% gewijzigd
Precies. Hotzikidee, ga je collega maar vragen of je daar mag blijven. Naai garnalen in haar strings. Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 10 juni 2013 @ 21:33:

Precies. Hotzikidee, ga je collega maar vragen of je daar mag blijven. Naai garnalen in haar strings. Ofzo.
quote:waarbij schreef op 10 juni 2013 @ 21:29:

Ik moet helaas Amand in deze gelijk geven Ja, dat is kut. Ik snap het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven