Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
Greenbean. Hoe lang zijn jullie samen? Ik herken het ook een beetje. En dat vind ik zo zonde van deze periode van vlinders.



Hoe ga je ermee om?
Hoe ik daarmee omga pfffff, daar ben ik zelf nog niet helemaal over uit. Maar met die onzekerheid en twijfels over mezelf wil ik wel wat gaan doen en ik ga daarom binnenkort praten met een psycholoog/coach. Vooral ook eigenlijk omdat het op mijn werk niet zo lekker gaat en ik niet zo goed weet wat ik daarmee aanmoet. Dat beinvloedt mijn stemming heel erg en ik wil niet dat dat mijn relatie gaat beïnvloeden.



We zijn nu 2 maanden samen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Tja ik kan niet door jullie schermen heen kijken, maar hoort die onzekerheid ook niet 'gewoon' bij verliefdheid? De eerste echte verliefdheid is niet alleen maar leuk en daarom duurt het gelukkig ook maar even.



Die keer dat ik verliefd was zat ik vooral heel veel te janken van onzekerheid. Ik heb het maar gewoon omarmd, hoort erbij. Kan er nu wel om lachen, die gekke periode.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het me niet meer heugen dat ik heel onzeker was door verliefdheid.



Soms wel dat je hoopt dat de ander je net zo leuk vind als jij hem/haar, maar verder niet dat ik heel bang was de ander teleur te stellen of zo.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik ook niet heel erg, wel af en toe iets wat door mijn gedachten dwaalt maar als ik een leuke man daten en het gevoel is wederzijds, geniet ik vooral.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren echt een geweldige date gehad met m'n Tindermatch. Echt bijzonder hoe snel ik me op m'n gemak voel bij hem. De bosjes insleuren was gelukkig niet nodig! Er is ein-de-lijk gezoend, hij zat te wachten op het juiste moment en baalde er ook van dat het er niet van kwam. Trein gemist, dus blijven slapen. Keurig netjes m'n grenzen gerespecteerd.



Sorry voor deze ego-post, maar na al die Tinder-kikkers die ik gekust heb, kan ik eindelijk zeggen dat ik one of the good guys heb getroffen
Ik denk een gesprek (of meer) met een psycholoog/coach je wel goed doen Gb. Misschien ben je er zo klaar mee en kan je weer lekker genieten van je liefde zonder de heftigheid van het onzeker voelen. Wellicht is het toch ietjes meer en dan ben je maar mooi bezig met jezelf. Investeren in jezelf is altijd goed



Verder eens met Jembo, onzekerheid hoort bij verliefd zijn. Zonder zou ik het toch apart vinden, het hoor erbij als de andere kant van een continuüm.



Bij is het zo zoals ik het eerst schreef toen ik kwam binnen vallen hier: sinds ik een paar relaties heb gehad en tussendoor genoeg ander vermaak Maak ik mij niet meer zo (heel) druk over de relatie en wat de ander van mij vindt. Het is graag of niet. Door therapie zit ik lekkerder in mijn vel en ik merk dat ik daardoor beter kan omgaan met het andere geslacht
quote:Noor226 schreef op 21 januari 2017 @ 15:08:

Ik heb gisteren echt een geweldige date gehad met m'n Tindermatch. Echt bijzonder hoe snel ik me op m'n gemak voel bij hem. De bosjes insleuren was gelukkig niet nodig! Er is ein-de-lijk gezoend, hij zat te wachten op het juiste moment en baalde er ook van dat het er niet van kwam. Trein gemist, dus blijven slapen. Keurig netjes m'n grenzen gerespecteerd.



Sorry voor deze ego-post, maar na al die Tinder-kikkers die ik gekust heb, kan ik eindelijk zeggen dat ik one of the good guys heb getroffen Wat leuk!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Noor <3 ik zit hier met een glimlach van oor tot oor!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb per ongeluk bij 1 van jullie op het 'verbergen' symbooltje gedrukt. Hoe krijg ik dat weer goed?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:boebezoebe schreef op 21 januari 2017 @ 16:01:

Ik heb per ongeluk bij 1 van jullie op het 'verbergen' symbooltje gedrukt. Hoe krijg ik dat weer goed?

Rechtsbovenaan

"Account"

"Mijn instellingen"

=> kopje "Geblockte users"?
Onzeker zijn hoort bij verliefd zijn. Maar zo als green bean het beschrijft is toch graadje erger. Het zou zo maar kunnen dat ze er een veelbelovende liefde mee verpest. Ik las je ook in t topic over verlatingsangst en eerlijk gezegd dacht ik daar al aan als ik je las. Zo herkenbaar.

Jouw vriend klinkt erg okay, hij geeft je bevestiging en toch lijkt t wel nooit genoeg. Ik vergelijk t wel eens als een bodemloos gat in mij dat gewoon niet te vullen is. Zo veel aandacht en bevestiging kan geen man me geven.

Zoek hulp en bespreek je gevoel met je vriend. Het lijkt me dat het voor hem goed is om te horen dat het niet aan hem ligt. Hij klinkt als iemand die rekening met je wil houden.
quote:boebezoebe schreef op 21 januari 2017 @ 16:01:

Ik heb per ongeluk bij 1 van jullie op het 'verbergen' symbooltje gedrukt. Hoe krijg ik dat weer goed?Niet bij mij toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:JonasV91 schreef op 21 januari 2017 @ 16:04:

[...]



Rechtsbovenaan

"Account"

"Mijn instellingen"

=> kopje "Geblockte users"?Thanks!!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 21 januari 2017 @ 17:26:

[...]





Niet bij mij toch? Nu bij niemand meer
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 21 januari 2017 @ 17:28:

[...]





Nu bij niemand meer









Wat ik mij afvraag, hoeveel tijd zit er tussen start chatten en een date. Ik lees regelmatig dat er onder ons een paar snel-gaan-daters zijn. Maar hoe snel is snel? Is geen peil op te trekken, maar probeer toch een gemiddeld bij te maken
Tussen 1 uur en 3 weken
Alle reacties Link kopieren
Als er na een week geen date was afgesproken gebeurde dat meestal ook niet meer

ik sprak meestal een date af na ongeveer 3 dagen chatten denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik chat nu met een leuke man die graag af wil spreken. Maar hij heeft elk weekend zijn (kleine) kinderen en woont een eindje verderop (50 km) en ik heb geen auto.



Ik heb gezegd dat ik eigenlijk alleen met vaders date als ze ook dichtbij wonen. Gewoon uit praktisch oogpunt. Ik werk 9-5 en heb sommige avonden ook hobbies (en puzzelen, haha. Grapje). Dan wordt het wbt tijd gewoon minder handig om te gaan daten (als iemand om de hoek woont kun je makkelijker een gaatje in de agenda vinden). Als je wat verderop woont is kinderloos zijn weer wat praktischer met afspreken.



Weet nou niet of dit handig/realistisch is, of lullig.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Elk weekend kleine kinderen? Dus enkel af en toe een avondje na het werk? Klinkt als fwb
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of dat zijn opzet is, maar daar zou het wel op neerkomen min of meer.



Ik denk dat ik mijn afstand maar weer wat moet verkleinen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Oh, hij wil toch wel graag afspreken. Heel graag zelfs. Nou ja, een kopje koffie kan geen kwaad natuurlijk.



Ondertussen opende ik Happn daarnet en kom ik ineens K. tegen (die ik kende van Tinder). Was kennelijk bij me door de straat gekomen gisteravond (tevallig, hij weet niet dat ik hier woon natuurlijk), Dat vind ik soms wel het mafe aan Happn. Maar uiteraard op het kruisje gedrukt
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Happn beweegt hier maar weinig... Waar ik woon al helemaal niet.



Die koffie kan inderdaad geen kwaad, moet je je ook niet afvragen 'what if'.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 22 januari 2017 @ 12:14:

Happn beweegt hier maar weinig... Waar ik woon al helemaal niet.



Die koffie kan inderdaad geen kwaad, moet je je ook niet afvragen 'what if'.



Ja, het lijkt me verder wel een leuke man (op de eerste indruk afgaande dan). Hij vind alleen zelf dat hij niet zo goed is in berichtjes sturen en wil graag een keer afspreken. Kan geen kwaad. Misschien is het irl ontzettend leuk. Ik weet de precieze details van zijn situatie ook niet, dus wil hem ook niet meteen afserveren.



Zat ook nog even twee weken op eHarmony omdat ik dacht dat daat meer serieuze mensen zaten. Na twee weken mijn geld teruggevraagd (dat kon binnen 14 dagen). Geen één man die ik had aangeschreven (toch wel meer dan 10) ze wat terug. De rest vond ik niet echt interessant. Laat dan maar. Heb het idee dat hier in ieder geval mensen toch steeds meer Tinder doen ipv websites. Maar goed, dit is ook een resultaat, dus ik klaag niet hoor. Ik wilde kijken of het een betere optie zou zijn. Niet echt dus.



Een andere man op Tinder schrijft niet meer terug nadat ik heb vertelt wat voor een werk ik doe. Misschien is het een afkanpper, haha. Afijn, kan ook gebeuren.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer mensen die die app 'wholikedme' gebruiken?



Het ziet er naar uit dat die app het niet doet bij mij. Ik krijg in elk geval de melding "no likes found. Don't worry, this can take some time" etc.



Maar dat staat er zegmaar al een paar dagen -.-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven