Zo. Nu weet ik waarom....

19-08-2016 21:04 582 berichten
....mijn man geen seks met mij wilt.

Hij is te druk met kiny.nl, hobbyhoeren.com, secondlove, adultfriendfinder en nog wat van die sites.

Zojuist ook een schermprintje gevonden van een of ander meisje in haar ondergoed.

Zucht.



Ik wilde inloggen op zijn laptop om mijn gmail account en whaddayaknow: hij blijkt een extra gmailadres te hebben wat nog openstond. Dus, hopla, meteen zijn postvak in voor mijn neus, met bovenstaande gezelligheid.

Geen idee wat hij precies heeft uitgespookt.

Even zn geschiedenis bekeken en vooral kinky.nl is erg in trek, want dat is een van zijn 'topsites'.

Tof.



Nog veel toffer is dat we een paar dagen weg zijn, en ik dus nu dus ergens in Drenthe zit, hij met de auto weg is voor zijn werk en ik geen kant op kan.



Ik wil weg en ik wil scheiden.



Wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!



Je bent met stomheid geslagen....kan ik me voorstellen, je gaat uit van je persoonlijke manier van houden van, maar je ex heeft zn hele eigen manier van houden van, die 180 graden afwijkend van de jouwe is!



Deze ex denkt nooit aan de gevoelens van een ander, alleen aan zichzelf.



En je kan zoveel dingen hopen, maar de hoop is nu defintief vervlogen.



Kom op, voor jezelf, je eigen respect en waardering! dat je boos op hem bent, dat mag! En dat het een leermoment is, dat je nooit weer in deze leugens gaat geloven en hopen! Dat je sterker word!



Respect en waardering voor jou!
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 23 augustus 2016 @ 22:02:

Ik krijg weer een hyperventilatie-aanval toen ik 'm had gemaild dat afspreken ok was. Echt, blijf zo verwonderd over hoe mn lichaam reageert. In elk geval, die reactie zei eigenlijk wel voldoende: ik wil hem niet zien. Dus, teruggemaild dat ik toch niet wil afspreken, dat ik wil dat wij stoppen. Hij mailde terug dat hij zijn kant vh verhaal wil toelichten ongeacht de uitkomst, maar wel live.

Gezegd dat hij het me mag mailen, maar dat ik hem voorlopig niet wil zien. Hij reageerde dat hij dat ging doen maar wat het wel enkele dagen ging duren, en of y toch niet live kon?





Ik begin nu boos te wordenc (yay). Lamlul heeft geen enkele keer gevraagd hoe het met me gaat, hoe ik me voel, hij wil tijd maken op zijn voorwaarden (want alles is belangrijker dan t klappen van een huwelijk, like duh), laat 5 dagen niets van zich horenn maar vooral: waar is gvd de interesse naar/in mij? Jezus.

Goed dat je boos wordt nu, want dat roept dit ook in mij op. Hij heeft alleen oog voor wat hij wil, niet hoe het doorwerkt op jou. Hij heeft het te druk met zijn werk om af te spreken, dus of je ff in zijn schema wilt passen alsjeblieft. En hij wil het live toelichten. En als jij dit niet wil, dan duurt het wel ff een paar dagen hoor, want hij heeft iets anders te doen dan 10 eerlijke alinea's tikken aan jou...kan het toch niet live, want hij wil dat liever. Liefs he, doei...



Wat ontzettend verdrietig voor je
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende ezel is dat zeg... waarom nog zijn verhaal willen vertellen als hij niet eerst eens de moeite neemt om naar jou te luisteren en zich in jou te verplaatsen..

Fijn dat je bij vrienden kun blijven en tot rust kunt komen en voor jezelf kunt bepalen hoe je nu verder wilt.

Heel veel sterkte gewenst!
Eat glitter for breakfast and shine all day
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je bij vrienden bent lieve Piratesse, ik leef met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Ellendig dat het zo gaat, en tegelijk maakt het doorzetten misschien wel veel makkelijker. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.
Go green, fuck a vegetarian
Alle reacties Link kopieren
Goed te horen dat je voor jezelf kiest. Hoe moelijk ook. Hij mag nu verdomme wel wat moeite voor je doen.
Dus dat...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zijn desinteresse voortkomt uit dat hij eigenlijk ook niet meer met mij wil. Hij mailde iets van "ik moet veel nadenken en contempleren", lijkt me dat hij ook beseft dat dit het einde van ons betekent.

Ik ga morgen even langs de huisarts, hoop dat ze iets kalmerends weet, ben het hele stress-gedoe in lichaam nu wel beu.
En ik vind jullie allemaal heel lief: dank jullie wel voor de steun hier en de knuffels. Doet me goed.
Alle reacties Link kopieren
Hij lijkt ergens echt te denken dat hij alle touwtjes nog in handen heeft...? Alsof hij zijn tijd kan nemen om te besluiten en jij toch wel weer bij hem terugkomt. Bizar. Ik had hem waarschijnlijk iets teruggemaild van "vermoei jezelf vooral niet met nadenken, zo en zo gaan we de scheiding aanpakken".
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 25 augustus 2016 @ 08:51:

Ik denk dat zijn desinteresse voortkomt uit dat hij eigenlijk ook niet meer met mij wil. Hij mailde iets van "ik moet veel nadenken en contempleren", lijkt me dat hij ook beseft dat dit het einde van ons betekent.

Ik ga morgen even langs de huisarts, hoop dat ze iets kalmerends weet, ben het hele stress-gedoe in lichaam nu wel beu.



Heel goed dat je eventjes langs de huisarts gaat! Echt jezelf op de eerste plek zetten nu.



En pardon? Hij moet veel nadenken? Hij heeft eventjes helemaal niks te willen, lijkt me. Jij hoeft daar ook helemaal niet op te wachten, totdat hij klaar is met 'nadenken'. Jij moet doen wat jij denkt dat goed is. Hij heeft zijn kansen wel verspeeld.

Mijn ex zei dat ook tegen me, nadat ik hem betrapt had op continu contact (met bijbehorende gevoelens) met een andere vrouw. Ik ben hier toen helaas ingetrapt en heb me ontzettend nederig opgesteld totdat meneer wist wat hij wilde. Terugkijkend op je vorige posts denk ik dat je een stuk sterker in je schoenen staat dan dat ik toen stond, maar ik wilde het je toch even meegeven
Ik heb hem op die mail teruggeschreven dat ik wil dat het klaar is, dat ik hier niet verder over na hoef te denken of te analyseren.

Want wat je zegt, Timetraveller en ook Anonymae, hij lijkt de controle te willen houden over de situatie en dus ook mij. Die controle ligt níet bij hem. Wat hij ook gaat mailen (want hij wilde zijn kant van het verhaal vertellen, dat begrijp ik ook wel en wat ook moet gebeuren, omdat we nog immer samen in deze situatie zitten, en we moeten hier ook samen een nette punt achter zetten), het verandert niets aan mijn standpunt: hoe k u t ook, ik wil niet met hem verder. Dat gaat gewoonweg niet meer.



Het nederig doen, die snap ik. Is ook iets waar ik (helaas) een handje van heb, en dat moet nu echt echt echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Je bent heel goed bezig Piratesse! Heel knap hoe je jezelf hierdoorheen slaat en hoe sterk je blijft tegenover hem. Goed dat je de controle hebt terug gepakt!
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie geen kinderen hebben en alles financieel apart hebben, dan hoef je hem toch ook niet meer te zien? Laat alles maar via een advocaat lopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 25 augustus 2016 @ 09:20:

Ik heb hem op die mail teruggeschreven dat ik wil dat het klaar is, dat ik hier niet verder over na hoef te denken of te analyseren.

Want wat je zegt, Timetraveller en ook Anonymae, hij lijkt de controle te willen houden over de situatie en dus ook mij. Die controle ligt níet bij hem. Wat hij ook gaat mailen (want hij wilde zijn kant van het verhaal vertellen, dat begrijp ik ook wel en wat ook moet gebeuren, omdat we nog immer samen in deze situatie zitten, en we moeten hier ook samen een nette punt achter zetten), het verandert niets aan mijn standpunt: hoe k u t ook, ik wil niet met hem verder. Dat gaat gewoonweg niet meer.



Het nederig doen, die snap ik. Is ook iets waar ik (helaas) een handje van heb, en dat moet nu echt echt echt niet.Ik vind dat je het erg netjes en duidelijk verwoord hebt! Hopelijk valt het kwartje dat hij ff lekker wél meemoet in de consequenties van zijn eigen gedrag nu en hij zich hier niet uitzevert door vermijdend gedrag op zijn voorwaarden.
To, ik volg je verhaal. Ik heb geen wijze woorden of adviezen, die zijn allemaal al gezegd. Maar een kale tvp post staat ook weer zo dom...

voor jou, ik leef met je mee
Alle reacties Link kopieren
Het eerst volgende contact richting hem zou de brief van je scheidingsadvocaat moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex zat van de zomer ook op dit soort sites. Is veel meer gebeurd dan hij vertelde... deze zomer weer vreemdgegaan, huiselijk geweld.

En begrijp precies wat je zegt er is totaal geen begrip voor hoe jij je voelt. Aan mij is ook geen 1 keer gevraagd hoe het met mij gaat en de schade die hij me fysiek heeft toegebracht.

Ik kan je 1 tip geven en makkelijk is het niet.... maar snij alle contact af. De eerste dagen zijn afschuwelijk maar daarna begin je in te zien hoe hij je behandelt en dat je echt wel meer waard bent dan dat.

Vind het nog steeds moeilijk maar bij mij loopt alles inmiddels via een advocaat waardoor ik hem persoonlijk niet meer spreek/zie. Dat maakt het veel eenvoudiger.

Hij heeft hier al aan de deur gestaan met zijn uitleg en was trots op mezelf dat ik hem heb laten staan!

Als je zijn verhaal wil horen moet je dat zeker doen, maar zou het met een korreltje zout nemen en je niet door lieve woorden laten ompraten. Heb ik ook gedaan heeft me niets dan ellende gebracht....
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 25 augustus 2016 @ 09:20:





Het nederig doen, die snap ik. Is ook iets waar ik (helaas) een handje van heb, en dat moet nu echt echt echt niet.Ik vermoed gezien wat je over hem schrijft dat hij hier op de een of andere wijze op rekent. Dat hij niet eens gelooft dat het klaar is. Zoiets als: 'Als ik haar maar zie dan komt het wel weer goed' (o.i.d.) Hij lijkt niet te geloven wat jij zegt/schrijft.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En wat ben je goed bezig! Houd vol en ga door!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als ik lees wat je schrijft denkt hij er inderdaad makkelijk over. Zo van als ik haar persoonlijk spreek draait ze wel bij.

Vind het knap hoe je er mee omgaat en de emoties zijn heel herkenbaar.

Wat mij erg hielp was naar vrienden gaan en erover praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 augustus 2016 @ 10:43:

Ben bij vrienden, heb daar een eigen kamertje, heel prettig. Zij kennen mijn man ook, is daarom ook fijn om met hen te praten. Ben ontzettend boos op hem, zijn laksheid, zijn onbezorgdheid richting mij. Die boosheid doet me goed, geeft energie om verder te gaan. Baal wel van mijn onvermogen om te werken, voel me schuldig. Aan de andere kant: mu is de tijd om te leren voor mij op te komen, mijn normen en waarden te definiëren. Ben onwijs blij dat ik hier van me af kan schrijven, en jullie woorden en gedachten te lezen. Door jullie 'afstandelijkheid' kan ik dingen in een ander licht zien, wat heel nodig was.

Je bent nu al een week verder. Wordt het niet eens tijd om weer naar je werk te gaan? Een paar dagen uithuilen bij vrienden, oké, maar zo lang?

Bovendien heb je nu de hele dag de tijd om te malen. Op je werk heb je ten minste nog wat afleiding. Wat zegt je baas ervan dat je om deze reden niet naar het werk komt?
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzy75 schreef op 25 augustus 2016 @ 21:46:

[...]



Je bent nu al een week verder. Wordt het niet eens tijd om weer naar je werk te gaan? Een paar dagen uithuilen bij vrienden, oké, maar zo lang?

Bovendien heb je nu de hele dag de tijd om te malen. Op je werk heb je ten minste nog wat afleiding. Wat zegt je baas ervan dat je om deze reden niet naar het werk komt?Sympathieke reactie.... ....
Alle reacties Link kopieren
quote:MissPientje schreef op 25 augustus 2016 @ 21:53:

[...]





Sympathieke reactie.... ....O ja, we zitten op een forum om alleen maar symphatiek te reageren.
quote:lizzy75 schreef op 25 augustus 2016 @ 21:46:

[...]



Je bent nu al een week verder. Wordt het niet eens tijd om weer naar je werk te gaan? Een paar dagen uithuilen bij vrienden, oké, maar zo lang?

Bovendien heb je nu de hele dag de tijd om te malen. Op je werk heb je ten minste nog wat afleiding. Wat zegt je baas ervan dat je om deze reden niet naar het werk komt?



Dat gaat jou geen ene reet aan.



(Als je onsympathiek oke vindt kan je het krijgen ook.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven