Keelkanker door beffen = bewezen

04-02-2013 18:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou horny ladies, dat gelebber is dus verleden tijd. Bewezen is dat 80% van de keelkankers, tijdens 'de bef' wordt geboren ...
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik niet Sun.lover, dat is zo. Het hpv baarmoedervirus draagt de vrouw. Daarom kunnen vrouwen zich inenten tegen kanker die hpv virus kan veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
.

ik stel voor dat je een apparaatje aanschaft waarmee je je vingers kan trainen.



Het is meestal niet de roede die het plezier brengt. Maar als Echte Minnaar weet jij dat natuurlijk.



Volgens mij wordt orale seks al enige duizenden jaren beoefend...bij de zeven plagen van Egypte zat toch echt geen keelkanker.
Alle reacties Link kopieren
Dan neem ik wel een aspirientje voor en na het beffen.



Alleen nog maar neuken en vingeren, wat een horror!
Alle reacties Link kopieren
Meisjes worden ingeënt voordat ze seksueel contact hebben en dus voordat ze besmet kunnen raken met het hpv virus, waarop de kans groter is bij meerdere seksuele partners. Dus niet omdat vrouwen alleen dragers zijn. Vrouwen maken daardoor meer kans op baarmoederkanker. En misschien door pijpen ook wel op keelkanker.
Alle reacties Link kopieren
Meiroosje, ontkennen is iets voor pubers ...
Een vrouw wordt geboren zonder het hpv virus, dat krijg je van seks. Dussss
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 18:33:

Bewezen is dat 80% van de keelkankers, tijdens 'de bef' wordt geboren ...



Krijgen vrouwen net zoveel keelkanker als mannen? En zo ja, zijn die vrouwen dan allemaal bi?



Ik snap ineens waarom die bakfietswijven allemaal overspannen worden... Zorg voor de kinderen, manlief, het huis, parttime werken én de overblijfmoeders beffen...
Alle reacties Link kopieren
Even een link over hpv bij mannen. Misschien interessant om even door te lezen.

Wat mannen moeten weten over hpv
Iedereen weet toch dat seks vies is ieeeeeeeewwwwww. Cavia's hebben dat probleem niet van beffen of pijpen, tenzij het waterflesjes zijn. Daar wordt nogal afgesabbeld en gelikt
Alle reacties Link kopieren
Hebben al die romantische liedjes met kwelende mannen dat ze voor hun geliefde zouden sterven eindelijk een punt. Bewijs 't maar, hup naar beneden en likken jij!
Alle reacties Link kopieren
vette pech... likken zal ik en pijpen zal ze.
Alle reacties Link kopieren
quote:wellebellie schreef op 04 februari 2013 @ 19:26:

Een vrouw wordt geboren zonder het hpv virus, dat krijg je van seks. DussssMannen bedankt! En die keelkanker is dan koekje van eigen deeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ergens is 't wel een mooie dood. De ouwe mannetjes op intensive care die veel gelikt hebben pik je d'r zo tussenuit met die grote grijns op hun gezicht
Alle reacties Link kopieren
Ladies, linksom of rechtsom: van beffen worden we ziek. Dus - hoera - dat gelebber kunnen we vanaf heden overslaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 20:08:

Ladies, linksom of rechtsom: van beffen worden we ziek. Dus - hoera - dat gelebber kunnen we vanaf heden overslaan!Ehhhhhhhhh... jij bent ook echt Oost-Indisch blind.... vrouwen krijgen dat virus door het neuken met een MAN.... we geven het alleen maar terug, niks mis mee toch??
Alle reacties Link kopieren
Jemig, dat het hpv virus ook keelkanker kan veroorzaken was al in 2008 bekend. Zie je ook in de google zoekresultaten. Beetje oud nieuws dus.
Alle reacties Link kopieren
En dat meisjes gestigmatiseerd worden door alleen aan hen een gratis vaccinatie aan te bieden is ook al oud nieuws. Belachelijk dat ze mannen overslaan, die kunnen net zo goed HPV krijgen... èn doorgeven.
Ik weet de oplossing! Vrouwen mogen nooit meer neuken, dan krijgen ze ook geen HPV en kun jij lekker beffen



(volgens jou rationeel zouden vrouwen namelijk op moeten houden met neuken want daar krijgen ze HPV en dus baarmoederhalskanker van, en dat is al jaren bekend).
Alle reacties Link kopieren
Elke man die aan mijn poesje heeft mogen likken, is werkelijk dolenthousiast... Ik ken dus geen mannen die beffen een verplicht nummertje vinden zoals frigide Wamozart zegt...
Alle reacties Link kopieren
Iiieeeewwwwwww
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 19:07:

Ha Mopsie49

Klopt, mijn roede is op sterven na dood. Maar ik spreek niet alleen voor mijzelf, maar ook namens ons mannen met een aktief instrument. Voor hen breekt een geweldige tijd aan :-).

Spreek voor jezelf... Nooit meer beffen? Moet er niet aan denken.



Dan maar keelkanker.
Alle reacties Link kopieren
"Elk jaar krijgt een kleine 500 mensen keelkanker. De voornaamste redenen zijn nu nog roken en drinken, maar de groep die de kanker ontwikkelt door orale seks groeit."

We zijn met 16 miljoen in Nederland. kans op keelkanker is 0,003%. Ik waag het er op.

YOU SUCK!

http://www.youtube.com/watch?v=cp6duweWWu8
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Alle reacties Link kopieren
wamozart...! Als jij je nu eeens ging toeleggen op het componeren van ouvertures en operettes (in c-mineur of of in A-grote terts) en het ECHTE leven aan ons laat, dat zou al een heleboel helpen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn keelkanker en HPV al voldoende aanleiding geweeest voor het componeren van een symfonie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gamayun schreef op 04 februari 2013 @ 19:02:

Ik denk dat het een uitermate goed idee is dat jij je volledig gaat concentreren op je eigen roede, wamozart.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven