Respectloos?

20-10-2016 17:27 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
"Uiteindelijk kon ik hem toch niet missen."

Waarom in godsnaam? Ik zit je beschrijving van jullie relatie met walging te lezen. Waarom doe jij/doen jullie dit jezelf aan?

Handige tip: zoek de definitie van "liefde" eens op.
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 21 oktober 2016 @ 17:51:

Mrengine wat bedoel je? Omdat ik van discussiëren en argumenteren hou dat ik dan maar moet blijven? Wat verwacht jij nu dat ik antwoord?

Nu ik ken eigenlijk wel een heleboel mensen die houden van eens stevig te discussiëren. Begrijp de ophef niet goed.

Ik hoef ook trouwens geen kant en klaar antwoord te krijgen hoor. Ik vind het gewoon fijn om eens mijn hart te luchten bij mensen die ons niet kennen.



Er is een grote verschil tussen ruzie/bekvechten en discussiëren. Ten eerste is ruziën altijd een persoonlijke aanval, als je een beetje normaal kan discussiëren weet je ook dat daar geen persoonlijke aanvallen bij horen. Verder hoef je tijdens een discussie met mij niet te gaan schelden of duwen, dan is het meteen exit. Maar goed, ik snap sowieso niet waarom je je als een hol bewoner zou gaan gedragen en iemand zou gaan duwen als je schijnbaar niet gehoord wordt. Dat is inderdaad het gedrag van een kleuter en van een primitieve hol bewoner. Tsja, als jij je daar zo mee verbonden voelt....



Maar goed, waarom blijf je dus bij hem? Er zal niks aan de situatie veranderen, tenzij jíj daar iets aan verandert. Denk aan jezelf, wanneer ben jij het gelukkigst? Ben jij het gelukkigst in deze situatie? Of knaagt er toch iets aan je, en wil je iets anders?
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een beetje asociaal overkomen. Je vriend trouwens, ook uit jouw verhalen.



Ik zou er mee stoppen. Dit is voor niemand goed. Dan maar terug naar je ouders, kun je iig je opleiding afmaken.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens stoppen met het een DUWTJE te noemen.



Normale mensen geven elkaar geen duwtje.
Je zegt dat je van bekvechten houdt. Houdt je vriend daar ook van?
Volgens mij zijn jullie beide nog te koppig om een punt achter deze ongelukkige relatie te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt er ook voor kiezen om niet de hele tijd de confrontatie met elkaar aan te gaan.



Daarbij waar is je zelfvertrouwen wanneer je bij iemand blijft die jou (volgens jouw woorden) zomaar uit het niets lelijk noemt?



Je kan niet zonder hem? Vijanden heb je niet meer nodig zo, je hebt al een relatie met je ergste vijand.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag nu eigenlijk TO? Of wij iets abnormaal vinden? Wat bedoel je precies?
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij je onaangenaam gedraagt en daar geen verantwoordelijkheid voor neem is het erg lastig om een ander aan te spreken. In jullie relatie verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn god, wat een gestoorde relatie. Maar hé, 't is jouw leven!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Je bekvecht, schreeuwt en duwt......je bent dan in zone en lekker bezig met discuzeuren.....en dan valt hij zomaar ineens uit het niets tegen je uit terwijl er geen vuiltje aan de lucht was.....raar zeg....aan jou heeft het in ieder geval niet gelegen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
-
Met een ideale partner zou je toch op zijn minst goed moeten kunnen communiceren?
Alle reacties Link kopieren
quote:tikimasala schreef op 24 oktober 2016 @ 17:01:





Witches, ik ga het niet anders benoemen dan dat het was, omdat er een paar een heel drama van willen maken. Ik kan maar 1000x zeggen dat ik het niet had mogen doen. Ik vond het niet dramatisch, hij ook niet (achteraf dan). Enkel een paar mensen op een forum die er niet bij waren. Dus maak aub geen drama's waar er geen zijn. Er is al drama genoeg.

.

Ik doelde vooral op die hoofdletters. Alsof een duw geven normaal is.



Dat is geen drama maken. Wanneer hij jou een "duwtje" gaf, had iedereen hier je aangeraden om aangifte te doen. Ik waarschijnlijk ook, want ik vind het niet kunnen.

Het feit dat ik of jij onze partner niet omver kunnen duwen, maakt die actie niet opeens onschuldiger.

Mijn man zal er waarschijnlijk ook niet veel van voelen als ik hem zo meteen een slag in het gezicht geef. Mag ik hem dan slaan?



Je hebt een zieke relatie. Dat is niet automatisch jouw fout, waarschijnlijk de wisselwerking van jullie karakters. Maar ga nu niet doen alsof jullie gedrag normaal is. Dan wordt het moeilijk om nog normaal te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven