Hoe is de schaamhaarmode momenteel?

05-04-2015 19:10 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Recent ben ik gescheiden en eerdaags ga ik seks hebben met een man van 29.



Zelf ben ik 43 en al tien jaar niet meer met een andere man geweest dan mijn ex.



Omdat de man toch aanzienlijk jonger is dan ik, vraag ik mij af wat hij "verwacht"

daar beneden.



Hij is een mooie latino die wellicht 24 jarige latina's gewend is en dat maakt me wel wat onzeker.



Ik houd nu mijn bikinilijn en grote schaamlippen met scheren kaal en knip het driehoekje wat overblijft kort, zeg maar.



Is dit ok? Of ben ik hopeloos ouderwets voor die doelgroep en kom ik beter kaal..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een streepje, maar ook ga ook regelmatig helemaal kaal om vervolgens alles terug te laten groeien. Heb nog nooit klachten gehad en ik geloof dat de meeste van mijn vriendinnen zich er niet echt mee bezig houden. Zijn tussen de 23 en 28 ofzo.
Ik als man van begin 30 hoef echt geen superkale kut. Ook geen volle bos wildgroei, maar een netjes bijgehouden streepje is prima. Sowieso, een 43-jarige vrouw als sekspartner die onzeker is over hoe haar vagina eruit ziet is nog een grotere afknapper dan wat schaamhaar.



En hoezo, kaal is 'lekker makkelijk'? Het lijkt me een hel om bij te houden, i.t.t. wat haar laten zitten.
Alle reacties Link kopieren
Scheren anno 2014



Wat zijn de huidige trends als we kijken naar het scheergedrag van de Nederlandse man? Duidelijk is dat mannen hebben ontdekt dat er meer kan worden geschoren dan alleen het gezicht (geschoren door 87% van de mannen). Anno 2014 scheert 59% van de Nederlandse mannen zijn schaamstreek, in tegenstelling tot slechts 19% in 2010.



Intiem scheren



Meer dan de helft van de mannen scheert vandaag de dag dus intiem, vergeleken met slechts 1 op de 5 mannen vier jaar geleden. Mannen ontdekten verder ook hun oksels, borst, hoofd en rug zoals onderstaand figuur laat zien. Door de toename van het aantal lichaamsdelen dat de Nederlandse man scheert, heeft hij ook meer tijd nodig. Was hij in 2010 gemiddeld nog 4,5 minuut kwijt aan een scheerbeurt, anno 2014 is dit ruim 9 minuten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 05 april 2015 @ 19:26:

Ja hij weet hoe oud ik ben en uiteraard ook dat we seks gaan hebben. Zou een beetje gek zijn opeens te gaan seksen zonder dat hij dat weet lijkt me..De meeste mensen seksen spontaan, zoiets komt op als kakken zonder douwen en neuken niet op afspraak tenzij je er geld voor vraagt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het groeien en ik ben 40. Ook hopeloos ouderwets, hahaha. Ik heb een vreselijke huid daar benee om kaal te houden of uberhaupt te scheren. Jarenlang gedaan maar ik krijg altijd last van irritatie, rode plekken, pukkeltjes en bij ruwe sex ligt het zowat open met schaafplekjes. Ja, ik weet het, dat ligt aan mijn scheer en verzorgingsvaardigheden, die zijn slecht. Maar mijn huid is ook erg gevoelig, denk ik.



Dus ik knip het. Echt waar. Beter wat verdwaalde haartjes dan een geirriteerde venusheuvel, dat ben ik beu. Nu ben ik heel licht behaard, er zit precies 1 krul in, hahaha, en lichtblond dus dat is wel de reden dat het kan. Het past eigenlijk net onder mijn bikinibroekje.



Volgens mij zal het de meeste mannen een worst wezen, al is het voor orale sex misschien prettiger als het niet zo bossig is. Al betwijfel ik of er in de geschiedenis van de mensheid ooit een man een vrouw heeft geweigerd in bed vanwege haar schaamhaar. Kan ik me eigenlijk niet voorstellen! Dus het maakt niks uit, volgens mij. Ik zou het niet kaal scheren als je dat nooit eerder hebt gedaan maar wie weet kan dat wel met goeie tips, alleen dus niet van mij. Het kan zijn dat je er ook gevoelig op reageert en dat lijkt me niet leuk voor de eerste keer seks.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 05 april 2015 @ 19:34:

[...]



De meeste mensen seksen spontaan, zoiets komt op als kakken zonder douwen en neuken niet op afspraak tenzij je er geld voor vraagt natuurlijk.Onzin. Als je niet samen in één huis woont gaat dat soms op afspraak.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha, jullie hebben gelijk ook Bianca en Malle Beppie. Ik laat het zo-als het is en als dat voor hem genoeg is om af te knappen is de seks waarchijnlijk voor mij ook niet goed genoeg geweest.



Ik hou tenslotte zelf niet van mannen die overal vies van zijn.



En ik krijg ook jeuk en bulten als ik alles weg scheer.



Bedankt dames voor dit snelle inzicht weer :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:februari schreef op 05 april 2015 @ 19:36:

Haha, jullie hebben gelijk ook Bianca en Malle Beppie. Ik laat het zo-als het is en als dat voor hem genoeg is om af te knappen is de seks waarchijnlijk voor mij ook niet goed genoeg geweest.



Ik hou tenslotte zelf niet van mannen die overal vies van zijn.



En ik krijg ook jeuk en bulten als ik alles weg scheer.



Bedankt dames voor dit snelle inzicht weer :-)



Graag gedaan en veel plezier!

Laat die arme knul een beetje heel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 april 2015 @ 19:36:

[...]

Onzin. Als je niet samen in één huis woont gaat dat soms op afspraak.Zou er zenuwachtig van worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 05 april 2015 @ 19:40:

[...]



Zou er zenuwachtig van worden.Dat kan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik draai er altijd met extra strong gel stekels van. En oh ja, verf het diepzwart.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zolang het geen eksternest is vind Snoezeman alles best.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe trend is vajazzling, waarbij je je poes laat beglitteren. Maar wellicht is dat meer iets voor als de sleur erin komt, ipv een eerste neuk

Alle reacties Link kopieren
De plaats, het moment en het gezelschap waarin ik de man heb ontmoet leenden zich er niet bepaald voor elkaar meteen te bespringen gatekeeper.



Maar aangezien de spanning tot grote hoogte gestegen was, hebben we een afspraak gemaakt om elkaar op een ander moment en een andere plaats te ontmoeten.



Zo gaan die dingen toch?



Ik weet feitelijk niet of we seks gaan hebben, maar het lijkt me een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.



Als het aan mij ligt in elk geval wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op 05 april 2015 @ 19:11:

Oh seriously who cares? IK ben 25 en redelijk hip maar het interesseert me echt niks welk kapsel er nu in is. Ik vind kaal fijn, en zo blijft het.Oh seriously who cares? Ik ben bijna 44, niet hip en het interesseert me echt niks welk kapsel er nu in is. Ik vind kaal fijn, en zo blijft het



Dank Matroesjka, scheelde een aantal woorden
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou in de sauna zag ik vrijdag een jonge meid met flinke bos zo vies bah.
Alle reacties Link kopieren
35, kaal met streepje. Man heeft een jaren 70 bos, ben ik niet blij mee omdat ik wel eens een verdwaalde haar uit mijn mond moet vissen maar, hij wil het niet scheren want jeuk. Wat jou betreft, kale lippen met driehoekje/ streepje is altijd goed denk.
Ik heb een hanenkam. Altijd succesvol.
Alle reacties Link kopieren
Ah! Dat stuk uit de Volkskrant klinkt als muziek in m'n oren Bianca!



Denk alleen niet dat hij een Volkskrant lezer is. Mischien moet ik het meenemen haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 05 april 2015 @ 19:54:

35, kaal met streepje. Man heeft een jaren 70 bos, ben ik niet blij mee omdat ik wel eens een verdwaalde haar uit mijn mond moet vissen maar, hij wil het niet scheren want jeuk. Wat jou betreft, kale lippen met driehoekje/ streepje is altijd goed denk.Hij kan toch wel de tondeuse erover halen?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Maar hoe doen jullie dat scheren/kaal zonder bultjes jeuk en andere ellende?
Alle reacties Link kopieren
Hier laatst kaal gedaan.

Komt zoonlief de badkamer binnen en giechelt

"mamma ik zie je tietjes"

En daarna redelijk in shock

"mamma ................................... ik zie je .... sneetje !!!!!!!!!"



Oeps .... O ja, niet bij stilgestaan :-)



Overigens is sneetje een woord wat ze blijkbaar op school gebruiken en wij dit nog niet echt met naam en toenaam besproken hadden, dus ik laat het maar zo. Ik had liever vagina gehad, maar ik ga het niet thuis anders noemen dan op school, lijkt me voor zo'n klein (6 jaar) kereltje te verwarrend.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 april 2015 @ 19:38:

[...]





Graag gedaan en veel plezier!

Laat die arme knul een beetje heel.Haha, hoop dat er alleen nog botjes liggen. Van míj..
Alle reacties Link kopieren
En wat nu als ik zeg dat ik zeker weet dat hij van een volle bos houdt? Toupetje nemen?



Verzorgd en fris lijkt mij al jaren de norm. Al dan niet met Hitler snor.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die schaamhaarmodetrends zo nutteloos. Als er iets is wat geen opsmuk nodig heeft behalve gewoon schoon, is het toch wel de vagina.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven