Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 13 mei 2015 @ 22:10:

Jeeemig, wat een verhalen



Vervolgens lag 'ie op de grond te huilen.

Geen geslaagde date





Geslagen date



Maar inderdaad niets triester dan ruzie zoekende haantjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:qstix schreef op 14 mei 2015 @ 06:48:

[...]





Geslagen date



Maar inderdaad niets triester dan ruzie zoekende haantjes.



Geslagen date inderdaad

En ja zág gewoon dat het fout zou gaan. Hij haalde die andere jongen echt het bloed onder de nagels vandaan en die bleed echt nog best lang rustig.

En het was een grote,sterk uitziende Antilliaan, was niet zo slim van hem

Daarna nog even met die jongen gepraat en duidelijk gemaakt dat ik maar een date was en niet zijn vriendin oid, schaamde me dood.

Was een aardige jongen trouwens, was liever met hem op date geweest
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhalen XDXD



Ik heb een paar maanden ook een date gehad, alhoewel ik niet kan zeggen dat de date een ramp was. De date zelf was eigenlijk heel leuk, hapje gegeten, gezellig gepraat en de tijd ging heel snel om. De volgende dag ff appen en het bleek van beide kanten geen chemie te zijn. Prima, geen probleem. Maar ik hoef dus niet te weten dat ik alleen maar gebruikt werd om een ex te vergeten... Wat heb ik haar uitgescholden toen.. Ik zou er bijna spijt van krijgen van wat ik gezegd heb! Daarna nog ''vriendelijk'' doen en ''vienden willen blijven'', maar ik zei gewoon nee, daar heb ik helemaal geen zin in met jou. Niks meer van me laten horen en af en toe krijg ik nog een appje met hoe het is maar die verwijder ik direct. Bah, tinder ervaring met een vieze nasmaak!
Alle reacties Link kopieren
Sowieso: hoezo 'vrienden'? Je kent elkaar niet en alleen oppervlakkig via Tinder.
Tvp
Ik had een keer een date in de dierentuin. Ik schaamde mij rot, omdat er alleen maar ouders met (zeer) jonge kinderen liepen. Verder kwam er uit die jongen ook niet zoveel, behalve dan dat hij het ene weetje na het andere eruit gooide. Nou kan ik wel zeggen dat het de ergste date was die ik ooit gehad heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerkid schreef op 01 februari 2016 @ 14:35:

Wat een verhalen XDXD



Ik heb een paar maanden ook een date gehad, alhoewel ik niet kan zeggen dat de date een ramp was. De date zelf was eigenlijk heel leuk, hapje gegeten, gezellig gepraat en de tijd ging heel snel om. De volgende dag ff appen en het bleek van beide kanten geen chemie te zijn. Prima, geen probleem. Maar ik hoef dus niet te weten dat ik alleen maar gebruikt werd om een ex te vergeten... Wat heb ik haar uitgescholden toen.. Ik zou er bijna spijt van krijgen van wat ik gezegd heb! Daarna nog ''vriendelijk'' doen en ''vienden willen blijven'', maar ik zei gewoon nee, daar heb ik helemaal geen zin in met jou. Niks meer van me laten horen en af en toe krijg ik nog een appje met hoe het is maar die verwijder ik direct. Bah, tinder ervaring met een vieze nasmaak!Wat een overdreven reactie. Mensen hebben zoveel redenen om te gaan daten, en misschien was er uit deze date wel wat voortgekomen en was ze inderdaad haar ex vergeten. Had ook nog gekund.
Alle reacties Link kopieren
eensch met zomaardus



oh en polymeer; als dat de ergste date is die je ooit gehad hebt dan ben je pretty lucky hoor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 03 februari 2016 @ 17:30:

[...]





Wat een overdreven reactie.



+1. En dat ze na jouw scheldpartij nog 'vrienden' wil blijven . Ik had je onmiddellijk geblokkeerd.

Wie weet staat haar versie van het gebeuren ook wel ergens in deze draad met meest afgrijselijke date ervaringen...
Alle reacties Link kopieren
Lang lang geleden een date met een leuke jongen, bij hem thuis eten. Leuk huis ook etc.

Ik kom binnen en hij moet naar de wc.. blijft minstens een half uur weg, echt heel ongemakkelijk. Toch was het nog best gezellig, al was het wel echt een afknapper. De genadeslag kwam een weekje later. Hij zou me ophalen om ergens te gaan eten. Ik stap in de auto en schrik echt; hij heeft een soort grijs glimmend polyester pak aan en een stropdas met iets van een Disney figuurtje ( dat laatste weet ik niet zeker want ik kon gewoon niet keer naar hem kijken).

Ik weet ook niet meer of we nog wat zijn gaan eten, dat heb ik denk ik verdrongen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk al die verhalen



Ik heb ook nog wel een leuk maar vooral super gênant date verhaal.



Ik was denk ik 18 jaar en ging op date met een super leuke en super knappe jongen. Dus ik was zooooo zenuwachtig. We hadden bij hem thuis afgesproken. Daar aangekomen was zijn vader thuis, dus even voorgesteld. Mijn date besloot om in de tuin (het was zomer) drankjes te doen en lekker te praten. Prima!

Je kwam in de tuin door middel van de GLAZEN schuifdeur open te schuiven en de tuin in de stappen. De hele tijd heeft deze GLAZEN schuifdeur opengestaan. Dus konden we in en uit lopen.

Toen het wat donkerder buiten begon te worden, zaten wij daar nog. Het was gezellig. Tot ik naar huis moest. Het was nu redelijk donker buiten. Ik zou onze spulletjes wel even naar binnen brengen. Hij liep achter mij aan en BOEM.... ik loop vol met mijn hoofd tegen de GLAZEN schuifdeur aan die ineens niet meer open maar DICHT stond. Hij begon na gevraagd te hebben 'wat doe jij nou' keihard te lachen. Ik schaamde me dood, en het huilen stond mij dichterbij dan het lachen.

In de bus naar huis had ik een flinke bult op mijn neus en ben ik met mijn moeder die avond nog naar het ziekenhuis gegaan. Ik had mijn neus behoorlijk gekneusd.



We hebben elkaar nog 1 keer gezien maar het is nooit wat geworden. De ervaring overigens staat me nog steeds bij. Alhoewel ik er nu heel hard om kan lachen.
Alle reacties Link kopieren
Man oh man.. wat een ervaringen allemaal. Een heel enkele keer denk ok nog wel eens dat ik in een parallel universum mijzelf nog wel eens in dateland zou willen bevinden.



Maar eh, nee bedankt.



Die keer dat ik via via een date had en bij die vent thuis op visite was.. eerst samen boodschappen doen voor avondeten, allemaal prima. Thuis een drankje doen, gezellig!

Totdat de deurbel ging, zou waarschijnlijk zn ex zijn, lichten uit en doodstil zitten voor een kwartier.. ik had dat mens gewoon binnen moeten laten. Dan hadden we misschien nog wat beleefd. Om onverklaarbare redenen ben ik gebleven voor t eten en heb ik daarna nog een uur gekeken hoe hij aan t gamen was..



Zo'n date, eens maar nooit meer!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kimberlee: jij moest je dus eigenlijk verstoppen voor zijn ex?
Alle reacties Link kopieren
Ja wij samen. Want o wee als ze wist dat wij thuis waren echt.. ongelofelijk. Dit valt voor mij dus wel in de categorie meest afgrijselijke date ervaringen!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om deze verhalen te lezen.



Ik had contact met een leuke jongen via internet. Ik zou bij hem op bezoek gaan. Op het vliegveld aangekomen was ik bestwel zenuwachtig. Toen kwam een andere jongen naar me toe en zei: jij wacht vast op die en die. Ik: Uhm ja, waar is hij dan? Blijkbaar kwam de jongen me niet alleen ophalen, hij had zijn zusje en een neef van hem mee. Zusje en neef waren beide aan het lachen. Jongen was blijkbaar zo zenuwachtig in de auto dat hij had moeten kotsen...deels over zichzelf heen. Ik heb nog geprobeerd hem een kans te geven daarna, want ja...kan gebeuren, toch? Maar uit zijn hele gedrag bleek dat hij een heeeeeeeel ander persoon was dan hij zich had voorgedaan. Dus dat was snel klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:millennial schreef op 04 februari 2016 @ 12:47:

[...]





+1. En dat ze na jouw scheldpartij nog 'vrienden' wil blijven . Ik had je onmiddellijk geblokkeerd.

Wie weet staat haar versie van het gebeuren ook wel ergens in deze draad met meest afgrijselijke date ervaringen...Nouja het was niet echt schelden om dat even te verbeteren, meer aanduiden dat het een hele gemene streek was en dat ik wél met haar ging daten om te kijken of het iets zou kunnen worden. Zij gaf na de tijd ook aan dat ze sowieso niks wilde beginnen met mij en dat ze mij alleen gebruikte om over die ex heen te komen.
Alle reacties Link kopieren
]
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?




(verkapte TVP )
Alle reacties Link kopieren
quote:Watson schreef op 05 februari 2016 @ 09:23:

Leuk om deze verhalen te lezen.



Ik had contact met een leuke jongen via internet. Ik zou bij hem op bezoek gaan. Op het vliegveld aangekomen was ik bestwel zenuwachtig. Toen kwam een andere jongen naar me toe en zei: jij wacht vast op die en die. Ik: Uhm ja, waar is hij dan? Blijkbaar kwam de jongen me niet alleen ophalen, hij had zijn zusje en een neef van hem mee. Zusje en neef waren beide aan het lachen. Jongen was blijkbaar zo zenuwachtig in de auto dat hij had moeten kotsen...deels over zichzelf heen. Ik heb nog geprobeerd hem een kans te geven daarna, want ja...kan gebeuren, toch? Maar uit zijn hele gedrag bleek dat hij een heeeeeeeel ander persoon was dan hij zich had voorgedaan. Dus dat was snel klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik was een jaar of 17, en had een jongen via internet leren kennen. Leuke knul qua foto's. Hadden via de app en dergelijke een leuke klik. En na zijn vakantie zouden we op een terrasje wat gaan drinken. Zelfs tijdens zijn vakantie nog veel geappt, en foto's uitgewisseld. Alhoewel deze vrijwel alleen van z'n gezicht waren, of leunend op een badrand ofzo.

Enfin, ik zit zo'n 10 minuten voordat we daadwerkelijk hadden afgesproken al op het terrasje, en hij appt me dat ik moet zoeken naar een persoon met een blauw shirt, en gele letters.

En verhip, ik zie een breed lachend figuur op me aflopen, in een blauw shirt met gele letters. Alleen wel 20 kilo zwaarder dan dat ik mezelf kon herinneren, en ook een kleine 10 cm kleiner dan dat hij had gezegd. (of ik ben die avond 10 cm gegroeid, kan ook).

Anyway, best leuke avond gehad, konden goed praten, en uiteindelijk heeft hij ook opgebiecht dat hij me in eerste instantie alleen maar oude foto's had verstuurd, omdat hij zichzelf schaamde voor zijn lichaam

Maar nu komt het.. We willen afrekenen, en het bedrag was ongeveer 24 euro. Ik moest zo'n 11 euro afrekenen. Dus ik leg een briefje van tien neer, en nog voordat ik überhaupt naar kleingeld heb kunnen zoeken roept hij al "Vergeet die euro niet!". Ergens raak ik daar toch wel een beetje geïrriteerd van, dus ik leg er een briefje van 20 bij. Zeg tegen die jongen dat die 30 euro zo goed is.

Wordt hij teruggefloten door mijn date, omdat hij die 6 euro terug wilt. Wel graag in 2 muntjes van 2 en twee muntjes van 1, want anders kunnen we het niet eerlijk verdelen.

Hij was potjandrie zo trots op zichzelf. "Ik geef nooit fooi, zo bespaar je nog eens wat!"

Dit is niks geworden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn date moet nog komen, maar.....nu hij heeft gehoord, dat ik rook, na al minstens een week een erg, leuk, fijn app gesprekken met hem heb gehad, zegt hij niets meer.

Dus.....vertel ik hem over de app, "zou je dan wel zo netjes willen zijn, om de date die wij hebben, af te zeggen?"

.

Online geweest, mijn vraag niet blauw gekleurd, en ik ga er nog een roken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
@Elle, wat onwijs kinderachtig!
Alle reacties Link kopieren
quote:zomaardus schreef op 09 februari 2016 @ 11:00:

@Elle, wat onwijs kinderachtig!

Ja, ik sta voor het eerst, met een schreef en nogal verdrietig gezicht te staren, te staren nr mijn telefoon....

Wanneer hij me "netjes "weer wat zegt.

.

Maar een ding, als hij me niet binnen nu en een paar uur, iets zegt, zeg ik de date af.

Dan zal ik het voor hem doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
echt lachen dit topic!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven