Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tinder weer even beu. Met carnaval leuke mannen ontmoet maar de ene bleek een vriendin te hebben en de ander een vrouw en kind, met die laatste ook niks gebeurd. Pff! Tot zover mijn succes!
quote:Blondie-S schreef op 27 februari 2017 @ 08:34:

Ik ben tinder weer even beu. Met carnaval leuke mannen ontmoet maar de ene bleek een vriendin te hebben en de ander een vrouw en kind, met die laatste ook niks gebeurd. Pff! Tot zover mijn succes!Tsja, carnaval... dan mag dat allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Dat vinden sommige wel ja.
Geen pech dates meer?
Alle reacties Link kopieren
Géén dates bedoel je . Ik had in totaal 8 mannen naar rechts geswiped, afstand op maximaal gezet. Echt, 0 matches. Heb mijn profiel weer even verwijderd. Niet per se hierom, er spelen even wat andere zaken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vertel ice..."we" zijn een en al oor..
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Dat is stom Iceteapeach.. misschien komen de matches later nog?



Ik had gister een heel leuk gesprek met iemand. Een keer niet zo'n standaard gesprek. Ben benieuwd of dat een date gaat worden.

Had ook een gesprek met iemand die mij na drie zinnen al zat was. Hij was wel erg serieus.
Alle reacties Link kopieren
Ha medetinderaars,



Afgelopen woensdag had ik mijn eerste date. Op app kwam hij enigzins gevat over, niet megaspraakzaam, maar ik dacht misschien moet ik eens wat minder eisen hebben...Eenmaal op locatie was hij daar ook niet erg spraakzaam. Stelde wel wat vragen, maar reageerde eigenlijk alleen door heel concreet antwoord te geven op de vraag, zonder enige toevoeging. Ik voelde daardoor geen klik en had verwacht dat hij dat ook niet voelde. Later bleek dat hij nog wel verder wilde daten, maar ik vond het keihard werken. Ook als ik een verhaal vertelde kwam daar nauwelijks reactie op. Niet om hem, maar ik hou ervan als iemand een beetje een babbel heeft. Zelf kan ik ook bijdehand zijn en een eind weg lullen. Nog gevraagd aan hem of hij verlegen was, maar dat was hij niet. Dit is gewoon hoe hij is. Dus...next!!!
Alle reacties Link kopieren
Apart dat je dan beide zo'n ander gevoel er aan over kan houden. Reageerde hij wel oké toen jij het afgekapt hebt?
Alle reacties Link kopieren
Hmm ja of het nog een kans geven miszlady?
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme16 schreef op 04 maart 2017 @ 09:30:

Hmm ja of het nog een kans geven miszlady?





heb ik over nagedacht, maar ik voelde het echt niet. Het was zo geforceerd. Op een gegeven had ik ook echt geen vragen meer. Besloten dus om weer even verder te tinderen.



Maar hoe is het bij iedereen? matches? dates? lijntjes?
quote:miszlady schreef op 04 maart 2017 @ 09:17:

Ha medetinderaars,



Afgelopen woensdag had ik mijn eerste date. Op app kwam hij enigzins gevat over, niet megaspraakzaam, maar ik dacht misschien moet ik eens wat minder eisen hebben...Eenmaal op locatie was hij daar ook niet erg spraakzaam. Stelde wel wat vragen, maar reageerde eigenlijk alleen door heel concreet antwoord te geven op de vraag, zonder enige toevoeging. Ik voelde daardoor geen klik en had verwacht dat hij dat ook niet voelde. Later bleek dat hij nog wel verder wilde daten, maar ik vond het keihard werken. Ook als ik een verhaal vertelde kwam daar nauwelijks reactie op. Niet om hem, maar ik hou ervan als iemand een beetje een babbel heeft. Zelf kan ik ook bijdehand zijn en een eind weg lullen. Nog gevraagd aan hem of hij verlegen was, maar dat was hij niet. Dit is gewoon hoe hij is. Dus...next!!!Apart is dat, hè, Miszlady. Ik ken ook een paar van dit soort mannen en uiteindelijk zijn ze ook nog getrouwd. Ik vraag me dan altijd af hoe die eerste dates zijn geweest... Waren ze daar ineens wel spraakzaam/spontaan, of vonden ze het gebrek aan spannende gespreksstof allebei wel best..? Zijn van die gesprekken die je vaak in de eerste afleveringen van Boer Zoekt Vrouw ziet terugkomen.
Hier is een van de Tinder matches mijn vaste date geworden en zijn we rustig aan het kijken of dat meer kan worden. Ik ga voorlopig hopelijk geen horror verhalen posten de komende tijd, maar lees natuurlijk wel mee met jullie.



Ice, misschien moet je wat meer mannen naar rechts swipen, heb ik op een gegeven moment ook gedaan, zaten echt wel hele leuke gesprekken en dates tussen terwijl ik op basis van alleen de foto mwah dacht. En als ze niet leuk waren dan verwijderde ik ze ook gewoon weer.



Laat, best vreemd idd dat je zo'n ander gevoel over kan houden een een date. Maar deze man lijkt me in dit geval echt geen tweede date waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een waarvan ik dacht oke leuk. Hij zei nog dat ie niet naar seks op zoek was enz (wat ook niet erg is) maar hij positioneerde zichzelf zo als een serieuzer iemand. Even later in het gesprek liet hij een opmerking vallen die eigenlijk gewoon sloeg op seks hebben. Pffff vermoeiend. Zeg dan gewoon dat je alleen seks zoekt. Nee eerst beetje normaal lopen doen. Zonde van mijn tijd dat gesprek uiteindelijk.
Leuk Bren, succes!



Ik heb zopas mijn date vanavond met veel te knappe, vlotte, In België wonende Nederlander geannuleerd. Voelt gewoon niet goed. Vlotte babbel over zijn hobby's en gedeelde interesses maar hij vraagt niets over mijn privé. Niet eens of ik kinderen heb, mijn werk,... niets. En hij is veel te aantrekkelijk, speelt in een band. Is erg sportief. Alleen slechte ervaringen met die types.
Pfff. Niet vragen naar mij of mjjn leven, is zo n beetje de norm. Soms kom ik met een schorre keel thuis van al die belangstellende vragen. Ik kan bijna een biografie schrijven van hun leven. Zij vragen niet eens hoe mijn zoons heten of waar ik werk.

Gelijk heb je Treez
Alle reacties Link kopieren
Hoe heten de jongens Waterman..
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Hier weer twee date-afzeggers deze week. Kijk er niet meer van op. Zo gevangen, zo weer verloren.
quote:Bimzarellio schreef op 04 maart 2017 @ 19:24:

Hoe heten de jongens Waterman..



Lekker op stap geweest met de vriend van een ex die ik weer van Tinder had. Toch een beetje succesvol.

Morgen date met een Tinder man die ooit ( heel netjes) onze chat verbrak, omdat hij op een feest iemand ontmoet had. Was niks geworden en ik zag m weer op Tinder.
Ananassje was dat niet gewoon een opmerking over seks? Iets wat gewoon typisch is voor mannen? Misschien wil dat niet meteen zeggen dat hij enkel uit is op seks? Zonder de opmerking te kennen is dat natuurlijk moeilijk om iets over te zeggen...



Waterman je bent dus nog gewoon in de running, zolang er iets 'gaande' is, niks aan de hand. Veel plezier vandaag!



Iceteapeach hopelijk keert de rust gauw terug.

Niet meteen een match wil niets zeggen hoor, die kan 1 of 2 dagen later binnen komen.



Ik had een smoes gebruikt om de date met de Nederlander af te zeggen, hij reageerde erg begripvol, vond dat hij wat te snel op een date aangestuurd had, bleef nog regelmatig een appje sturen en werd persoonlijker. Waardoor ik het nu meer zie zitten om af te spreken. Word vervolgd...



Ook nog een lijntje met een meer standaard man uit dezelfde stad als de Ned. Nog niet over een date gehad aangezien hij zijn kinderen momenteel heeft maar zie dat wel gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Waterman was het gezellig op stap? ben heel benieuwd hoe de date zal verlopen. Je hebt in ieder geval genoeg interesse bij hem opgewekt om je te onthouden..dat is al iets tegenwoordig



Treezebees, ga je nog wel met die ene nler op date? of hou je het helemaal voor gezien met hem?



Die date van woensdag die, waarbij ik zo hard moest werken om een gesprek te voeren, probeerde ik netjes af te kappen. Ik wenste hem veel succes op tinder. Hierop reageerde hij door te zeggen dat hij heus niet alleen maar op tinder zat. Ik gaf aan dat ik dat ook nergens zei maar dat ik hem iig veel succes wenste. Zijn vraag hierop was of dat we bleven kibbelen of het tussen de lakens uit gingen vechten. Ik vond het echt hilarisch, omdat ik dacht van: welk gedeelte van "ik wil het hierbij laten"komt niet over. Alsof hij extra de boel probeerde op te naaien om dit te kunnen zeggen. Gelukkig ben ik daar totaal niet van onder de indruk en veel te nuchter voor. Heel bizar. Nog maar eens netjes bedankt en toen geen reactie meer.



Nu mijn gezondheid beter wordt, krijg ik ook weer meer energie om te daten..ben heel benieuwd wat de lente en zomer gaan brengen!
Misz jawel hoor, hij stelde morgen al voor als hij op tijd vrij is.



Vind het trouwens wel een originele van je date Op de app is hij blijkbaar 'boeiender' dan irl
Alle reacties Link kopieren
hahahah jaaaa,precies mijn gedachte! ik kon er ook wel om lachen..hij kan het altijd proberen toch?



ooh kijk! je bent goed aan het daten volgens mij of niet! Superleuk!
Grappig Misz. Ik neem aan dat je nu gelijk om bent en tussen de lakens verder gaat.

Ik ga straks eens even drankje doen met de tweede kans man. Gister gezellig zitten kletsen met een man met date leed. Matches die niet antwoorden, gesprekken zonder vervolg, aanslagen op je zelfvertrouwen door afwijzingen op dating sites.....

kortom, mannen hebben t even zwaar hoor.
Alle reacties Link kopieren
haha have fun waterman, en idd zielige mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven