Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 28 april 2017 @ 11:58:

Oooh man wat een geweldige dagen heb ik achter de rug. Nu net thuis, koningsnacht en koningsdag met mijn (seks) maatje gevierd en vrienden van ons. Topper is het, dierbare vriendschap.

Kom ik gisteren op station terug naar huis, mijn date van zondag tegen Was zo grappig, meteen knuffelen. Zaten even naast elkaar in de trein en ging hij me zoenen. Was helemaal het moment er ook voor zoals dat liep.

Mijn maatje zat tegenover in de trein en gaf later aan dat hij zich wat ongemakkelijk voelde en niet meer wist waar hij kijken moest Terwijl hij de hele tijd met z'n grote mond aangaf dat totaal niet erg te vinden en gewoon mijn date moest uitnodigen langs te komen als hij toch op dezelfde plek was. Want date appte dus dat hij ook naar Eindhoven was gegaan waar wij gisteren waren. Ik wilde hem niet uitnodigen is toch super awkward Dus bewust niet gedaan.

Maar zo onverwachts was leuk en we waren meteen een stuk vrijer als op date. Beide gewoon onszelf en wat losser. Dates zijn altijd zo, tja.. Niet mijn ding. Dus ben benieuwd, geef deze date wel een kans.



Maar goed, maatje die was wat jaloersig, grappig te merken.

Sowieso goed gesproken de afgelopen dagen over wat wij hebben. Een bijzonder mooie vriendschap. Hij is zijn relatie nog aan het verwerken en wil genieten van andere vrouwen. Ik voel nu alleen echt een vriendschappelijk gevoel +

Ben dol op hem, maar op een andere manier. Mooi dat dat kan. En dan zien we vanzelf.



Ik geniet na



Jullie leuke dagen gehad? Ik ga even bijlezen zo. Nog niet gedaan.



Wat zou het met jou doen Eva, even puur uit interesse hoor.

Stel dat jouw maatje, waar je toch een heel mooie band mee hebt en een leuke tijd hebt gehad, iemand tegen komt en tegenover jou zou gaan zitten zoenen.

Zou je je ook niet wat ongemakkelijk voelen, juist omdat jullie nog samen onderweg zijn van een prettige tijd.

Ik kan mij er ergens wel iets bij voorstellen, ik denk dat jullie beiden wel moeten slikken als er één van jullie twee aangeeft iemand ontmoet te hebben waar het mee klikt.

Ergens zijn jullie toch wel een stukje 'van elkaar'.

Ik snap dat het je ergens een kick geeft, praat er later nog eens over met elkaar ( dat zal wel goed komen ).



Eindhoven schijnt ook wel gezellig geweest te zijn maar ik ben blij dat ik in mijn vrije tijd even niet in regio Eindhoven hoef te zijn



Ergens hoop ik op een gegeven moment te lezen dat jij en maatje toch meer gevoelens voor elkaar krijgen.

Of is er onbewust iets dat jullie blokkeert om zo niet een mooie vriendschap op het spel te zetten.

Mooi dat het kan, zeker van genieten!
Oh nu wordt het groter dan het is

Zo was het niet hoor. Mijn maatje heeft zelf van tevoren al vaker aangegeven dat leuk te vinden als ik gewoon met anderen flirt of wat dan ook en dat onze "relatie" ook zo is. Liep mij zelf steeds aan te moedigen date toch uit te nodigen. Ik wilde dat niet.

Dat dit toen onverwachts zo liep, zeer kort moment ook. Tja, had toch echt te maken met dat hij steeds zei daar geen enkel probleem mee te hebben. Bleek dus achteraf wel wat lastiger voor hem te zijn

Over gepraat is er al, dus alles helemaal goed
Oh en wat dat met mij zou doen? Ik daag mijn maatje niet zo uit en heb al aangegeven dat als we samen op stap zijn ik het helemaal niet leuk zou vinden hem met een ander te zien.

Ben ik er niet bij maakt het mij niks uit en hoor ik ook graag zijn verhalen

Hij zou er absoluut geen probleem mee hebben als ik dat wel deed, de held maar dat blijkt nu wel dus. En nu dat duidelijk is dan gebeurt dat van mij uit natuurlijk ook niet meer
Goed... kreeg ik net een berichtje van iemand via Facebook Messenger waarom ik hem ontmatcht had...



Heb maar gewoon gezegd dat ik zoveel matches heb dat ik t niet kan bijhouden en daarom een zooi heb verwijderd.. wat ook zo is....
Ken het... Als ik iemand van Tinder op FB toevoeg en we hebben later geen contact meer, verwijder ik die. Kreeg zo van iemand waar ik één date mee had een erg emotioneel bericht. Dat ik hem in het diepste van zijn hart had getroffen en hij zich er erg slecht door voelde
Ja maar ik had m nogeens gezien en misschien 3 zinnen met hem uitgewisseld!



Net zo erg als mannen die als je niet snel genoeg reageert, dingen gaan sturen als "hey ben je er nog"? Of " waar ben je"?



Daar ben ik heeeel snel klaar mee.
En ik had m geeneens op mijn Facebook. Hij heeft me denk via Instagram gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ja net zo creepy als vrouwen die je van te voren heb gegoogled en allerlei vragen daarover gaan stellen op een date.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Hihi grappig! Kan dus zijn dat ik naast een aantal van jullie heb staan dansen?!



Eva ik vind het wel echt mooi om je verhalen te lezen! Je geniet er duidelijk van, zoals het hoort!
Smile, you're designed to!
Alle reacties Link kopieren
Net nieuw op het forum, maar wil jullie toch mijn verhaal doen.

Ook zat jongens gehad die gaan zeuren als ik niet snel genoeg reageer. Sorry ik heb een leven naast whatsapp/tinder en niet altijd zin om te reageren. Pushen werkt alleen averechts.



Mijn ergste date was toch wel met een jongen/man van 23. Nouja hij was wel aardig etc, maar de klik was er verder gewoon niet. Eerlijk tegen hem gezegd. Geen probleem, hij wilde nog wel een x met me uit eten. Nou dat zag ik eigenlijk niet zo zitten, maar uiteindelijk heb ik me toch maar over laten halen, want ik had iets gegeten wat uiteindelijk niet zo lekker was.

Nouja oké was op zich wel gezellig, maar zijn eetgewoontes bevielen mij niet zo. Daarnaast had hij kennelijk een stukje 'soep' in z'n ogen (zo'n hard stukje weetjewel...). Dat hij rustig uit zijn oog haalde en in zijn mond stak

Daarna probeerde hij me nog wel te zoenen, maar dat heb ik natuurlijk niet geaccepteerd.... Daarna nooit meer wat van me laten horen



Wel 2 relaties eraan over gehouden, 1 wat langer dan de ander. En veel dates, waar het meestal niet verder kwam dan date 2.

Ook een hoop vragen voor seks, maar daar ben ik nog geen enkele keer op ingegaan.



Vanavond mijn 2e date met een jongen, afgelopen dinsdag waren we wat wezen drinken in de stad en dat was wel erg gezellig. Dus ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 28 april 2017 @ 10:39:

[...]





YES, me! Was weer een flink feestje he! Zeker! Eerste keer dat ik het in Arnhem gevierd heb, zeker voor herhaling vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sun87 schreef op 28 april 2017 @ 16:39:

Hihi grappig! Kan dus zijn dat ik naast een aantal van jullie heb staan dansen?!

Haha, ja wie weet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bukowskey schreef op 28 april 2017 @ 16:33:

Ja net zo creepy als vrouwen die je van te voren heb gegoogled en allerlei vragen daarover gaan stellen op een date.



Doen mensen dat echt ja..



Ik heb mijn Facebook profielfoto verwijderd omdat ik steeds toegevoegd werd door matches waar ik niks mee wil. Irritant.
Ik krijg op Instagram ook allemaal volgers en berichtjes van mannen die me hebben gezien op Tinder. Als ik ze interessant vind,dan accepteer ik ze en/of praat ik met ze. En anders blokkeer ik ze gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Haha, best irritant als social media op die manier gebruikt wordt.. al herken ik de Google-neiging en heb dat ook heus wel es gedaan, vragen daarover stellen gaat mij wat ver.. maar ook lastig als je bepaalde 'voorkennis' hebt. Dan maar beter niet vooraf checken. Én zorgvuldig zijn met de online info over jezelf! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.


Hoe is het met de mensen hier?
Soep in zijn oog? Hoe krijgt ie dat nou voor elkaar???
quote:littlemissy schreef op 26 april 2017 @ 18:08:

[...]

Dat vraag ik mij ook wel af. Net als mannen die misschien op de foto "net niet" zijn. Die zijn misschien in het echt wel heel erg leuk....maarja de tijd is vluchtig en het aanbod soms groot, dan mis je misschien hier en daar wat kansen.



Wat leuk Isa dat de date via-via toch heel erg leuk bleek te zijn. En al 3 dates, super!



Hier tinder weer geïnstalleerd nadat hij stuk was. Nu krijg ik wel gewoon weer matches, ben nu met iemand wel leuk aan het kletsen. Hij stuurde mij gisteren na de match gelijk een berichtje maar toen wilde ik net gaan slapen, was dus benieuwd of er vanochtend nog interesse zou zijn van zijn kant uit. En die was er nog



Zijn leuk aan het kletsen en hij klinkt geïnteresseerd dus dat is al heel wat haha



Ik ben hierover aan nadenken.....Eerder ook al. Ben ik te kieskeurig qua foto's en wat er soms aan tekst bij komt? Ik probeer al twijfelgevallen naar rechts te swipen, aan te klikken etc (afhankelijk welke app ik gebruik: ) ), maar heeft nog geen 'succeservaring' opgeleverd.



Hoe zit het bij jullie? Kiezen jullie knappe, aantrekkelijke mannen? Of mannen die een leuke uitstraling hebben? Of mannen die er oké uitzien. Combinatie van het voorgaande? Geloven jullie dat er 'klasses' bestaan? Dus jijzelf valt in een bepaalde klassen: gewoontjes, leuk, knap, aantrekkelijk etc etc. En hiermee 'vang' je mannen die in dezelfde klasse zit als jij, eronder of 1 erboven.



Ik heb het idee dat ik val onder de klasse van ziet er oké, leuk uit. Ik moet het met name van mijn sprankelende persoonlijkheid En ik val op mannen, die in mijn ogen in de klasse knap, aantrekkelijk zitten. Dus out of my league. Ik weet niet of het zo werkt, of dat ik een verknipt zelfbeeld en eigenwaarde heb



Heb wel bedacht dat ik milder ga zijn wat betreft uiterlijk. Ben denk ik toch iets te kieskeurig geweest
quote:Anna_02 schreef op 27 april 2017 @ 09:27:

De meeste gesprekken op Tinder bloeden zo snel dood bij mij Ik had met een man wel een leuk gesprek, maar die wilde na een dag al zeker weten dat ik écht op zoek ben naar een serieuze relatie want anders wilde hij niet afspreken. Snap ik wel, maar ik vond het toch een beetje benauwend dus heb dat ook maar afgekapt.



Kijken of ik vandaag nog iets leuks tegenkom in de stad met Koningsdag Op de 'vrij'ersmarkt'
quote:max schreef op 27 april 2017 @ 16:50:

Dus de date met de Griek was wel aardig maar niet een topper? Cherokee?



Hier date 2 gemaakt met man die me op date 1 al 6 uur wist te boeien... hij stuurde een hele lieve mail de dag erna ...



Date 2 met Wild card ook gemaakt ...we appen dagelijks ...



En met de enorm grappige match nog steeds leuk aan t appen... krijg alleen niet veel los over hemzelf... maar ik vind hem heel intrigerend ...



Match uit Drenthe maar even op laag pitje... leuke lekkere man maar he... Drenthe..! 2 uur rijden...



Leuk!

2 uur rijden, poeh. Het zal maar net de man van je dromen zijn. Soms denk ik dat ik de mannen verderop een kans moet geven. Why not?



Lekker bezig!
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:01:

Misschien voor jullie rare vraag maar stel hem toch: zijn jullie nou nooit is bang dat je een griezel treft die je bv verkracht zeker als je bv in een hotel oid afspreekt?



Lastig is dat. Ook al ga je eerst een drankje drinken, iemand kan zich alsnog ontpoppen in een engerd. Maar je hebt een eerste filter in ieder geval gehad.



Bang ben ik niet, maar wel gezonde dosis wantrouwen
quote:Ginerva schreef op 27 april 2017 @ 20:30:

We noemen onszelf nu ook Gim





Jullie zijn schattig
quote:mats schreef op 27 april 2017 @ 20:32:

Isa, leuk om op die manier iemand te ontmoeten ( hoewel een match via tinder ), klinkt goed!



GB, succes ondertussen met jouw eigen progressie én date.



Anna, helaas het vluchtige van vandaag de dag en de anonimiteit van internet, nog iets 'opgelopen' nu met Koningsdag?

Ik heb iig leuke gesprekjes en ontmoetingen met leuke vitaminen gehad tot nu, gebeurd niet vaak Vitaminen?
quote:Julie16 schreef op 27 april 2017 @ 22:07:

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Na mijn stukgelopen relatie een paar terug op tinder gegaan. Paar leuke dates gehad en nu een beginnende relatie. Terwijl ik het profiel checkte van mijn nieuwe liefde viel mij op dat de afstand naar zijn huis altijd gelijk blijft vanaf mij gezien ook al is hij bv ver weg aan het werk. Maar als ik naar hem toe rij wordt de afstand wel minder. Het blijft echter op 3 km staan ook al sta ik naast hem in zijn huis. Wat kan dit betekenen? Heeft hij dan zijn GPS uit? Of is zijn tinder account bv inactief?



welkom!

Ik heb geen idee.....Ik let daar totaal niet op.



Wat leuk dat je een beginnende relatie heb Hoeveel kikkers heb je hiervoor moeten kussen?
Klinkt leuk Eva En grappig dat je date tegenkwam en lekker in de trein heb zitten zoenen Des te geiler de sex is daarna met maatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven