vriendin zo jaloers.

04-12-2016 19:05 296 berichten
Mijn vriendin die ik sinds kort heb is echt heel jaloers, niet met andere vrouwen praten enzovoort.



Maar er is echt niks waar ze jaloers op hoeft te zijn. Ze mag altijd in mijn telefoon kijken en ook in mijn huis enzovoort.

Binnenkort ga ik een paar weken weg, maar zij is dan bang dat ik daar iemand anders tegen kom. Iemand tips om haar te overtuigen en geruststellende tips. Ik wil haar niet kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat een groot deel vh verhaal wel klopt. Wat niet klopt is dat hij in de detox zit. Privé kliniek of niet, hij mag daar echt niet internetten. De eerste periode word je compleet vd buitenwereld afgesloten.

Ik ben bang dat hij door zijn situatie spoken ziet en de verhalen in zijn hoofd steeds gekker maakt en hier ook opschrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de inmiddels 6 pagina's niet gelezen, alleen de OP. Maar met je profielfotootje en je nickname...ach, dan vind je het waarschijnlijk alleen maar interessant dat je vriendinnetje 'jaloers' is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MsMuscle50enmeer schreef op 10 december 2016 @ 23:45:

Ik ben bang dat een groot deel vh verhaal wel klopt. Wat niet klopt is dat hij in de detox zit. Privé kliniek of niet, hij mag daar echt niet internetten. De eerste periode word je compleet vd buitenwereld afgesloten.

Ik ben bang dat hij door zijn situatie spoken ziet en de verhalen in zijn hoofd steeds gekker maakt en hier ook opschrijft.Ik vind het wel leuk dat je post.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 10 december 2016 @ 23:53:

[...]



Ik vind het wel leuk dat je post.Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 10 december 2016 @ 23:46:

Ik heb de inmiddels 6 pagina's niet gelezen, alleen de OP. Maar met je profielfotootje en je nickname...ach, dan vind je het waarschijnlijk alleen maar interessant dat je vriendinnetje 'jaloers' is.Doe eens gek, lees eens iets!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:MsMuscle50enmeer schreef op 10 december 2016 @ 23:45:

Ik ben bang dat een groot deel vh verhaal wel klopt. Wat niet klopt is dat hij in de detox zit. Privé kliniek of niet, hij mag daar echt niet internetten. De eerste periode word je compleet vd buitenwereld afgesloten.

Ik ben bang dat hij door zijn situatie spoken ziet en de verhalen in zijn hoofd steeds gekker maakt en hier ook opschrijft.



Ik denk het ook.

Of door de coke/wiet/drank combo inmiddels ook geestelijk niet meer in orde.
Alle reacties Link kopieren
Dorothy P, ik begrijp je niet, verwar je mij met iemand anders?
Alle reacties Link kopieren
quote:MsMuscle50enmeer schreef op 11 december 2016 @ 00:02:

Dorothy P, ik begrijp je niet, verwar je mij met iemand anders?

Nee, ik blijf mijn post gewoon 581 keer aanpassen omdat de post niet over mezelf gaat.



Ik vind het moeilijk om een goed antwoord te geven.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Knuffelheks schreef op 10 december 2016 @ 23:55:

[...]





Ik denk het ook.

Of door de coke/wiet/drank combo inmiddels ook geestelijk niet meer in orde.Ik blijf het vooralsnog vreemd vinden. Een paar maanden geleden kwam hij nog over als devote huisvader met een drugsprobleem.Toch lag dat meer op de achtergrond en reageerde hij nog normaal. Zoals hij nu doet,is hij nagenoeg onherkenbaar.
Alles gelezen maar geloof er geen ruk meer van. Zonde van het al het medeleven van iedereen.
quote:emmetje2 schreef op 11 december 2016 @ 00:23:

Alles gelezen maar geloof er geen ruk meer van. Zonde van het al het medeleven van iedereen.Vooral dat laatste. Ik vind de reacties voor het merendeel erg mild voor wat ik gewend ben. Sommige reacties zijn wel to the Point,maar alsnog met een soort van" aai over de bol" gevoel erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 10 december 2016 @ 23:54:

[...]



Doe eens gek, lees eens iets!Nou...nee.
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 00:09:

[...]





Ik blijf het vooralsnog vreemd vinden. Een paar maanden geleden kwam hij nog over als devote huisvader met een drugsprobleem.Toch lag dat meer op de achtergrond en reageerde hij nog normaal. Zoals hij nu doet,is hij nagenoeg onherkenbaar.



Dat is het ook hoor, vreemd.

Ik krijg de vinger er niet goed achter maar geloof vooralsnog wel dat het echt is.

De man dan, niet de afkickpoging
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 00:26:

[...]





Vooral dat laatste. Ik vind de reacties voor het merendeel erg mild voor wat ik gewend ben. Sommige reacties zijn wel to the Point,maar alsnog met een soort van" aai over de bol" gevoel erbij.

Ja, ik begrijp ook helemaal niks van. Ben je een verslafde aso die zijn eigen kind negeer doen ze niets anders dan aien.



Ik ben perplex.
quote:Knuffelheks schreef op 11 december 2016 @ 11:34:

[...]





Dat is het ook hoor, vreemd.

Ik krijg de vinger er niet goed achter maar geloof vooralsnog wel dat het echt is.

De man dan, niet de afkickpoging



Ik snap gewoon oprecht niet dat zijn hele taalgebruik is veranderd. Noemt zijn vriendin zijn "bitch" en zegt tegen anderen F. You. Hij komt eerder over als een 16 jarige opstandige puber dan een man van 39. Ava en tekst zijn ook zo typisch..

Of hij is compleet gestoord geworden

Of hij is altijd al zo geweest en laat hij nu zijn ware aard zien

Of iemand haalt een zieke grap uit en doet alsof hij het is

Of al het bovengenoemde in willekeurige volgorde.

Hoedanook vertrouw ik het niet,maar dat dat maakt voor het geheel natuurlijk niks uit
quote:Ikhierhuh schreef op 11 december 2016 @ 11:40:

[...]



Ja, ik begrijp ook helemaal niks van. Ben je een verslafde aso die zijn eigen kind negeer doen ze niets anders dan aien.



Ik ben perplex.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 11:46:

[...]





Je onderschrijf doet met denken aan mijn tiener jaren, ik had een poster in mijn slaapkamer met dit zin.

"Si lo que vas a decir no es más bello que el silencio: no lo digas."

Proverbio árabe



Sorry voor off topic.
quote:Ikhierhuh schreef op 11 december 2016 @ 11:51:

[...]



Je onderschrijf doet met denken aan mijn tiener jaren, ik had een poster in mijn slaapkamer met dit zin.

"Si lo que vas a decir no es más bello que el silencio: no lo digas."

Proverbio árabe



Sorry voor off topic. Wat gaaf! Echt nooit geweten dat hij bijna letterlijk in het Spaans vertaald is vanuit een Arabisch spreekwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 11:56:

[...]





Wat gaaf! Echt nooit geweten dat hij bijna letterlijk in het Spaans vertaald is vanuit een Arabisch spreekwoord.
quote:Maccaron schreef op 11 december 2016 @ 11:45:

[...]





Ik snap gewoon oprecht niet dat zijn hele taalgebruik is veranderd. Noemt zijn vriendin zijn "bitch" en zegt tegen anderen F. You. Hij komt eerder over als een 16 jarige opstandige puber dan een man van 39. Ava en tekst zijn ook zo typisch..

Of hij is compleet gestoord geworden

Of hij is altijd al zo geweest en laat hij nu zijn ware aard zien

Of iemand haalt een zieke grap uit en doet alsof hij het is

Of al het bovengenoemde in willekeurige volgorde.

Hoedanook vertrouw ik het niet,maar dat dat maakt voor het geheel natuurlijk niks uit



Hij werd erger naarmate er meer mensen tegen hem ingingen/hem wezen op inconsistentie.

Ik hoop maar dat er helemaal geen dochter is.
quote:Knuffelheks schreef op 11 december 2016 @ 12:08:

[...]





Hij werd erger naarmate er meer mensen tegen hem ingingen/hem wezen op inconsistentie.

Ik hoop maar dat er helemaal geen dochter is.Nou,inderdaad. Kan bijna niet anders dan dat dat kind beschadigd is,als ze al bestaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven