Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
quote:Treezebees schreef op 28 april 2017 @ 15:29:

Ken het... Als ik iemand van Tinder op FB toevoeg en we hebben later geen contact meer, verwijder ik die. Kreeg zo van iemand waar ik één date mee had een erg emotioneel bericht. Dat ik hem in het diepste van zijn hart had getroffen en hij zich er erg slecht door voelde
Ik geloof wel in 'out of my league'. Volgens mij heeft het maar weinig met eigenwaarde te maken, maar is het gewoon de realiteit van hoe het werkt.
Lotje welkom!

Je date Iehw!



En we willen uiteraard een update Na een sloerieweek, is mijn dateleven weer dood, dus ik leef via jullie dates/verhalen
quote:Dina80 schreef op 28 april 2017 @ 21:09:

Ik geloof wel in 'out of my league'. Volgens mij heeft het maar weinig met eigenwaarde te maken, maar is het gewoon de realiteit van hoe het werkt.



Dat denk ik dus ook.



Misschien zit er een spatje onzekerheid in, maar kan soms jaloers zijn op 'knappere' mensen hierdoor. Zij hebben veel meer keus en komen sneller een leuk iemand tegen. Ongeacht hoe lang dit contact/relatie duurt.



Ik geloof dat ik graag wil
Alle reacties Link kopieren
Kunnen de dames die out of my league zijn even de hand opsteken. Dan weet ik wie ik moet overslaan in mijn wekelijkse hengelronde.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 28 april 2017 @ 21:38:

Kunnen de dames die out of my league zijn even de hand opsteken. Dan weet ik wie ik moet overslaan in mijn wekelijkse hengelronde.ik steek mijn hand op, heb geen behoefte aan hengelaars
Alle reacties Link kopieren
quote:Ginerva schreef op 28 april 2017 @ 21:39:

[...]





ik steek mijn hand op, heb geen behoefte aan hengelaars+1
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 april 2017 @ 21:12:

[...]





Dat denk ik dus ook.



Misschien zit er een spatje onzekerheid in, maar kan soms jaloers zijn op 'knappere' mensen hierdoor. Zij hebben veel meer keus en komen sneller een leuk iemand tegen. Ongeacht hoe lang dit contact/relatie duurt.



Ik geloof dat ik graag wil



Onzin!

Of mijn definitie van knap is ongelofelijk skewed. Ik zie zoveel mooie mannen, met vrouwen die ik niet zo knap. En vice versa trouwens.



Echt leagues! Onzin!
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Wel goed dat jullie er over beginnen. Want ik heb een ongelofelijke verdrietige dipperige bui vandaag. En nu maak ik mij kwaad. En dat is beter dan mij verdrietig voelen.



Leuke match uit verweggistan, had ergens in het moment dat ik zijn bericht opende, en het moment dat ik nog eens op zijn profiel ging kijken. Zijn profiel verwijderd /inactief gemaakt. Pff.. Schiet ook niet op.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
We zijn gelukkig samen hier in hetzelfde schuitje Summer
Alle reacties Link kopieren
Jeeh niet alleen!
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Een leage kan ook persoonlijkheid zijn, is niet alleen het uiterlijk.
quote:Dina80 schreef op 28 april 2017 @ 22:47:

Een leage kan ook persoonlijkheid zijn, is niet alleen het uiterlijk.Hmm, kan ook. Maar ik vind mijzelf dan echt een catch
Alle reacties Link kopieren
@Dina80 en we hadden niet eens soep gegeten ;) Nee gewoon zo'n vies hard stukje wat je s'ochtends meestal in je ogen hebt, Zo noem ik dat.



Date was erg gezellig! Maar door medicijnen wil zijn jongeheer gewoon totaal niet meewerken. Erg frustrerend dus. Maar als hij ze niet slikt wordt ie ziek.......... Dus dat is geen optie.... En het is vooral jammer dat ik hem wel écht leuk vind, maar dat is dus wel een dingetje. Ik ben dus totaal het tegenovergestelde...



Andere jongen waar ik al een aantal dates mee gehad heb wil ook weer afspreken, maar weinig tijd en weinig zin in haha.

Verder is het redelijk stil op tinder gebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 29 april 2017 @ 00:13:

[...]





Hmm, kan ook. Maar ik vind mijzelf dan echt een catch



Ik ook! Bij mannen die tegen mijn wolkjes bestand zijn, en er zelf niet teveel hebben die mijn straaltjes blokkeren.

Serge Gainsbourg helpt. Moet ik mij vaker herinneren..
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotjeb95 schreef op 29 april 2017 @ 00:32:

@Dina80 en we hadden niet eens soep gegeten ;) Nee gewoon zo'n vies hard stukje wat je s'ochtends meestal in je ogen hebt, Zo noem ik dat.



Date was erg gezellig! Maar door medicijnen wil zijn jongeheer gewoon totaal niet meewerken. Erg frustrerend dus. Maar als hij ze niet slikt wordt ie ziek.......... Dus dat is geen optie.... En het is vooral jammer dat ik hem wel écht leuk vind, maar dat is dus wel een dingetje. Ik ben dus totaal het tegenovergestelde...



Andere jongen waar ik al een aantal dates mee gehad heb wil ook weer afspreken, maar weinig tijd en weinig zin in haha.

Verder is het redelijk stil op tinder gebied.



Dat is erg vervelend Lotje!



En daten kost een patijd tijd en zin. Slokt de medicineman zoveel op, dat je er geen zin/tijd voor hebt, of zijn er nog andere redenen?
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geboeid door de interessante discussie over de leagues in het daten. Wat voor zinnigs heb ik er over te zeggen? Té knappe mannen swipe ik naar links, maar wat is dan zo'n knappe man.

Ik ken eigenlijk geen (hele) knappe mannen die ik aardig vind of waar ik graag bij ben. Ik ken wel hele knappe vrouwen die ik aardig vind en waar ik graag tijd mee doorbreng. Evenals dat ik niet ga voor een man die ik lelijk vind, val ik dus ook niet op hele knappe mannen.

Waar ik zelf op die schaal sta? Lastig te zeggen. Volgens mij ben ik meer type van you hate it or you love-it. Ik heb nog nooit het idee gehad dat iemand mij heeft afgewezen om mijn uiterlijk na een date. Wel op mijn persoonlijkheid. Dus ik begrijp wat je bedoelt Dina. Maar zijn er echt leagues een persoonlijkheden, gaat ook niet meer over een klik?
Alle reacties Link kopieren
Hallo lotje. Dat van het stukje soep van je date dat vond ik zo vies om te lezen. Heb je daar iets van gezegd of ben je weggelopen? ik hoop het!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gewoon enorm druk met mijn studie op dit moment. Dat slokt zoveel energie op. En ik heb ook een raar voorgevoel bij hem. Dusja dat is ook niet de bedoeling. Medicijnman wil ik zeker vaker zien. Even afwachten hoe dat gaat lopen.... Er zijn vast zat middeltjes...



@RoseMexicali Op dat moment heb ik er niks van gezegd. Ik was gewoon zo verbaasd! Ik was wel snel klaar met eten en ben snel naar huis gegaan



Inmiddels wel een stuk of 20-30 dates gehad in totaal, met verschillende. In ongeveer anderhalf jaar tijd. Waarvan het met bijna iedereen nooit verder is gekomen dan date 1 of 2. Maar een stuk of 5 heb ik echt vaker mee gedate.



Over iemand out of your league.... Als iemand té knap is dat ik denk, ja vast enorm arrogant. Als iemand echt heel lelijk is denk ik ook ja naar links. Als iemand er gewoon leuk uit zien dan wil ik wel een gesprek aan gaan. En dan kijken hoe het loopt. Zelf ben ik ook geen supermodel, maar vind mezelf ook niet super lelijk.
Damn ik ben gewoon verwend na al dat geswype in Athene met al die mooie mannen met gespierde lichamen in zwembroek, baarden en tattoos....



Vind nu helemaal niks meer leuks hier... moet afkicken...
Out of league? Jeetje, nog nooit bij na gedacht. Ik swipe gewoon.



Mijn maatje is ineens volop aan het appen. Weet niet of dit de nieuwe trend is. Vroeg net ook al of ik nu kom ontbijten. Even nee gezegd.

Hij is degene die het hardst roept emotioneel niet toe te zijn aan een relatie. Ik voel dit nu ook niet voor hem, maar hij gedraagt zich op dit moment wel anders.
Alle reacties Link kopieren
@eva, misschien nu hij je heeft gezien met een ander hij zich beseft dat hij toch gevoelens voor je heeft?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 29 april 2017 @ 01:22:

Damn ik ben gewoon verwend na al dat geswype in Athene met al die mooie mannen met gespierde lichamen in zwembroek, baarden en tattoos....



Vind nu helemaal niks meer leuks hier... moet afkicken...

Ik vind Grieken, Spanjaarden en Italianen sowieso vaak aantrekkelijker dan Nederlandse mannen



Ik swipe alleen in NL hoor.. maar op vakantie kijk ik altijd m'n ogen uit
.
quote:isa__88 schreef op 29 april 2017 @ 08:32:

@eva, misschien nu hij je heeft gezien met een ander hij zich beseft dat hij toch gevoelens voor je heeft?

Nee, hij zei van niet. We zijn daar heel open over. Hij voelde zich daardoor alleen terug in de realiteit gezet, omdat we die dag echt even samen waren. Onze eigen wereld, zo noemde hij dat. En mijn date was even een indringer.



Ik laat het even op z'n beloop. Sowieso hij komt net uit een relatie en wil ontdekken. Hij gaat maar even lekker zijn gang. Ik de mijne.



Morgen een date met die ander Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik let ook nooit (bewust) op leagues tijdens het swipen eigenlijk. Vind ik een man knap, heeft hij een leuke uitstraling dan swipe ik hem naar rechts, misschien is dat soms een man die iets knapper is, soms zou ik dan kunnen zeggen "we zitten in dezelfde league" en soms is dat een man die iets minder knap is dan ikzelf. Vind het moeilijk om goed te omschrijven maar ik ben er dus niet zo mee bezig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven