Boek gekregen, wat moet ik ervan denken?

10-06-2015 22:04 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriend zijn nu 2 jaar samen en hebben dacht ik altijd een goed seksleven. Gisteren heb ik van hem een erotisch boek gekregen, Heftige Verlangens. In dat boek staan allemaal verhalen over seks. Wat moet ik hiervan denken? Vind hij dat we te weinig seks hebben of is er iets anders aan de hand?
Gewoon leuk om te lezen? Daar hoeft toch geen bijbedoeling achter te zitten. Wat zegt hij er over dan?
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt dat jullie te veel seks hebben en dat komt door jou. Daarom wil hij nu graag dat je dat boek gaat lezen dan kan hij de Smurfen kijken.
Je zuigt kei hard in bed
jose van beek
Variatie?
Heb je het hem gevraagd? Lijkt mij het handigst, wij weten natuurlijk ook niet waarom hij dat geeft.

Er zijn overigens heel veel vrouwen met een meer dan prima sexleven die graag erotische verhalen lezen.
En als je gebruikersnaam je echte naam is, dan zou ik bij de moderators vragen om deze te anonimiseren en een nieuwe, minder herkenbare, gebruikersnaam aanmaken.
Alle reacties Link kopieren
Dat hij niet wist wat hij moest kopen, de boekwinkel inliep en daarna blind een boek van een plank heeft gepakt, het heeft laten inpakken bij de kassa en het aan jou heeft gegeven.



Of:

Dat hij ergens in een stoffige hoek nog een boek vond, wat hij ooit zelf heeft gekregen, dat heeft ingepakt en aan jou heeft gegeven.



Of: dat hij weet dat je graag leest en een boek voor je heeft gekocht.



Of: je vraagt het hem zelf even.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem waarom hij het heeft gegeven dan kom je er gelijk achter in plaats van dat wij gaat lopen raden. Ik denk dat het juist leuk bedoeld is en wellicht zie je iets in het boek dat je wel wil proberen. Lijkt mij leuk zo'n cadeau krijgen
Alle reacties Link kopieren
Vraag je vriend wat zijn bedoeling was. Hij weet dat beter dan onbekenden op een forum, gok ik.



Maar is leuk toch, om zo'n boek te lezen? Waarom zou je daar iets achter moeten zoeken? Lees het, raak opgewonden en leef je uit met je vriend.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Echt heftig of meer fifty shades of grey? Ik ken het boek niet dus ik heb eigenlijk geen idee welk beeld ik me erbij moet vorme
Jullie praten nooit met elkaar tussen het neuken door?
quote:teletubbie1234 schreef op 10 juni 2015 @ 22:19:

Echt heftig of meer fifty shades of grey? Ik ken het boek niet dus ik heb eigenlijk geen idee welk beeld ik me erbij moet vorme

Erg Libelle volgens mij.



http://www.bol.com/nl/p/heftige-verlang ... 041523563/
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 10 juni 2015 @ 22:25:

[...]



Erg Libelle volgens mij.



http://www.bol.com/nl/p/heftige-verlang ... 041523563/



Link geklikt en gelezen.



Klinkt inderdaad ook weer niet zoooo spannend.



Gevalletje van een mug een olifant maken???



Ik heb trouwens mijn eigen partner ook ooit een dergelijk boek gegeven maar daar zat geen voortbedachte reden achter
Alle reacties Link kopieren
Of zit je nu lekker te spammen, TO?
Zal zo de glazen bol even afstoffen. Je hoort het nog.

In de tussentijd kun je het misschien zelf even aan hem vragen
Alle reacties Link kopieren
Alleen maar leuk toch? Zou er niks naars achter zoeken. Kan je leuk samen nieuwe dingen ontdekken. Je kan hem natuurlijk ook gewoon vragen hoe hij de seks vindt. Wordt het vast allemaal nog beter van
Alle reacties Link kopieren
De schrijfster heet Tiny Timmermans, heel opwindend kan het dan al niet meer worden
Hallo?!
Ik zou er ook niets raars achter zoeken
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem. Heel simpel.
Waarom moet er altijd wat achter gezocht worden? Echt, de snelste manier om te zorgen dat ie nooit meer wat voor je meeneemt (waarom neemt hij nooit iets voor me mee? Waardeert hij me niet meer? Gaat hij vreemd?) is om hem te vragen waarom hij iets voor je heeft meegenomen.

Hemeltje....wel hier vragen en niet aan jouw eigen vriend, hou op zeg!



Waarom zou er iets achter zitten? Waarom mag het niet eens gewoon een leuk cadeatje zijn?

Er is altijd wel iets om over te mokken en zeuren, hou op zeg.

Geniet van je cadeautje en lees lekker het boek! Of trek je mond open bij degene waar het hoort, en dat is niet hier!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het ook niet helemaal .. ik zou daar echt niets achter zoeken, maar misschien ook omdat dat typisch een actie van mijn vriend zou kunnen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven