Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 10 februari 2016 @ 08:05:

[...]



Even in vogelvlucht, om dat ik jou toch wil laten weten, hoe het afgelopen is, zeg maar...

Ging gister werken, dan heb ik geen contact via de app, hij dacht waarschijnlijk dat ik hem geblokt had...wat niet zo was! Maar goed, toen ik gister laat thuiskwam, was ik overal geblokt, zowel op de app, als op de datingsite.

Dit kan niet waar zijn?!...heb ik gedacht, en heb hem dus terug gehaald, op de site.

Kost je aantal credits, maar had er toch genoeg, met de mededeling,dat hij me mocht berichten,..als hij toch niet met een andere vrouw zou "slagen."

Zoiets.

Dom mischien, maarcdat kan me niet schelen, heb geen spijt.

Laatste wat hij zei, was truste.

.

En ik, zal wel nooit meer goedemorgen zeggen.

Jammer, dat wel..want shit, ik vond hem leuk.

.

Mijn vriendin zei, elle, je praat maar met een fictief persoon, en dat klopte..had hem nog nooit gezien.

Maar deze fictieve persoon vond ik leuk.

Aparte actie. Van hem dan. Ik geef je vriendin gelijk hoor Elle en dat maakt het echt jammer. Zo leuk, en dan toch weer niet.

Of is hij op zijn actie terug gekomen?



Dream On,

Dream until your dream come true



Lekker nummer van Aerosmith, dromen mag.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 10 februari 2016 @ 08:05:

[...]



Even in vogelvlucht, om dat ik jou toch wil laten weten, hoe het afgelopen is, zeg maar...

Ging gister werken, dan heb ik geen contact via de app, hij dacht waarschijnlijk dat ik hem geblokt had...wat niet zo was! Maar goed, toen ik gister laat thuiskwam, was ik overal geblokt, zowel op de app, als op de datingsite.

Dit kan niet waar zijn?!...heb ik gedacht, en heb hem dus terug gehaald, op de site.

Kost je aantal credits, maar had er toch genoeg, met de mededeling,dat hij me mocht berichten,..als hij toch niet met een andere vrouw zou "slagen."



Wat is er in vredesnaam gebeurd met jouw stoere "in het kanaal"? toch niet zo stoer als je zelf beweert dus. Maar lieverd, waarom WAAROM? Dit is toch kansloos?



Zoiets.

Dom mischien, maarcdat kan me niet schelen, heb geen spijt.

Laatste wat hij zei, was truste.

.

En ik, zal wel nooit meer goedemorgen zeggen.

Jammer, dat wel..want shit, ik vond hem leuk.

.

Mijn vriendin zei, elle, je praat maar met een fictief persoon, en dat klopte..had hem nog nooit gezien.

Maar deze fictieve persoon vond ik leuk.Je weet niet of hij leuk is. Je hebt hem nog nooit ontmoet.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 09 februari 2016 @ 16:36:

[...]





Een, man moet heel hard voor je lopen, dat weet je toch? Op zijn knieën moet hij. Door het stof. Om te bewijzen dat hij er echt voor gaat.Echt gaan zou ik wel, ja. Heel hard rennend.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 10 februari 2016 @ 09:14:

[...]



Aparte actie. Van hem dan. Ik geef je vriendin gelijk hoor Elle en dat maakt het echt jammer. Zo leuk, en dan toch weer niet.

Of is hij op zijn actie terug gekomen?



Dream On,

Dream until your dream come true



Lekker nummer van Aerosmith, dromen mag.

Ja......

Ga maar door dromen dan, laat ik dat maar doen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 10 februari 2016 @ 09:53:

[...]



Ja......

Ga maar door dromen dan, laat ik dat maar doen.Hoe lang had hij eigenlijk niet gereageerd, voordat jij de date afgezegd hebt? Een paar uur? Lang kan het niet geweest zijn, jullie hadden pas een week contact.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Elle, je stuurt hem zomaar out of the blue 'of hij wel zo netjes wil zijn om de date af te zeggen ipv stil te zijn' en dat hij 'online is maar je berichten niet leest'. Terwijl jullie nog niet eens een date hebben gehad?

Zo iemand zou ik compleet gaan negeren (ik blok niet gauw iemand), veel te claimerig.

Maar ik begrijp wel dat je lange stiltes vervelend vind en dan zelf redenen daarvoor gaat bedenken. Maar je wacht dan beter even af want door daar zo op te reageren verpest je alles gewoon. Heb ik ook moeten leren door ervaring hoor.

Trouwens, mijn telefoon staat zo ingesteld dat berichten meteen op mijn scherm verschijnen ook al ben ik niet online. Ik kan ze dus lezen maar ze zullen voor de verzender ongelezen staan. Kan ook bij deze man zo zijn.



On topic: nu al ruim een jaar heel regelmatig aan het daten, gelukkig geen 'afgrijselijke' ervaring maar de meest onaangename was de volgende: het begon al bij de begroeting, het eerste wat hij zei was ' hey, gelukkig draag je geen bont'. Nee, op dit ogenblik niet, hij mag anti-bont zijn en al ging het nu over iets anders, niemand moet mij zeggen wat ik mag dragen.

Daarna wou hij vooral weten of ik vond dat hij er jonger uitzag dan zijn leeftijd (we zijn beide mid-veertigers) en wat ik van zijn kledingstijl vond. Hij droeg een 'versleten' jeans, leren jack en sneakers.

Vond het niet passen bij zijn leeftijd en dat heb ik hem dan ook gezegd
Ik vind het echt cut voor je Elle

Maar heb je niet iets te snel gereageerd? Als ik druk ben op werk wil ik ook wel eens een dag niet reageren op appjes... Reacties kunnen via app soms heel anders overkomen dan de intentie was van de verstuurder. Blijft soms een lastig medium: WhatsApp.



Blijft dat ik het rot voor je vind
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 10 februari 2016 @ 09:59:

[...]





Hoe lang had hij eigenlijk niet gereageerd, voordat jij de date afgezegd hebt? Een paar uur? Lang kan het niet geweest zijn, jullie hadden pas een week contact.

Ja, een paar uur idd, maar dat hij mij niet las, zeg maar op de app...dat vond ik erg!

En nu nog steeds eigenlijk.

Ik weet niet wat ik met die man heb, maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd, ik vond zijn foto ook zo leuk..

Shit, en we hadden zo leuk gepraat, echt..geloof me.

Maar goed..hij moet mijn hoofd uit, dus zeg me even hoe ik dat doe.

En vanmorgen heb ik een of andere kanariepiet geblokkeerd, man wat leilijk!...ik trek het niet meer hoor.

De een na de ander blokkeer ik, gewoon..ze spreken me niet aan,maar hij dus wel, wat het is, weet wil niet hoor.

Ik hoop en bid maar dat hij mog contact met me maakt, idioot natuurlijk, want hij "las" me niet eens..een bericht niet, de rest wel..en gelijk was ik pislink.

En met dat shit roken..ook dat nog.

Maar goed, geef me even advies.

Thx.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allen.

Ik kan er maar niet over uit, hij sprak me zo aan, echt hoor, hij sprak mij aan.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 10 februari 2016 @ 09:53:

[...]



Ja......

Ga maar door dromen dan, laat ik dat maar doen.Ja? Als in op zijn actie terug gekomen?
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 10 februari 2016 @ 10:09:

[...]





Ja? Als in op zijn actie terug gekomen?

Ik snap niet wat je bedoeld focus.

En nee, hij zegt niks, ik heb hem terug gehaald zeg maar..op de site.

Had ik ook niet moeten doen, maar goed..ik vind hem leuk, en klaar.

Ik hoop dat hij ooit nog wat tegen me gaat zeggen...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Elle, meteen de stekker er uit trekken als hij een paar uur met iets anders bezig is, is nogal wanhopig en claimend. Er daarna op terugkomen, hem terug halen op de site en zeggen dat hij altijd bij jou terecht kan als het met een ander niets wordt is echt heel erg desperate. Wat ben je aan het doen?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, verkeerd geïnterpreteerd die zin Elle.



Hoe leuk hij dan ook kan zijn, zomaar lekker blokken omdat je aan het werk bent getuigt toch echt van weinig klasse.

Je vind/vond hem leuk, je deed je actie en hij reageerde nog botter. :(



Beetje slap van hem, maar dat is mijn bescheiden mening.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 10 februari 2016 @ 10:18:

Elle, meteen de stekker er uit trekken als hij een paar uur met iets anders bezig is, is nogal wanhopig en claimend. Er daarna op terugkomen, hem terug halen op de site en zeggen dat hij altijd bij jou terecht kan als het met een ander niets wordt is echt heel erg desperate. Wat ben je aan het doen?

Ik lees je nu, en dan denk ik...je hebt gelijk..shit.

Shit shit shit...

.

Je hebt gelijk.ik vind ze allemaal geen ruk aan, daar op die site, en deze vond ik leuk.

Hij praatte leuk.

Weet ik veel.

Nou ja, ik ben de weg kwijt, lijkt wel..krijg de knop niet om.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 10 februari 2016 @ 10:21:

[...]



Ik lees je nu, en dan denk ik...je hebt gelijk..shit.

Shit shit shit...

.

Je hebt gelijk.ik vind ze allemaal geen ruk aan, daar op die site, en deze vond ik leuk.

Hij praatte leuk.

Weet ik veel.

Nou ja, ik ben de weg kwijt, lijkt wel..krijg de knop niet om.

Adem in, adem uit. Deze schade maak je niet meer ongedaan, vrees ik. Daar mag je je best even rot over voelen, dat hoeft niet meteen NU weer over te zijn.



Je weet nu wat het met jou doet als je iemand echt leuk vindt en daardoor onzeker bent.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 10 februari 2016 @ 10:24:

[...]



Adem in, adem uit. Deze schade maak je niet meer ongedaan, vrees ik. Daar mag je je best even rot over voelen, dat hoeft niet meteen NU weer over te zijn.



Je weet nu wat het met jou doet als je iemand echt leuk vindt en daardoor onzeker bent.

Zei mijn vriendin ook al..dat ik dat niet meer ongedaan maakte.

En ja, ik voel me rot,..en toch hoop ik dat hij me nog gaat berichten, dat moet.

Moet gewoon.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Zo.. eindelijk alles gelezen. Kan me helaas zelf geen afgrijselijke dates herrineren.
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik zag wat nieuwe pagina's en dacht: hee, weer even wat grappige dateverhalen lezen!

Maar helaas, 2 pagina's met wazig geneuzel van Elle over een man die een paar uur niet reageerde. Pff, over een topic naar je toetrekken gesproken
Alle reacties Link kopieren
quote:roos_puck schreef op 16 februari 2014 @ 22:16:

Haha wat een verhalen! Heb zelf ook nog een 'bijzondere' date ervaring van een paar jaar geleden. Al was dit niet de eerste date. Een paar dates gehad, had al wel in de gaten dat ik hier niet mee wilde trouwen maar de seks was lekker en was nog niks beters tegengekomen dus ach



Na een leuke nacht ging ik 'smorgens naar mijn werk. Date was vrij en aangezien we niet veel geslapen hadden bleef hij nog even liggen in mijn appartement. Hij zou wanneer hij was uitgeslapen de deur achter zich dichttrekken... Dacht ik!



Kom ik thuis uit mijn werk...had hij een reservesleutel opgeduikeld om zichzelf weer naar binnen te kunnen laten en was bij de bouwmarkt een nieuwe douchekop gaan kopen want de huidige lekte had hij bij het douchen geconstateerd. Hij had gelijk ook even boodschappen gedaan en het eten stond dan ook op tafel...'Verrassing!' Bij het opruimen van de boodschappen was het hem opgevallen dat mijn koelkast niet al te schoon was, wist ik wel hoe schimmels zich daar konden gaan nestelen? 'Gelukkig' had hij zich daar ook gelijk over ontfermt.



Ik sta niet vaak met m'n bek vol tanden maar toen toch echt wel even. Ik ging bijna opzoek naar de verborgen camera, kon me haast niet voorstellen dat dit serieus gebeurde. Helaas wel.



Maar heel erg snel duidelijk gemaakt dat ik hier echt not amused over was en vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken om niet meer terug te komen.Heette die man toevallig Rob Geus?
Alle reacties Link kopieren
quote:djbbi schreef op 16 november 2013 @ 00:51:

UPP!!!



..............................................

Na een aantal dates bleek zelfs de sex heel goed te zijn... so far so good! Dan komt het moment dat ik deze jongen uitnodig bij mij thuis. MIJN HUIS! mijn veilige plekje.. waar ik me in mn eentje lekker terug kan trekken.. ..............

.....................



maar dit is zo ontzettend GOOR VIES SMERIG!!

En wanneer ik de derde meneer erop aanspreek nadat ik het van hem voor de 2e keer erop betrapte ontkent ie natuurlijk glashard, wordt geirriteerd en zegt ie: Denk je dat ik dat doe? Dat ik dat zelf niet zou merken? Ehh JAA!!! Ik denk inderdaad dat je met je ogen dicht staan te plassen . IEEEEEEEEWWWW Meisjes plassen zittend FYI, en niemand anders is er niet op deze badkamer geweest. En ja hoor ik kan het natuurlijk allemaal opruimen.

Grootste afknapper everr. ........................



Ik ben gewoon bang om mannen nog in mn huis uit te nodigen



Zijn hier meer dames met deze ervaring??

Om je lover nou op een eerste date in je huis te vragen om ZITTEND te plassen is ook zoiets he...?Je vind het 'ook zoiets' om je lover op 'zijn eerste bezoek aan je toilet' te vragen om zittend te plassen in je veilige huisje. Maar ik vind het vooral 'ook zoiets' om heel in het begin van je verhaal te lezen dat de sex goed was, en pas vele dates verder kom je er achter dat hij een 'de grootste afknapper everr' is omdat hij in je veilige huisje de boel heeft ondergekliedert.



Vind je de volgorde niet een beetje flink in de war? Je lichaam hoort nog veiliger te zijn dan je toilet. Leer hem eens eerst goed kennen voordat je dat speciale gaat doen met de grootste-afknapper-ever. Of ben ik nou ouderwets?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Wat een grappige verhalen!

Mijn ergste date stamt al van een paar jaar geleden.



Op een zonnige dag was ik naar een meertje bij mij in de buurt gegaan, waar je heerlijk kan zonnen en zwemmen.

Ik had een fijn plekje gevonden en lag heerlijk in de zon te lezen toen ik verderop een leuke vent zag liggen die steeds naar me keek.

Op een gegeven moment komt hij op me af en biedt me een glas wijn aan.



Daarna uren gepraat en gelachen en aan het eind van de dag,het was al donker hebben we gevreen in het meertje.



Hij fietste nog een stuk met me mee en ik werd meteen bij hem uitgenodigd om de zaterdag daarna, bij hem te komen eten.

Hij zou koken.



De hele week gebeld en ik had er veel zin in.



De sfeer sloeg om toen ik bij hem thuiskwam die zaterdag.

Hij woonde niet alleen in een achterbuurt waar het wemelde van de agressieve junkies, maar ook was zijn woning op zijn zachtst gezegd een enorme puinhoop.



Hij had bijvoorbeeld geen kasten en in de slaapkamer lag een vies matras en daarnaast gewoon een vieze stapel kleren.

De huiskamer was ook vies met een totaal versleten bank en overal troep...maar de keuken was modern en schoon.



Hij zei dat hij zich schaamde voor zijn woning en dat hij het graag anders had gewild.

Ik deed net of ik het helemaal niet erg vond en wilde hem dus niet kwetsen.



Na het eten hadden we wat gezoend,maar ben toen weggegaan..Een groep drugsgebruikers stonden bij hem in de hal en waren bezig boxen aan het openbreken..."gebeurd hier dagelijks"zei hij..Ikheb al niets meer in mijn box staan.



Een week later zou hij bij mij komen eten en dat werd dus een drama.

Ik woon in een mooi appartement in een goede,mooie rustige buurt.



Ik had gehoopt op complimenten over mijn woning,maar in plaats daarvan zei hij:"wat woon je hier burgerlijk zeg".."vreselijk",zei hij er nog achteraan.



Hij kamde alles af, van mijn muziek die opstond tot de inrichting van mijn huis.

Ik knapte helemaal af en ging gauw naar de keuken om het eten klaar te maken en had al besloten dat ik hem na het eten de deur uit zou zetten.



Toen ik enige tijd later uit de keuken kwam,was hij niet meer in mijn huiskamer,maar lag hij in mijn bed!

Naakt dus



Ik zei dat hij weg moest gaan,maar dat wilde hij niet.

Hij liep naakt achter me aan de kamer in en nu moet je weten dat ik op 1 hoog woon aan een weg en dus kon iedereen die langs kwam een blote man voor mijn raam zien staan.



Ik schaamde me kapot.



Hij zei dat hij bij me wilde blijven en dat ik niet zo een burgertrutje moest zijn,want daar hield hij niet van!



Hij ging weer in bed liggen,wilde eerst seks en dan eten.



Opeens kreeg ik een ingeving: ik zei dat ik nog samen een avondwandelingetje wilde maken en daar had hij ook wel oren naar.



Tijdens de wandeling zei hij dingen als:'Je bent wel een beetje een kapitalistje, maar toch vind ik je wel leuk,hoor.

Toen we weer bij mijn flat aankwamen zei ik dat ik alleen wilde zijn,versnelde mijn pas en deed gauw de deur van de hal van mijn flat open en knalde hem voor zijn neus dicht.



Bel me morgen riep ik.



Diezelfde avond heb ik alle lakens en dekbedden en hoezen, waar hij onder had gelegen in de was gegooid, zo smerig vond ik hem.



Daarna naar mijn buurvrouw/vriendin gegaan en samen met haar een fles wijn opgedronken en we konden er toen om lachen.



Hij belde de volgende dag, ik heb hem gezegd dat ik verliefd op een ander was, wat niet waar was,maar wat hij wel geloofde ..daarna gelukkig nooit meer iets van hem gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vent... Wat zou er nou door het hoofd van zo iemand gaan hè?
Hahaha Betty33, wát een gek zeg! Heb je wel goed opgelost door de 'avondwandeling'.

Mooi verhaal! (achteraf dan )
Betty, het eerste wat in mij opkomt is dan: met die viezerd, letterlijk en figuurlijk, heb jij sex gehad. Veilig?

Ik zou er van walgen.
betty! Ik krijg er zelfs de kriebels van als ik het lees

Volgens mij heeft ze geen sex gehad hoor troeteltje alleen gezoend, jak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven