Hem overdag opgeilen

27-09-2016 16:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal hier ongetwijfeld niet uniek in zijn, maar in het weekend beleef ik veel plezier in het subtiel ophitsen van mijn vriend. Dat doe ik door opmerkingen, het 'per ongeluk' langs zijn kruis strijken en 'up-skirtjes' op momenten en plekken dat dat extra spannend is. Mijn vriend laat zich door mijn 'treiterijtjes' makkelijk ophitsen; heel leuk omdat bij hem te zien (groeien). 's Avonds 'pakt' hij dan wel weer terug. Nu ben ik gewoon 's benieuwd of jullie dit ook doen. En vooral: hoe?!? Of kan hij jou op zulke terloopse momenten ophitsen?
Alle reacties Link kopieren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het zit je wel hoog he, de sex.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Subtiel? Niks drvan. Ik gooi op een kekke zaterdagmiddag midden op de dam regelmatig een pijpshowtje weg. Broek omlaag en hoppetee, niet van dat benauwde.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Monatala schreef op 27 september 2016 @ 16:27:

Het zit je wel hoog he, de sex.Sorry Monatala, je hebt gelijk; ik had dit vooraf even met jou moeten overleggen of IK iets op de sex-pijler van dit forum mocht plaatsen. Goed dat jij met jouw eigen scherpe topics dit forum op niveau houdt. Dank.
Alle reacties Link kopieren
Alleen in het weekend?
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Diddie_Boho schreef op 27 september 2016 @ 16:31:

Alleen in het weekend?Vooral in het weekend. Maar doordeweeks ook wel.
TOpicOpener jij bent echt heel goed in het openen van topics op de sex pijler, heel goed. Ga zo,door.
Alle reacties Link kopieren
Nee nooit. Wat ontzettend uniek en bijzonder dat jullie dit doen TO. Vertel er nog eens wat meer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 27 september 2016 @ 16:32:

[...]



Vooral in het weekend. Maar doordeweeks ook wel.Lange afstand opgeilen op een doordeweekse dag kan ook erg bevredigend zijn.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 27 september 2016 @ 16:27:

Subtiel? Niks drvan. Ik gooi op een kekke zaterdagmiddag midden op de dam regelmatig een pijpshowtje weg. Broek omlaag en hoppetee, niet van dat benauwde.



En als Feyenoord gewonnen heeft midden in de Koopgoot.



En in het weekend doe ik niet aan overdag opgeilen, dan geniet ik van de mogelijkheid dat het gewoon de hele dag kan. Doordeweeks daarintegen wil ik nog wel eens een uitzondering maken met een stoute, ouderwetse sms.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 27 september 2016 @ 16:37:

TOpicOpener jij bent echt heel goed in het openen van topics op de sex pijler, heel goed. Ga zo,door.Dank Badmeester, eerlijk gezegd heb ik dit niveau alleen kunnen halen door goede voorbeelden zoals die van jou. Jouw Feyenoord-topic bijvoorbeeld ( Feyenoord-topic is een inspiratie voor mij op dit forum. :-)
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je wel erg Koos Inspiratieloos TO.
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 27 september 2016 @ 16:44:

[...]





En als Feyenoord gewonnen heeft midden in de Koopgoot.







Oh ben jij dat!

Volgende keer zeg ik hoi.
quote:TopicOpener schreef op 27 september 2016 @ 16:44:

[...]



Dank Badmeester, eerlijk gezegd heb ik dit niveau alleen kunnen halen door goede voorbeelden zoals die van jou. Jouw Feyenoord-topic bijvoorbeeld ( Feyenoord-topic is een inspiratie voor mij op dit forum. :-)



Oh dat vind ik fijn om te horen want ik doe daar serieus moeite voor!!! Ik hou van je, echt waar.



Als je nog een opgeil tip wil hebben: ik zou zijn Pippi lekker strelen tijdens een voetbalwedstrijd.
Ik app mijn vriend vaak dat ik ongewassen ben, en dan vraag ik of hij me wil beffen
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 27 september 2016 @ 16:48:

[...]





Oh ben jij dat!

Volgende keer zeg ik hoi.Gezellig! Doen we daarna een bakkie!
Alle reacties Link kopieren
quote:TopicOpener schreef op 27 september 2016 @ 16:31:

[...]



Sorry Monatala, je hebt gelijk; ik had dit vooraf even met jou moeten overleggen of IK iets op de sex-pijler van dit forum mocht plaatsen. Goed dat jij met jouw eigen scherpe topics dit forum op niveau houdt. Dank.Misschien staat Monatala zelf al een tijdje droog. Daar worden ze soms wat prikkelbaar van.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 27 september 2016 @ 17:00:

[...]





Misschien staat Monatala zelf al een tijdje droog. Daar worden ze soms wat prikkelbaar van.Denk het ook.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je zo benieuwd hoe anderen dat doen? Wat kan jou dat schelen wat anderen doen?
Alle reacties Link kopieren
Of word je er opgewonden van om verhaaltjes daarover te lezen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 27 september 2016 @ 17:12:

Of word je er opgewonden van om verhaaltjes daarover te lezen?Ik vind het wel leuk voor de inspiratie enzo.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 27 september 2016 @ 17:11:

Waarom ben je zo benieuwd hoe anderen dat doen? Wat kan jou dat schelen wat anderen doen?Dat is dezelfde reden dat we met z'n allen deze pijler af en toe is bezoeken; sex is leuk en bijzonder en het is interessant hoe anderen dit beleven. Ben daar gewoon benieuwd naar, ga me daar niet door laten leiden of zo, leuk om af en toe tussendoor de dagelijkse zaken hier met anderen over te mijmeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 27 september 2016 @ 17:16:

[...]





Ik vind het wel leuk voor de inspiratie enzo.Ja eens.
IK snap niet zo goed waarom de meerderheid hier zo zit af te geven op TO. Hier is de sekspijlert toch voor? Voor dit soort topics?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven