Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2021 21:19
:rofl: Wow wat een verhaal joh.
Bizar ook dat 'ie daarna nog een kaartje stuurt.
Op mijn naam met als adres de school. Dus de hele school is volledig op de hoogte van die actie :-?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mumper schreef:
29-04-2021 21:30
:love: die leerlingen
De enige reden waarom ik nog in het middelbaar onderwijs zit. Zelfs tien jaar later als volwassen kerels komen ze nog aan met ‘Hé JUF LEMOOS! Kent u mij nog?’ :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Pre Corona:
Een eerste keer via Tinder een date gedaan.
Samen naar een stadsfestival. Lekker openbaar, mooi weer, mooie stad, verschillende podia.

Op een gegeven moment staan we bij een DJ set.
Het was ongeveer 18u (duurde van 12 tot 24u) en er liepen nog wat kinderen te spelen.
Elk kind onder de 4 heeft hij aangewezen en zei dat dat toch zo'n schattig kindje was.
DJ speelde iets met een diepe bas.
Dus hij zegt: leuke muziek he? Dat voel je toch door heel je lichaam?
Waarop ik bevestig en zeg dat ik het inderdaad merk.
Hij heeft toen zijn hand op mijn decolleté gelegd om te zien of ik het echt wel vode!

5 minuten later heb ik gezegd dat ik een migraine aanval had en ben ik vertrokken (wel naar een ander podium want er was een optreden dat ik nog wou zien)

Hij heeft nog 2 dagen berichten gestuurd om te vragen hoe het met me ging en om te zeggen dat hij het zo gezellig had gevonden.
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:16
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...
:rofl: :rofl: :rofl:
Wat een lieve grappige klas!!! ;-D :flirting: :love: (ik vind pubers best wel schattig :$)
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
29-04-2021 21:16
Hey hey, niets tegen Brabants he ;-)
Woonde hij op de grens van Brabant en Limburg misschien? Brabants klinkt heel anders.
:rofl:
Ik begrijp heel goed dat je dat even heel duidelijk opgemerkt wilt hebben.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
En nog een Tinder ervaring:

Na de 'match' enkele dagen berichten gestuurd.
Toch dan afgesproken om iets te gaan drinken.
Eerst en vooral was hij 20 minuten te laat (zogezegd door wegenwerken maar ik werk waar dat zou zijn en daar was niets aan de hand)
Ik zat daar dus al met een biertje.
Ik kwam toen regelmatig in dat café.

Hij komt dus eindelijk aan en besteld iets fris. Hij kijkt naar mijn biertje en zegt dat hij vrouwen die bier drinken niet aantrekkelijk vindt want hij heeft een alcoholprobleem.

(Fijne eerste 5 minuten van de date. Het koppel aan het tafeltje achter hem keken me verbijsterd aan)

Dan wat verder gepraat. En hij begint daar te schelden over zijn ex.
Aan zoiets heb ik dus absoluut geen boodschap en ik zei dus dat er 2 kanten aan elk verhaal zijn en dat hij dat met haar moet bespreken.
Vertelt hij doodleuk dat zij alleen maar wilt praten over geld en dat hij nooit zal bijdragen voor hun dochter want hij mag haar toch niet zien.

Het gesprek werd dus wat grimmiger want mijn geduld was verdwenen.
Toen ik mijn tweede biertje bestelde was hij boos want hij had toch gezegd dat dat niet aantrekkelijk was??

De barman stond ondertussen in de deuropening (wij zaten op het terras) een sigaret te roken en schaamteloos mee te luisteren (en te lachen)

Toen ik tegen mijn date zei dat we er beter mee konden ophouden want we gingen ruzie krijgen gaf hij me gelijk en is weg gegaan.

Ik heb nog een derde biertje gekregen van de barman voor mijn leed te verzachten :-)
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:16
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...
Djeeez, mafklapper! Twee weken geleden was ik werkgerelateerde ergens met zich de pleuris vervelende beveiliging. Al de hele dag naar de meest stompzinnige opmerkingen moeten luisteren van een nivo waar de honden geen brood van lusten. Op een bepaald moment was ik een soort alleen met een van die beveiligers en vroeg hij aan mij of ik een heel klein onderbroekje droeg. Ik was stomverbaasd en kon alleen maar uitbrengen 'hoezo dan?' Zegt die gast, omdat je billen zo lekker wiebelen tijdens het lopen.

Ik was zo verbaasd dat ik niks wist uit te brengen. Ik ben weggebeend en heb een klacht ingediend. Wat een mafklapper. Het bedrijf heeft excuses aangeboden en wilde nog mijn adres om bloemen te sturen (adres heb ik niet gegeven) en meneer de beveiliger mocht niet meer op die locatie werken. Wat dit voor gevolgen voor hem heeft weet ik niet, boeit me ook niet.

Dit was trouwens geen date haha. Maar off topic...
Alle reacties Link kopieren
Zijdus schreef:
29-04-2021 22:17
:rofl:
Ik begrijp heel goed dat je dat even heel duidelijk opgemerkt wilt hebben.
:yes:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:16
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...
Wat ben ik blij dat ik geen 'nee' heb gezegd. Magnifiek verhaal met onmisbaar hilarische rol voor je leerlingen!
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
diyer schreef:
29-04-2021 22:22
Djeeez, mafklapper! Twee weken geleden was ik werkgerelateerde ergens met zich de pleuris vervelende beveiliging. Al de hele dag naar de meest stompzinnige opmerkingen moeten luisteren van een nivo waar de honden geen brood van lusten. Op een bepaald moment was ik een soort alleen met een van die beveiligers en vroeg hij aan mij of ik een heel klein onderbroekje droeg. Ik was stomverbaasd en kon alleen maar uitbrengen 'hoezo dan?' Zegt die gast, omdat je billen zo lekker wiebelen tijdens het lopen.

Ik was zo verbaasd dat ik niks wist uit te brengen. Ik ben weggebeend en heb een klacht ingediend. Wat een mafklapper. Het bedrijf heeft excuses aangeboden en wilde nog mijn adres om bloemen te sturen (adres heb ik niet gegeven) en meneer de beveiliger mocht niet meer op die locatie werken. Wat dit voor gevolgen voor hem heeft weet ik niet, boeit me ook niet.

Dit was trouwens geen date haha. Maar off topic...
Twee van de vier waren netjes en professioneel. Ze deden tenminste een poging adequaat op pubers te reageren.
Nummer drie keek wel heel ranzig naar al die jonge meiden en nummer vier viel mij lastig. Echt... ze zullen vast heel geschikt zijn om aan de deur van privé-club ‘Bij Bea’ te staan of een of andere ranzige ‘fun farm’ maar dat volk wil je niet rondom kinderen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-04-2021 23:36
Twee van de vier waren netjes en professioneel. Ze deden tenminste een poging adequaat op pubers te reageren.
Nummer drie keek wel heel ranzig naar al die jonge meiden en nummer vier viel mij lastig. Echt... ze zullen vast heel geschikt zijn om aan de deur van privé-club ‘Bij Bea’ te staan of een of andere ranzige ‘fun farm’ maar dat volk wil je niet rondom kinderen.
Sowieso horen ze niet thuis op een school.

Maar wat een lieve en leuke reactie van die kinderen. :love:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:36
De enige reden waarom ik nog in het middelbaar onderwijs zit. Zelfs tien jaar later als volwassen kerels komen ze nog aan met ‘Hé JUF LEMOOS! Kent u mij nog?’ :-)
Wat mooi! En wat een hilarisch verhaal :rofl:
Wie had bedacht dat het een goed idee was om zo'n beveiligingsbedrijf in te zetten op die school?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een date met een man van midden 30 die op de eerste date al aan gaf daar hij helemaal niet gelukkig was met zijn leven en zijn werk verschrikkelijk vond en erg met zichzelf in de knoop zat een hij had ook geen opleiding afgemaakt. En dat hij nu eindelijk een idee had wat hij wilde worden qua beroep. Dus ik vroeg wat hij dan wilde doen. "Ervaringsdeskundige, coach zeg maar"... vond ik al een aardige red flag maar goed... dus ik vroeg "waar wil je mensen in coachen dan?" "Ja als ze vast zitten zoals ik. Maar ik heb nog een idee. Ik kan ook relatiecoach worden dat lijkt me ook wel wat" dus ik zo heel droog "nou dan heb je vast wel een paar relaties gehad? " "nee hoor nooit een relatie gehad, niemand ziet me staan"... nou dan staan ze vast in de rij.
Verder gaf hij echt hele rare ingestudeerde antwoorden, leken net tegeltjeswijsheden die hij op zat te lepelen. Kreeg echt een heel naar onderbuikgevoel van hem.
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
30-04-2021 17:35
Wat mooi! En wat een hilarisch verhaal :rofl:
Wie had bedacht dat het een goed idee was om zo'n beveiligingsbedrijf in te zetten op die school?
Een of andere concullega die bang is voor de helft van de leerlingen. Dat zou haar ‘breken’ als ze óók nog leerlingen moest gaan aanspreken op mondkapjes en afstand houden op de gang want de brutaliteit van ‘die vmbo’ers die erbij zijn gekomen....’. Die mevrouw is ook helemaal van de wap dat ze moet gaan lesgeven aan een havoklasje. Afschuwelijk! Die gedemotiveerde meute! Is dat arme mens ook niet gewend na twintig jaar lang exclusief een dode taal geven aan clustertjes van hooguit zes leerlingen van 18 jaar.
En toen dacht de oppermanager dat het ons als personeel zou ‘ontlasten’.

90% van het personeel vond het waanzin. Ik vond het ook waanzin, hoort echt niet thuis op een school. En we hebben meer last gehad vanwege het sussen van relletjes tussen beveiliger en leerling dan we hadden gehad van de 200 keer op een dag: ‘Hey Jopie! Dat snuitmaskertje op knul!’ roepen. Want dat deden we alsnog omdat ‘Jopie’ zich onaantastbaar waande in de totale populatie van 1400 pubers die wel uit zijn op een relletje met een beveiliger want ‘die mogen ons nu toch niet aanraken’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:16
Situatie: ik ben aan het werk (docent VO) en een van de ingehuurde beveiligers (om te controleren op mondkapjesplicht) wil ‘nader kennismaken’. Omstanders: een volle examenklas vmbo. Deuren moeten openblijven voor ventilatie (want Corona)

Beveiliger: ‘Ah daar is mijn favoriete juffrouw!’
Ik:.....
Beveiliger: ‘Zal ik u een kopje koffie brengen?’
Ik: ‘Nee dank u’
Klas: rollen massaal met hun ogen
Beveiliger: ‘U hoeft maar te roepen, uw wens is mijn bevel, hi hi hi’
Leerlinge: OMFG...die gast zei echt ‘hi hi’ Djiezus!
Ik: ‘Bedankt voor het aanbod maar ik ga nu verder met mijn les’
Beveiliger: ‘Is dit de laatste les voor vandaag?’
Leerling: ‘Ze wil niets van je! Ze is GETROUWD!’
Beveiliger: ‘Dat hoeft geen bezwaar te zijn’
Ik: ‘U kunt nu beter vertrekken want aan dergelijke wervingen heb ik geen behoefte, ik spreek u straks nog’
Leerlinge: ‘OMG... zegt u nu heel moeilijk dat hij moet oprotten?’
Leerling tegen beveiliger: ‘Wahjooh....toon respect man...’
Beveiliger tegen leerling: ‘Jij moet je grote mond houden’
Ik: ‘En u vertrekt NU!’
Beveiliger: ‘Even chill zeg’
Ik: ‘Ik ben chill. Ik ben zo chill dat ik het enige ben dat nu nog kan verhinderen dat jouw smoelwerk vereeuwigd wordt op GeenStijl’
Beveiliger: ‘Oh gaan we zo doen?’
Klas: *30 mobieltjes worden tevoorschijn getrokken* ‘Mevrouw! Klap hem! KLAP HEM!’
Ik: ‘Ja zo doen wij dat hier. Dahaag!’ *trekt deur dicht*

Hij is serieus naar de directeur gelopen om te zeggen dat de leerlingen van mij met hun mobieltjes in de les mogen zitten :facepalm: . Jammer voor hem zat er een leerling in de leerlingenraad bij die gelijk naar hetzelfde kantoor is gerend met de mededeling dat ik ‘bijna seksueel werd geïmiteerd of zoiets’ :-D
Exit beveiligingsbedrijf (wat ik sowieso al totale waanzin vond op een middelbare school en al helemaal die doorgesnoven figuren die normaliter uitsmijter zijn bij ‘clubs’). De officiële reactie van het bedrijf: ‘Medewerker wilde op gepaste wijze zijn interesse in uw medewerkster kenbaar maken’. Okeeeeeee. Hij heeft via Greetz nog een digitaal kaartje gestuurd met zijn 06 nummer. Echt...

Ik vind dit filmisch. Echt heel grappig!!
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
30-04-2021 18:00
Ik had ooit een date met een man van midden 30 die op de eerste date al aan gaf daar hij helemaal niet gelukkig was met zijn leven en zijn werk verschrikkelijk vond en erg met zichzelf in de knoop zat een hij had ook geen opleiding afgemaakt. En dat hij nu eindelijk een idee had wat hij wilde worden qua beroep. Dus ik vroeg wat hij dan wilde doen. "Ervaringsdeskundige, coach zeg maar"... vond ik al een aardige red flag maar goed... dus ik vroeg "waar wil je mensen in coachen dan?" "Ja als ze vast zitten zoals ik. Maar ik heb nog een idee. Ik kan ook relatiecoach worden dat lijkt me ook wel wat" dus ik zo heel droog "nou dan heb je vast wel een paar relaties gehad? " "nee hoor nooit een relatie gehad, niemand ziet me staan"... nou dan staan ze vast in de rij.
Verder gaf hij echt hele rare ingestudeerde antwoorden, leken net tegeltjeswijsheden die hij op zat te lepelen. Kreeg echt een heel naar onderbuikgevoel van hem.
Dit klinkt ook om te lezen als een engnek. Zo iemand die zegt dat hij je graag voor zou stellen aan zijn moeder maar dat dat niet kan en dan op de vraag waarom niet antwoordt dat dat is omdat hij een enkelband om heeft.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
30-04-2021 19:22
Een of andere concullega die bang is voor de helft van de leerlingen.
...
Die klinkt echt heel passie- en liefdevol over haar vak...

Is het dezelfde die de leerlingen op die stoelen in die modderige tenten laat blauwbekken?

Want dan moet ze misschien iets gaan doen waarbij ze geen pubers al dan niet uit angst behandelt als boerderijdieren.
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
30-04-2021 22:33
Die klinkt echt heel passie- en liefdevol over haar vak...

Is het dezelfde die de leerlingen op die stoelen in die modderige tenten laat blauwbekken?

Want dan moet ze misschien iets gaan doen waarbij ze geen pubers al dan niet uit angst behandelt als boerderijdieren.
Nee daar is zij niet schuldig aan :-). Kan haar niet alles in de schoenen schuiven :biggrin:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
(tvp) :popcorn:
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Alle reacties Link kopieren
lotus77 schreef:
30-04-2021 22:29
Dit klinkt ook om te lezen als een engnek. Zo iemand die zegt dat hij je graag voor zou stellen aan zijn moeder maar dat dat niet kan en dan op de vraag waarom niet antwoordt dat dat is omdat hij een enkelband om heeft.
Nou ja het was echt heel raar. Ik vertelde op een gegeven moment dat ik ergens aan geopereerd moest worden want anders had ik een hoog risico dat het verkeerd afliep.
Kreeg ik bijv als antwoord "ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
Ik had zoiets van huh?? Het was geen operatie on mooier van te worden hoor. :bonk:
En zo kwam er wel meer raars uit
Alle reacties Link kopieren
tvr
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven