Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Hm oke dan, ik zal 'm nog een kans geven.
Wat voor nep Tinders bedoel je Jempo?
quote:Eva- schreef op 25 maart 2017 @ 01:12:

Ik heb mijn date ook afgekapt. Kon het echt niet meer. Nieuwe afspraak plannen verliep ook moeizaam. Geen zin in gedoe al zo kort als je elkaar kent. Genoten van de dates en ons contact tussen date 1 en 2. Maar dat contact de laatste week verliep niet meer natuurlijk. Jammer.



Jammer, maar ik vind dat je er goed aan gedaan heb. Je klonk echt niet enthousiast meer.....



En inderdaad, neem de leuke ervaring mee en we gaan door met het leven
Wat is het trouwens met jullie dat jullie (niet iedereen.....) geen gesprek beginnen? Zeg gewoon hoi en stel een leuke vraag of maak een opmerking.



Doe niet zo moeilijk
quote:Mimo87 schreef op 25 maart 2017 @ 00:43:

@Jempo same here. Nooit die enorme klik of het gevoel van wauw dit kan meer zijn.



Nu op weg terug naar huis van date met tinder man. Hadden om 21u afgesproken dus vrij lang volgehouden. En hoewel we onwijs gelachen hebben en heel leuk gepraat, is het denk ik geen date 2. Zou geen nee zeggen trouwens als hij me zou uitnodigen maar denk dat hoj dat niet gaat doen. Deze man komt echt sinds januari uit een heule lange relatie en is er echt niet klaar voor merk ik op uit alles. Nouja in ieder geval wel leuke avond gehad !



Wat leuk om te horen dat het leuk was geweest

En voor de rest zie je wel. Ik zou in ieder geval ook mijn geld hier niet op inzetten.
quote:Lovestar schreef op 25 maart 2017 @ 11:28:

Wat is het trouwens met jullie dat jullie (niet iedereen.....) geen gesprek beginnen? Zeg gewoon hoi en stel een leuke vraag of maak een opmerking.



Doe niet zo moeilijk Ik begin inderdaad heel vaak een gesprek. Vooral als ik iemand heel leuk vind op de foto's. Vaak alleen hey of hoi en soms ook een grappige opmerking of vraag. Afhankelijk van de profieltekst en/of de foto's.
Alle reacties Link kopieren
Lola, ik ben het eens met Eva...ik krijg dat idee ook bij jouw posts. Je klinkt gefrustreerd en wanhopig. Misschien heb je een blinde vlek voor jezelf, maar als wij het al zo lezen tussen jouw regels door, kan ik me voorstellen dat mannen die vibe ook oppikken.



Eva..goed van je dat je niet blijft aanmodderen. Kan ik wat van leren. Ik heb altijd de neiging toch nog een keer te proberen. Maar als het niet loopt, loopt het niet.



GB van de opmerking zo was mijn ex ook...zou ik spontaan opdrogen! Jij moet natuurlijk zelf weten wat je gaat doen maar hoe meer je vertelt hoe harder de alarmbellen gaan klinken!



Jempo vertel! Welke apps? Flamite is dood in ieder geval sinds gisteren helaas. Zijn er nog andere?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 25 maart 2017 @ 11:28:

Wat is het trouwens met jullie dat jullie (niet iedereen.....) geen gesprek beginnen? Zeg gewoon hoi en stel een leuke vraag of maak een opmerking.



Doe niet zo moeilijk Misschien omdat ik de ervaring heb dat als de man zelf niet snel een berichtje stuurt na het maken van de match, ook niet zo enthousiast over me is en niet reageert en gelijk de match opheft.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook http://tind3r.com/welcome voor google chrome, ik vind deze echt ideaal, misschien nog wel beter dan flamite.



Voor die afstanden weet ik even niet meer welke apps dat zijn, want heb geen tinder meer. Maar google kan je daarmee wel helpen. Er zijn er zat!! Misschien kan dat met die wholikedme-app ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Jempo, deze werkt inderdaad fijn. Had hem zelf nog niet gezien.



Het is eigenlijk toch niet te geloven...ik heb de leeftijd dus even met 2 jaar jonger verlaagd (dus 7 jaar jonger dan ik) en ja hoor...ik heb na 3 weken gewoon weer matches! Meer dan 1!



Maar ik wil verdorie een vriendje van mijn eigen leeftijd...is dat zo moeilijk? Waar zitten die leuke veertig plussers die NIET in een crisis zitten met zichzelf?
Gisteren gevideobeld met date......Ik weet het nog steeds niet. Ene kant denk ik, best leuk. Vaak ook wel weer mwaaaaaaaaah. Het helpt ook niet echt dat hij mij de creeps geeft door zo snel te zijn met zijn gevoel Ik weet niet of het mij de creeps geeft omdat ik het gewoon eng vindt of omdat ik hem niet leuk vindt en dat het dus ongemakkelijk is.



Nog steeds twijfel of de date morgen moet door gaan. Ik denk dat ik verpest/verwend ben door mijn vorige date..... Of ik ben er nog niet helemaal over heen. Ergens vind ik het ook wel lekker om thuis te blijven hangen en het nodige werk verzetten voor een belangrijke deadline. Anderzijds vind ik het ook belangrijk dat ik eruit ben, andere mannen ontmoet etc.



Ik weet niet hoe ik erachter kom waar ik goed aan doe Iemand tips die helpen bij het besluitproces?
Die twijfels zeggen in mijn ogen meer dan genoeg. Vaak als je echt beslist en de juiste keuze maakt vind je meteen rust.



Lekker weertje mensen Ik zit heerlijk in de zon. Net vriendin aan de telefoon met dikke liefdesverdriet. Net uitgemaakt na de zoveelste ruzie. Heel naar voor haar, maar maakt mij weer zo bewust van hoe fijn het leven kan zijn als single.
Grr wilde typefoutje aanpassen en quote ik mijzelf
Alle reacties Link kopieren
Lovestar....bij twijfel...dan weet je het eigenlijk toch wel?



Als ik twijfel, komt het omdat mijn ratio het van mijn gevoel gaat overnemen. Het voelt niet ok...maar ik moet het een kans geven, ben ik nou zo oppervlakkig etc etc. Had je hem nou ook in het echt gezien?

.
Oh en Corona, bij mij was het nu wat makkelijker om met mijn date te stoppen. Die piercings gaven zoveel weerstand.

Anders ben ik ook het type dat nog even blijft aan modderen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me een beetje mweh. Ik voelde me prima totdat iemand ineens zei: Hoe kan het toch dat zo'n leuke knappe succesvolle meid als jij nog vrijgezel is?



Een vraag met de beste bedoelingen, maar die vraag lijkt net of er iets 'mis' moet zijn met mij... En hoe tevreden ik was, nu voel ik me toch ineens sip.
Jempo

Ik krijg dan de opmerking dat ik waarschijnlijk te kieskeurig ben en mijn lat te hoog leg...

Tja...
Alle reacties Link kopieren
Auwtsch...



Sowieso, alsof liefde altijd een keuze is...
Herkenbaar Jempo. Krijg die vraag ook regelmatig al zie ik het als een compliment. En heb ook vaak mannen die niet single zijn waar ik dan zoooo leuk mee kan kletsen. Remmingen vallen bij mij dan weg, die dan allemaal zeggen als ik single was... Jaja. Blabla. Single mannen kan ik niet zo vrij mee kletsen en belemmer ik mezelf. Ben nog niet achter hoe dat komt.



Maar voor jou. Ik voel mij vandaag ook bleh. Jammer dat het zo gelopen is met mijn date.

Ik heb net allemaal lekkere hapjes gehaald, veel chocolade en stort mij zo in een serie.

Gedachten verzetten, date zou bij mij komen vanavond. We hadden vanochtend nog contact en toen wilde ik het toch nog een kans geven. Ik had de piercings nog niet besproken. Maar ik voelde zo'n weerstand dat ik het toch via de WhatsApp maar bespreekbaar heb gemaakt. Blij om, want hij laat ze zetten.

Goed dat hij bij zijn standpunt blijft en dat we er in zo'n vroeg stadium achter komen dat we te verschillend zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 25 maart 2017 @ 15:49:

Ik voel me een beetje mweh. Ik voelde me prima totdat iemand ineens zei: Hoe kan het toch dat zo'n leuke knappe succesvolle meid als jij nog vrijgezel is?



Een vraag met de beste bedoelingen, maar die vraag lijkt net of er iets 'mis' moet zijn met mij... En hoe tevreden ik was, nu voel ik me toch ineens sip.



Ik heb dit bericht ook zo vaak gekregen en dat is echt een downbreaker op de dag. Bah.

We zijn gewoon de goede nog niet tegen gekomen. Laten we het daar op houden.
Eva, sterkte Inderdaad jammer, maar jullie besparen je wel veel verdriet door hier nu al achter te komen. Maar ik begrijp dat je je rot voelt, het klonk ook leuk en veelbelovend.



Corona, wat raar dat je geen matches krijgt. Ik ben een paar jaar jonger dan jij en kom genoeg mannen van mijn leeftijd tegen. Helaas wel allemaal met kinderen, maar toch. En met degenen die ik echt leuk vind lukt het meestal zelfs ook nog om een date te organiseren. Misschien komt dat door de regio waar ik woon?



Lovestar, ik zou niet gaan morgen maar even tijd voor jezelf nemen. Je laatste date was nog niet zo lang geleden toch? Ik zou even rust nemen, denk dat deze date niet wegloopt hoor.



Ik heb nog altijd niets van date gehoord grrrrrr. Heb nu wel spijt dat ik 2 eerdere dates heb afgekapt. Dat waren dus mannen die wel into me waren! En ook al voelde ik het bij hun niet zo, ik begin steeds vaker te vermoeden dat ik wat de liefde betreft niet te veel naar mijn gevoel/hormonen moet luisteren. Die 2 jongens deden hun best, lieten regelmatig wat horen en namen zelf het Initiatief tot het maken van een nieuwe afspraak. Bij huidige date gaat het allemaal zo langzaam! Vind het echt niet leuk dat er na iedere date complete radiostilte is. Hij hoeft me niet plat te appen, maar af en toe een berichtje zou toch wel leuk zijn.



Op deze manier hoef ik niet eens te beslissen, maar wordt de beslissing voor mij gemaakt, lekker makkelijk eigenlijk.



Edit: kreeg net toch een berichtje met de vraag hoe het met me gaat en dat hij me graag weer wil zien...


Ik ben eruit Ik zeg hem af en ik denk dat ik ook het contact erbij laat.....Het is hem gewoon niet. Fijn om te lezen dat iedereen het soort van aanvoelde al



@Jempo

Ik denk dat de meeste mensen het goed bedoelen, maar vooral aan je eigen mood ligt. Soms is het een leuk compliment, soms voelt het alsof je gefaald heb, wat onzin is natuurlijk.



@Eva

Wat een vreemde reactie van die mannen...... Zou er op afknappen. Maar gelukkig hebben ze al een vriendin.....Ik snap wel dat je baalt van de date. Gelukkig kan je het relativeren dat het maar beter nu is, dan verderop.



Hier ook mehhhhh. Gewoon even balen dat ik (weer) single ben. Iedereen een die het nodig heeft
Ook van mij een voor iedereen die t nodig heeft.



Ik heb weer een paar doodlopende gesprekken op Tinder. Irritant is dat.
Jullie klinken allemaal even leuk dus ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom we met zijn allen nog single zijn
Dank jullie!



GB, volgens mij romantiseer je nu die andere twee dates. Want je was opgelucht dat je had afgezegd en klonk er helemaal niet enthousiast over. Die twee waren weer het andere uiterste.



En je huidige date, hij is het niet waard. Je bent al zover van jezelf verwijderd. Je had ook zelf kunnen appen, nu wacht je af. Misschien doet hij dat ook. Je speelt zo een spelletje, lijkt me niet fijn. Hopelijk hoor je niks meer, maar zowel, kap het af. Gaat je kracht geven denk ik, omdat je onderbewuste al aangeeft: nee!



Lovestar goede keuze! Niet gaan daten tegen je zin in.

Jammer dat je baalt van het single zijn. Ikzelf heb er gelukkig geen probleem meer mee.



Wat ik wel naar vind nu te merken is dat ik liefde begin te associëren met pijn. Vijf jaar single, vijf jaar volop gedate en weer teleurgesteld. Mijn hart steeds weer open en afgestraft. Ergens denk ik ook dat ik hierin iets doe, als ik naar mijn laatste date kijk en mijn projectie van angst bij hem deponeer. Het gaat bij mij niet meer vanzelf.

Eerst maar weer even date rust pakken. Dat door daten wat ik ook een tijd gedaan heb trek ik echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven