Wat is dat toch met vreemdgaande mannen de blijvende vrouwen

16-10-2014 10:02 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, de zoveeeelste man die ik tegenkom die vreemd wil gaan of al vreemd gaat. En dat de normaalste zaak van de wereld vinden. Maar ze vinden het altijd wel erg als hun vriendin zich hetzelfde zou doen als wat zij doen. En dat ze dan bij haar weg zouden gaan. En die vrouwen weten dit maar velen blijven bij die mannen en accepteren dus eigenlijk dat ze vreemd mogen gaan en dat zij dat zelf niet mogen.



Ik vind dat zo krom en te bizar om te begrijpen. Die vrouwen vinden het niet leuk uiteraard dat hun man vreemd gaat maar blijven wel. Dus kan de man eigenlijk doen en laten wat hij wil en zij blijft heel braaf alleen voor hem. De mannen doen het af als ja ik ben een man en alle mannen doen dat. Ik ben nou eenmaal zo en dat kan ik niet veranderen.



Wat vinden jullie hier van? Ik kan me er zo boos om maken. Zou zo'n vrouw door elkaar willen schudden. Ik verbaas me hier zo over (naar aanleiding van een man die met mij uit wilde waarbij ik achteraf kwam dat hij een vriendin had, en owja ook een kind van nog geen jaar).

Het beinvloedt ook helaas mijn kijk op mannen en relaties. Het lijkt steeds erger te worden. Ik bekijk de toekomst behoorlijk pessimistisch. Het lijkt wel of dit de normaalste zaak van de wereld is geworden.
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaande mannen blijven bestaan, zolang wij dat ''tolereren''.

Maar het is pure zwakte.

.

Nee, gelukkig niet in mijn buurt momenteel.

Maar laat ik er ook maar niet achter komen...want ik hou ze met hun kop tegen de grond.

Ja..ook bij mijn vriendinnen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:06:

Vreemdgaande mannen blijven bestaan, zolang wij dat ''tolereren''.

Maar het is pure zwakte.

.

Nee, gelukkig niet in mijn buurt momenteel.

Maar laat ik er ook maar niet achter komen...want ik hou ze met hun kop tegen de grond.

Ja..ook bij mijn vriendinnen.

Gaat het allemaal goed met je elle? Je komt nogal gefrustreerd over.



Ik neem je uitspraken maar met een korreltje zout, ik zou het nogal raar vinden als jij meent het recht te hebben vreemdgaande mannen aan te vallen en je te mengen in de relaties van vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 16 oktober 2014 @ 10:10:

[...]



Gaat het allemaal goed met je elle? Je komt nogal gefrustreerd over.



Ik neem je uitspraken maar met een korreltje zout, ik zou het nogal raar vinden als jij meent het recht te hebben vreemdgaande mannen aan te vallen en je te mengen in de relaties van vriendinnen.

Het gaat zelfs uitstekend met me.

En ja, ik vind het zwak, pure zwakte, lafheid,en makkelijk...niet knokkend, en de wanhoop na bij.

Jij ook wel eens vreemdgegaan markovic?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En wij vriendinnen markovic komen voor elkaar op, wij zorgen en beschermen elkaar.

Althans..in mijn vriendinnen club.

,

Het gaat niet voor niks uitstekend met me.

Wij dragen elkaar...dat doen mannen niet..vandaar mischien dat ze er zo,n puinhoop van maken..

?...zou dat kunnen..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Als je partner vreemdgaat is dat bijzonder pijnlijk, je voelt je kwetsbaar en vernederd en gaat je dan ook zo gedragen. Vandaar misschien dat vrouwen - in eerste instantie- blijven.
ben het helemaal met Elle eens..

Het laagste vind ik vreemd gaan in een relatie.. pure zwakte inderdaad.

Zet eerst een punt achter je huidige relatie of begin uberhaupt niet met een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar waar je je mee bezig wilt houden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En markovic..mocht jij nou ook zo,n grote broek in een keer krijgen van een andere vrouw...ben jij dan n iet in staat, dat te relativeren?

Lachwekkend gewoon!

Maar goed , een echte man weet dat wel!...en gelukkig ken ik er heel wat die normen en waarden hebben, en zorgen hard voor hun vrouw en kinderen, knokken...en een goede man, WEET dat hij daar veel voor terug krijgt..

.

Dan hoeft hij niet meer naar een ander, en weet hij wat hij heeft.

En is daar dankbaar voor.,

En loopt niet weg...zoals zovelen dat doen......

.

Jammer voor hun.

Want het is oh zo lachwekkend dat ze maar voor even plezier hebben.

Heel even.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:14:

[...]



Het gaat zelfs uitstekend met me.

En ja, ik vind het zwak, pure zwakte, lafheid,en makkelijk...niet knokkend, en de wanhoop na bij.

Jij ook wel eens vreemdgegaan markovic?Wat een persoonlijke vraag elle. Jij weleens vreemdgegaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 16 oktober 2014 @ 10:21:

[...]



Wat een persoonlijke vraag elle. Jij weleens vreemdgegaan?

Ja he?....ik geef jou antwoord , als jij mij de jouwe geeft.

Geen vraag met een wedervraag he?...daar trap ik niet in.

Maar leuk op zo,n forum is dan wel weer dat jij mij staalhard kan voorliegen...of niet markovic?

Geeft niks....maar euhh, mijn antwoord kun jij wel raden, denk ik.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:21:

En markovic..mocht jij nou ook zo,n grote broek in een keer krijgen van een andere vrouw...ben jij dan n iet in staat, dat te relativeren?

Lachwekkend gewoon!

Maar goed , een echte man weet dat wel!...en gelukkig ken ik er heel wat die normen en waarden hebben, en zorgen hard voor hun vrouw en kinderen, knokken...en een goede man, WEET dat hij daar veel voor terug krijgt..

.

Dan hoeft hij niet meer naar een ander, en weet hij wat hij heeft.

En is daar dankbaar voor.,

En loopt niet weg...zoals zovelen dat doen......

.

Jammer voor hun.

Want het is oh zo lachwekkend dat ze maar voor even plezier hebben.

Heel even.



Je mag alles vinden van vreemdgaande mannen (en vrouwen want doe niet alsof vrouwen ook maar één haartje beter zijn), maar de realiteit is dat het gebeurd, dat de redenen ervoor legio zijn en dat je daar als buitenstaander gewoon niet mee te bemoeien hebt.



Dus het met de kop tegen de grond slaan van vreemdgaande mannen van vriendinnen lijkt mij niet gezond en gewoonweg verkeerd.
Tja.. ik snap dat ook niet.

Een soort angst om alles wat je hebt opgebouwd weg te gooien ofzo?

Ik ken ook zulke relaties.



Ik ken een man die altijd roept dat hij niet wil scheiden vanwege die alimentatie. Ondertussen zit hij altijd te zoeken naar een scharrel.

De vrouw weet dit, maar lijkt dit niet serieus te nemen.



Paar jaar geleden was ik zo boos op hem omdat hij een andere vriendin had (vriendin wist dat hij getrouwd was)

Maar zijn vrouw kon het niet zoveel schelen.

Heb dat zo bizar gevonden, vooral omdat hij zo een eikel is.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 16 oktober 2014 @ 10:24:

[...]





Je mag alles vinden van vreemdgaande mannen (en vrouwen want doe niet alsof vrouwen ook maar één haartje beter zijn), maar de realiteit is dat het gebeurd, dat de redenen ervoor legio zijn en dat je daar als buitenstaander gewoon niet mee te bemoeien hebt.



Dus het met de kop tegen de grond slaan van vreemdgaande mannen van vriendinnen lijkt mij niet gezond en gewoonweg verkeerd.Vergoeilijk jezelf niet!!.....minkukel.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen bieden de mannen de mogelijkheid om vreemd te gaan.

Dat een man een vrouw thuis heeft zitten vinden veel (single) vrouwen geen probleem. Ze schuiven zelfs haar de schuld in de schoenen. Moet ze maar niet zo'n suffe muts zijn. Moet ze zich maar niet zoveel op de kinderen richten.



Vrouwen komen niet voor elkaar op. Ja ze vinden wel dat zo'n vrouw weg moet gaan bij haar man. Volgens mij alleen maar omdat zo'n man dan weer beschikbaar is op de datingmarkt voor die zelfde single vrouwen.



Waarom mannen daar nog steeds mee wegkomen is simpelweg omdat veel vrouwen niet financieel onafhankelijk zijn. Als ze gaan scheiden moeten ze een sociale huurwoning zien te vinden waar lange wachtlijsten voor bestaan. Terwijl veel mannen morgen een huis kunnen huren in de vrije sector.



Dus mannen kunnen daadwerkelijk weg bij hun vrouw waar veel vrouwen dat simpelweg niet kunnen. Op een kamer gaan wonen kan nu eenmaal niet met je kinderen.



Bovendien geld het aloude credo mannen die het met veel vrouwen doen zijn stoer en vrouwen die het met veel mannen doen een hoer nog steeds.



.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:24:

[...]



Ja he?....ik geef jou antwoord , als jij mij de jouwe geeft.

Geen vraag met een wedervraag he?...daar trap ik niet in.

Maar leuk op zo,n forum is dan wel weer dat jij mij staalhard kan voorliegen...of niet markovic?

Geeft niks....maar euhh, mijn antwoord kun jij wel raden, denk ik.

Hoezo kan ik jouw antwoord raden? Vreemdgaan komt overal voor en er zijn genoeg mensen vreemdgegaan in hun leven die eerder zouden hebben durven zweren op het graf van hun moeder dat ze dat nooit zouden doen.



De één heeft een harmonieus huwelijksleven, met weinig tegenslag, goede seks en gaat misschien nooit vreemd. Een ander is getrouwd met kidneren, zware hypotheek, verplichtingen en een zwaar depressieve en zieke vrouw en heeft een seksloos en liefdeloos huwelijk en zoekt wellicht af en toe vertier buiten de deur, omdat de prijs van scheiden hem te hoog is en hij ook zijn behoeften heeft.



Is de eerste man, bij wie alles meezit, dan beter dan de tweede, die heel veel op zijn bordje heeft gekregen?



Niet alles is zwart/wit.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:26:

[...]



Vergoeilijk jezelf niet!!.....minkukel.

Ik praat niet over mezelf en vergoeilijk mezelf dus ook niet.



En doe even normaal elle!
Monogamie is behoorlijk overschat. En daarom gaan er zoveel mensen vreemd volgens mij. En daarom blijven er ook zoveel mensen bij een vreemdgaande partner: er is meer dan alleen monogamie en dat geef je ook allemaal op.



Ik vind zowel het vreemdgaan als het blijven niet echt verwonderlijk eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:26:

[...]



Vergoeilijk jezelf niet!!.....minkukel.





Gaat het?
Het is volgens mij vaak een vorm van spanning zoeken, gecombineerd met een niet al te groot geweten. Doe daar nog een flinke scheut egoisme bij, weinig impulsbeheersing en een superieur gevoel dat ze overal mee weg komen.



Het valt me vaak op dat in topics waar dit onderwerp naar voren komt, het degene zijn die het ook doen, elkaars geweten lopen te sussen met allerlei verzachtende omstandigheden (lees goedpraten).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het mijn man wel gunnen om met een andere vrouw seks te hebben denk ik. Weet alleen nog niet in welke vorm.

Monogamie is leuk om na te streven maar of het haalbaar is is een tweede.

Ik heb wel een hekel aan het gelieg erover, liever er open over zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 16 oktober 2014 @ 10:29:

[...]



. Een ander is getrouwd met kidneren, zware hypotheek, verplichtingen en een zwaar depressieve en zieke vrouw en heeft een seksloos en liefdeloos huwelijk en zoekt wellicht af en toe vertier buiten de deur, omdat de prijs van scheiden hem te hoog is en hij ook zijn behoeften heeft.



Is de eerste man, bij wie alles meezit, dan beter dan de tweede, die heel veel op zijn bordje heeft gekregen?



Niet alles is zwart/wit.



Kinderen en een hypotheek zijn toch geen redenen om vreemd te gaan. Dan kan heel Nederland wel vreemd gaan.

Dat een vrouw niet in staat is tot seks vanwege ziekte wil nog niet meteen zeggen dat je in een liefdeloos huwelijk zit. Of bestaat liefde voor jou alleen uit seks en kan het niet in andere dingen zitten?



Ik kan mij wel voorstellend dat als je thuis nooit seks krijgt je eerder in de verleiding komt om vreemd te gaan maar dan nog zou je eerst moeten praten met je vrouw over je behoeften en hoe daar aan tegemoet kan worden gekomen op een manier die voor beiden fijn voelt i.p.v. maar gewoon vreemd te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:roderoosje85 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:02:

En die vrouwen weten dit maar velen blijven bij die mannen en accepteren dus eigenlijk dat ze vreemd mogen gaan en dat zij dat zelf niet mogen.

Tsja, dat is toch wat zij kiezen?



quote:roderoosje85 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:02:

Wat vinden jullie hier van? Ik kan me er zo boos om maken.

Het beïnvloedt ook helaas mijn kijk op mannen en relaties. Het lijkt steeds erger te worden. Ik bekijk de toekomst behoorlijk pessimistisch

Ik snap niet goed waarom het jou boos maakt. Jij kan toch bepalen voor jezelf wat jij wel en niet goed vindt? En wel en niet doet? Als een ander dit anders doet en ervoor kiest om voor de slachtofferrol te kiezen, met haar kop in het zand te gaan zitten of een weloverwogen keuze maakt, dan is dat toch haar zaak?



Waarom bekijk jij de toekomst pessimistisch? Jij weet wat je wel en niet wilt en daar past een persoon bij die jou herkent en waarmee je dus dezelfde normen en waarden deelt. En mocht dit op dit gebied niet zo blijken te zijn dan ga je dus bij hem weg. Blijf gewoon bij jezelf in het denken hierover en laat het aan iedereen om jou heen om hetzelfde te kunnen doen. Het ooit door jou gemaakte plaatje dat vreemdgaan niet - en/of sporadisch gebeurt klopt in jouw omgeving op dit moment dus niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Niet alles is zwart wit markovic, maar vreemdgaan blijft vreemdgaan. De man met behoeften en een liefdeloos huwelijk zou eerst kunnen proberen iets aan zijn huwelijk te doen. Of het in ieder geval met zijn zieke vrouw bespreken. Vreemdgaan is zo'n zwaktebod. Dan heeft ie dus even zijn pleziertje en dan? Terug naar de ellende thuis die alleen maar schriller afsteekt bij zijn pleziertjes. Weinig constructief.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 16 oktober 2014 @ 10:29:

[...]



Hoezo kan ik jouw antwoord raden? Vreemdgaan komt overal voor en er zijn genoeg mensen vreemdgegaan in hun leven die eerder zouden hebben durven zweren op het graf van hun moeder dat ze dat nooit zouden doen.



De één heeft een harmonieus huwelijksleven, met weinig tegenslag, goede seks en gaat misschien nooit vreemd. Een ander is getrouwd met kidneren, zware hypotheek, verplichtingen en een zwaar depressieve en zieke vrouw en heeft een seksloos en liefdeloos huwelijk en zoekt wellicht af en toe vertier buiten de deur, omdat de prijs van scheiden hem te hoog is en hij ook zijn behoeften heeft.



Is de eerste man, bij wie alles meezit, dan beter dan de tweede, die heel veel op zijn bordje heeft gekregen?



Niet alles is zwart/wit.

Ach..guttegut, die tweede man heeft het ook maar moeilijk he?

Zielepoot...

Maar je ontwijkt nog steeds mijn vraag, geeft niet...en zo mooi kan ik jou het antwoord wel geven...typisch..zo typisch op dit forum

Denk daar maar overna.

.

Ik verlaag mij niet tot dit soort dingen...

Daar ben ik veel te krachtig voor, en veel te sterke persoonlijkheid voor.

Bijna te trots voor..ik wens de wereld niet zo te hebben, dus maak ik hem niet zo.

En creeren al helemaal niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven