Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Een van de redenen dat wij bij eerste locatie minder goed gevoel hadden was ook omdat ze daar deel open wilde houden voor andere gasten.

Waar we het nu gevierd hebben was het helemaal voor ons :-).
Alle reacties Link kopieren
Wij komen aan rond 15:30 op de locatie en deel is nog open voor gasten tot 17:00 maar zit afscheiding tussen. Daarna is het exclusief voor ons
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd @Sophie en @MN!!!!! Ik heb jullie verslagen gelezen en de bruiloft klinkt bij jullie allebei super goed. Twee keer best verschillend, maar daardoor helemaal jóu dag! Wauw wel echt cool dat jullie nu gewoon getrouwd zijn hihi!!



En opnieuw welkom aan alle nieuwe forummers hier: @ssea1981, @ambition-, @daneli en @Vier. Ik ga jullie zo meteen toevoegen aan de tabel! Moet ook iets doen aan mijn e-mailnotificaties van dit forum, want die doen het op de een of andere manier niet meer sinds een aantal weken...en dan vergeet ik helemaal te kijken!



Onze huwelijksreis gaat naar West-Amerika. We vliegen van Dusseldorf naar Los Angeles en rijden dan met een huurauto naar Phoenix, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Yosemite National Parc, San Francisco en weer terug naar LA. Vanuit daar vliegen we dan ook weer terug naar Dusselddorf



Verder ga ik morgen op jacht naar bruidschoenen in Rotterdam. Heb deze op het oog: http://www.bruidsschoenen-online.nl/bru ... en/bon-bon Ik vind ze op het plaatje echt perfect! Lage hak, kant, ivoor..... Nu hopen dat ze goed zitten!



En iemand vroeg naar een tip voor sierraden, ik heb een prachtig set gevonden op https://sayyestothedress.nl/bruidssieraden Is vrij prijzig allemaal, dus ik denk er nog even over na. Maar het complete set 'Layla' is volgens mij heeeeel erg mooi bij mijn jurk (zonder de ketting dan, want ik heb een hoogsluitende jurk :p) Misschien dat ik wat als kerstcadeau bij mijn ouders&schoonouders kan vragen, dat scheelt weer wat.
Alle reacties Link kopieren
Wauw die huwelijksreis klinkt geweldig zeg! Bij ons waarschijnlijk geen huwelijksreis direct na het huwelijk. Helaas hebben onze kinderen niet gelijk vakantie en van school houden is geen optie. Dat word dan zomervakantie 2018.. Kunnen we nog wel ff doorsparen want die bruiloft loopt een beetje de spuigaten uit hahaha. Die schoentjes zijn inderdaad erg leuk zeg! Wil ook lage schoentjes voor savonds in ieder geval dus sla jou link even op
Leuke schoenen! Ik was heel blij met mijn Birkenstocks de hele dag , en viel amper op.
Alle reacties Link kopieren
Thanks MN en Vier! Ik zal jullie over een paar uurtjes laten weten of ik ze gekocht heb!

@Vier, nog even uitkijken naar je huwelijksreis heeft ook wel iets romantisch toch? Heb je dan lekker nog een keer een geweldige beleving met zijn tweetjes.
Alle reacties Link kopieren
Goudstraal Klinkt als een hele leuke huwelijksreis! Hoe lang gaan jullie?



Vier wij gaan onze huwelijksreis ook uitstellen. Dit omdat we in juni willen gaan trouwen en we heel graag als huwelijksreis een cruise door het caribisch gebied willen doen. Helaas zit je dan in het orkaanseizoen dus gaan we dan in de winter op huwelijksreis. Weten jullir al waar je heen wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunshine1992 schreef op 18 oktober 2016 @ 10:35:

Goudstraal Klinkt als een hele leuke huwelijksreis! Hoe lang gaan jullie?



Vier wij gaan onze huwelijksreis ook uitstellen. Dit omdat we in juni willen gaan trouwen en we heel graag als huwelijksreis een cruise door het caribisch gebied willen doen. Helaas zit je dan in het orkaanseizoen dus gaan we dan in de winter op huwelijksreis. Weten jullir al waar je heen wil?



Cool zeg, het caribisch gebied! Een cruise durf ik nooit, bang dat ik zeeziek wordt en me opgesloten voel op zo'n boot.

Wij gaan drie weken. Bij iedere tussenstop zijn we drie nachtjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goudstraal92 schreef op 18 oktober 2016 @ 10:50:

[...]





Cool zeg, het caribisch gebied! Een cruise durf ik nooit, bang dat ik zeeziek wordt en me opgesloten voel op zo'n boot.

Wij gaan drie weken. Bij iedere tussenstop zijn we drie nachtjes.



Leuk 3 weken! Dan kan je ook gewoon op een fijn tempo alles bekijken.

En tja zeeziek geen idee of ik dat ga worden. Ga wel tegen die tijd op zoek naar goede medicatie voor het geval dat. Het schijnt wel te wennen. Omdat we pas over 2 of 3 jaar trouwen kunnen we de cruise natuurlijk nog niet boeken maar als de routes ongeveer hetzelfde blijven hebben we 20 nachten op zee en zien we 13 eilanden. Nemen we 4 weken vrij zodat we op tijd naar miami kunnen vliegen en daar ook nog even kunnen rond kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ooops 3x zelfde bericht
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
@sunshine. Nee nog geen idee. Ik zou wel graag naar de malediven willen of zoiets. Maar of dat voor de kinderen nou zo leuk is... Hebben daar niet veel te doen natuurlijk en zullen ook niet veel andere kinderen zijn om mee te spelen en dergelijke. Dus nog maar ff zien. Nu belangrijkste vooral de bruiloft zelf en alles eromheen. Huwelijksreis komt daarna wel weer een keer. Zit toch bijna een jaar tussen.
Alle reacties Link kopieren
Woww klinkt goed hoor Sunshine! Zelfs daarna nog 'even' naar Miami...



En jaaaa ik heb mn schoenen! Vanmiddag gekocht in Rotterdam, precies die van de link die ik gestuurd had. Mooiere waren er niet, en deze zaten heerlijk zacht. Ik kan hier prima de hele dag op lopen denk ik!
Alle reacties Link kopieren
Stuk geschreven... Alles weg :(

Dus nog maar een poging...



@locatie. Afgelopen weekend gekeken en hartstikke enthousiast! Een serieuze optie. Terwijl we aanstaande zaterdag onze favoriet gaan bekijken. Ik denk dat we daarna wel een keuze zullen kunnen maken! Het zijn locaties waar je alles de gehele dag op 1 plek (wel verschillende ruimtes) kunt doen. De een is in een stadje, het ander is op een landgoed in een groene omgeving. Benieuwd wat het gaat worden!



@Sophie, nog gefeliciteerd! En mooi verslag. Leuk om te lezen!



@Halcyon, je jurk intussen al ontvangen?



@gastenlijst. Lastig hoor bepalen wie voor wat uit te nodigen. We zitten nu op 59 daggasten... Beetje te veel vind ik!

Op wat voor aantallen zitten jullie en hoe hebben jullie de keuze gemaakt?



@Goudstraal, fijn dat het gelukt is met je schoenen!

Oh, en voor de tabel. Ik ben 36 als we trouwen



@getuigen, gister gegeten met 2 beste vriendinnen. En ja ze willen getuigen
Wij zaten op 37 volwassenen inclusief onszelf en 2 kinderen. Geen onderscheid tusswn dag en avond. Wij hebben echt gekeken naar met wie zijn we echt close en spreken we vaak. Dus geen ooms en tantes die we amper spreken, of sportteam, of vrienden die ik niet tot mijn allerliefste beste vrienden reken.
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo goudstraal! Ze zien er idd erg mooi uit.



Wat betreft de gastenlijst, wij hebben nu 33 mensen incl. onzelf en hebben geen dag of avondgasten. De hele dag met dezelfde ploeg dus.

1 persoon heeft wel onlangs de diagnose dementie gekregen en is nu zelfs al opgenomen dus vraag me echt af of hij tegen die tijd in staat is (een deel van) de dag te komen maar dat zien we tegen die tijd wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook cruisen! 4 dagen na de dag.. nog maar 5 dagen.

Wij zijn met 40 op de dag en 65 avond.
Alle reacties Link kopieren
2x geplaatst foutje..
Ah ik zie dat ik ook toegevoegd ben in de tabel, leuk! Leeftijd als we trouwen 28 en vriend 31.



Wij hebben 48 daggasten, en savonds erbij nog zo'n 30 denk ik.
Hoe lang van te voren gingen jullie jurk shoppen? Is 10 maanden te vroeg..?
Oh en huwelijksreis wordt 5 weken Zuid-Afrika en Mozambique
quote:WildePerzik schreef op 19 oktober 2016 @ 17:39:

Hoe lang van te voren gingen jullie jurk shoppen? Is 10 maanden te vroeg..? Ik ging 9 maanden can tevoren, er was toen ook iemand 1,5 jaar van tevoren.
Alle reacties Link kopieren
quote:WildePerzik schreef op 19 oktober 2016 @ 17:39:

Hoe lang van te voren gingen jullie jurk shoppen? Is 10 maanden te vroeg..?



Ik heb de mijne 16 maanden van te voren gekocht. En met de levertijden van een maand of vier.. ik zou niet te lang wachten! Jurk is nooit in een keer perfect, dus ook tijd nodig voor verstellen, passen, op maat maken enz. Je bent zo die 10 maanden verder.

Veel plezier met jurken passen!
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
quote:WildePerzik schreef op 19 oktober 2016 @ 17:39:

Hoe lang van te voren gingen jullie jurk shoppen? Is 10 maanden te vroeg..? Ik trouw in september en heb gisteren de afspraak gemaakt voor de jurk. We gaan eind maart.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Oh wow, maar ik ga voor wat "goedkoper" segment, outlet oid, max 1000 incl alles (hoop ik), dan zal t wel sneller gaan toch of verkijk ik mij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven