Hem overdag opgeilen

27-09-2016 16:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal hier ongetwijfeld niet uniek in zijn, maar in het weekend beleef ik veel plezier in het subtiel ophitsen van mijn vriend. Dat doe ik door opmerkingen, het 'per ongeluk' langs zijn kruis strijken en 'up-skirtjes' op momenten en plekken dat dat extra spannend is. Mijn vriend laat zich door mijn 'treiterijtjes' makkelijk ophitsen; heel leuk omdat bij hem te zien (groeien). 's Avonds 'pakt' hij dan wel weer terug. Nu ben ik gewoon 's benieuwd of jullie dit ook doen. En vooral: hoe?!? Of kan hij jou op zulke terloopse momenten ophitsen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin doet dit regelmatig, en op het moment dat ik haar zie en wraak wil nemen, heeft ze ineens een migraine aanval. De slet!



Maar goed, de buurvrouw is altijd thuis, die krijgt dan mijn volle lading :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 27 september 2016 @ 16:48:

[...]





Oh ben jij dat!

Volgende keer zeg ik hoi.Volgende keer neem je de beurt gewoon over
Vaak wanneer ik sta te strijken of af te wassen, komt hij achter me staan en kust hij me in de nek en laat hij zijn handen over mijn lichaam gaan of tilt hij mij het aanrecht op etc. ... Maar ook tijdens het bankhangen leg ik vaak mijn hand op zijn kruis of pak ik hem daar vast... Soms knijpen we elkaar plagend in een tepel of bil...Soms als we langs elkaar door het huis lopen drukt hij me kussend tegen de muur of ik hem. Soms is het gewoon een bepaalde blik in de ogen of spelen we "hard to get" door elkaar steeds bijna te kussen maar op het moment dat de lippen elkaar bijna raken een stukje terugdeinzen en dit een paar keer herhalen voor er gekust wordt, soms proberen we elkaar de onderbroek uit te trekken als variant op tikkertje... Zo kan ik wel even doorgaan!
Alle reacties Link kopieren
TO ik heb eens ff geloept en jij hebt gewoon last van de overgang. Komt meer voor. Dus nee niet de warmte wat je eerder dacht maar gewoon de hormonen.

Daar kun je wel hele rare gedragingen van vertonen dus let er een beetje op dat je jezelf niet voor schut gooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 27 september 2016 @ 18:59:

Vaak wanneer ik sta te strijken of af te wassen, komt hij achter me staan en kust hij me in de nek en laat hij zijn handen over mijn lichaam gaan of tilt hij mij het aanrecht op etc. ... Maar ook tijdens het bankhangen leg ik vaak mijn hand op zijn kruis of pak ik hem daar vast... Soms knijpen we elkaar plagend in een tepel of bil...Soms als we langs elkaar door het huis lopen drukt hij me kussend tegen de muur of ik hem. Soms is het gewoon een bepaalde blik in de ogen of spelen we "hard to get" door elkaar steeds bijna te kussen maar op het moment dat de lippen elkaar bijna raken een stukje terugdeinzen en dit een paar keer herhalen voor er gekust wordt, soms proberen we elkaar de onderbroek uit te trekken als variant op tikkertje... Zo kan ik wel even doorgaan!:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 september 2016 @ 16:55:

Ik app mijn vriend vaak dat ik ongewassen ben, en dan vraag ik of hij me wil beffenJij bent toch een vent?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 27 september 2016 @ 21:51:

[...]





Jij bent toch een vent?VerraaierT
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 27 september 2016 @ 21:57:

[...]



VerraaierT



Sorry



Je bracht me even aan het twijfelen hoor
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 27 september 2016 @ 21:51:

[...]





Jij bent toch een vent?
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
Stil van
Alle reacties Link kopieren
quote:erikjan schreef op 30 september 2016 @ 08:46:

Stil vanLekker rustig
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven