Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Deze zwitsalaap:

White bij Tim Halperin

https://m.youtube.com/watch?v=bLtDFyLeqG4



Bij binnenkomst wil ik waarschijnlijk Look at me van Carrie Underwood en liedje bij vertrek weet ik nog zeker.
Alle reacties Link kopieren
Muziek moeten wij ook nog kiezen, hebben wel al een aantal opties.



Matt Johnson - Beautiful in White als mn vader me weggeeft in de kerk. Dat nummer hoorden we toevallig een keer en vonden we ZO mooi
Alle reacties Link kopieren
Ik draai volledig door nu Fotograaf blijft maar mailen met locaties, terwijl we die allang hebben gekozen. Wij willen plaats A, zij wil B. Jammer dan, het is ónze dag. Wil vriend vanmorgen gaan werken, lekke band. Fijn, een bezoekje aan de garage! "Maandag kan ie gemaakt worden, maar hoe lang dat gaat duren weten we nog niet. Dus of je bent de sjaak en je bent je auto de hele dag kwijt, of je staat met een halfuur weer buiten". Duidelijkheid aub!!

Oh nog een waar ik echt woest om werd. Ik heb contact gehad met een aantal visagisten, prijsopvraag en dergelijke. Toen ik gekozen had, heb ik de rest gemaild dat ik reeds was voorzien. Krijg ik gisteren een mailtje van een visagiste "Ja hallo ik sta woensdag om 8 uur bij je, want dat hadden we afgesproken. Nee we hebben geen proef gedaan en ja, ik weet dat je hebt gekozen. Maar ik ben de beste". Zo stond het er niet, maar het kwam er wel op neer. ZUCHT.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Vervelend allemaal Roos! Maar het komt goed en het is het allemaal waard!



- lekke band, daar spuiten ze speciaal spul op en je staat binnen een half uur buiten. Als het gat te groot is heb je een nieuwe band nodig maar je hebt vast een volledig (reserve)wiel die je er zo opzet of je krijgt vervangend vervoer mee.

- fotograaf, jij bent de baas. Niet in discussie gaan, je bent er niet voor zijn/haar portfolio.

- visagiste, raar mens. Je kan het negeren maar dan kan ze ook opeens voor je neus staan. Mail terug: zoals eerder laten weten is mijn keuze op iemand anders gevallen. Jouw vreemde bericht bevestigd mij in die keuze.



Komt goed meid!!
Ach en als ze wel voor de deur staat, laat je haar daar lekker staan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt meiden, het komt ook wel allemaal goed, dat weet ik. Straks naar de kerk, vanmiddag opruimen en ontspannen. We hebben alles rond en dat voelt echt heel erg fijn.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Vervelend roos dat soort voorvallen, maar iss geeft al goede tips om het lekker naast je neer te kunnen leggen.



Wij hebben allebei twee broers, dus hun alle vier ook als getuige gevraagd.

Voor de ceremonie hebben we muziek als mijn aanstaande binnenkomt, daarna als ik binnenkom, bij het tekenen en als we weggaan.



Onze bruiloft komt steeds dichterbij, nog een kleine vijf weken. Nog genoeg kleine dingetjes die we moeten regelen, maar wel rust omdat veel afspraken daarvoor gepland staan (bloemist, ambtenaar, laatste passing jurk etc). Dus ik heb eigenlijk alleen maar zin in onze dag, al komt het nu echt wel snel dichterbij.
Mijn broers geven me weg. Ik wilde ook dat ze rol speelden en ze zijn belangrijk voor me. Zijn ook super trots dat ze oom worden. En door scheiding woon ik al jaren niet meer vast bij mijn vader. En al jaren niet meer thuis anyway dus dit voelt beter. Heb dit alleen niet specifiek tegen mijn vader gezegd. Dus weet niet of hij er van uit gaat dat hij me weg geeft.



Hier is eigenlijk alles geregeld. Alleen nog taarten testen. Morgen proefmakeup
Alle reacties Link kopieren
Mooi nr MN, nooit gehoord nog. Wij denken aan 'one Call away'

Twijfel of we nr doen bij weggaan, we gaan namelijk niet echt weg maar blijven in zelfde ruimte voor taart.



Lijkt me echt gek als je bruiloft ineens nog maar 3 dagen weg is.

Laat je niet gek maken roos85.
Alle reacties Link kopieren
Pff sterkte Roos en inderdaad jullie dan dus jullie keuzes wua locatie en visagie.



Hier ook wat strubbels :(. Ik had mooie jurk gezien en wilde door het dolle heen pasafspraak maken bij bepaalde winkel omdat ik heel erg enthousiast word van 1 specifiek Merk.

Ik wil graag mn moeder, schoonmoeder en 2 schoonzussen meenemen. Ik weet dat ze aanraden zo min mogelijk maar zij willen heel graag een keer meemaken en ik weet dat er eerlijke feedback komt (alleen mijn moeder moet haar eigen idee loslaten dat is mijn enige 'twijfel'). Ik bel voor afspraak, krijg ik toch een sneer, er kunnen echt maar 2 max 3 mensen mee. Vooruit 3 voor deze keer want gaat echt niet. Zo kattig. Heb wel afspraak staan maar was zo'n koude douche dat ik deze ga afbellen. Ga er veel geld uitgeven en dan zo behandeld te worden, laat maar. Ook wel eyeopener want nu ik me niet meer blindstaar heb ik eigelijk al veel andere mooie jurken gezien.



Verder hebben we helaas ook de ex van mijn aanstaande die weer lekker de vreugde weet te verpesten. Ze is vreselijk jaloers en gedraagd zich vaak als een heks. Gunt hem niets. Echt jammer. (er zijn 2 kinderen in het spel die door het dolle heen zijn dat we gaan trouwen en nu al over hun pakken hebben) Elke keer komen er dreigementen over rug van kinderen omdat ze invloed wil houden. Maar goed we plannen gewoon door, meestal waait het weer snel over. Maar baal er wel goed van
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 dagen te gaan en de weersverwachting is dat het max 30 graden wordt. Blij dat ik een jurk heb met alleen schouderbandjes. Wel even goed insmeren bedenk ik nu, en zoveel mogelijk schaduw opzoeken. Straks naar 't gemeentehuis om de cd af te leveren met de muziek en lekker shoppen. Morgen haalt mn moeder de jurk op en komt ze in de middag naar ons.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Oeh, dat wordt wel warm Roos.



Ik heb mijn proefmakeup er nu opzitten. Ondanks dat ik normaal dus geen tot amper make-up draag is dit echt prachtig. Mijn ogen knallen er echt uit, zonder extreem veel make-up.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf MN!! Hoop dat ik over een paar weken hetzelfde zeg!



@Roos, je hebt iig echt zomerweer! Ga je ook buiten trouwen?



@pindakaas, ik zou zeker ergens anders een afspraak maken! Word jouw voorkeursmerk nog ergens anders verkocht? Dan maar een stukje rijden! Ik had 5 mensen mee met het passen en det was geen enkel probleem. Ben zelfs nog een x extra teruggeweest omdat niet iedereen mee kon. Zolang het doordeweeks was mocht alles!
Alle reacties Link kopieren
Ja merk is op meerdere plekken te koop maar deze sprak op site en qua collectie wel aan. Maar eigenlijk heb ik al niet zo veel zin om daar te passen.

We gaan de week naar onze voorkeurlocatie. Wel alvast wat beschikbaar opgevraagd en dat is er op de datum die we in gedachte hadden. Dus verwachtingen zijn hoog gespannen
Alle reacties Link kopieren
We trouwen binnen, duimen dat er airconditioning is!
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Spannend pindakaas! En als het niet goed voelt zeker niet gaan!!



En Roos, ik duim mee! En anders is de ceremonie toch maar een half uurtje toch? Misschien nog een idee om ipv de bitterbal ijsjes uit te laten delen? Het wordt vast fantastisch!!! Alles goed afgelopen met de auto?
Alle reacties Link kopieren
oefff gisteren locatie gezien, was niet de favoriet maar nu toch wel weer een beetje. Heel mooi en super fijne mensen

Ook gebeld met bruidsmode winkel die me door vrienden werd aangeraden, heel fijn en leuk gesprek en voelt top.



Dus ik email gestuurd naar andere winkelen afspraak afgezegd met de notitie van bovenstaande. Direct belletje van de eigenaresse die er werkelijk niets van begreep gezien er een aparte paskamer is voor wel 8 personen en er dus helemaal geen zware max is. Of ik toch niet misschien wel wil komen? Ik heb de andere afspraak nu op dezelde tijd gemaakt dus wordt sowieso een andere dag dan (mocht ik niet slagen)



Vraagje aan de dames die al een jurk hebben, hoeveel winkels hebben jullie bezocht? Is het raadzaam om 2 winkels te bezoeken of was het bij 1e winkel raak?
Bij mij was derde jurk raak in eerste winkel. Daarna kon niks eraan tippen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eerst bij outlets geweest en heb daar veel gepast maar was het allemaal niet en werd daar zenuwachtig van. Toen in een 'echte' winkel was het raak. Daar nog wel veel jurken aan gehad maar geen 1 kon er aan tippen (en stiekem was ik er tegen die tijd best wel klaar mee..)
Alle reacties Link kopieren
Ik had als plan om naar twee outlets te gaan. Maar heb besloten om mijn jurk te gaan laten maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom in de eerste winkel niet slagen. Kraakte alles af, vond niks mooi. Had 1 jurk die in de buurt kwam maar miste wat op bovenlijf. Toen andere winkel gemaild met voorbeeld en die heeft speciaal zo'n jurk laten komen, dat was liefde! Dus 2 winkels.
Ben je er klaar voor Roos?
Roos een hele fijne dag gewenst!!! Geniet ervan!



En ik ben in de eerste winkel geslaagd. Het was ook meteen de eerste jurk, wel nog wat jurken gepast maar niks kon er meer aan tippen.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van de dag Roos!!!
Alle reacties Link kopieren
Roos, fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven