Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
Wat een akelig bericht Frisian... Maar blijkt wel weer dat je met motorman een lot uit de loterij hebt! Wat betekent dit nu verder?



Lillith, zit je aan de koffie op dit moment? Of twijfelaar definitief overboord?



Ik heb een erg bijzonder gesprek gehad met Tinderprins. Hij heeft toegestemd in mijn voorwaarde om samen te zijn terwijl ik ook ruimte blijf houden om in zijn woorden "buiten te mogen spelen'. Mits hij er niet van hoeft te weten en veilig uiteraard. Wat in het licht van Frisians verhaal extra lading krijgt moet ik zeggen.

Hij weet niet of een relatie als deze wel bij hem past, hij wil graag dat ik "zijn meisje' ben en ik zie opnieuw hoe oprecht hij is, warm, liefdevol Seksueel raken we ook in rap tempo beter op elkaar ingespeeld merk ik...



I'm a lucky girl. Ik merk dat dit gesprek alleen al maakt dat ik er rustiger en met veel meer vertrouwen in sta. Donderdag tweede date met een buitenspeler. We zullen zien waar deze reis ons brengt...
Ik heb altijd veilige seks gehad maar nu blijkt dat je het virus dus ook kunt oplopen als je het met condoom doet. Top.



Ik ga morgen naar de huisarts en dan is het tijd voor een uitstrijkje. Hieruit zal blijken of ik daadwerkelijk het virus bij me draag en mijn ex besmet heb of dat hij het van iemand anders/iets anders heeft gekregen en er niks aan de hand is bij mij binnen haha.



Het hpv virus type 6 en 11 zorgen voor genotale wratten. Het is alleen super besmettelijk en je kunt dus ook met condoom besmet raken. 80% van de bevolking is besmet zonder het door te hebben (sorry to burst your bubble) en er is niks tegen te doen.



Ik snap dat mijn verhaal een extra belading geeft maar dat is niet nodig hoor. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal hoe veilig je ook seksueel contact hebt met wie dan ook. Zo min mogelijk bedpartners zorgt voor een kleinere kans maar je zult het maar net met de persoon doen die het onder de leden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig.... Part of the game dus. Ach ja, het risico op leven is de dood. Dat is van alle tijden...
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 22 mei 2016 @ 14:58:

Ik heb altijd veilige seks gehad maar nu blijkt dat je het virus dus ook kunt oplopen als je het met condoom doet. Top.

Ochjeee damn! Sorry dat wist ik niet..
aan het typen...
quote:rozea schreef op 22 mei 2016 @ 15:11:

[...]





Ochjeee damn! Sorry dat wist ik niet..Nee joh je reactie was heel erg logisch! Don't be sorry
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 22 mei 2016 @ 15:30:

[...]





Nee joh je reactie was heel erg logisch! Don't be sorry okidoki
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Mijn date was een succes! Er komt een vervolg is al besproken, nog geen datum of iets, maar het is fijn om te weten dat we beiden in zijn voor een vervolg!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Garvey! Het is fijn om te weten dat de ander er net zo over denkt als jij, dan blijf je niet zo in het ongewisse.
Alle reacties Link kopieren
Dankje chocopinda! Inderdaad, toen ik een berichtje stuurde met dat ik het leuk had gehad, kreeg ik al vrij snel terug dat hij dat ook vond en er wat hem betreft een vervolg kwam. Heel prettig om te weten, aangezien ik daarin flink afwachtend kan zijn. We zijn allebei wel een beetje verlegen, maar dat is niet erg. Ik voel me erg op mijn gemak bij hem, ook al op de app voor ik met hem had afgesproken. Geen gedoe over hoe lang ik moet wachten met appen, het is gewoon allemaal oke en dat is wel heel prettig. Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Garvey!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Gravey leuk en spannend.......
Alle reacties Link kopieren
Solanger nee gisteren geen koffie hij moest werken.



Wat me wel irriteerde hij bleef maar appen hoe opgewonden hij van me werd als hij aan vrijdag dacht.

En tegen 4 uur zei hij "kom " nou ja ik heb duidelijk gezegd dat mijn kinderen er waren en los daarvan ik ga echt niet hoe leuk je ook lijkt naar je toe komen als je steeds zegt " geil "te zijn.

Dit vind ik echt een afknapper.



Koffie drinken dat was mijn voorstel ergens in de stad en na een paar uur was zijn tegen voorstel "kom" maar eigenlijk bedoelde hij ne*ken.

En geloof me ik vind hem aantrekkelijk genoeg om het bed mee te delen, maar niet op zo'n manier.

Het is best leuk als iemand je sexy vindt maar niet als elke app daarop is gericht.



Mijn laatste app was " geduld " maar daar heb ik geen reactie op gehad, vrees dat als hij vandaag niet anders doet ik hem het beste ga wensen en zo is het 2 jaar geleden van mijn kant ook hierop afgekapt.



Wat is dat toch met mannen.
Die man wil maar 1 ding, dat zou ik sowieso al afkappen.

Niet alle mannen zijn zo hoor.

Ik date nu ook iemand die ik tijdens uitgaan heb ontmoet. Hij bleef zo respectvol, de eerste avond dat hij bij mij thuis kwam op de derde date. Ik heb hem niet eens hoeven zeggen dat ik niet verder wilde. Het bleef netjes bij uitgebreid zoenen en wat beschaafd gefriemel. Dat vond ik zo geweldig lief!

Hij is ook super lief en leuk en grappig, en.. Zoveel meer Begin verliefd te worden, wat een heerlijkheid. Niet verwacht zo snel weer iemand tegen te komen.
Alle reacties Link kopieren
Nou lilith, het is wel duidelijk waar hij op uit is... Als jij hier niet voor open staat en echt alleen voor iets serieus wilt gaan, zou ik het nu afkappen. Want serieus is hij duidelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Lilith, ik zou me ook daaraan irriteren..net of is dat het enige wat hij wil...bijna een beetje respectloos



Eva, klinkt goed zeg
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Rozea dat is het woord, respectloos en daar ga ik ook niet op in.

Ik zie wel of hij vandaag normaal doet en anders exit, ik verwacht geen ommekeer overigens.



Eva dat klinkt goed!



Chocpinda ik ga er niet op in, ben niet vies van een ons , maar hij is het type waar ik verliefd op kan worden ( uiterlijk ) en zolang hij niet meer respectvol is ga ik zeker geen seks met hem hebben al kruip ik over de vloer en krab ik het behang af van ellende NO WAY.......iets met waardigheid.
Alle reacties Link kopieren
Het is veel sexier als hij dat niet zo banaal zou laten merken..als hij zich inhoudt als een nette vent..maarja...
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 23 mei 2016 @ 07:21:

al kruip ik over de vloer en krab ik het behang af van ellende NO WAY.......iets met waardigheid.Juist! En dat mag je nooit verliezen!
aan het typen...
quote:Lilith75 schreef op 23 mei 2016 @ 06:05:

En tegen 4 uur zei hij "kom" Wat makkelijk van hem. 100% afknapper. Misschien heeft dit woord in het verleden wel gewerkt bij andere vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solanger schreef op 20 mei 2016 @ 15:26:



S7, succes meid! Ik geloof ik dat ik meer zou zijn van het quasi onnozel hem gewoon mijn vriend noemen waar anderen bij zijn. Maar dat is vast not done begrijp ik. Vertel je hor het afloopt?

Hij heeft ja gezegd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:S7rin schreef op 23 mei 2016 @ 12:07:

[...]





Hij heeft ja gezegd
Alle reacties Link kopieren
Haha nice! Leuk S7!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Well done S7!!

Wat een goed nieuws allemaal zeg! Stoer... Je hebt officieel verkering. Gefeliciteerd!!!



Lillith, ja. Dit is wel een dingetje waar ik ook mee worstel zoals jullie weten. Als slet met sletvrees



Grofweg trek ik na twee weken Tinderen de volgende (voorzichtige en waarschijnlijk uiteindelijk onzinnige) conclusie:



Er zijn op Tinder 4 categorieën mannen:

1. de serieuzen,, zoekend naar de Ware

2. de hardcore seksdaters, al dan niet in een relatie, zoekend naar veel en lekker

3. de seksdaters die zich voor doen als serieus (ze willen vooral veel en lekker maar als ze de Ware per ongeluk tegenkomen zeggen ze geen nee. Ze verwachten van niet want eigenlijk zijn ze wel een beetje van het Madonna-hoer-denken)

4. de gekken waar geen chocola van te maken is



Die categorie 3 is het gevaarlijkst en het meest vertegenwoordigt in mijn beleving. Maar misschien ook de grootste uitdaging, daar ben ik nog niet helemaal uit... Klinkt alsof die van jou daar ook in past, Lillith?



Wat is jullie ordening? (Altijd fijn zo'n generalisatie, pak zout erbij denken natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Je vergeet de mannen die er voor de lol of vanuit verveling op de app zitten en zo toch af en toe tegen (leuke) dates aanlopen. Mijn ervaring was:



Categorie 1 waren vooral de wat verlegen, niet echt spontane mannen maar wel veel vertegenwoordigd

Categorie 2 heb ik niet veel meegemaakt maar waren er inderdaad wel

Categorie 3 ben ik zelf niet tegengekomen destijds.. Wel een enkeling die begon met een leuk praatje maar al snel begonnen over seks, maar altijd vóór een eventuele date

Categorie 4 vond ik op zich lekker herkenbaar.



Mijn toegevoegde categorie was ook volop vertegenwoordigd. Mannen die het allemaal niet zo serieus namen, niet dachten dat ze "de ware" gingen vinden of überhaupt niet geloven in de ware maar het wel leuk vonden voor de verloren uurtjes.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Gele Stip, goede toevoeging ja!



Maar waar zijn die categorie lolbroeken van jou dan wel op uit? Een goed gesprek in die verloren uurtjes? Gezelligheid? Aandacht? Een profiel zodatcje toegang hebben tot jouw profiel om om te lachen in de kroeg? Leuk, al die kippetjes? (gebeurt andersom ook heren, wees niet bang).



Ik snap die nog niet helemaal, of ben ze nog niet echt tegen gekomen. Ik zie vooral veel serieuzen ook, dat had ik eerlijk gezegd het minst verwacht. Gewoon leuke mannen, niks mis mee. Zucht...*droomt van een harem*...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven