Alleen kijken

15-01-2017 20:04 470 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een keer naar een parenclub willen gaan alleen maar om te kijken wat men daar allemaal uitspookt. Ik heb het er weleens over gehad met een vriend en vriendin en dit zouden we willen proberen. Let wel: we hebben totaal geen interesse om mee te doen en eerlijk gezegd vind ik dat hele gebeuren van swingen compleet gestoord. Maar toch ben ik nieuwsgierig.

Mijn vraag aan de swingers hier, komt het vaak voor dat mensen alleen gaan om te kijken en worden we niet gelijk "besprongen" door swingers want dat zou ik erg vervelend vinden.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Geelheer schreef op 16 januari 2017 @ 12:02:

Ohhh je gaat alleen maar een filmpje van de buitenkant van het gebouw maken.



Goeie docu! Tuurlijk! De boeiende architectuur van de parenclub gebouwen....
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je niet.

Heb niet het idee dat je er heen wil om te kijken hoe het daar verloopt, (als je er al echt heen gaat)

Als ik het zo lees ben je op zoek naar sensatie, en wil graag mensen voor paal zetten.

Pottenkijkers zijn nergens welkom je gaat er oprecht heen of niet, niet alleen om te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 12:00:

[...]





Wie zegt dat ze gefilm worden? Je verzint nu dingen ter plekke. Sorry hoor.

Jij spoort echt niet.



Ik ben hier weg
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:59:

[...]





Daar heb ik het nu bewust niet meer over. Omdat men zich daardoor beledigd voelt, maar jij (en anderen) blijven het steeds aanhalen.

Omdat jij je toon niet aanpast. Je blijft maar volhouden.

Ik ben hier ook klaar mee. Ik kan net zo goed met een kamerplant discussiëren. Zelfde resultaat.
Nou veel plezier meid. En denk erom, geen oogcontact en niet voeren...



Alle reacties Link kopieren
quote:canvas schreef op 16 januari 2017 @ 12:15:

[...]



Omdat jij je toon niet aanpast. Je blijft maar volhouden.

Ik ben hier ook klaar mee. Ik kan net zo goed met een kamerplant discussiëren. Zelfde resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 11:53:

[...]





Ik reageer nu alleen op datgene wat aan mij gevraagd word .

Dat heb ik gemerkt !!, dan kom je op met de tekst over vooroordelen.

Goed gelezen Tulisa.

Je durft niet eens een eerlijk antwoord te geven.
Je begint met te vertellen dat je uit nieuwsgierigheid eens wilt gaan kijken wat er allemaal in zo'n parenclub gebeurt, en je hebt daar allerlei vooroordelen over. Je zoekt 'voer' om eens lekker te kunnen lachen. Als je dan later in het topic je houding probeert te neutraliseren en net doet of je daar alsnog met een open blik en onbevooroordeeld binnen wilt stappen, komt dat ongeloofwaardig over en krijg je inderdaad geen serieuze reacties meer.

En dan maakt het niet uit of een keer naar kantklosclub klosje over wilt gaan om daarna lekker te kunnen lachen over die domme kantklossers, of dat je naar een parenclub wilt om daarna lekker te kunnen lachen over die oversekste swingers. Get a life TO, waarom wil jij je hier met alle geweld een mening over vormen?
Alle reacties Link kopieren
Tulisa, weet je wat het een beetje is...

mensen schieten nogal in de weerstand omdat jij een bepaalde insteek hebt. Alleen al de opmerking over het tegenkomen van een arrogant iemand met een piemel in de mond geeft aan dat je niet discreet kunt zijn waarschijnlijk en dat is wel een belangrijk gegeven. Je hebt respect voor elkaar en je gaat zeker niet rondbazuinen dat je iemand in de parenclub zag of nog erger: dat tegen iemand gebruiken en die indruk wek je met zo een opmerking wel. Daarnaast hebben vele mensen goede banen en/of in sectoren waarbij het niet handig is dat hun swingerstatus openbaar wordt en die mensen gaan er dus van uit dat iedereen discreet is.



Uiteraard komen er genoeg mensen in een parenclub die uiteindelijk niet swingen en genoeg mensen die het 1x doen en nooit weer want niks voor hun. Dat is helemaal prima, maar je op voorhand verlekkeren vanwege het feit dat je een bitch met een lul in haar bek zou kunnen tegenkomen is echt een foute insteek.
quote:sandra1905 schreef op 16 januari 2017 @ 13:51:

Je begint met te vertellen dat je uit nieuwsgierigheid eens wilt gaan kijken wat er allemaal in zo'n parenclub gebeurt, en je hebt daar allerlei vooroordelen over. Je zoekt 'voer' om eens lekker te kunnen lachen. Als je dan later in het topic je houding probeert te neutraliseren en net doet of je daar alsnog met een open blik en onbevooroordeeld binnen wilt stappen, komt dat ongeloofwaardig over en krijg je inderdaad geen serieuze reacties meer.

En dan maakt het niet uit of een keer naar kantklosclub klosje over wilt gaan om daarna lekker te kunnen lachen over die domme kantklossers, of dat je naar een parenclub wilt om daarna lekker te kunnen lachen over die oversekste swingers. Get a life TO, waarom wil jij je hier met alle geweld een mening over vormen?



Wellicht omdat ze in haar eigen leven niet genoeg 'thrill' beleeft en nu wilt giechelen om blote piemels om dat vervolgens in een verslag te schrijven voor een heuse mini-docu met de invalshoek of die mensen wel/niet normaal zijn.



Het trieste is alleen dat gaan naar een parenclub om deze redenen NIET normaal is, maar hooguit ongepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 16 januari 2017 @ 13:51:

Je begint met te vertellen dat je uit nieuwsgierigheid eens wilt gaan kijken wat er allemaal in zo'n parenclub gebeurt, en je hebt daar allerlei vooroordelen over. Je zoekt 'voer' om eens lekker te kunnen lachen. Als je dan later in het topic je houding probeert te neutraliseren en net doet of je daar alsnog met een open blik en onbevooroordeeld binnen wilt stappen, komt dat ongeloofwaardig over en krijg je inderdaad geen serieuze reacties meer.

En dan maakt het niet uit of een keer naar kantklosclub klosje over wilt gaan om daarna lekker te kunnen lachen over die domme kantklossers, of dat je naar een parenclub wilt om daarna lekker te kunnen lachen over die oversekste swingers. Get a life TO, waarom wil jij je hier met alle geweld een mening over vormen?



Er wordt gezegd dat ik respectloos en denigrerend reageer, ik doe daar wat aan en dan is het ook niet goed. Tsja, wat kan ik anders doen?

Hoe dan ook beslis ik zelf of ik wel of niet ga, en die beslissing heb ik al lang genomen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 16 januari 2017 @ 14:08:

Tulisa, weet je wat het een beetje is...

mensen schieten nogal in de weerstand omdat jij een bepaalde insteek hebt. Alleen al de opmerking over het tegenkomen van een arrogant iemand met een piemel in de mond geeft aan dat je niet discreet kunt zijn waarschijnlijk en dat is wel een belangrijk gegeven. Je hebt respect voor elkaar en je gaat zeker niet rondbazuinen dat je iemand in de parenclub zag of nog erger: dat tegen iemand gebruiken en die indruk wek je met zo een opmerking wel. Daarnaast hebben vele mensen goede banen en/of in sectoren waarbij het niet handig is dat hun swingerstatus openbaar wordt en die mensen gaan er dus van uit dat iedereen discreet is.



Uiteraard komen er genoeg mensen in een parenclub die uiteindelijk niet swingen en genoeg mensen die het 1x doen en nooit weer want niks voor hun. Dat is helemaal prima, maar je op voorhand verlekkeren vanwege het feit dat je een bitch met een lul in haar bek zou kunnen tegenkomen is echt een foute insteek.



Ik zal om deze reactie weer een hoop negatieve reacties krijgen maar goed, hier komt ie..

Als men daar niet gezien wil worden en er alles aan doet om dit geheim te houden voor de buitenwereld, dan moet er toch iets van kloppen dat het niet helemaal zuiver is? Anders probeer je niet krampachtig te voorkomen dat mensen zoals mij, zogenaamde pottenkijkers, daarheen gaan? Leef je leven en laat mij de mijne leven. Ik wil daarnaartoe om te KIJKEN en anderen willen ernaar toe voor anderen redenen. So be it… lets agree to disagree
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 15:18:

[...]





Ik zal om deze reactie weer een hoop negatieve reacties krijgen maar goed, hier komt ie..

Als men daar niet gezien wil worden en er alles aan doet om dit geheim te houden voor de buitenwereld, dan moet er toch iets van kloppen dat het niet helemaal zuiver is? Anders probeer je niet krampachtig te voorkomen dat mensen zoals mij, zogenaamde pottenkijkers, daarheen gaan? Leef je leven en laat mij de mijne leven. Ik wil daarnaartoe om te KIJKEN en anderen willen ernaar toe voor anderen redenen. So be it… lets agree to disagree



Het is ook niet helemaal zuiver... Dat andere mensen er soms vervolgens een enorm (negatief) waardeoordeel over hebben wat negatieve consequenties kan hebben.

Het is de buitenwereld die ervoor zorgt dat de gemeenschap grote waarde hecht aan discretie.

Als iedereen er normaal over zou doen was die noodzaak er niet.
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 15:18:

[...]





Ik zal om deze reactie weer een hoop negatieve reacties krijgen maar goed, hier komt ie..

Als men daar niet gezien wil worden en er alles aan doet om dit geheim te houden voor de buitenwereld, dan moet er toch iets van kloppen dat het niet helemaal zuiver is? Anders probeer je niet krampachtig te voorkomen dat mensen zoals mij, zogenaamde pottenkijkers, daarheen gaan? Leef je leven en laat mij de mijne leven. Ik wil daarnaartoe om te KIJKEN en anderen willen ernaar toe voor anderen redenen. So be it… lets agree to disagree



Je ziet het toch echt wederom verkeerd. Mensen doen er niet 'alles aan' om het 'geheim' te houden. Het is alleen niet aan jou, of aan andere parenclub bezoekers om bekend te maken wie of wat je daar hebt gezien. Dat is niet aan jou om te vertellen, of aan die ander. Dat wordt bedoelt met discretie. Aan Swingen is over het algemeen niks onzuiver of geheim, maar door mensen zoals jou, met jouw vooroordelen en grove betiteling zoals in je OP, maakt het dat mensen die Swingen voorzichtig zijn want blijkbaar is voor sommige mensen moeilijk te bevatten materie en 'frowned upon' - en die kunnen niet met die info omgaan. Blijkt ook maar uit al jouw postings.



Jij mag best naar een parenclub om te kijken, maar houd je wel aan de regels en als jij hoopt te zien wat je denkt daar te gaan zien (De OP) dan kan ik je vast vertellen dat je van een koude kermis thuis gaat komen. Er lopen hele 'normale' mensen rond, en op het moment dat er iemand staat te gniffelen in een hoekje dan wordt je aangesproken en zal het me niks verbazen als je kort daarna de club wordt uitgezet.
Precies. Het is niet iets dat je op een verjaardagsfeestje zegt: goh, ik ben dit weekend toch zo lekker uit geweest in een parenclub. Mensen plakken gelijk een etiketje, hebben een beeld van je dat niet klopt met de werkelijkheid. Want inderdaad, het publiek in de club is een doorsnee van de bevolking. Dik, dun, hoogopgeleid, laagopgeleid, jong, oud, strak in het vel en rimpelig. Dus komen er ook mensen van wie je het totaal niet zou vermoeden.



En dus wordt er geheimzinnig over gedaan. Wat in de club gebeurt, blijft in de club. Kom je er bekenden tegen, dan hou je daarover je mond in de buitenwereld. Want je weet nooit wat voor gevolgen het heeft in iemands privéleven.



Is het nou duidelijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 16 januari 2017 @ 15:36:

[...]





Het is ook niet helemaal zuiver... Dat andere mensen er vervolgens een enorm (negatief) waardeoordeel over hebben wat negatieve consequenties kan hebben.

Het is de buitenwereld die ervoor zorgt dat de gemeenschap grote waarde hecht aan discretie.

Als iedereen er normaal over zou doen was die noodzaak er niet.Klinkt misschien heel sneu, maar ik zou zeggen begin bij jezelf.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 15:43:

[...]





Klinkt misschien heel sneu, maar ik zou zeggen begin bij jezelf.Huh?
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 15:43:

[...]





Klinkt misschien heel sneu, maar ik zou zeggen begin bij jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Voor iemand van 30 jaar is het best treurig om nog dat soort dingen te doen... ja als je 20 bent is het misschien grappig, maar 30 ben je toch volwassen genoeg om iedereen in zijn/haar waarde te laten.



Daarnaast denk ik dat je heel snel zo'n club uit wordt geknikkerd als je loopt te giebelen en overal loopt te gluren. Plus dat de lol er na een half uur ook wel af zal zijn.... mensen kijken die sex hebben is is buitengewoon saai en vervelend.
Alle reacties Link kopieren
quote:ghostly41 schreef op 16 januari 2017 @ 15:49:

Voor iemand van 30 jaar is het best treurig om nog dat soort dingen te doen... ja als je 20 bent is het misschien grappig, maar 30 ben je toch volwassen genoeg om iedereen in zijn/haar waarde te laten.



Daarnaast denk ik dat je heel snel zo'n club uit wordt geknikkerd als je loopt te giebelen en overal loopt te gluren. Plus dat de lol er na een half uur ook wel af zal zijn.... mensen kijken die sex hebben is is buitengewoon saai en vervelend.precies. laat iedereen is zijn waarde. en 30 minuten vind ik nogal lang hoor
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Alle reacties Link kopieren
Tulisa, als je uit nieuwsgierigheid gewoon een keer een kijkje wilt nemen in een club dan staat dat je vrij. Trek je kekke pakje aan, begeef je gezellig onder de mensen, schrik niet van een keer een hand op je schouder en ga lekker in gesprek. Je komt het meest te weten als je als aapje onder de aapjes bent.

Ik kan me niet voorstellen dat je hardop gaat lachen als je iets ziet wat je echt uitermate grappig vindt, in die zin heb je je in het verkeerd uitgedrukt en iedereen tegen je in het harnas gejaagd.

Dat is jammer en dan is een frisse start maken bijna niet meer mogelijk.



Ik vind een pc hartstikke zuiver, zo ongeveer iedereen is daar om dezelfde redenen en komt daar ook voor uit, hoe zuiver wil je het hebben. Dat betekent overigens niet dat men zichzelf op tv of internet wil terugzien omdat eoa onverlaat het niet kon laten stiekem te filmen. Dat snap je zelf ook neem ik aan?

Een pc is openbaar privé en daar horen gedragsregels bij, vergelijkbaar met bv de sauna of het naaktstrand maar dan met inbegrip van seks.

Als je wilt kijken wens ik je veel plezier, het zal beslist anders zijn dan je denkt, ik mag hopen dat je blik iets ruimdenkender zal zijn na het bezoek.

Have fun en behave.
...
Dames, ik zou zeggen: laat het los... deze dame gaat het niet snappen. Nul zelfreflectie, nul empathie en nul respect voor de levenswijze van de ander. Als je na 8 pagina's vol met hetzelfde advies nog niet eens een beetje snapt wat anderen bedoelen, dan gaat er iets verkeerd. Totaal een andere denkwijze dan het gros hier. Acht pagina's vol mensen die aangeven dat dit ongepast is, afsluiten met een post dat ze gaat en wel volgend weekend



Inderdaad, een gesprek met een kamerplant is effectiever, die bloeit nog mooi op van fijne woorden.
Alle reacties Link kopieren
Ze snapt het prima, jullie laten je gewoon een beetje op de kast duwen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Tulisa schreef op 16 januari 2017 @ 15:52:

[...]





precies. laat iedereen is zijn waarde. en 30 minuten vind ik nogal lang hoor

Is dat niet een beetje hetzelfde als zeggen dat je aso's lekker hun gang moet laten gaan, pedo's lekker naar kinderen moeten kunnen gluren, en racisten prima vuil naar allochtonen moeten kunnen kijken?



Lekker iedereen in zijn/haar waarde laten!



Ramptoerist is het enige woord wat er bij past. Ga lekker je gang, maar gedraag je... echt leuk zal het niet zijn. Je zal wat sappige verhalen hebben voor tijdens een borrel, maar als je een serieus leven krijgt dan is dat ook niet iets om over op te scheppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 januari 2017 @ 15:53:

Tulisa, als je uit nieuwsgierigheid gewoon een keer een kijkje wilt nemen in een club dan staat dat je vrij. Trek je kekke pakje aan, begeef je gezellig onder de mensen, schrik niet van een keer een hand op je schouder en ga lekker in gesprek. Je komt het meest te weten als je als aapje onder de aapjes bent.

Ik kan me niet voorstellen dat je hardop gaat lachen als je iets ziet wat je echt uitermate grappig vindt, in die zin heb je je in het verkeerd uitgedrukt en iedereen tegen je in het harnas gejaagd.

Dat is jammer en dan is een frisse start maken bijna niet meer mogelijk.



Ik vind een pc hartstikke zuiver, zo ongeveer iedereen is daar om dezelfde redenen en komt daar ook voor uit, hoe zuiver wil je het hebben. Dat betekent overigens niet dat men zichzelf op tv of internet wil terugzien omdat eoa onverlaat het niet kon laten stiekem te filmen. Dat snap je zelf ook neem ik aan?

Een pc is openbaar privé en daar horen gedragsregels bij, vergelijkbaar met bv de sauna of het naaktstrand maar dan met inbegrip van seks.

Als je wilt kijken wens ik je veel plezier, het zal beslist anders zijn dan je denkt, ik mag hopen dat je blik iets ruimdenkender zal zijn na het bezoek.

Have fun en behave.Dank je wel voor je reactie Roosje. Ik wil wel even vermelden dat ik natuurlijk niet ga zitten lachen of giechelen. Ik snap absoluut dat dit niet beleefd is en dat het niet gewaardeerd wordt. Ook ben ik zelf niet van plan om te filmen en ben ook niet op de hoogte dat mijn vrienden dat wel zouden gaan doen.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven