Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd pas getrouwden!
En een fijne huwelijksreis.

Zelf ga ik volgende week opzoek naar een jurk.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Ik heb aankomende zaterdag vrijgezellenfeest, nu al geen zin in... :nope:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, helemaal vergeten dat ik hier iets gepost had haha. DANK JULLIE WEL (!!) voor alle mega lieve reacties en complimentjes! <3 Zo leuk om te lezen!

Voor alle Newly Weds: Gefeliciteeerd! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad en was alles nog mooier dan jullie hadden durven dromen. :)

@Wilde Perzik,: Voor jou is het bijna zo ver! Hoe staat het met de zenuwen?

@Daremanda: Ohhh waarom heb je er geen zin in? :(
Alle reacties Link kopieren
Sorry daar ben ik weer. Intussen getrouwd :) begin September dus prachtig weer en zon gehad. Daardoor kon taart moment ook buiten.
Was heerlijke dag en daarna zijn we op vakantie geweest. Geen grote problemen en echt genoten van elk moment. Jammer dat het zo snel voorbij gaat. Kijk nu naar mijn jurk en denk verdorrie mijn dag is al voorbij :)

Alle andere getrouwden GEFELICITEERD hopelijk ook heerijke dag gehad ondanks het week dat deze maand wat tegenviel.
Iedereen die nog gaat (Perzik jij aankomend weekend) geniet ervan! Het vliegt voorbij.
Nog gefeliciteerd! :)

Ik heb er niet echt zin omdat:
- ik er niet van hou in het middelpunt van de belangstelling te staan
- ik badkleding moet meenemen en ik op het moment mezelf echt heel lelijk vind
dus ja
ach
komt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer deremanda! Hopelijk valt het mee en kun je het loslaten. En om eerlijk te zijn bij mijn vrijgezellenfeest stond ik niet in het middelpunt hoor. Ik was gewoon een onderdeel van een hele leuke groep vrouwen.
Hopelijk kennen je vriendinnen en familieleden goed genoeg!

Voor de nieuw getrouwen: gefeliciteerd!!!

Ik ben terug van onze huwelijksreis!
De eerste week was geweldig. Veel gedaan, veel liefde. Hotel had van alles voor ons gedaan echt zo mooi.
Alleen toen werd ik ziek. Erg erg ziek. Hebben een arts laten komen. Die wilde mij eigenlijk naar het ziekenhuis hebben maar ik was eigenlijk te ziek voor het vervoer en de romslomp om in het buitenland naar het ziekenhuis te gaan.
Zeer ernstige acute bronchitis was de diagnose.
Ik heb nog nooit zoveel medicatie en pufjes gehad zeg! Tot aan prednison en 2 antibiotica kuren (die blijkbaar samen mochten) medicatie tegen de pijn en tegen de koorts.
De volgende ochtend vroeg kwam hij terug. Zag hij te weinig verbetering dan moest ik direct naar het ziekenhuis. Gelukkig was ik beter genoeg om in het hotel uit te zieken.
Liggen, in bed. 4 dagen lang, liggen op je huwelijksreis he. En niet op de leuke manier zeg maar X-D

Gisterochtend is de arts weer gekomen om te kijken of ik een fit to fly verklaring afgegeven mocht krijgen en dat mocht.

Gisteravond dus thuisgekomen. Vanmorgen naar huisarts gegaan (had al een afspraak gemaakt) en naar het ziekenhuis.

Nu dus rusten, rusten, rusten en uitzieken. Baal wel een beetje.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
O jeetje beterschap ibi, niet leuk. :hug:


Ja, de personen die meedoen met vrijgezellenfeest zijn ook allemaal familie (schoonzussen, zussen, moeder) ik heb niet echt vriendinnen namelijk :facepalm: (vind ik niet erg, bewuste keus!)
zus organiseert het en dat vindt ik hartstikke lief van haar, dus ga sowieso proberen te genieten.
Morgen word ik kwart over 9 opgehaald!

Verder:
- volgende week trouwjurk ophalen bij kleermaakster
- bedankjes in elkaar zetten
- muziek aanleveren locatie
- versieringen kopen (is alleen voor bij de deur; wil verder geen decoratie behalve wat al op locatie is)

het is nog maar 2 weken O_O
Alle reacties Link kopieren
Nee ibi, wat vervelend zeg! Het is altijd al naar om zo ziek te zijn, maar dan ook nog op je huwelijksreis!
Totaal niet in vergelijking met de ernst van jou, maar ik ben ook na de bruiloft redelijk ingestort met blaasontsteking en griep. Denk dat toch de stress/drukte van de bruiloft en het vrij zijn (werk normaal vrij veel), mijn lichaam ineens dacht, zo zoek het uit!

@daremanda, mijn vriend eh man dus, vond aan de bruiloft het ergste de hele dag in het middelpunt staan. En dus ook met het vrijgezellenfeest. Over beide zegt hij achteraf, zo heeft het helemaal niet gevoelt! Wie weet geeft dat je wat moed :) veel plezier iig!
Weet je al wat je qua versiering gaat doen? Wij hadden ook thuis alleen de deur versierd en de rest was op de locatie gedaan door de locatie zelf.
Vrijgezellenfeest was uiteindelijk wel erg geslaagd :)
We hadden olieverf workshop met lunch en je mocht je doek mee naar huis nemen.
Daarna hebben we thuis nog wat dingen gedaan en is een schoonzus blijven logeren.
Geen rare dingen, gewoon gezellig met al ''mijn'' dames (lol, dus mijn (schoon)zussen en mijn moeder)
was best leuk.


Het is nog maar 16 dagen!
Nog 11 (!!!!!!) dagen. O_O

Gisteren trouwjurk opgehaald, dinsdags bedankjes in elkaar gezet en muziek geregeld voor ceremonie.
Dit weekend de koffers bij mijn ouders ophalen voor de huwelijksreis. :yes:
En dan is het straks nog maar 7 dagen, 6 dagen etc....

Ik vind het heel spannend, ben ook nerveus, slaap slecht.
Ik ben zo bang dat het niet loopt zoals ik wil, of dat ik heel overprikkeld raak (zit er dik in) of dat ik mijn tijdschema te klein heb gemaakt. Dat soort dingen. Terwijl het vast allemaal wel goedkomt!
Alle reacties Link kopieren
Daremanda wat fijn dat je vrijgezellenfeest geslaagd is!
Ben je klaar met de voorbereidingen?

Ik heb mijn droomjurk gevonden. Hij moet nog gemaakt worden dus kan hem hopelijk begin volgend jaar passen.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Ja bijna wel, nog gesprek met fotograaf eind van de week.
Nog 8 dagen....

Leuk dat je je jurk hebt!
IBIopviva schreef:
29-09-2017 17:11
Wat jammer deremanda! Hopelijk valt het mee en kun je het loslaten. En om eerlijk te zijn bij mijn vrijgezellenfeest stond ik niet in het middelpunt hoor. Ik was gewoon een onderdeel van een hele leuke groep vrouwen.
Hopelijk kennen je vriendinnen en familieleden goed genoeg!

Voor de nieuw getrouwen: gefeliciteerd!!!

Ik ben terug van onze huwelijksreis!
De eerste week was geweldig. Veel gedaan, veel liefde. Hotel had van alles voor ons gedaan echt zo mooi.
Alleen toen werd ik ziek. Erg erg ziek. Hebben een arts laten komen. Die wilde mij eigenlijk naar het ziekenhuis hebben maar ik was eigenlijk te ziek voor het vervoer en de romslomp om in het buitenland naar het ziekenhuis te gaan.
Zeer ernstige acute bronchitis was de diagnose.
Ik heb nog nooit zoveel medicatie en pufjes gehad zeg! Tot aan prednison en 2 antibiotica kuren (die blijkbaar samen mochten) medicatie tegen de pijn en tegen de koorts.
De volgende ochtend vroeg kwam hij terug. Zag hij te weinig verbetering dan moest ik direct naar het ziekenhuis. Gelukkig was ik beter genoeg om in het hotel uit te zieken.
Liggen, in bed. 4 dagen lang, liggen op je huwelijksreis he. En niet op de leuke manier zeg maar X-D

Gisterochtend is de arts weer gekomen om te kijken of ik een fit to fly verklaring afgegeven mocht krijgen en dat mocht.

Gisteravond dus thuisgekomen. Vanmorgen naar huisarts gegaan (had al een afspraak gemaakt) en naar het ziekenhuis.

Nu dus rusten, rusten, rusten en uitzieken. Baal wel een beetje.
Och wat vervelend en zo balen... In veel mindere mate, maar ik weet een beetje hoe het voelt. Ook voor de bruiloft al bronchitis die niet wegging, prednison gehad, op de bruiloft super gevoeld! Wel nog de hoest. Maar na een nacht in t vliegtuig naar Zuid afrika werd het maar erger. Arts bezocht tot twee keer toe en ook 2 antibioticakuren, prednison, pufdosering 4x verdubbeld en nog een rits medicatie. Nu - 3 weken later - blijf hoesten maar het is ok.

Heb gelukkig het meeste wel kunnen doen (aangepast) heb niet plat op bed gelegen gelukkig maar toch ook niet optimaal kunnen genieten van de tripjes, uit eten overgeslagen etc. En bij jou nog veel erger dus :( Hoop dat je je gauw beter voelt en je baalgevoel wegzakt. Gelukkig heb je nog wel een geweldige eerste week gehad. Helpt misschien om daar aan te denken/foto's te kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Daremanda geniet van je dag!
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het is zo te zien vrij stil geworden hier.
Is er al een Trouwen 2018 groep. Ik kon hem niet vinden.

Mijn vriend en ik gaan in sept 2018 trouwen :).

Zijn er nog meer dames ten huwelijk gevraagd de afgelopen week?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een leuk aanzoek gehad ladenkastje?

Volgensmij is er nog geen trouwen 2018 topic.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Ja ik ben ook rond kerst ten huwelijk gevraagd. Zo leuk:) Wij hebben nog geen datum maar wordt rond zomer 2019
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wil hier meelezen, ik ga trouwen in 2018. :D
Alle reacties Link kopieren
Vooral heel lief Bailey26. Geen poespas. ''Gewoon'' tijdens een rondje lopen. Ik wist dat het ging komen, in de zin dat we het er over hadden enzo. Maar toen we de wandeling maakte had ik niets door :hihi: . Tot hij begon over ons samen zijn en dat hij wat wilde vragen :heart: Schatje! Was ook stiekem naar mijn ouders geweest! Zo lief! :flirting:

Ik zal een nieuw topic openen oké?

Trouwen in 2018/2019
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier in het begin meegeschreven en bijna twee jaar na dato is ons fotoboek nu dan toch eindelijk klaar 😁😁😁

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven