Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
quote:S7rin schreef op 23 mei 2016 @ 12:07:

[...]





Hij heeft ja gezegd

Dat klinkt wel heel bescheiden. Schreeuw het uit, vier een feestje!

Leuk voor je hoor!
Alle reacties Link kopieren
S7rin wauw dat is goehoed!
Alle reacties Link kopieren
Ja, nou ja, ik ben zo'n trut die dan meteen weer begint te twijfelen... Vandaar mijn bescheidenheid. Maar ik wil het zo graag een kans geven. Niet dat iemand anders met hem aan de haal gaat ;)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, maar dat blijf je houden. Zelfs als je met iemand trouwt kan ie er weer vandoor gaan.
Alle reacties Link kopieren
S7rin: gefeliciteerd, wat leuk om te horen zeg!



Ik heb vanavond mijn tweede tinderdate met de jongen van zondag. Ik ga naar hem toe, we gaan koken. Ik ben heel benieuwd, maar voel me gek genoeg best ontspannen in het hele daten met hem!
quote:S7rin schreef op 23 mei 2016 @ 21:32:

Ja, nou ja, ik ben zo'n trut die dan meteen weer begint te twijfelen... Vandaar mijn bescheidenheid. Maar ik wil het zo graag een kans geven. Niet dat iemand anders met hem aan de haal gaat ;)



Superleuk voor je!!!

Snap je onzekerheid wel hoor,.. Heb er zelf ook wel eens last van. Zeker als je iemand écht écht leuk vindt.

Probeer erop te vertrouwen dat je een goede hebt getroffen (hoewel dat niet altijd zo simpel is als je gekwetst bent jn het verleden)

En geniet!!!
quote:Garvey schreef op 24 mei 2016 @ 09:15:

S7rin: gefeliciteerd, wat leuk om te horen zeg!



Ik heb vanavond mijn tweede tinderdate met de jongen van zondag. Ik ga naar hem toe, we gaan koken. Ik ben heel benieuwd, maar voel me gek genoeg best ontspannen in het hele daten met hem!Heerlijk Garvey! Ontspannen kunnen zijn bij iemand is toch wel voorwaarde nr 1 he!
quote:Solanger schreef op 23 mei 2016 @ 18:42:

Gele Stip, goede toevoeging ja!



Maar waar zijn die categorie lolbroeken van jou dan wel op uit? Een goed gesprek in die verloren uurtjes? Gezelligheid? Aandacht? Een profiel zodatcje toegang hebben tot jouw profiel om om te lachen in de kroeg? Leuk, al die kippetjes? (gebeurt andersom ook heren, wees niet bang).



Ik snap die nog niet helemaal, of ben ze nog niet echt tegen gekomen. Ik zie vooral veel serieuzen ook, dat had ik eerlijk gezegd het minst verwacht. Gewoon leuke mannen, niks mis mee. Zucht...*droomt van een harem*...



Wat bijzonder, dat jouw date het wel prima vindt als je 'buiten speelt' zolang hij er niets van weet. Hij wil wel heel graag met je zijn dan!

Maargoed, je bent vanaf het begin open en eerlijk geweest, het is die man z'n eigen keuze.

Mijn vriend was gek geworden als ik zoiets had voorgesteld toen we net aan t daten waren!

Maar iedereen is anders. Hoor het wel vaker om me heen zoals bij jou en het lijkt bij sommigen dan toch best goed te gaan in de relatie.

Maar wil je dan helemaal geen relatie met hem, of is hij dan je 'nr 1' en de anderen alleen voor seks, of hoe moet ik dat zien?

Ben maar een beetje nieuwsgierig hoor
Alle reacties Link kopieren
Leuk Garvey! Samen koken...wat een leuk idee....



Ik zie ICT man donderdag voor de tweede keer. Vorige date was spannend en er was zeer zeker chemie. Ik ben wel heel erg uit mijn comfort zone bij deze man.



Dat maakt me wat onzeker merk ik: ben ik dat omdat hij zo out of mijn normale league is (en who cares, hij is toch niet voor het echie) of omdat mijn onderbuik me waarschuwt??

Ik weet het echt niet. En het zit me dwars op de een of andere manier....
Leuk trouwens die categorieën, ik herken ze wel, alleen de echte 'gekken' heb ik niet echt gesproken / gematcht, na >10 jaar ervaring met online daten / chatten weet ik blijkbaar tegenwoordig aardig goed de mafketels eruit te filteren.

Gelukkig zijn mijn dating skills voorlopig weer de kast in (hopelijk voor altijd! ) maar ik lees graag mee met jullie avonturen!
quote:Solanger schreef op 24 mei 2016 @ 09:27:

Leuk Garvey! Samen koken...wat een leuk idee....



Ik zie ICT man donderdag voor de tweede keer. Vorige date was spannend en er was zeer zeker chemie. Ik ben wel heel erg uit mijn comfort zone bij deze man.



Dat maakt me wat onzeker merk ik: ben ik dat omdat hij zo out of mijn normale league is (en who cares, hij is toch niet voor het echie) of omdat mijn onderbuik me waarschuwt??

Ik weet het echt niet. En het zit me dwars op de een of andere manier....



Op welke manier ben je uit je comfort zone dan?

Is dit degene die je alleen voor seks hebt?

Dan maakt het idd niet uit.

Als je het maar veilig doet dan.

En hoezo out of je normale league? Te knap/ gewild/ slim....?
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk een leuke man gevonden, qua uiterlijk helemaal mijn type. Niet standaard knap, maar precies wat ik aantrekkelijk vind. Leuke gesprekjes gehad, blijkt gister dat hij een hekel heeft aan katten. Tja, dan houdt het voor mij op, ik ben gek op dieren en als de man dat niet is, gaat het niet werken tussen ons.
quote:Chocopinda schreef op 24 mei 2016 @ 09:31:

Eindelijk een leuke man gevonden, qua uiterlijk helemaal mijn type. Niet standaard knap, maar precies wat ik aantrekkelijk vind. Leuke gesprekjes gehad, blijkt gister dat hij een hekel heeft aan katten. Tja, dan houdt het voor mij op, ik ben gek op dieren en als de man dat niet is, gaat het niet werken tussen ons.



He wat jammer. Maar een 'hekel hebben aan' klinkt wel heel generaliserend en eerlijk gezegd ook kinderachtig. Dus goed dat je het gelijk hebt afgekapt. Bespaart jezelf een hoop ellende.

Ik kan ook niet overweg met mensen die niet van dieren houden dus ik snap je helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Stormkraft haaaaai.... Best leuk zo'n harem, niet?



Goeie vraag wel. Ik denk dat hij het wel zo ziet. Vraag is alleen of ik het echt zo zie.... Ben ik nog niet uit. Ik heb ook kunstenaar nog in mijn clubje met wie ik eigenlijk vooral mentaal een echt goede klik heb op de app. Nog niet gezien zelfs maar al zoveel serieuze zaken gedeeld dat hij soms raar genoeg al voelt als een soort nummer 1...



Dus blijkbaar verdeel ik de cruciale onderdelen over mijn mannen op dit moment. Tinderprins als intiem, warm bad, ICT man als mega spannend op werelds en met name seksueel vlak, en kunstenaar als mentaal klankbord en vriend.

Nummer 1 ben ik dan nog steeds vooral zelf vrees ik. Toch een soort sultan ;)

Overigens weten ook de andere twee hoe de deal in elkaar zit. ICT-man could't care less, hij zit in categorie 3 en heeft ongetwijfeld zijn eigen harem.

Tinderprins en kunstenaar vinden het niks maar leggen zich er bij neer. Ze zijn beiden serieuzen. Eigenlijk te leuk en te goed om mee rond te klooien. I'll burn in hell.



Kunstenaar ga ik volgende week irl ontmoeten. Ga bijna hopen dat hij tegenvalt...



Hoe heb jij dat gedaan Stormkraft? Wat maakte dat je de definitieve keuze maakte?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 24 mei 2016 @ 09:30:

[...]





Op welke manier ben je uit je comfort zone met ICT-man dan?

En hoezo out of je normale league? Te knap/ gewild/ slim....?



Allemaal. En te rijk vooral ook. Serieus een andere sociale klasse. En hoewel ik het zwaar belachelijk van mezelf vind voel ik me toch een beetje Julia Roberts in hoe heet die film ook alweer. Even geïmponeerd maar zonder illusies over een happy ending.

De vraag is of ik dat nou jammer vind of niet. Hmm. Sorry dat ik zoveel spam hier. Het helpt me wat te ordenen merk ik. Dat kan op zich geen kwaad ;)
Spam zoveel je wilt, Solanger, daar is het forum toch voor!

Maar dat ze zich erbij neerleggen terwijl ze er eigenlijk te leuk voor zijn, tja, blijkbaar vinden ze jou dan toch wel heel erg leuk en willen je niet kwijt. Prima om jezelf op 1 te zetten, maar het lijkt me wel lastig om elke keer verwachtingen tegen te moeten gaan. Er komt een moment dat de serieuzen meer willen, en als se dat dan bij jou écht niet blijken te krijgen dan zullen ze met een al dan niet gebroken hart weer verder gaan... Maar blijft hij eigen keuze. En goed dat ze het iig weten van elkaar.



Tja die ICT man die zal het zich allemaal wel

Laten aanleunen, nouja, dat doe jij op zich ook, geniet er maar gewoon van zolang het duurt of niet?



Ik had zelf geen 'harem' toen ik vriend ontmoette. Ik had al een rits tinder dates gehad waarmee ik geen echte klik voelde. Ik wilde alleen nog ervoor gaan als ik iemand ontmoette bij wie ik moeiteloos dicht bij mezelf kon blijven (dus niet zoals jij met ICT man.)

En dat bleek bij hem te kunnen. Ik dacht in eerste instantie na date 1 en tijdens date 2 dat ik in de friendzone beland was, zo relaxt ging het allemaal, maar (gelukkig) op date 2 kuste hij me toen en nouja de rest is history. Ken hem nu bijna 2 maanden. Ik was toen nog wel aan het daten met anderen, die dates waren al gepland, maar ik merkte al meteen dat ik gewoon het allerliefst bij hem wilde zijn. Dus mijn gevoel zei eigenlijk alles en heb er naar geluisterd
Garvey wat leuk dat je hem vanavond weer ziet! Vooral heel fijn dat het ook van zijn kant komt, super.



Chocopinda, mijn motorman is ook geen fan van katten maar ik heb hem vanaf het begin heel duidelijk gemaakt dat hij mijn grijze dikzak er gewoon bij krijgt. Gelukkig doet hij heel erg leuk tegen hem als hij hier is en mocht het er nu van komen dat we oooooit gaan samenwonen dan mag mijn schatje gewoon mee. En dat is al heel wat want de motorman heeft vogels en mijn kat heeft mijn parkietjes vorig jaar opgegeten.. Maar goed, zonder hem is een huis voor mij geen thuis. Ik snap dus heel goed dat je dan verder gaat naar de volgende, mensen die een hekel hebben aan katten zijn gewoon geen leuke mensen.



Solanger, ik denk dat wanneer je écht een connectie voelt met iemand dat de keuze dan snel is gemaakt. En misschien moet je gewoon lekker door blijven daten en kom je er dan vanzelf wel achter wie er leuk is of misschien vallen ze allemaal wel af, het leven komt zoals het komt.



Zondag ben ik naar de motorman gegaan, ik had die dag en eigenlijk het hele weekend al blaasontsteking (Ja, dat kon er ook nog wel bij. ) en ik voelde me niet helemaal optimaal. Gisteren wakker geworden en oooooh wat voelde ik mij beroerd zeg. Na het douchen ben ik weer op de bank in slaap gevallen en hij had nog wel zo lief Just the way you are van Bruno Mars opgezet. Dat doet hij wel vaker, lieve schat. Anyway, na 2 uren slapen werd ik wakker en heb ik de hele dag op zijn bank gelegen totdat iemand mij op kwam halen. De pijn was doorgeschoten naar m'n nieren en ik voelde me zo ontzettend beroerd. Hij is thuis gebleven samen met mij en ik heb lekker de hele middag Netflix gekeken terwijl ik tegen hem aan lag. We hadden eigenlijk afgesproken om vanavond weer bij elkaar te slapen aangezien hij het de rest van de week erg druk heeft maar ik twijfel nog. Aan de ene kant voel ik mij een stuk beter dan gisteren en moet ik toch door de pijn heen, of ik nu thuis ben of in zijn huis maar aan de andere kant is het wel weer 1,5 uur reizen en kost het ook energie. Straks eerst maar naar de huisarts bellen voor de uitslag van het onderzoek.



Ik lees dat S7rin en Stormkraft beiden nu een 'label' er op hebben geplakt, en dat lijkt mij inderdaad zo'n logische stap. Wij hebben nog niet uitgesproken dat we een relatie hebben. Wel heeft hij aangegeven dat wanneer het goed blijft gaan tussen ons dat hij dan graag na een maandje of 9 wil gaan samenwonen en allemaal van zulke dingen. Zou het dan toch..?

Maken jullie relaties trouwens nog Facebook Official?
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een drukte opeens hier!



Solanger, ik ben het eens met Frisiandutchie! Ze verwoord het precies zoals ik wou zeggen, daar ga ik niks meer aan toevoegen.



Frisiandutchie, inderdaad, het is heel fijn! Dankjewel!



Chocopinda, is er geen enkele kans dat hij jouw dieren misschien de uitzondering vindt op de regel? Ik hou ook absoluut niet van katten, ik vind ze doodeng. Maar voor de katten van vriendinnen maak ik uitzonderingen en doe ik mijn best niet door het plafond te schieten van angst als ze opeens langslopen, en dat gaat steeds beter! Ik begin ze zelfs te waarderen... of is het zo een afknapper, dat hij nu echt gelijk kansloos is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 24 mei 2016 @ 10:13:

Ik had zelf geen 'harem' toen ik vriend ontmoette. Ik had al een rits tinder dates gehad waarmee ik geen echte klik voelde. Ik wilde alleen nog ervoor gaan als ik iemand ontmoette bij wie ik moeiteloos dicht bij mezelf kon blijven (dus niet zoals jij met ICT man.)

En dat bleek bij hem te kunnen. Ik dacht in eerste instantie na date 1 en tijdens date 2 dat ik in de friendzone beland was, zo relaxt ging het allemaal, maar (gelukkig) op date 2 kuste hij me toen en nouja de rest is history. Ken hem nu bijna 2 maanden. Ik was toen nog wel aan het daten met anderen, die dates waren al gepland, maar ik merkte al meteen dat ik gewoon het allerliefst bij hem wilde zijn. Dus mijn gevoel zei eigenlijk alles en heb er naar geluisterd



Wat een heerlijk verhaal Stormkraft!

En je hebt gelijk, ik maak het mezelf extra moeilijk omdat ik twee serieuzen date en ondanks mijn zogenaamde stoerdoenerij natuurlijk feitelijk een romantisch watje ben.

Wat mijzelf genadeloos plaatst in mijn eerder genoemde categorie 3: de manipulatieve types.



Frisian en Garvey, jullie hebben vast gelijk, go with the flow en uiteindelijk wordt het vanzelf duidelijk . Leuk dat dat bij jullie allen zo duidelijk het geval is nu...

Choco, voor jou geldt hetzelfde denk ik...als hij echt leuk is denk jij echt niet meer aan al dan niet een kattenfobie. You're just not into him of hoe zeg je dat.



En of je je verkering in de FB etalage zet? Nou, als het zo'n barre tocht is als ik meen van jullie te begrijpen om zo'n relaasie binnen te slepen zou ik het minimaal op de voorpagina van de krant zetten geloof ik... Tuurlijk



Weet je al iets van je uitslag, Frisian?
Alle reacties Link kopieren
Zelatrice, hellup ik ben in de minderheid hier! Iedereen heeft ineens vukkering
aan het typen...
Nou de blaasontsteking is zeker aanwezig dus daar krijg ik antibiotica voor, kuur van 5 dagen dus ook zomaar weer over.



Over dat andere virus heb ik de dokter ook even aan z'n broekspijpen getrokken. Hij vertelde mij dat HPV type 6 en 11 niet te testen zijn omdat zij niet in het volksonderzoek voorkomen. Het komt er dus op neer dat wanneer ik ooit nog eens bultjes of wratten krijg dat ik dan naar de huisarts moet of in ieder geval geen seks moet hebben, want dan is het besmettelijk. Lekker onduidelijk en ook behoorlijk hinderlijk want hoe weet ik dan of ik het virus heb?!

Het voelt gewoon vies, het idee dat er iets in je kan zitten terwijl je helemaal niet weet wat het is.
Alle reacties Link kopieren
nou ik kom de gelederen wel weer versterken binnenkort

alleen ik wil er nog niet aan... die categorieen pff.... hoe maak je die selectie zo snel mogelijk in de baggerbrij die het aanbod is?



ik ben nog even aan het dubben of ik niet eens een ander medium moet proberen



PS; ja ik vind de verkering op Facebook melden wel bon ton, lekker overzichtelijk toch.

Kan ie niet ineens na een maandje of wat gaan miemelen dat hij helemaal nooit gezegd heeft exclusief te willen zijn.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontwikkelingen allemaal!

Nou ik ben wel klaar sinds gisteren met die gast. Toen ik hem vroeg hoe zijn dag was kreeg ik "druk " na ja als er niks zinnigers uitkomt dan lekker mooi geil kus en lik op je en als ik je dan nog gelegenheid geef om een normaal gesprek te laten voeren door een algemene open vraag te stellen en je niet verder komt dan " druk " dan haak ik af.



Heb een heel groot project op mijn werk wat heel veel focus vraagt ik heb geeneens tijd voor zo'n vent naast mijn kinderen en mijn werk.

Ik hoef geen professor maar wil naast geil ook normale gesprekken voeren zeker in de begin fase.

En een gewoon gesprek is er nog niet geweest, hij draaide het steeds op seks.

Deze kwam overigens uit de kroeg niet van Tinder pffff echt he? waar zijn de leuke normale mannen die ook nog eens een beetje lekker zijn.......
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat alle leuke normale mannen op de bank zitten naast leuke normale vrouwen haha

eh nee, laten we hopen niet alle.



ja joh lilith... het is wel duidelijk dat hij tekstueel in ieder geval niet op je aansluit maar je kunt hem ook gewoon parkeren he. Het hoeft niet boem bam doei te zijn, misschien wil je ooit van gedachten veranderen wat betreft het behang te lijf gaan en dan gewoon hem te lijf gaan omdat het jou dan uitkomt. Als hij weer iets appt wat je niet wenselijk acht kun je toch ook een uurtje of wat later ´druk´ terug appen? Misschien valt dan trouwens het kwartje wel haha.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Iets dergelijks zei een vriendin ook al misschien wel een goed idee.

Heb even geen zin in sex om de sex juist omdat hij het type is waar ik voor de bijl voor zou gaan en dat wil ik mezelf niet aandoen op het moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven