Hij wil niet

05-07-2016 21:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii



Mijn vriend lijkt helemaal geen seks meer met mij te willen hebben. Ik ben een paar weekjes geleden bevallen en eigelijk sinds de zwangerschap gaat het al achteruit..

Van elke dag soms wel 2 keer redden we nu 1x per week niet meer.. en eigelijk als die nuchter is gebeurd het niet..

We hebben na de bevalling nu 1 x seks gehad en hij zei dat hij niet goed kon oordelen hoe het was down under omdat we het voor het eerst met condoom deden.



Ik ben zo bang dat het komt omdat ik toch wat flinker ben en striae heb.. of dat het daar beneden helemaal uitgerekt is. Ik ben zo onzeker.



Ik heb met het geprobeert te praten maar hij zegt dat hij niet weet waardoor hij geen zin heeft..





Wat kan de reden zijn dat een man geen seks meer wilt.. komt het nu echt omdat ik momenteel niet zo aantrekkelijk ben?
Alle reacties Link kopieren
Mijn exman vertelde mij ooit dat hij het ook niet kon na de bevalling van zijn exvrouw.

Tijdens de zwangerschap was hij bang dat hij het kind zou beschadigen en na de bevalling heeft het maandenlang geduurd voordat hij haar vagina weer kon zien als voorheen iplv een geboortekanaal.

Ik denk dus dat je even geduld moet hebben.
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie nooit seks als hij nuchter is of lees ik het verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Denken aan een bevalling windt niet erg op, lijkt me. Is je vriend niet gewoon nog onder de indruk van de bevalling/kind verschonen/heftige toestand/etc? Dus dat hij gewoon niet zo geil is? Wil hij wel intimiteit en knuffelen ed, of dat ook niet?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer onderwerpen waar hij lastig over praat?

Knuffelen en zoenen jullie nog wel?

Sinds wanneer is hij (te)veel gaan drinken?
...
Alle reacties Link kopieren
Hij drinkt alleen in het weekend op vrijdag en zaterdag.. als we dan seks hebben is het vaak die zaterdag..

De rest van de intimiteit is helaas ook zo goed als verdwenen..

Krijg wel altijd een kus als die weggaat enzo maar samen thuis knuffelend op de bank gebeurd nooit of een simpele arm om me heen als die naast me zit :(.. hij heeft ook nogal vervelende werktijden van 4 tot 12 dus daarna is hij vaak moe en wil hij slapen..



Het zou inderdaad best kunnen dat hij gewoon nog geschrokken is van de bevalling.. het was niet niks.. zag er denk ik niet lekker uit na 2 uur persen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind!



Je zegt 'een paar weekjes'. Hoeveel weekjes?

Was het een moeilijke bevalling? Ben je ingescheurd, hechtingen?

Heeft je vriend alles gezien?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewell



Het is nu 7 weekjes geleden. Bevalling viel opzichzelf wel mee.. op het 2 uur lang persen na, was een beetje ingescheurd en has hechtingen en die waren er ongeveer 2 weken geleden uit. En ja mijn vriend heeft alles gezien ( ik heb ook alles gezien met spiegeltje en is echt geen fijn gezicht)
Alle reacties Link kopieren
quote:Aob schreef op 05 juli 2016 @ 22:56:

Dankjewell



Het is nu 7 weekjes geleden. Bevalling viel opzichzelf wel mee.. op het 2 uur lang persen na, was een beetje ingescheurd en has hechtingen en die waren er ongeveer 2 weken geleden uit. En ja mijn vriend heeft alles gezien ( ik heb ook alles gezien met spiegeltje en is echt geen fijn gezicht)
Alle reacties Link kopieren
Geef het nog even tijd.

Ben je wel goed genezen?



Hoe doet de baby het?



Probeer hem af en toe te verwennen (en hij jou) zonder penetratie. Breng het intieme terug.



Hij ziet jou nu ook ineens in de rol van moeder ipv zijn vrouw, dat heeft misschien even tijd nodig.

Praten jullie wel goed met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Het ligt echt niet aan hoe je eruit ziet, wij zijn veel strenger voor onszelf dan dat de meeste mannen zijn.

Het kost gewoon tijd, maar probeer er vooral over te praten met elkaar
Je meent het..
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 05 juli 2016 @ 23:00:

Geef het nog even tijd.

Ben je wel goed genezen?



Hoe doet de baby het?



Probeer hem af en toe te verwennen (en hij jou) zonder penetratie. Breng het intieme terug.



Hij ziet jou nu ook ineens in de rol van moeder ipv zijn vrouw, dat heeft misschien even tijd nodig.

Praten jullie wel goed met elkaar?



Ja gelukkig ben ik wel helemaal goed genezen.. ik was echt ontzettend bang voor de seks maar het voelde voor mij nog verrassend goed.



De kleine doet het gelukkig super als ik hem om 10 uur op bed leg slaapt hij tot 7 uur dus de avonden zijn gelukkig wel nog van ons.

Praten met mijn vriend vind ik zo lastig, hij is zo gesloten naar iedereen. Zijn probleem is zijn probleem en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.. ik ben juist ontzettend van het praten en vind het echt lastig dat hij niet praat.
Jezus. 7 weken. Geef die man ff de tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 05 juli 2016 @ 23:21:

Jezus. 7 weken. Geef die man ff de tijd.



Zoals ik al zei.. het was ook tijdens de zwangerschap, en gewoon ook dat die niet eens meer wilt knuffelen enz.

De seks boeit me niet eens zoveel het is meer de liefde die ik momenteel niet voel en het feit dat ik me nu niet lekker in mijn lichaam voel en me afvroeg of hij hetzelfde zou kunnen denken ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 05 juli 2016 @ 23:21:

Jezus. 7 weken. Geef die man ff de tijd.



Maar daarmee heb je het over seks. TO zegt dat hij knuffelen ook al teveel vindt. Daar heb je toch geen 7 weken voor nodig?

Niet dat ik er verder verstand van heb.. maar lijkt me eigenlijk ook niet zo lekker om na 7 weken alweer van bil te gaan als je een meloen door je vajine hebt geduwd.



Maar om het weer strak te maken gebruikte mijn zus een speciaal dingetje wat ik ooit voor haar tijdens een Ladiesnight heb gekocht. Na haar eerste zwangerschap leek dat de boel toch wel wat strakker te hebben gemaakt hoor, naar haar zeggen.. Je doet het gewoon in tijdens het stofzuigen ofzo en je kegelt een kwartiertje.
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Aob, hoe is je vriend eigenlijk met de baby? Helpt hij veel? Luiers verschonen, flesje, badje geven etc?
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
Na 7 weken kun je weer prima seks hebben, er is een baby doorgegaan, geen meloen. Past in de regel allemaal prima.



Kun je op een bepaalde manier het knuffelen en de intimiteit terugbrengen in jullie relatei? Nog even zonder seks wellicht, gewoon lekker tegen elkaar aan liggen, desnoods masseren, weer vrij worden met elkaars lijf.

En als hij het af laat weten zou ik toch echt een keer met de vuist op tafel slaan, nu lullen, anders ga je maar een poosje naar je moeder.

Hij kan misschien gesloten zijn, jammer dan. Ik zou gewoon uit zijn mond willen horen wat er aan de hand is en waarom hij me niet meer aan wil raken.

Ik zou me beslist niet met een kluitje in het riet laten sturen.
...
Alle reacties Link kopieren
Hij helpt momenteel vrij weinig met de kleine.. alleen als ik iets vraag doet hij het maar hij zal niet uit zichzelf een flesjs geven..



Probleem is ook dat hij gewoon vaak weg is

We hebben nooit tijd om een momentje te knuffelen want hij is er niet..

Zoals ik al zei werkt hij tot laat en daarna wil hij slapen en overdag helpt die me een beetje met het huishouden en dan gaat die vaak naar mijn zus/ moeder die hiernaast wonen.. ik ga dan vaak mee..hij kan het erg goed met mijn zus vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aob schreef op 06 juli 2016 @ 01:06:

Hij helpt momenteel vrij weinig met de kleine.. alleen als ik iets vraag doet hij het maar hij zal niet uit zichzelf een flesjs geven..



Probleem is ook dat hij gewoon vaak weg is

We hebben nooit tijd om een momentje te knuffelen want hij is er niet..

Zoals ik al zei werkt hij tot laat en daarna wil hij slapen en overdag helpt die me een beetje met het huishouden en dan gaat die vaak naar mijn zus/ moeder die hiernaast wonen.. ik ga dan vaak mee..hij kan het erg goed met mijn zus vinden.



Ok....



Ik ben heel erg geneigd om te denken "ooooh zo'n type....". Er is heus wel een momentje tijd om te knuffelen, als hij net gaat slapen kunnen de meeste stellen wel tegen elkaar aan kruipen. Zo heb ik het ervaren.

Als ie overdag nou eens niet bij je zus gaat chillen maar lekker met jou dingen doet? Weet jou zus hiervan? Denk dat zij dan een goede partij is om hem in zijn zij te porren van: he, doe dr is wat aan. Vind het een raar verhaal. Maar ik hoop dat jullie eruit komen!
Vreemd is niet labiel.
Alle reacties Link kopieren
quote:gekgezichtje schreef op 06 juli 2016 @ 09:23:

[...]





Ok....



Ik ben heel erg geneigd om te denken "ooooh zo'n type....". Er is heus wel een momentje tijd om te knuffelen, als hij net gaat slapen kunnen de meeste stellen wel tegen elkaar aan kruipen. Zo heb ik het ervaren.

Als ie overdag nou eens niet bij je zus gaat chillen maar lekker met jou dingen doet? Weet jou zus hiervan? Denk dat zij dan een goede partij is om hem in zijn zij te porren van: he, doe dr is wat aan. Vind het een raar verhaal. Maar ik hoop dat jullie eruit komen!



Ja mijn zus weet ervan af.. het lijkt haar eigelijk vrij weinig te boeien..

Af en toe lijkt het ook gewoon alsof hij geen dingen met mij wilt doen..

Zo vroeg ik van de week of we niet in het weekend uit eten konden en ik kreeg als antwoord ,we kijken wel..
Alle reacties Link kopieren
Doordeweeks kan je toch ook met hem zijn ipv zus. Meld hem op een ochtend dat je graag samen de dag wil doorbrengen. Gewoon even samen zijn. Regel iets lekkers of leuks. ALS hij dan ook liever naar je zus gaat dan denk ik dat er een heel goed gesprek nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch dat je moet beginnen met praten... Maak het bespreekbaar, geef duidelijk aan wat je mist en dat je begrijpt dat er ook voor hem veel is veranderd.

Je kan wel een hele trukendoos opentrekken aan geile lingerie of een fles Jack Daniëls opentrekken samen maar dat heeft weinig zin als de basis van het probleem niet helder is.
Alle reacties Link kopieren
Mischien moet je hem een x verassen. Ik weet natuurlijk niet of hij daar van houd. En of hij daardoor wel zin heeft. Maar als ik van mezelf uitga ik ben dol op verassingen. kook voor hem en jou iets lekkers probeer dat als je kindje slaapt en trek iets sexy aan en dan na het eten krijgt hij het toetje.......
Ben ik de enige die het nogal vreemd vind dat vriend en zus zo naar elkaar toetrekken, zus het niet kan boeien hoe to zich eronder voelt, en vriend geen intimiteit/sex meer wil met to?

Ik denk bijna 1+1?
Alle reacties Link kopieren
Euh... niet lullig bedoeld: wilde hij wel een kind (met jou)? Je moet vragen of hij iets met of voor jullie kindje wil doen?

Hij is buiten t werk erg druk en vaak weg... Apart.

En dat hij met niemand over problemen wil praten wist je al eerder toch?

Hij gaat graag naar zijn schoonzus en -moeder zeg je. Zou hij daar wel kunnen / durven praten?



Kweetniet... hij sekst vermoedelijk buiten de deur. Geen oordeel hoor, ik weet niet jullie afspraken daarin.



Als persoon-met-piemel wil ik dit ff delen,

in t algemeen: ik hoor vaker dat mannen bang zijn om n (hoog)zwangere vrouw te neuken, bang dat de baby beschadigd kan raken. Is vlgs mij echt onterechte angst.

Ik (en moeder v mn kids) heb juist advies van verloskundige gehad om juist veel seks te hebben tot de bevalling. Dat zou t bevallen iets makkelijker kunnen maken. Ik vond t ook heerlijk en apart en nog intiemer om met mn zwangere partner te seksen. Zij was ook best extra geil.



Zelf heb ik mn 2 kids geboren zien worden, maandenlang borstvoeding en kolven gezien, allemaal erg mooi en indrukwekkend. Ik had daarna wel n tijd moeite om haar kutje en borsten (weer) als iets seksueels en opwindends te zien. Ik raad het toekomstige vaders niet af om te kijken. Het is zo wonderlijk en mooi om je kind geboren zien worden. Met die seks komt het na n tijdje echt wel weer goed.



Iemand schreef dat het (qua seksuele aantrekkelijkheid) niet echt uitmaakt voor de meeste mannen dat je er anders uitziet na een bevalling. Ben ik t mee eens.



En pffff een vagina veert echt weer terug hoor. Dat ie opeens "niets" meer zou voelen vind ik n beetje erg onzin.



Wat ik mis is hoe jij, TO, tegen seks aan kijkt nu. In ieder geval neuken dan. Je libido kan natuurlijk veranderen in deze periode.



Veel succes en pobeer echt te gaan praten met je partner. Ook voor jullie kindje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven