Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is inderdaad vrij hilarisch Miszlady. Echt.. wat denken sommige mannen.

Ik heb voor vrijdag een date staan, heel benieuwd. Een van de weinige waar ik echt een leuk gesprek mee had dus ik hoop dat hij in het echt niet tegenvalt. En dat ik niet tegenval..
Alle reacties Link kopieren
Waterman hoe was je drankje met de 2e kans man?
Lief dat je aan mij denkt Itsme

Dat drankje was gezellig. Man zag er leuk uit en was in ieder geval geen type huisvader. Dat is al heel wat in de categorie 50 plus. Er is ook wel weer een en ander in zijn leven ( ivm herkenbaarheid laat ik t daarbij) waardoor ik niet denk dat dit relatie materiaal is. Maar goed, wie is dat wel na een date?

Ik kreeg een lief appje waarin hij schreef te verward te worden door mijn droomogen. Kijk, dat horen we hier thuis graag!

Ik denk wel dat we nog eens afspreken ( hij appt bijna nooit, dat is wel wennen) maar als t niet zo is, stort mjjn wereld ook niet in. Ik ben ook in gesprek met een interssante rentenierende man op RP.
Maar nog steeds schrijf ik op t leed topic dus. En jij Itsme? Ik lees jou toch op t succes topic?
Alle reacties Link kopieren
Nou nou succes haha, eigenlijk ook niet zo!

Date een aantal weken met een passieve man waar we het leuk samen hebben maar niet veel actie vanuit hem komt. Dus hou nu mijn poot stijf om niet te app'en na 4 dgn geen contact dus ben benieuwd ????



Is het wat op RP?
Goed dat je dat volhoudt. Vier dagen wachten. Dat kan ik niet als ik iemand leuk vind. Het is wel zo dat ik er steeds meer achter kom dat er echt geen verband is tussen de hoeveelheid apps en het enthousiasme. Sommige mensen appen gewoon weinig, geldt misschien ook voor jouw date.



RP is echt vreselijk. T is dat ik er betaald heb voor twee maanden ( geloof ik). Je wordt uiterst ranzig benaderd door vaak veel te jonge mannen. Dan zijn er tientallen hoogbejaarden die willen afspreken. Maar gewone mannen ( die zijn er ook) reageren dan weer gewoon niet op mijn gezellige openings berichten. Ga er maar niet op dus!!
Alle reacties Link kopieren
Ja goed he ????, hij is idd ook geen app'er maar maakt mij wel onzeker pff lastig allemaal.

Ooh dus net als lexa vind ook echt niks dat je zo maar berichten kan krijgen van iedereen.
Ik had een beetje chagrijnig gedaan tegen de niet apper. Niet eens een goedemorgen terug en wel on line. Hij legde t uit ( gedoe met zoon) en ik deed al weer vriendelijk. Ik ken mezelf, snel boos en zo weer over.

Krijg ik later op de dag zo n oprechte en mooie tekst. Iets van uitleg waarom hij niet zo veel appte en dat dat niet betekende dat hij me niet wilde zien. Oprecht en totaal niet klef. Ik merk dat ik opeens zin krijg in date twee die zaterdag gaat plaats vinden. En als hij tot die tijd niet meer appt, heb ik er vrede mee.
Alle reacties Link kopieren
Ooh wat fijn dat hij bevestiging geeft Waterman, op naar zaterdag dus! Weet je al wat jullie gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanavond weer een date. Ik vond het leuk. Man zag er goed uit, maar zeker geen arrogante player. Gesprek was relaxed en leuk, ik vond wel dat we aan elkaar gewaagd waren en elkaars 'gelijke' op veel gebieden.



Date duurde ruim 2,5 uur. Maar aan het einde betaalde ik de rekening (hij wilde splitten, maar dat vind ik suf en dan betaal ik die twee tientjes liever zelf) en liep ik alleen in het donker naar mijn auto. Later was hij lang online maar appte mij niet.



Kortom: Not That Into Me, of Oud-Hollandse Hork.



Ik heb het gehad met daten en las lange pauze in. Net even geëvalueerd en sinds de nazomer 14 (veertien!) -om uitleenlopende redenen- onsuccesvolle dates gehad. Bovendien heb ik Tinder volledig uitgespeeld: heel veel bekende gezichten en scoor nog wel matches maar ook dat droogt nu op.



Ik ga me even met mezelf bezig houden (in mijn geschiedenis zijn de non-date-periodes het stabielst en het gelukkigst). Tegen de tijd dat de terrassen al geruime tijd staan en ik weer kleur op mijn gezicht en benen heb, kijk ik wel weer of Tinder interessante nieuwe aanwas heeft.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat hij een uitleg appte Waterman. Leuk, hoop dat de tweede date ook een succes wordt!



Hiltje, wat een domper.. Nou ja, misschien stuurt 'ie nog wel een leuk berichtje? Maar ik kan heel goed snappen dat je na zo veel onsuccesvolle dates even klaar bent met tinder.



Ik zou vrijdag een date hebben maar die hebben we naar gisteravond geschoven. Was erg gezellig, genoeg gespreksstof maar uiteindelijk toch ook in bed beland en blijven slapen. Hm. Ik ben best toe aan wat serieus maar tot nu toe nog geen man tegengekomen waar het ook serieus mee kan worden.
Hiltje begrijp dat je even pauze neemt. Maar helemaal onsuccesvol zijn die dates toch niet geweest? Als ik het zo lees was gisteren wel gezellig? Maar voelde hij blijkbaar niet genoeg chemie om nieuwsgierig te zijn naar een vervolg. Hebben we zelf toch ook zo vaak?

Alleszins goed dat je tijd neemt om de batterijen terug op te laden want het vraagt toch wel heel wat energie.



Waterman een leuke date gewenst zaterdag. Hij was dus steeds online op WA met zijn zoon als ik het goed begrijp?
Dat Treez en gewoon iemand die niet zo gewend is aan al dat geapp. Gelijk heeft hij eigenlijk. Hoe gaat t bij jou?
Soms is een leuke Seks date ook leuk, Blondie. Wat maakt dat je direct denkt dat dit niet serieus kan worden. De meest fantastische relaties begonnen ooit met een ONS toch?
Alle reacties Link kopieren
Treezebees en Waterman..dat klinkt best goed bij jullie...Hoop dat jullie in ieder geval een leuke tijd hebben met jullie dates!!



Eens met waterman Blondie...Dat je met elkaar in bed belandt wil toch niet zeggen dat het niets kan worden!



Hiltje..kan me best voorstellen dat het enorm frustrerend is..al dat gedate.. wel hoop ik dat je ook gewoon gezellige dates hebt gehad..ook al is het dan niets geworden. Soms is een pauze inderdaad ook even beter..en wie weet kom je wel wat in het wild tegen! Ik ben weleens versierd in de bus...dus je weet maar nooit!



Hier gisteren een tindermatch toegevoegd op de app. Zijn profielfoto is echter van een dame en een baby...zijn zus en haar zoontje zegt ie. Ik vroeg aan hem of er dames waren die dachten dat zij zijn vriendin was en zijn zoontje...daar kreeg ik vervolgens geen antwoord meer op. kon er wel om lachen..maar vond het wel typisch.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm raar misz foto van zijn zus
Alle reacties Link kopieren
Welke man zet er nou een foto van zijn zus en haar kind op zijn tinderprofiel? Dat is echt weird
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 16:05
99.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij kan er maar beter open over zijn. Misschien had misz het helemaal geen probleem gevonden als dat zijn vrouw en kind was
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik had een paar maanden geleden ook een tindermatch op whatsapp toegevoegd, en op zijn profielfoto stond een vrouw met kind, ik vroeg hem wie dat was, toen zei hij dat is mn zus. Ter ere van haar, want hij had die week net zn zus begraven...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bucephela schreef op 08 maart 2017 @ 16:33:

Volgens mij bedoelt ze de WhatsApp profielfoto. Dan gaan bij mij alle alarmbellen af. En zou ik zijn uitleg niet geloven want een vreemdganger liegt tegen z'n liefje vast net zo makkelijk als tegen z'n vrouw.....

Verder hoi allemaal, hier een meelezer :-) die ook de wonderlijke paden van Tinder bewandelt.Welkom
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 14-08-2018 13:55
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 16:05
97.40% gewijzigd
quote:BowGirl35 schreef op 08 maart 2017 @ 16:56:

Ik had een paar maanden geleden ook een tindermatch op whatsapp toegevoegd, en op zijn profielfoto stond een vrouw met kind, ik vroeg hem wie dat was, toen zei hij dat is mn zus. Ter ere van haar, want hij had die week net zn zus begraven...Hoe slecht als je daarover liegt.
Alle reacties Link kopieren
Na zes jaar ben ik het alleen zijn zat, en 'in het wild' kom ik ook weinig tegen. Dus ik ben wat actiever op Tinder en overweeg Lexa of RP. Maar ik heb er eigenlijk ook echt allemaal geen zin in. Maar ja, ik geloof dat ik nu op een leeftijd ben dat ik er echt wat meer moeite voor moet gaan doen. Dus.... waarschijnlijk veel ervaringen hier van mij.

Iemand tips en trucs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven