Werkgeefster van mijn vriend....

11-11-2014 13:00 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allereerst alvast bedankt dat jullie met me mee willen denken. Ik erger me de laatste tijd nogal aan de werkgeefster van mijn vriend.



Vriend en ik zijn beide student en werken dus om onze studie te bekostigen. Hij werkt bij een hovenier en heeft nog een apart adresje waar hij de tuin voor bij houdt.



Om dat adresje gaat het dus. Mensen hebben teveel geld, zijn getrouwd en hebben twee kinderen. De vrouw regelt het huishouden en de kinderen, man is dag en nacht aan het werk. Nu heeft die vrouw wel vaker laten doorschemeren dat ze mijn vriend wel ziet zitten. Ook vertelt ze hem over haar vreemd gaan en ook weet mijn vriend dat ze met andere jongens van zijn leeftijd het bed in duikt.



Voor dat mijn vriend en ik een relatie hadden heeft ze hem dus het bed in proberen te krijgen. Vriend zegt hier nooit iets mee gedaan te hebben en aangegeven te hebben dat dat niks gaat worden. Tot dus ver prima zou je zeggen.



Nu het probleem. Ze appen regelmatig over het werk en daarbij laat ze regelmatig het woordje schat of lieverd vallen, inclusief xx en kussmiley's. Ook maakt ze denigrerende en spottende opmerkingen over onze relatie. Een voorbeeltje: Vriendlief en ik hadden vakantie geboekt. Krijgt hij vervolgens een appje van haar: Goh jij durft, nu al een vakantie samen met haar boeken ;) Dit terwijl vriend en ik al ruim 2 jaar een relatie hebben. Of een berichtje zoals: Schat, heb je binnenkort weer tijd om samen met mij de tuin in te duiken? knipoogsmiley, kussmiley.



Maar zo gaat het dus continu. Vriend zegt dat zij nou eenmaal zo is en vind het niet vreemd meer. Hij weet wel dat ik het niet prettig vind dat hij dit soort contact heeft met haar, vooral gezien haar vreemgaan en intresse in mijn vriend.



Vriend reageert overigens heel neutraal, geen schat of lieverd terug en geen kusjes of rare smiley's. Ook mag ik al zijn berichten lezen als ik dat wil, hij houdt niks verborgen.



Nu heb ik het er gister nog over gehad met hem. Heb duidelijk aangegeven dat ik het zeer vervelend vind dat hij haar zo spottend laat praten over onze relatie. Heb hem gevraagd om haar eens op dr plek te zetten en aan te geven dat dat geslijm niet nodig is als hij daar alleen maar in de tuin komt werken. Ik vind dat hij nu, door het te negeren of er niet op in te gaan, maar over zich heen laat lopen en tegenover haar, onze relatie niet serieus neemt. Het zou gewoon fijn zijn als mn vriend voor ons opkwam en duidelijk aangaf van wij hebben een serieuze relatie, dus hou op met je opmerkingen en geslijm. Maar is dat te veel gevraagd van mij?



Stel ik me nu aan of is dit soort contact normaal?



Ps werkgeefster is eind 30, vriend halverwege 20.
Best leuk zo een prachtige milf op je werkadresje om je jaloerse vriendin te kunnen ontlopen.

Ideaal. Mixing work with pleasure
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je nou TE veel geld hebben?



Verder vind ik dat je niet zo moet zeuren

Je vriend doet niets verkeerd en je moet haar berichten gewoon niet meer lezen

Want blijkbaar kan je het niet langs je heen laten glijden
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jongens van die leeftijd vinden een vrouw van eind 30, begin 40 vaak erg aantrekkelijk in vergelijking tot onzekere jaloerse blonde mutsjes ( zegt deze donkerharige met een 14 jaar jongere man)
Alle reacties Link kopieren
Geef jij haar even een goed gevoel over zichzelf feeks Maar eens. Heb momenteel ook hele dikke sjans van een 26-jarige collega.... Heel goed voor mijn ego en mijn net startende midlife crisis.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Zeker rijke vrouwen Feeks, zeker rijke, mooie vrouwen...

Ze zijn zekerder in bed, geen gedoe...
Ok ok, ik stop al met olie op het vuur
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 11 november 2014 @ 13:31:

Geef jij haar even een goed gevoel over zichzelf feeks Maar eens. Heb momenteel ook hele dikke sjans van een 26-jarige collega.... Heel goed voor mijn ego en mijn net startende midlife crisis.Hahaha, ja, lekker he, maar t went hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:tekenis schreef op 11 november 2014 @ 13:33:

Zeker rijke vrouwen Feeks, zeker rijke, mooie vrouwen...

Ze zijn zekerder in bed, geen gedoe...:-D Ben niet eens rijk, maar aan 20ers geen gebrek
Alle reacties Link kopieren
Lighten up, om haar gedrag zou ik samen met haar vreselijk lachen en daarna schouders ophalen. Hij laat alles lezen aan je dus wat is het probleem dan?
Alle reacties Link kopieren
Niets van aantrekken. Wij zouden dikke lol hebben.



Zij betaalt je vriend, en hij is blij met zijn werk. Zij plaagt hem een beetje, en vertelt haar vriendinnen vast over die leuke tuinman die vast wel meer wilt dan de tuin in duiken. Triest dat dit je leven is.



Je vriend reageert correct. Gaat niet happen. gaat zich niet verdedigen. Heeft geen zin om zijn relatie te verdedigen/



Mocht je vriend vinden dat er een grens over is gegaan, dan moet hij zijn conclusie trekken. Ik zou niet stoppen met een baan, omdat mijn partner onzeker is.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Je wilt voor hem bepalen hoe hij zich tegenover deze vrouw moet gedragen? Dat is raar.

Je bent bang dat hij erop in gaat, maar hij laat merken dat hij geen interesse heeft.

Maak je er niet zo druk om.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik zou ook niet stoppen met mijn baan.



Ik zou ook mijn partner niet vragen zijn werkgever te vertellen dat onze relatie echt heel heel serieus is. Het is geen kleuter. Als hij het niet wil trekt hij zijn mond zelf wel open. Maar hem opdragen het te vertellen? Het antwoord op je vraag; ja dat is echt veel te veel gevraagd
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Is ze een desperate housewife ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Met die gigantische onzekerheid en al dat vragen om bevestiging, drijf je hem uiteindelijk heel ver van je af. Of hij pakt inderdaad zijn bazin, of hij is je zo spuugzat dat hij het uitmaakt!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie vinden het allemaal normaal dat zij zo doet?
Of het nou normaal is of niet, je gaat haar niet kunnen veranderen.



Je vertrouwt je vriend, of je doet dat niet. Daar heeft zij niets mee te maken.
quote:nodime schreef op 11 november 2014 @ 14:00:

Dus jullie vinden het allemaal normaal dat zij zo doet?Nee, ik vind het verre van normaal! Maar dat is hier het probleem niet! Jouw vriend lacht erom, vertelt het aan je, waarom zoek jij er dan nog iets achter? Je vriend doet het werk graag, verdient het geld graag en wil dit dus op de koop toenemen. Zijn goed recht, en daar zou ik, als ik jou was, hem in steunen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom iedereen dit zo normaal vind en zegt "ach laat haar gewoon zo doen en trek je er niks van aan".



Om eerlijk te zijn zou ik het ook niet prettig vinden als de werkgeefster van mijn man zulke smsjes suurt en opmerkingen maakt. Wat nou, omdat hij ervoor betaalt wordt moet je man/vriend zijn bek houden en doen alsof het allemaal kan?

Jou vriend moet gewoon een echte kerel zijn met ballen, die op een harde toon duidelijk maakt dat hij alleen maar een werknemer is en het werk graag doet en dat zij haar grenzen moet weten en zo niet, dat hij dan vertrekt.



Ik heb het gevoel dat jou vriend het stiekem wel leuk vindt, haar aandacht en alles daar om heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rzm schreef op 11 november 2014 @ 14:16:

Ik snap niet waarom iedereen dit zo normaal vind en zegt "ach laat haar gewoon zo doen en trek je er niks van aan".



Om eerlijk te zijn zou ik het ook niet prettig vinden als de werkgeefster van mijn man zulke smsjes suurt en opmerkingen maakt. Wat nou, omdat hij ervoor betaalt wordt moet je man/vriend zijn bek houden en doen alsof het allemaal kan?

Jou vriend moet gewoon een echte kerel zijn met ballen, die op een harde toon duidelijk maakt dat hij alleen maar een werknemer is en het werk graag doet en dat zij haar grenzen moet weten en zo niet, dat hij dan vertrekt.



Ik heb het gevoel dat jou vriend het stiekem wel leuk vindt, haar aandacht en alles daar om heen.Dit is dus precies zoals ik het zie..... Maar blijkbaar moet ik maar pikken dat een andere vrouw openlijk met mijn vriend flirt en hem het bed in probeert te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rzm schreef op 11 november 2014 @ 14:16:

Ik snap niet waarom iedereen dit zo normaal vind en zegt "ach laat haar gewoon zo doen en trek je er niks van aan".



Om eerlijk te zijn zou ik het ook niet prettig vinden als de werkgeefster van mijn man zulke smsjes suurt en opmerkingen maakt. Wat nou, omdat hij ervoor betaalt wordt moet je man/vriend zijn bek houden en doen alsof het allemaal kan?

Jou vriend moet gewoon een echte kerel zijn met ballen, die op een harde toon duidelijk maakt dat hij alleen maar een werknemer is en het werk graag doet en dat zij haar grenzen moet weten en zo niet, dat hij dan vertrekt.



Ik heb het gevoel dat jou vriend het stiekem wel leuk vindt, haar aandacht en alles daar om heen.Die vriend moet helemaal niet zijn bek houden en doen alsof het kan, maar hij hoeft het ook niet op harde toon duidelijk te maken dat hij er miet van gediend is alleen maar omdat zijn vriendin onzinnig jaloers en onzeker is.
Alle reacties Link kopieren
quote:nodime schreef op 11 november 2014 @ 14:18:

[...]





Dit is dus precies zoals ik het zie..... Maar blijkbaar moet ik maar pikken dat een andere vrouw openlijk met mijn vriend flirt en hem het bed in probeert te krijgen.Jouw vriend wil toch niet met haar het bed in? Wat is dan je probleem?
Alle reacties Link kopieren
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lady_Chatterley's_Lover
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je amper reageert behalve op de enige opmerking die van iemand komt die je gelijk geeft. Je wil helemaal geen eerlijk antwoord, he? Je wilt horen dat je gelijk hebt. Nou, bij dezen: het is schandelijk hoe de werkgever van je vriend tegen hem doet en nog schandelijker dat hij haar niet op haar nummer zet. Ik zou hem een ultimatum stellen en als hij zich daar niet aan houdt, je biezen pakken. Houd er wel rekening mee dat hij jou dan al eerder buiten flikkert. De meeste partners vinden onterecht wantrouwen namelijk niet zo geil. En veel plezier met je nieuwe singleschap!
TO, ik ga je ook gelijk geven. Als ik jou was zou ik je vriend verbieden in aanraking te komen met de wereld. Je vriend aan een hondenlijn houden is makkelijker dan de hele wereld te beheersen.
Wat snap je eigenlijk niet aan het concept vertrouwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven