Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
evaviva, oh wat erg!

zo jammer dat je niet even in een tijdmachine kunt stappen. Je oudere zelf zou die kerels gelijk doorhebben als zijnde zielig.

En dan idd even een drankje in hun gezicht gooien. Wat een sukkels.



Turksekaas, typisch gevalletje vrouwenhater. Of mensenhater. Zo iemand die denkt dat hij iedereen moet opvoeden en uittesten. En zich maar afvragen waarom niemand hem leuk vindt terwijl hij zichzelf waarschijnlijk reuze origineel en out of the box vindt...vieze aanrander.

ben zelf van gemengde afkomst en hoeveel mannen net doen alsof ze een lot uit de loterij zijn omdat ze zich inlaten met een 'buitenlandse' ieuw!
Alle reacties Link kopieren
Up. Nog iemand verhalen? Ik amuseer me kostelijk met al deze bizarre ervaringen!!!
Waren er de afgelopen maand nog vreselijke dates?
Alle reacties Link kopieren
quote:turksekaas schreef op 04 juli 2014 @ 20:35:

verhaalGraag een foto van jezelf plaatsen zodat we kunnen zien of je echt zaadvragende ogen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik nog date had ik de gave om tegen de meest rare figuren aan te lopen.



Heb een date gehad die binnen 5 minuten vroeg of mijn haar geverfd was, of mijn borsten nep waren of mijn tanden nep waren. Of ik haar extentions had.



Een date gehad met een man die na 5 minuten aan gaf tatoeages asociaal te vinden. Laat ik nou net mijn volledige rug onder getatoeëerd hebben.



Een man die alleen maar over star wars prate.



Een man die een ongezond hechte relatie met zijn moeder had. Hij belde zijn moeder nadat we voor het eerst sex hadden gehad, om verslag te doen.



Iemand die alleen een fuck buddie zocht, en hij had er ook al 1. Dus wou hij triotjes.



En nou net de man waar ik lang durig mailcontact mee had, ook in mijn date-periode en die ook moest lachen om al mijn date ervaringen. Dacht dat het nooit zou werken tussen hem en mij. Daar ben ik nu zwanger van.
Alle reacties Link kopieren
Oja. Schieten mij nog een paar te binnen;



Blind date via een vriendin. Was met een man die een hippie was. Hij had geen electrische apparatuur, douche nooit ja maar dan in de sloot. Hij had een alligator als huisdier! En op de date had hij zijn slang mee om de nek, zo'n grote dikke vette wurg slang. Die trouwens ook een naam had; Bob.



Voor de rest date met een man gehad die bijna een uur ang kwijlend naar mijn voorgevel heeft zitten staren.



1 die het op de eerste date al trouwplannen aan het maken was. Ook had hij al namen voor onze kinderen; James & Judith.



Een man die aangaf dat hij mijn naam verschrikkelijk vond. Maar hij vond mij wel een lekkerding, dus als ik mijn naam veranderde dan kon het werken.



Een zeer gelovige man, die mij wou bekeren tot een soort amisch geloof.
Alle reacties Link kopieren
@yadan Wow jij hebt wel veel ongelooflijke dates gehad zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhalen haha..



Sommige vinden het overdreven als een man aankomt met een bos rozen, dat is toch wel leuk en lief?
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:turksekaas schreef op 04 juli 2014 @ 20:35:

Internet date..

Na 3 weken afgesproken, in de stad. We zouden wat gaan drinken. Leuk en lief allemaal, hij zag er ook netjes uit. Tot dat ik zag dat hij een vies broek aan had. Afknapper! Oke, niks aan de hand, kan gebeuren. Hij bestelde groene thee en ik koffie.

Hoe ongezond ik wel niet bezig was.. Volgens hem. Oke. Kan. Gedurende anderhalf uur bleef hij me heel strak aankijken. Om gek van te worden. Hij stelde me vragen en toen ik hem ook vragen stelde kreeg ik een antwoord terug in de vorm van een vraag. Soort van mysterieus doen en geheimzinnig blijven.



Hij wilde graag wandelen, dacht oke doen we. Kreeg het gewoon benauwd van al dat gestaar van hem. Wat zag ik? Dat hij heel mank liep en toen ik zei is er iets met je been dat je zo loopt? Gaf hij als antwoord: nee doe ik express, om in te kunnen schatten of je geen problemen hebt met met een handicap. Uhhh?! Oke!

Na de wandeling vroeg hij of we ff rustig in de auto konden zitten, ik zei dat ik liever naar huis ging en me niet op mijn gemak voelde bij hem. Pakt hij me volop op de mond en beint me te zoenen en maakt vreemde geluiden! Dacht wow, ik duwde me van hem weg en begon te lopen. Komt ie achter me aan zegt hij dood leuk. Sorry kon me niet inhouden, werd zo geil van je zaad vragende ogen. Waaaat!!!! Ik rende naar mijn auto en was echt bang.

Wanhopig mannetje. Kreeg nog gedurende 2 weken berichten met dat hij zoveel meiden heeft laten stikken voor mij en dat ik nu verplicht was om een relatie met hem aan te gaan en dat ik een hoer was dat ik met hem had afgesproken, want Turkse dames doen dat niet etc etc.



Wow. Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik eraan terug denk.. Gadverredamme!



OMG zo erg, was hij ook een Turk of een Nederlander?



Wat een creap zeg, mannen die je meteen aanraken op een date.
Een dag niet gelachen...
Alle reacties Link kopieren
quote:aya007 schreef op 25 augustus 2014 @ 06:21:

[...]





OMG zo erg, was hij ook een Turk of een Nederlander?



Wat een creap zeg, mannen die je meteen aanraken op een date.Turk. Geen Turkse mannen meer voor mij..
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.
Alle reacties Link kopieren
hahahaha! heerlijk die verhalen..

ik heb een keer een kerel leren kennen op een bedrijfsfeestje, stond me de hele tijd aan te gapen, uiteindelijk zag ik dat hij op het punt stond op te stappen ben ik m achterna gerend voor zijn nummer.

weekje later hadden we een date in de stad.

Ik had me in die week helemaal zitten verheerlijken want hij was zo knap!

eenmaal in de stad aangekomen liet ik hem een beetje het voortouw nemen, hij koos het meest cheapass cafe uit zonder sfeer, bleek eenmaal binnen helemaal niets te melden te hebben en oja, na 2 drankjes bleek ie zijn portemonnee te zijn vergeten..

nadat ik had afgerekend stapte hij erg snel op en een week later kreeg ik een smsje met 'hoe is het'

heb die vraag tot op vandaag onbeantwoord gelaten haha
Alle reacties Link kopieren
quote:yadan schreef op 21 augustus 2014 @ 01:07:



Een man die een ongezond hechte relatie met zijn moeder had. Hij belde zijn moeder nadat we voor het eerst sex hadden gehad, om verslag te doen.







Was moeders tevreden met de behaalde resultaten van zoonlief?;).
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden, een jongen die ik via via kende sprak me aan op internet. En vertelde me hoe mooi en leuk ik wel niet was. Ik vond hem ook wel aantrekkelijk, dus we besloten op date te gaan. Gezellig naar de bioscoop geweest en daarna nog even in een cafeetje wat gedronken. Alles leuk en aardig. Daarna vroeg hij me of ik mee ging naar een vriend van hem en omdat ik die vriend zelf ook kende besloot ik mee te gaan.

Dat had ik dus nooit moeten doen!



We komen daar binnen zit de ex van mijn date daar ook op de bank. Alsof dat niet erg genoeg was, begon hij na een tijdje haar te smeken waar iedereen inclusief ik bij waren of ze het niet alsjeblieft nog een keer wou proberen met hem!!' Ik schaamde me dood en kon wel door de grond zakken. Zo onrespectvol naar mij toe. Dat vonnd zij ook en zei dat ook tegen hem maar daar deed hijj niets op uit. Was ik ook nog afhankelijk van hem met vervoer want zat bij hem achterop de scooter. Ben der nog een uurtje blijven zitten en daarna heb ik hem gevraagd of hij me naar huis kon brengen. Heb geen woord met hem gewisseld de terug weg en daarna ook niet meer. En ohja, zijn ex had hem ook niet terug genomen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:turksekaas schreef op 04 juli 2014 @ 20:35:

Internet date..

Na 3 weken afgesproken, in de stad. We zouden wat gaan drinken. Leuk en lief allemaal, hij zag er ook netjes uit. Tot dat ik zag dat hij een vies broek aan had. Afknapper! Oke, niks aan de hand, kan gebeuren. Hij bestelde groene thee en ik koffie.

Hoe ongezond ik wel niet bezig was.. Volgens hem. Oke. Kan. Gedurende anderhalf uur bleef hij me heel strak aankijken. Om gek van te worden. Hij stelde me vragen en toen ik hem ook vragen stelde kreeg ik een antwoord terug in de vorm van een vraag. Soort van mysterieus doen en geheimzinnig blijven.



Hij wilde graag wandelen, dacht oke doen we. Kreeg het gewoon benauwd van al dat gestaar van hem. Wat zag ik? Dat hij heel mank liep en toen ik zei is er iets met je been dat je zo loopt? Gaf hij als antwoord: nee doe ik express, om in te kunnen schatten of je geen problemen hebt met met een handicap. Uhhh?! Oke!

Na de wandeling vroeg hij of we ff rustig in de auto konden zitten, ik zei dat ik liever naar huis ging en me niet op mijn gemak voelde bij hem. Pakt hij me volop op de mond en beint me te zoenen en maakt vreemde geluiden! Dacht wow, ik duwde me van hem weg en begon te lopen. Komt ie achter me aan zegt hij dood leuk. Sorry kon me niet inhouden, werd zo geil van je zaad vragende ogen. Waaaat!!!! Ik rende naar mijn auto en was echt bang.

Wanhopig mannetje. Kreeg nog gedurende 2 weken berichten met dat hij zoveel meiden heeft laten stikken voor mij en dat ik nu verplicht was om een relatie met hem aan te gaan en dat ik een hoer was dat ik met hem had afgesproken, want Turkse dames doen dat niet etc etc.



Wow. Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik eraan terug denk.. Gadverredamme!Ah en vlucht je na 20 minuten niet weg ?? En welke man bestelt er nou groene thee ?
Alle reacties Link kopieren
quote:kangeennickbedenken schreef op 30 september 2014 @ 23:44:

Een paar jaar geleden, een jongen die ik via via kende sprak me aan op internet. En vertelde me hoe mooi en leuk ik wel niet was. Ik vond hem ook wel aantrekkelijk, dus we besloten op date te gaan. Gezellig naar de bioscoop geweest en daarna nog even in een cafeetje wat gedronken. Alles leuk en aardig. Daarna vroeg hij me of ik mee ging naar een vriend van hem en omdat ik die vriend zelf ook kende besloot ik mee te gaan.

Dat had ik dus nooit moeten doen!



We komen daar binnen zit de ex van mijn date daar ook op de bank. Alsof dat niet erg genoeg was, begon hij na een tijdje haar te smeken waar iedereen inclusief ik bij waren of ze het niet alsjeblieft nog een keer wou proberen met hem!!' Ik schaamde me dood en kon wel door de grond zakken. Zo onrespectvol naar mij toe. Dat vonnd zij ook en zei dat ook tegen hem maar daar deed hijj niets op uit. Was ik ook nog afhankelijk van hem met vervoer want zat bij hem achterop de scooter. Ben der nog een uurtje blijven zitten en daarna heb ik hem gevraagd of hij me naar huis kon brengen. Heb geen woord met hem gewisseld de terug weg en daarna ook niet meer. En ohja, zijn ex had hem ook niet terug genomen haha.Mission failed voor hem. Jij weg en zijn ex niet jaloers.
Ik schop 'm weer even omhoog.
quote:Dystania schreef op 28 november 2014 @ 01:45:

Ik schop 'm weer even omhoog. Goed idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:piepdemuis schreef op 17 oktober 2014 @ 01:22:

En welke man bestelt er nou groene thee ?Wat maakt dat nou uit? Of mogen mannen alleen maar bier drinken of zo?
Alle reacties Link kopieren
O, een man die groene thee besteld zou ik ook wel wat over denken hoor

niet dat mannen alleen bier moeten drinken ofzo,maar bestel dan koffie of tenminste 'gewone' thee.

Ja, ik vind mannen die groene thee drinken altijd wel bepaalde types, types waar ik dus niet op val. (meestal de socio/overgevoelige/spirituele etc man)

Misschien een vooroordeel of generalisering,maar ik kijk daar dus wel op een bepaalde manier tegenaan.
Whaha mijn stoere vrachtwagenchauffeur drinkt het ook hoor... Meestal zwarte koffie maar groene thee draait hij zijn hand ook niet voor om. Vooroordeeeeel.
Trouwens over kansloze dates gesproken.... mijn ex had er tijdje terug een. Zijn Tinder mokkel ging toen hij naar de plee was vanaf zijn telefoon naar me zitten appen dat hij een lekker kontje had en weetikveelwat nog meer. Ik stond nog in zijn Whatsapp omdat ik nog dingen moest regelen omtrent het huis. Ik kon er niet om lachen maar mijn ex beweert dat het een grapje was van haar. Yeah right...
Alle reacties Link kopieren
Een keer in de kroeg. Een of andere dronken kakker die de hele tijd aandacht probeert te trekken. Geen reactie gegeven. Komt hij aanlopen... "Hi ik ben Ben. En jij?" Waarop ik heel droog antwoorde: " Ik ben niet geinteresseerd." Helaas hield hij niet op. Toen hij vroeg waarom ik water dronk gaf ik aan zwanger te zijn (was niet zo, ik was de bob maar oke)... Nou dames, zo snel heb ik nog nooit een man zien weglopen...



Paar jaar geleden een date:



"Een vrouw heeft maar een recht... Het aanrecht!" En ja hij meede dit serieus. Daarna kwam dan nog de opmerking dat een vrouw niet naar school hoefde te gaan en hoe cool zijn tattoo wel niet was. Halverwege de date heb ik aangegeven dat het niets zou worden en dat ik ging.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Een paar jaar geleden een internetdate gehad. De kerel zag er op de foto's heel stoer uit; vol tattoes en zanger van een ruig uitziende rockband. Hij tiepte ook nog eens heel leuk, dus wat had ik te verliezen?

Wat een afknapper was het toen hij de deur opende in een tot boven dichtgeknoopte blouse. Tijdens de date benadrukte hij steeds dat hij geen deus (zo zei hij het letterlijk) was en hij bleef maar ouwehoeren over zijn ex. Tel daar koffie opgewarmd in de magnetron bovenop en mijn date was compleet.
Alle reacties Link kopieren
- Internetdate: ik zag date en ik dacht "Nee!" (geen aantrekking). Uit goed fatsoen toch nog koffie gedronken. Uiteindelijk gezegd dat ik geen klik voelde. Zijn reactie: Volgens hem had ik een goede beurt nodig, moest ik eens doorgesmeerd worden en hij kon me dat wel bieden.



- Toen ik een andere date afkapte, ging hij smeken of ik alsnog met hem naar bed wilde. Ik zeg, nou dat zou ook wat worden, uit medelijden met iemand naar bed. Maakte hem niet veel uit. Seks is seks.



- Op date een begon meneer over de praktische verdeling van de zorg voor de eventuele kinderen.



- Ik had eens een date met een naar hij zei hoogbegaafd persoon, die nog wel eens zijn studie af zou willen maken, een paar jaar in zijn up in het buitenland (Alaska ofzo) wilde wonen, professioneel drummer wilde worden en door Europa toeren, ooit nog wilde heli-skiën en de grootste bergen ter wereld willen beklimmen en een eigen bedrijf starten, een eigen huis bouwen en gewoon een rustig leven met een vrouw en een gezin wilde hebben. Hij was nu 36 en vond het maar eens tijd voor wat grootsere zaken ipv het leven wat hij nu leefde: 3 km bij zijn ouders gaan wonen, elke week in hetzelfde cafe bier drinken en nog nooit buiten Europa te zijn geweest.



P.s. niets mis met groene thee drinkende mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 28 november 2014 @ 12:01:

Trouwens over kansloze dates gesproken.... mijn ex had er tijdje terug een. Zijn Tinder mokkel ging toen hij naar de plee was vanaf zijn telefoon naar me zitten appen dat hij een lekker kontje had en weetikveelwat nog meer. Ik stond nog in zijn Whatsapp omdat ik nog dingen moest regelen omtrent het huis. Ik kon er niet om lachen maar mijn ex beweert dat het een grapje was van haar. Yeah right...Hoe oud zijn ze? 13?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven