vriendin zo jaloers.

04-12-2016 19:05 296 berichten
Mijn vriendin die ik sinds kort heb is echt heel jaloers, niet met andere vrouwen praten enzovoort.



Maar er is echt niks waar ze jaloers op hoeft te zijn. Ze mag altijd in mijn telefoon kijken en ook in mijn huis enzovoort.

Binnenkort ga ik een paar weken weg, maar zij is dan bang dat ik daar iemand anders tegen kom. Iemand tips om haar te overtuigen en geruststellende tips. Ik wil haar niet kwijt.
Het is zulk typerend gedrag wat je vertoont, tot en met het bliksemafleiden aan toe.

Ik hoop dat je beloften aan de belangrijke mensen in je leven waar gaat maken, en dan bedoel ik niet je vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind iemand die constante bevestiging nodig heeft, en waar je als een soort sociaal werker mee om moet gaan, hoogst onaantrekkelijk. Maar goed, jij vindt dat blijkbaar wel OK. Dan moet je de consequenties ook maar nemen, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Misschien.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 19:50:

Ja issues heb ik wel. Vooral met verliezen enzovoort. Ik wil alles doen wat haar gelukkig maakt. En iemand kwijtraken gebeurt mij nooit meer. Ik check zelf en sleep haar desnoods aan haar vlechten mee naar de dokter.Okay nou, als jullie allebei met jezelf aan de slag gaan is dat een stap vooruit. Nu nog begrijpen dat jij haar niet kan genezen enzo. En al helemaal niet als je zelf issues hebt. Jij een steun voor haar en zij een steun voor jou, dat zou mooi zijn. Alleen klinkt het nu alsof jij haar moet steunen en het andersom niet zo is. Veel sterkte en pas goed op jezelf.
quote:Mawieke schreef op 07 december 2016 @ 19:46:

[...]



En nu ga jij ons proberen te manipuleren

Ik ken je niet maar proef hier issues bij jou, jij haar gelukkig maken, de reddende engel, iets met eigenwaarde enzo. Als ze niet gelukkig is wordt ze dat door jou ook niet hoor.Ik zeg een slotje. Om reeds eerder genoemde reden
quote:Corona67 schreef op 07 december 2016 @ 19:59:

[...]



Ik zeg een slotje. Om reeds eerder genoemde redenJa klopt, mijn laatste post was voor mezelf een slotje. Ieder zijn eigen proces zeg ik maar,
quote:Mawieke schreef op 07 december 2016 @ 19:57:

[...]



Okay nou, als jullie allebei met jezelf aan de slag gaan is dat een stap vooruit. Nu nog begrijpen dat jij haar niet kan genezen enzo. En al helemaal niet als je zelf issues hebt. Jij een steun voor haar en zij een steun voor jou, dat zou mooi zijn. Alleen klinkt het nu alsof jij haar moet steunen en het andersom niet zo is. Veel sterkte en pas goed op jezelf.Ik denk dat zijn onzekerheid alleen maar zal groeien als zij wel hulp heeft en beter zou worden. Nu hangt ze sterk aan hem en dat voelt met zijn angsten ook weer veilig. Kans is groot dat ze elkaar zullen saboteren in het beter worden.
quote:Mawieke schreef op 07 december 2016 @ 20:05:

[...]



Ja klopt, mijn laatste post was voor mezelf een slotje. Ieder zijn eigen proces zeg ik maar,

Yep. Bepaalde dingen gaan nou eenmaal nooit veranderen.. Zoals hier ook vaak in topics.



Of binnen 1 dag is ineens alles, wat al maanden/jaren kut was, na 1 gesprek anders en opgelost. Wat het geheel dan enorm ongeloofwaardig maakt.
Ik zeg niet dat het opgelost is, ik ga wel heen en dat is nu het belangrijkste voor mij. Daarna kijken we wel verder.
quote:Corona67 schreef op 07 december 2016 @ 20:10:

[...]



Yep. Bepaalde dingen gaan nou eenmaal nooit veranderen.. Zoals hier ook vaak in topics.



Of binnen 1 dag is ineens alles, wat al maanden/jaren kut was, na 1 gesprek anders en opgelost. Wat het geheel dan enorm ongeloofwaardig maakt.Tuurlijk, maar als iemand een topic begint en je krijgt een nogal consistent geheel aan reacties die je allemaal opzij schuift, waarom dan überhaupt een topic beginnen. Een TO zou ook kunnen proberen iets op te pakken en aan zelfreflectie proberen te doen. Dat zie je hier en daar ook wel op het forum. Daarbij hoeven de reacties niet de 'waarheid' te zijn, maar in ieder geval wel een TO aanzetten tot nadenken in een andere richting.
Dat heb ik toch gedaan. Vrijdag ga ik naar binnen.
quote:zimi schreef op 07 december 2016 @ 20:10:

[...]





Ik denk dat zijn onzekerheid alleen maar zal groeien als zij wel hulp heeft en beter zou worden. Nu hangt ze sterk aan hem en dat voelt met zijn angsten ook weer veilig. Kans is groot dat ze elkaar zullen saboteren in het beter worden.Ben ik met je eens, ik was al aan het denken in het kader van 'ieder zijn eigen proces'. Een stap zetten naar hulp is beter dan geen stap
quote:Mawieke schreef op 07 december 2016 @ 20:19:

[...]



Ben ik met je eens, ik was al aan het denken in het kader van 'ieder zijn eigen proces'. Een stap zetten naar hulp is beter dan geen stapEn een enorme hang naar aandacht, liefst cryptisch zodat men vaak vraagt wat er nu precies is.
quote:Knuffelheks schreef op 07 december 2016 @ 20:21:

[...]





En een enorme hang naar aandacht, liefst cryptisch zodat men vaak vraagt wat er nu precies is.En blijkbaar vind jij mij toch interessant genoeg om op mij te reageren... Als ik iets kansloos vind bespaar ik mezelf de tijd van het reageren. Maar jij duidelijk niet want je reageert op elk topic van mij.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 20:26:

[...]



En blijkbaar vind jij mij toch interessant genoeg om op mij te reageren... Als ik iets kansloos vind bespaar ik mezelf de tijd van het reageren. Maar jij duidelijk niet want je reageert op elk topic van mij.



Klopt, want je zou een kloon van mijn vader kunnen zijn.

Die is dood overigens, door zijn verslaving.



Jijzelf interesseert me weinig, wat je je omgeving aan doet des te meer.
Alsof jij mijn omgeving kent.
quote:papi-chulo schreef op 07 december 2016 @ 20:38:

Alsof jij mijn omgeving kent.



Tja, dat krijg je als je alles op een openbaar forum flikkert.

Ik heb aardig beeld inmiddels hoor.
TO je bent een zeikerd, klagen over jouw vriendinnetje en als je reacties krijgt doe je of je het allemaal wel weet. Zoek het lekker uit. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Papi, wat verwacht je nu van dit topic?

Je vindt het zelf niet normaal, maar als anderen dat zeggen is het ook niet goed.



En hoezo ga je vrijdag "naar binnen"? Wat bedoel je daarmee?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 15:27:



En hoezo ga je vrijdag "naar binnen"? Wat bedoel je daarmee?Voor het antwoord op deze vraag verwijs ik graag naar zijn nieuwe avatar
...
quote:Rooss4.0 schreef op 08 december 2016 @ 16:07:

[...]



Voor het antwoord op deze vraag verwijs ik graag naar zijn nieuwe avatar Ik dacht hetzelfde
quote:DorothyParker schreef op 08 december 2016 @ 15:27:

Papi, wat verwacht je nu van dit topic?

Je vindt het zelf niet normaal, maar als anderen dat zeggen is het ook niet goed.



En hoezo ga je vrijdag "naar binnen"? Wat bedoel je daarmee?Ik laat mezelf opnemen om af te kicken.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat hij therapie ging volgen.



Ben ik naïef of jullie pessimistisch? (Of mis ik info?)
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 08 december 2016 @ 16:16:

[...]



Ik laat mezelf opnemen om af te kicken.

Oeps.

En dat kon ze je niet gunnen uit angst je kwijt te raken? Wauw. Echt wauw.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:papi-chulo schreef op 08 december 2016 @ 16:16:

[...]



Ik laat mezelf opnemen om af te kicken.Waren dit de weken die je niet weg mocht?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven