Zo. Nu weet ik waarom....

19-08-2016 21:04 582 berichten
....mijn man geen seks met mij wilt.

Hij is te druk met kiny.nl, hobbyhoeren.com, secondlove, adultfriendfinder en nog wat van die sites.

Zojuist ook een schermprintje gevonden van een of ander meisje in haar ondergoed.

Zucht.



Ik wilde inloggen op zijn laptop om mijn gmail account en whaddayaknow: hij blijkt een extra gmailadres te hebben wat nog openstond. Dus, hopla, meteen zijn postvak in voor mijn neus, met bovenstaande gezelligheid.

Geen idee wat hij precies heeft uitgespookt.

Even zn geschiedenis bekeken en vooral kinky.nl is erg in trek, want dat is een van zijn 'topsites'.

Tof.



Nog veel toffer is dat we een paar dagen weg zijn, en ik dus nu dus ergens in Drenthe zit, hij met de auto weg is voor zijn werk en ik geen kant op kan.



Ik wil weg en ik wil scheiden.



Wat een gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het inmiddels Piratesse?
Het gaat inmiddels best goed.

De scheiding zelf wordt supersnel geregeld door het doortastende advocatentype: heel fijn. As zaterdag gaan we het echtscheidingsconvenant bespreken en ik hoop dat de doorsnijding van die wettelijke band dan ook snel gaat.



Met mijzelf gaat het goed. Ik merk wel inmiddels dat ik ontzettend completatief ben rondom het Mislukte Huwelijk. Waar ben ik de fout in gegaan? Waar is hij de fout in gegaan? Komt inmiddels ook behoorlijk wat boosheid bij kijken. Zijn kijk op het falen is "Piratesse werkt gewoon altijd veel te veel en ze heeft allemaal dingen uit haar verleden en ik ook en daarom gaat het niet". Mijn kijk op falen is "Hij heeft onze sexproblematiek nooit serieus genomen, wat veel stuk heeft gemaakt, wat in basis goed was. Daar boven op die hoerensites en second love zoektochten. En ja, we hebben allebei te dealen met van alles uit verleden, maar dat hadden we ook samen kunnen doen.".

Ik ben boos dat hij het gedeelte sex + hoerensites + secondlove eigenlijk gewoon wegschuift.



Het heeft nul zin om daar boos over te zijn, hij ziet het zoals hij het ziet en ik zoals ik het zie, maar voel me toch tekort gedaan. Ik weet niet zo goed hoe met die boosheid om te gaan. Misschien gewoon heel mindful observeren dat het er is en het daar bij te laten. Misschien gaat de boosheid vanzelf over.



Ook ben ik boos op mijzelf dat ik dingen zo erg heb laten sudderen al die jaren. En ook boos dat ik de echte verbinding met hem nooit ben aangegaan, misschien vanuit angst of inderdaad vanuit verleden, of misschien omdat mijn intuïtie toch zei dat het

'niet veilig' was. Dingen om over na te denken.



Inmiddels heb ik wel iemand ontmoet die onvoorstelbaar lief is (een lief iemand: hoe gaaf is dat?! geeft zo'n heerlijk gevoel), we vinden elkaar aantrekkelijk, we hebben sex maar niet 'de daad', omdat hij een medisch probleem heeft. Heb ik weer . Vind het jammer, maar hij maakt het in bed op zoveel andere manieren goed, dat ik daar nog wel even op kan wachten.

Met hem probeer ik de fouten die ik tijdens huwelijk heb gemaakt, niet nog eens te doen.

En dat is best hard werken. Merk dat ik 'als vanzelf' in allerlei patronen van mijzelf terecht kom/dreig te komen.

Hij is vooralsnog 'een rebounder', maar wel een lieve en ja, ook veilige.



Al met al, het gaat goed, leven gaat inderdaad gewoon door, ik blijk nog steeds aantrekkelijk (thank god!) en onderwijl heb ik gewoon nog het een en ander te verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te lezen dat je de draad weer oppakt en voor jezelf kunt concluderen dat het best goed met je gaat!



En wat dat 'wegschuiven' van je ex zijn acties mbt die sites betreft; zou het niet zo kunnen zijn dat hij die feiten gewoon niet onder ogen wil/kan zien? Niet voor zichzelf wil erkennen dat hij daarmee fout zat en daarmee een bom legde onder jullie huwelijk? (Wat misschien al gedoemd was om te stranden, maar toch) Daarvoor de verantwoording dragen is voor hem kennelijk te zwaar of te confronterend.



Laat het maar voor wat het is en move on. Jij onderkent wel jouw zwakheden en valkuilen en bent bereid daar aan te werken. Hoe hij hier uit vandaan komt is zijn probleem...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt best goed Piratesse! Je komt over als een sterke vrouw.

Goed dat je weet waar je aan kunt werken.



En lekker genieten van je rebound!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om je update te lezen Piratesse, geniet van je rebounder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 27 oktober 2016 @ 19:22:

Het gaat inmiddels best goed.

De scheiding zelf wordt supersnel geregeld door het doortastende advocatentype: heel fijn. As zaterdag gaan we het echtscheidingsconvenant bespreken en ik hoop dat de doorsnijding van die wettelijke band dan ook snel gaat.



Met mijzelf gaat het goed. Ik merk wel inmiddels dat ik ontzettend completatief ben rondom het Mislukte Huwelijk. Waar ben ik de fout in gegaan? Waar is hij de fout in gegaan? Komt inmiddels ook behoorlijk wat boosheid bij kijken. Zijn kijk op het falen is "Piratesse werkt gewoon altijd veel te veel en ze heeft allemaal dingen uit haar verleden en ik ook en daarom gaat het niet". Mijn kijk op falen is "Hij heeft onze sexproblematiek nooit serieus genomen, wat veel stuk heeft gemaakt, wat in basis goed was. Daar boven op die hoerensites en second love zoektochten. En ja, we hebben allebei te dealen met van alles uit verleden, maar dat hadden we ook samen kunnen doen.".

Ik ben boos dat hij het gedeelte sex + hoerensites + secondlove eigenlijk gewoon wegschuift.



Het heeft nul zin om daar boos over te zijn, hij ziet het zoals hij het ziet en ik zoals ik het zie, maar voel me toch tekort gedaan. Ik weet niet zo goed hoe met die boosheid om te gaan. Misschien gewoon heel mindful observeren dat het er is en het daar bij te laten. Misschien gaat de boosheid vanzelf over.



Ook ben ik boos op mijzelf dat ik dingen zo erg heb laten sudderen al die jaren. En ook boos dat ik de echte verbinding met hem nooit ben aangegaan, misschien vanuit angst of inderdaad vanuit verleden, of misschien omdat mijn intuïtie toch zei dat het

'niet veilig' was. Dingen om over na te denken.



Inmiddels heb ik wel iemand ontmoet die onvoorstelbaar lief is (een lief iemand: hoe gaaf is dat?! geeft zo'n heerlijk gevoel), we vinden elkaar aantrekkelijk, we hebben sex maar niet 'de daad', omdat hij een medisch probleem heeft. Heb ik weer . Vind het jammer, maar hij maakt het in bed op zoveel andere manieren goed, dat ik daar nog wel even op kan wachten.

Met hem probeer ik de fouten die ik tijdens huwelijk heb gemaakt, niet nog eens te doen.

En dat is best hard werken. Merk dat ik 'als vanzelf' in allerlei patronen van mijzelf terecht kom/dreig te komen.

Hij is vooralsnog 'een rebounder', maar wel een lieve en ja, ook veilige.



Al met al, het gaat goed, leven gaat inderdaad gewoon door, ik blijk nog steeds aantrekkelijk (thank god!) en onderwijl heb ik gewoon nog het een en ander te verwerken.

Zoveel...zoveel waard!..iemand die onvoorstelbaar lief is!...echt hoor, heel erg veel waard.

Hij helpt je , naar de weg, opnieuw van vertrouwen...en dat is zo mooi, prachtig!...

Een goed mens, heeft heel de wereld.

Namelijk de rust om met de dingen goed om te gaan...en daarmee vergroot hij zijn hart, en deeld zijn geluk.

Beter kan het niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Fijn dat het goed gaat met je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven