Respectloos?

20-10-2016 17:27 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Je bent gestoord dat je blijft. Jullie hebben totaal geen respect voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
lijkt mij een geweldige relatie..ik zou weggaan
Ja, dit is abnormaal. Doe jezelf een plezier en stop ermee zodat jullie allebei aan jezelf kunnen werken.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent respectloos --> tegen jezelf.

Het leuk vinden om te bekvechten is niet echt heel gezond, maar daar zou je met hulp overheen kunnen komen. Je zo laten niet meer laten behandelen kan alleen door weg te gaan.



Ga weg bij hem. Want hij is ook respectloos naar jou.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Je bent hartstikke gek dat je bij zo'n klootzak blijft.

Vrouw, waar is je zelfrespect??
Dus...... Gaat de titelvraag over jou of over hem?

Zo wil toch niemand leven...
Super gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt het leuk om ruzie te maken?

Waarom dan? Lok jij het dan uit? En waarom ben je dan zo financieel afhankelijk van hem? Dat is je eigen keuze. Je kan ook het heft in eigen handen nemen en wat verantwoordelijkheid opbrengen.



Verder snap ik echt niet waarom jullie nog samen zijn... Wordt je hier nou echt gelukkig van?
Hoelang geleden zijn deze problemen ontstaan? Wat was daar de oorzaak van?
Ik zou niet met jou willen ruilen.

Ik zou niet met hem willen ruilen.
Alle reacties Link kopieren
Zou je zo iemand je dochter of je moeder of je zus gunnen?

Nee toch?

Waarom jezelf wel??
Pfff, een relatie die meer dan respectloos is en zeker één zonder liefde. Hoe is het mogelijk dat jullie nog bij elkaar zijn.

Zorg voor een onderkomen, desnoods begin je met een kamer oid en maak je los van die man. Je gaat zo niet gelukkig worden.

Doe jezelf én hem een plezier en ga.

Je bent zo veel meer waard dan dit.
Alle reacties Link kopieren
Run forrest Run!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
En dit is de eerste keer dat je zo'n goede klik hebt met een vent ? Ik zou de volgende keer iemand zonder klik zoeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent waarschijnlijk geen haar beter dan hem. Jullie zijn beetje koppig.....nou en. In elke relatie is er wel iets. Ga lekker samen op vakantie ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei ontzettend gestoord en hebben allebei totaal geen respect voor elkaar. Ik behandel mijn vijanden nog beter dan jullie elkaar behandelen. Jullie komen over als schreeuwend, agressief, drammend tuig dat alleen aan zichzelf denkt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak moet hij nog tegen je zeggen dat je weg moet gaan? Moet het echt zo ver komen dat hij je buiten de deur zet?

Vrouw, waar is je trots?

Blijf je alleen bij hem om financiële redenen? Hoe lang wil je dit nog trekken?
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt net of jij denkt dat jullie een relatie hebben en hem dus agressief blijft lastigvallen en hij niet weet wat hij moet doen om van je af te komen.



Jullie zijn allebei gestoord.
Je hebt jezelf zo te lezen een aantal dingen wijsgemaakt of laten wijsmaken

A- je houdt van bekvechten

B- je bent ingewikkeld

C- je draagt weinig bij in het huis

D- je bent financieel de 'mindere'



Naast dat je vriend een enorme klootzak lijkt die zichzelf echt verlaagt met dit gedrag.

Maargoed, uiteindelijk kom je daar wel vanaf.

Ik denk dat je bij jezelf moet nadenken waarom je dit pikt.

Ik had ooit een soortgelijke relatie en nu ik een normale relatie heb weet ik:

A- iemand die van je houdt wil niet met je bekvechten. En een beetje slim persoon trapt niet in de ' ik ben zo'n felle tante en kijk mij eens assertief zijn' act. Als jij bang bent om bepaalde dingen te doen nu is het heel duidelijk dat je helemaal niet zo'n tough cookie bent.

B- al ben je nog zo ingewikkeld niemand verdient deze manier van omgaan. Niemand. Als je het al uitlokt dan zal iemand die van je houdt van je weggaan maar je dit nooit zo herhaaldelijk aandoen.

C- als hij ervoor kiest bepaalde dingen zelf te willen doen is dat zijn goed recht. Er achteraf over lopen janken is kinderachtig gedrag. Dat je zaken niet meer durft op te pakken vanwege kritiek zegt veel over hoe je je in je eigen huis voelt. Je huis moet een plek zijn waar je je op je gemak voelt en waar je gewaardeerd voelt. Ook zgn ingewikkelde mensen verdienen dat.

D- je klinkt als een actieve en leuke meid en je vriend wist heel goed waar hij aan begin toen hij met je samen ging wonen. Er zijn zat stellen die een ongelijk inkomen hebben en dat is geen reden om de minder verdienende partner te vernederen en steeds op de plek te zetten.



Jouw vriend heeft het blijkbaar nodig zijn levenspartner zich rot te laten voelen en te kleineren.

Dat is zijn probleem.

Al was je het monster van lochness met een schuld van 3 ton, dan nog neem ik aan dat hij jou niet via internet heeft besteld en dat je gelijk bij hem bent ingetrokken.

Nogal gestoord om zo te doen over je eigen keuze van hem.



Mijn advies aan jou is:

- verlaag je niet meer tot dat gedrag. Niet meer schreeuwen, je hent geen invloed op zijn gedrag maar wel op je eigen gedrag.

- ga zo snel mogelijk weg. Zorg voor extra inkomsten, steek iets minder tijd in je hobby misschien. Geen hobby is dit waard.

Je thuis moet in orde zijn.



Veel sterkte!
Jullie zijn allebei de ideale ... eh ideale
Alle reacties Link kopieren
Klinkt geweldig. Ik zou gaan trouwen.



.
Alle reacties Link kopieren
*speechless*
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 20 oktober 2016 @ 18:12:

Klinkt geweldig. Ik zou gaan trouwen.



En liefdesbeeb maken. Heel veel zelfs.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven