Geen seks en niet blijven slapen

24-02-2017 18:42 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden



Ik heb al een aantal maanden ongeveer 4, een relatie met een lieve en leuke man. Het klikt enorm goed, we hebben ontzettend veel gemeen en super leuk samen, veel lachen, over van alles praten etc. echt verliefd van beide kanten. We hebben een bijzondere band en voelen elkaar goed aan. Aan hem merk ik ook dat hij ontzettend gek op me is en het ontzettend fijn vind om met mij te zijn en van me houdt. Ik twijfel er in ieder geval niet over of hij oprecht geïnteresseerd is of niet.



Alleen zit ik wel ergens mee en ik heb dat al tegen hem gezegd, doet hij erg vaag over en alsof er niets aan de hand is, hij wuift het goed weg door te zeggen dat hij me rust gunt:



We brengen vaak s'avonds tijd samen door ivm werk etc. Een periode zelfs iedere avond. We kussen samen en knuffelen, er is passie en aantrekkingskracht maar verder dan dat komt het niet. Ik heb vaak het initiatief genomen verder te gaan maar daar dan kapt hij het subtiel af. Ook blijven slapen doet hij niet, hij gaat altijd weer snachts naar huis. Ik denk dat hij niet blijft slapen omdat er dan natuurlijk sneller seks kan zijn als je samen in bed ligt. Ook als hij de volgende dag geen plannen heeft, gaat hij naar huis. Hij is wel eens blijven slapen maar toen ook geen seks gehad. Ik ben totaal niet plakkerig, opdringerig, claimerig etc. Ik geef hem ontzettend veel ruimte en dring het nooit op om te blijven, maar zelf neemt hij ook geen initiatief. Dit vind ik vreemd, omdat ik behoefte heb aan intimiteit samen, seks, samen wakker worden enz. Daarin houdt hij me op afstand. Als hij me zou vertellen waarom had ik het gewoon kunnen accepteren zonder moeite en ermee kunnen leven, maar hij doet alsof er niets aan de hand is. Hij heeft wel eens aangegeven samen te willen slapen, intimiteit te willen hebben etc. maar het blijft alleen bij woorden. Ik heb het gevoel dat hij ergens onzeker over is en er niet voor uit komt. Er klopt iets gwn niet en ik zit er best wel mee.



Hij is over andere zaken heel eerlijk en open maar als ik hierover begin zegt hij enkel dat IK, alleen beter slaap. Dus hij schuift het op mij af. Een heel vaag verhaal. Ik heb me erbij neergelegd en tegen hem gezegd dat ik niet meer zal vragen of die blijft slapen want het irriteert me, en dit doe ik al een langere tijd niet meer en hoop eigenlijk op initiatief van zijn kant maar dat is er dus niet. Wel wilt hij mij blijven zien maar seks en samen slapen komt er niet van. Ik weet dat er iets achter zit maar wat het zou kunnen zijn kom ik zelf niet uit. Kan van alles zijn, onzekerheid over zichzelf etc. Heb wel behoefte aan advies en meningen van andere, wat zouden jullie doen of wat zouden jullie hierover nadenken?



Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag, alvast bedankt



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet op de man af vragen?
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Hij is zwaar gelovig en wil geen seks voor het huwelijk?

Jij bent zijn eerste vriendin en hij wil wachten tot hij écht zeker is?
Hoe kan het zijn dat je zo'n essentiële vraag niet beantwoord krijgt? Waarom accepteer je smoejes?
Alle reacties Link kopieren
Het vragen aan hem.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Macarinata schreef op 24 februari 2017 @ 18:44:

Waarom niet op de man af vragen?Heb ik gedaan. Wat hij dan antwoord is dat hij vind, dat als IK alleen slaap, ik dan beter kan uitrusten.. Meer zegt hij er niet over en er verder over door gaan dan heeft geen zin heb ik gemerkt
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je het gewoon kan vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 18:45:

Hij is zwaar gelovig en wil geen seks voor het huwelijk?

Jij bent zijn eerste vriendin en hij wil wachten tot hij écht zeker is?Hij heeft hiervoor lange serieuze relatie gehad, en hij is niet gelovig
Alle reacties Link kopieren
Dan zeg je dat dat onzin is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:45:

Hoe kan het zijn dat je zo'n essentiële vraag niet beantwoord krijgt? Waarom accepteer je smoejes?Ja klopt, dat gevoel had ik ook, het is een simpel smoesje
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:45:

Hoe kan het zijn dat je zo'n essentiële vraag niet beantwoord krijgt? Waarom accepteer je smoejes?Dit. Ik zou het gewoon recht op de man vragen en geen genoegen nemen met ontwijkende antwoorden. Jij naakt toch zelf wel uit hoe je het beste uitrust..
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

[...]

Heb ik gedaan. Wat hij dan antwoord is dat hij vind, dat als IK alleen slaap, ik dan beter kan uitrusten.. Meer zegt hij er niet over en er verder over door gaan dan heeft geen zin heb ik gemerktWaarom blijf je bij iemand die geen intimiteit met je wil delen?
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

[...]

Heb ik gedaan. Wat hij dan antwoord is dat hij vind, dat als IK alleen slaap, ik dan beter kan uitrusten.. Meer zegt hij er niet over en er verder over door gaan dan heeft geen zin heb ik gemerkt



Ik zou toch echt meer uitleg willen dan dit vaag gedoe.



Snurkt hij bijvoorbeeld zo hard dat hij je de hele nacht wakker zou houden?

Kan hij niet zonder zijn favoriete knuffel?

Heeft hij andere geheimen?
Hij heeft een heel kleintje? Krijgt hem niet omhoog? is stiekem homo?



Shit, mijn glazen bol is stuk...

Als jullie echt 4 maanden een relatie hebben, zou je dit moeten kunnen vragen.



Als hij je weer afslaat, vraag hem dan eens: 'Wat is de echte reden dat je niet verder wil gaan dan alleen zoenen en knuffelen en niet blijft slapen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Mintel88 schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

Dan zeg je dat dat onzin is.Dat heb ik inderdaad gezegd. ik heb inderdaad gezegd dat het onzin is, ik ben er vaker over begonnen en vaker op door gegaan maar hij blijft bij zijn punt en doet er vaag/onduidelijk over, het gevoel wat ik er dan bij krijg is dat ik opdringerig ben of teveel van hem vraag.. En zo wil ik totaal niet over komen
Let op; 'Waarom wil je niet met mij neuken'. Dat vraag je hem.



En wanneer hij dan weigert antwoord te geven zet je hem buiten.



Waarom accepteer je het om afgewimpeld te worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 februari 2017 @ 18:48:

Hij heeft een heel kleintje? Krijgt hem niet omhoog? is stiekem homo?



Shit, mijn glazen bol is stuk...

Als jullie echt 4 maanden een relatie hebben, zou je dit moeten kunnen vragen.



Als hij je weer afslaat, vraag hem dan eens: 'Wat is de echte reden dat je niet verder wil gaan dan alleen zoenen en knuffelen en niet blijft slapen?'Thnx. Haha een kleintje heeft hij niet maar ik heb wel eens gedacht aan onzekerheid of erectiestoornis.. Heb die vraag al vaker gesteld maar hij blijft hetzelfde zeggen
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:48:

[...]



Dat heb ik inderdaad gezegd. ik heb inderdaad gezegd dat het onzin is, ik ben er vaker over begonnen en vaker op door gegaan maar hij blijft bij zijn punt en doet er vaag/onduidelijk over, het gevoel wat ik er dan bij krijg is dat ik opdringerig ben of teveel van hem vraag.. En zo wil ik totaal niet over komenNou, ik zou dit niet accepteren. Je vraagt niet teveel van hem. Het minste wat hij kan doen is de reden geven waarom hij dat niet wil.
Life is short. Eat dessert first.
Wat gebeurt er overigens als jij op een leuke gezellige avond jezelf gewoon uitkleedt voor zijn neus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 18:47:

[...]





Ik zou toch echt meer uitleg willen dan dit vaag gedoe.



Snurkt hij bijvoorbeeld zo hard dat hij je de hele nacht wakker zou houden?

Kan hij niet zonder zijn favoriete knuffel?

Heeft hij andere geheimen?Thnx voor het meedenken. Ja het maakt me ergens onzeker.. maar ik weet dat het niet aan mij ligt, het is iets in hem en het irriteert me mateloos dat hij er zo luchtig over doet
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:48:

[...]



En zo wil ik totaal niet over komenJe noemt dat wat jullie hebben een relatie. Ik noem het daten. Op z'n best.
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:48:

[...]



Dat heb ik inderdaad gezegd. ik heb inderdaad gezegd dat het onzin is, ik ben er vaker over begonnen en vaker op door gegaan maar hij blijft bij zijn punt en doet er vaag/onduidelijk over, het gevoel wat ik er dan bij krijg is dat ik opdringerig ben of teveel van hem vraag.. En zo wil ik totaal niet over komen

Je bent te lief.

Dit is geen relatie in mijn ogen. Je mag hem best vragen wat er is. Hoelang wil je nog lijdzaam afwachten? 1 jaar? 2? 15? Of wil je het nog voor 1 maart 2017 weten?



Enne... je mag gewoon bedanken voor de leuke tijd als hij je niet in vertrouwen wil nemen. Dan gaat zijn reden voor op jullie relatie en dat zou voor mij te weinig basis zijn om verder te gaan.
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

[...]

Heb ik gedaan. Wat hij dan antwoord is dat hij vind, dat als IK alleen slaap, ik dan beter kan uitrusten.. Meer zegt hij er niet over en er verder over door gaan dan heeft geen zin heb ik gemerktJe moet ook niet vragen waarom hij niet blijft slapen. Je moet vragen waarom er niet wordt geneukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:48:

Let op; 'Waarom wil je niet met mij neuken'. Dat vraag je hem.



En wanneer hij dan weigert antwoord te geven zet je hem buiten.



Waarom accepteer je het om afgewimpeld te worden?Zo voelt het inderdaad wel, ergens afgewimpeld. Haha ik ben best direct en heb al vaker vragen gesteld, maar echt een duidelijk antwoord krijg ik niet. Het vervelende is dat het de hele avond super gezellig is en ik wil dat doorzetten maar uiteindelijk gaat hij naar huis.. ik heb geprobeerd geduld te hebben maar irriteer me er nu wel aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 24 februari 2017 @ 18:51:

[...]



Je bent te lief.

Dit is geen relatie in mijn ogen. Je mag hem best vragen wat er is. Hoelang wil je nog lijdzaam afwachten? 1 jaar? 2? 15? Of wil je het nog voor 1 maart 2017 weten?



Enne... je mag gewoon bedanken voor de leuke tijd als hij je niet in vertrouwen wil nemen. Dan gaat zijn reden voor op jullie relatie en dat zou voor mij te weinig basis zijn om verder te gaan.Jij begrijpt het, inderdaad voor mijn gevoel ontbreekt er veel en is de basis er niet echt. Het probleem is dat het voor de rest op alle andere fronten super goed klikt en we elkaar zo goed begrijpen, en kunnen lachen/praten.. Maar toch, er klopt iets niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven