Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Zeker vind ik niet dat Domkop en zijn vrouw samen moeten blijven. Ik zou niet weten hoe eigenlijk. Serieus. Daar zou toch geen beginnen aan zijn?



Maar ook nu mag zij niet meebeslissen. Voor mijn gevoel klopt dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 mei 2011 @ 13:34:

Vroon, dat 'topping from the bottom' wat je beschreef, wat een goeie is dat zeg!



OT broekrokken zijn inderdaad tha bomb. *doet box*



*doet ook box*

Heb jij de nieuwe collectie BR's al gezien? Ik wéét dat de nieuwe collectie altijd groot geheim is, maar ik loop al járen achter de feiten aan! Ik heb net met gevaar voor eigen leven de folder met de collectie van 1998 kunnen bemachtigen... Nu gaan die dingen wel lekker lang mee, maar toch...
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 mei 2011 @ 13:31:

[...]





Jij bent gepasioneerder in dit soort gevallen denk ik.

Domkop ken ik niet, is mijn man niet en zijn seksleven op zich boeit me niet. Ik kijk wat dat betreft nergens van op.



Het omgaan met de problemen die het gedrag van TO in zijn huwelijksleven opleveren vind ik wél heel boeiend en zijn houding

in het algemeen en in het bijzonder tegenover zijn vrouw en nu zijn aanstaande scheiding ook.



Maar ik wind me niet op, klopt.

Jij bent veel vuriger.

Leuker om te lezen ook denk ik.







Ik zit me inderdaad plaatsvervangend kwaad te maken dat iemand zo inténs gemeen kan zijn, zo inténs egoistisch kan zijn en dan nog het gore lef heeft om neerbuigend te doen tegen degenen die nog proberen met hem mee te leven ook. Het is zo ongelooflijk de omgekeerde wereld dat híj kwaad wordt, dat híj om zich heen gaat slaan. Het draait allemaal om hem.



Daarnaast heb ik gewoon echt intens en diep medelijden met zijn vrouw. Als hij hier al zo is, kan je nagaan wat een intense lúl het voor zijn vrouw moet zijn. Ik heb echt zelden iemand gezien die zo tot op het bot gemeen is en daar nog trots op lijkt te zijn ook. Het doet hem echt helemaal niks, lijkt wel. Sterker nog, ik heb dat nog nooit gezien. Ik word er echt een beetje... bang is niet het juiste woord... ik ben er echt van onder de indruk, laat ik het zo zeggen.
Am Yisrael Chai!
FV, ik ben gewoon blij dat het mijn man niet is.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 28 mei 2011 @ 13:43:

FV, ik ben gewoon blij dat het mijn man niet is.Hahaha, ja, ik ook! Maar ik moet zeggen dat sinds dit topic geopend werd ik al vurig hoop dat zijn vrouw niet op het Vivaforum komt. Of toevallig bedacht heeft om op internet ervaringen te gaan zoeken van mensen die met dit soort situaties te kampen hebben. Echt, dat hoop ik zo erg. Je zal toch die vrouw zijn en hier lezen met wat voor stuk verdriet je getrouwd bent geweest. Mijn maag draait echt om bij dat idee.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ergens hoop ik nog steeds dat domkop gewoon een troll is.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Domkop, kan je eens uitleggen waarom je hier je verhaal eigenlijk wil komen doen?



Je toon is arrogant, je geeft geen zinnige antwoorden, je toont een vrij ernstig gebrek aan fatsoen, maar je wil wel graag hier je verhaal doen. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 28 mei 2011 @ 13:41:

[...]





Ik zit me inderdaad plaatsvervangend kwaad te maken dat iemand zo inténs gemeen kan zijn, zo inténs egoistisch kan zijn en dan nog het gore lef heeft om neerbuigend te doen tegen degenen die nog proberen met hem mee te leven ook. Het is zo ongelooflijk de omgekeerde wereld dat híj kwaad wordt, dat híj om zich heen gaat slaan. Het draait allemaal om hem.



Daarnaast heb ik gewoon echt intens en diep medelijden met zijn vrouw. Als hij hier al zo is, kan je nagaan wat een intense lúl het voor zijn vrouw moet zijn. Ik heb echt zelden iemand gezien die zo tot op het bot gemeen is en daar nog trots op lijkt te zijn ook. Het doet hem echt helemaal niks, lijkt wel. Sterker nog, ik heb dat nog nooit gezien. Ik word er echt een beetje... bang is niet het juiste woord... ik ben er echt van onder de indruk, laat ik het zo zeggen.Karma, FV, karma!
Domkop, even voor jouw info, ritmeester hier, is dus een man. Misschien dat je met hem een zinnig gesprek kunt voeren? eentje die niet gedomineerd wordt door geemancipeerde, kortgeknipte tuinbroeken?
Alle reacties Link kopieren
heb het hele topic gelezen en het enige dat ik kan zeggen is:



Wat ben jij een vies, vuil, laf ventje! Eerst lieg en bedrieg je de vrouw waar je van zegt te houden, brengt haar leven en gezondheid in gevaar, biecht dan uiteindelijk het hele verhaal op en gaat er dan vandoor! Wees een vent en zie onder ogen wat voor schade je hebt veroorzaakt, laffe zak!

"ik kan niet verder in de relatie om wat ik haar heb aangedaan" Ongelofelijk wat een zwaktebod!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Domkop is nu zijn zelf kapotgemaakte vrouw aan het steunen.

Hoe ik ook mijn best doe, echt beeld krijg ik er niet bij.
Alle reacties Link kopieren
aan het steunen? Aan het vertellen hoe zwaar hij het zelf heeft waarschijnlijk Leo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik geloof niet dat iemand hier zich kan voorstellen hoe domkop zijn vrouw steunt.

Of wel. Ik denk dat hij haar vertelt hoe ze zich moet voelen, en hoe fijn het voor haar is dat hij zelf beslist dat hij bij haar weggaat. En dat hij nooit heeft bedoeld om haar pijn te doen.

Maar ik ben eht helemaal eens met Leo: ik krijg er ook geen beeld bij, hoe ik mijn best daar ook voor doe.

Weet je wat ik nog het wonderlijkste vind aan de postings van domkop, hoe rationeel en totaal emotieloos hij zijn verhaal hier doet. Hij zegt wel dat hij in de war is, en dat hij het niet op een rijtje heeft, maar zijn schrijfstijl doet zo anders aan.

Maar goed, nu ben ik aan het zwetsen. Ik ken domkop niet, ik ken zijn vrouw niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 28 mei 2011 @ 15:50:

aan het steunen? Aan het vertellen hoe zwaar hij het zelf heeft waarschijnlijk Leo



Vanuit een masochistisch standpunt wel te begrijpen overigens. Niet dat ik het goedkeur (maar dat was al duidelijk geloof ik ) maar ik vind het niet onlogisch of onbegrijpelijk.



Vanuit SM-oogpunt lijkt het wat mij betreft dit te zijn:

Hij wil haar er van doordringen hoe hij lijdt. Dat hij voor haar lijdt. Dat hij haar niet waard is. Hij verdient pijn. En maakt daarbij de kapitale inschattingsfout er van uit te gaan dat zij sadistisch/dominant is en dat zij genot haalt uit zijn lijden, uit zijn onwaardig zijn. Dat dat genot voor haar zo groot is dat het haar pijn over zijn ontrouw en bedrog overstemt.



De vrouw uit bovenstaande slaat niet alleen op de vrouw van TO. Maar ook op iedereen die hier reageert. Hij blijft terugkomen en "onze" spot en hoon incasseren omdat dat hoort bij zijn lijden. Het bevestigt wat hij bij haar wil bereiken, wat hij bij haar wil uitlokken. Topping from the bottom.



Het trieste is dat als zij inderdaad een sadistische/dominante inslag heeft en genot haalt uit zijn pijn en zijn lijden, het helemaal zo ver niet had hoeven komen. Als TO maar bij zijn eigen gevoelens was gebleven en naar haar gevoelens had gevráágd in plaats van zelf in te vullen.



Als zij die inslag niet heeft (waar ik eigenlijk van uit ga, gezien de meeste mensen die inslag niet hebben), levert het haar geen genot op maar alleen maar meer pijn. En ik geloof zonder meer dat TO dàt niet wil. Maar hij kan niet anders, hij wordt zo in beslag genomen door zijn emoties dat hij geen afstand kan nemen en niet kan en wil beseffen dat het bij zijn vrouw wel eens anders kan werken.



Domkop? Ja, goedgekozen nickname. Niet zozeer om wat je uitgevroten hebt, maar om hoe je er van uit gaat te weten wat anderen voelen. Daar (soms belachelijke) aannames over doet. Dat is het oerdomme hieraan. En je lijkt me heus slimmer dan dat.
Alle reacties Link kopieren
trek ik dan de goede conclusie als ik zeg dat binnen een D/s relatie, de onderdanige eigenlijk zowel de leidende als de lijdende is?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat kán zo zijn Roos...
Alle reacties Link kopieren
Net terug van mijn vrouw. Alleen maar geluisterd. Ze heeft het erg moeilijk. Ze wil, vanwege haar eigen redenen, niet verder met mij als man. Wel als vader. En ze wil me steunen en ze wil mijn steun. Fijn om dat te horen. We slaan ons er samen doorheen. EN als het niet lukt zoeken we daarbij hulp.



Ben leeg nu. De vrouw van wie ik zoveel hou zo te zien lijden. En dat heeft ze zeker niet verdient. Ik ben zo kwaad op mezelf. Maar daarvoor is het te laat. Ik zal hier nooit over heen komen. Maar dat telt niet. Wat telt is mijn vrouw. Zij moet verder en ik zal haar daarbij helpen zo veel ik kan. Het mag haar aan niets ontbreken. Ik zorg er voor dat ze nooit meer hoeft te werken als ze dat niet wil. En ik geef haar een eigen plek. Een mooi huis voor haar en de kinderen. En al is dat aan het andere eind van de wereld, ik zal er toch iedere week heen gaan om mijn kinderen te zien en haar te steunen waar nodig.



Ik kan dit nooit meer goed maken. Ik ga er wel voor zorgen dat het haar aan niets ontbreekt. Dat is wel het minste wat ik voor haar kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Domkop, dat klinkt als ware liefde..

dan heb ik me net 35 pagina's met open mond bij het lezen van zoveel egoisme vergist.



Je bent een prima kerel hoor, petje af....



*sarcastische modus uit*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Karma is a bitch, domkop.
Rosanna, ik denk dat je gelijk hebt....



Domkop, je praat graag, zet mensen in de hoek als ze in jouw ogen dom zijn en dat doe je met een gemak waarover ik bedenkingen heb. Doe nou maar eens eerst aan daden. Een psycholoog inschakelen bijvoorbeeld, of je inderdaad als voorbeeldig vader gedragen en niet godje spelen over andermans leven om daarna je als een slaaf te gedragen voor mensen (mannen) die jij als godje beschouwd.



Ik heb echt ernstig het vermoeden dat Rosanna gelijk heeft en daar kun je misschien wel wat mee om je leven op de rails te krijgen. En die van je kinderen. Niet geheel onbelangrijk, ook voor hen heb je diverse egoïstische keuzes gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
In zowat al je posts gaat het over ikke, ikke, ikke. Ikke ikke ikke en je vrouw kan stikke.

Pas in je laatste post gaat het niet alleen over 'ikke ikke ikke', maar op één of andere manier druipt daar de slachtofferrol voor mijn gevoel af.



Ritmeester, ik hoop dat je gelijk hebt met je karma. Ik hoop het echt.



Elke keer wanneer ik denk dat het dieptepunt nu wel bereikt is, komt Domkop met een post, opmerking of actie die het wat mij betreft nog erger maakt.



Je zou er maar mee getrouwd zijn geweest.Die arme, arme, arme vrouw.



En lieve mensen, ga nu alsjeblieft niet denken dat dit soort dingen wél veel voorkomen, want dat is gewoon niet zo :-). Er wonen 16 miljoen mensen in Nederland, dat zijn er best veel. De kans dat jouw man zich onveilig stiekempjes laat onderspuiten door allerhande vreemde mannen zonder jou daarvan op de hoogte te stellen, is echt niet zo groot.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, je laatste post gaat eigenlijk ook vooral over 'ikke'.
Alle reacties Link kopieren
quote:mariposa_viva schreef op 28 mei 2011 @ 16:49:

In zowat al je posts gaat het over ikke, ikke, ikke. Ikke ikke ikke en je vrouw kan stikke.

Pas in je laatste post gaat het niet alleen over 'ikke ikke ikke', maar op één of andere manier druipt daar de slachtofferrol voor mijn gevoel af.



Dat er iets mis is met jouw gevoel is overduidelijk



Ritmeester, ik hoop dat je gelijk hebt met je karma. Ik hoop het echt.



Elke keer wanneer ik denk dat het dieptepunt nu wel bereikt is, komt Domkop met een post, opmerking of actie die het wat mij betreft nog erger maakt.



Je zou er maar mee getrouwd zijn geweest.Die arme, arme, arme vrouw.



En lieve mensen, ga nu alsjeblieft niet denken dat dit soort dingen wél veel voorkomen, want dat is gewoon niet zo :-). Er wonen 16 miljoen mensen in Nederland, dat zijn er best veel. De kans dat jouw man zich onveilig stiekempjes laat onderspuiten door allerhande vreemde mannen zonder jou daarvan op de hoogte te stellen, is echt niet zo groot.



Nee hoor, steek je kop maar fijn in het mooie zand.
Focus bepaald realiteit Domkop. Jij ziet die "heren" gewoon wat vaker dan dat de gemiddelde Nederlander dat doet.



Je doet nogal hautain trouwens.
Misschien zijn het er niet heel veel, in percentages. Het zijn er absoluut wel meer dan je denkt. En het zijn ook niet altijd voor de hand liggende mannen die zich aangetrokken voelen tot dat soort fetisjes. Dat te denken zou ook naïef zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven