Keelkanker door beffen = bewezen

04-02-2013 18:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou horny ladies, dat gelebber is dus verleden tijd. Bewezen is dat 80% van de keelkankers, tijdens 'de bef' wordt geboren ...
Alle reacties Link kopieren
En dat je van masturberen doof wordt of ruggemergtering kunt krijgen, daar hoor ik je niet over...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is er internet. Ik overweeg nu, omwille van de veiligheid, om mij alleen nog virtueel op te geilen, want elke ontmoeting met levende, hoestende en overal vochtlekkende vrouwen, houdt een risico in dat ik als supermens iets zou opdoen. Dus geen bacterieruil meer via die smerige tongzoenen, niet meer aan mekaar zitten friemelen want je wordt nat en je wil niet weten wat voor een vuiligheid er in die vloeistoffen kan zitten, en al helemaal niet meer neuken of pijpen of beffen. Dat vind ik echt goor, zo vies met speeksel en sperma en zo, bweurk!
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 20:08:

Ladies, linksom of rechtsom: van beffen worden we ziek. Dus - hoera - dat gelebber kunnen we vanaf heden overslaan!alsof dat voor jou zoveel verschil maakt.. jij bent toch a-seksueel..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensual_D schreef op 05 februari 2013 @ 01:30:

[...]





alsof dat voor jou zoveel verschil maakt.. jij bent toch a-seksueel..Nee. Ik ben op dit moment sexueel niet aktief, dat is wat anders dan a-sexueel. Maar als ik weer aanschuif, weet ik dat ik dat lebberen mag overslaan Buiten dat, is mijn persoonlijke situatie ook geen onderwerp. Het gaat mij om het feit dat uit serieus onderzoek blijkt dat beffen 80% van de oorzaken van keelkanker is. Dat is zorgwekkend, hoe je het ook wendt of keert.
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 05 februari 2013 @ 09:44:Het gaat mij om het feit dat uit serieus onderzoek blijkt dat beffen 80% van de oorzaken van keelkanker is.Elk jaar krijgt een kleine 500 mensen keelkanker. De voornaamste redenen zijn nu nog roken en drinken, maar de groep die de kanker ontwikkelt door orale seks groeit.



80%? Dat kan niet kloppen. Enne... 500 mensen. Dûh... Alleen al in de eerste helft van 2012 zijn er ruim 72000 mensen overleden aan allerlei andere zaken, van ouderdom tot verkeersongevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 05 februari 2013 @ 10:23:

[...]





Elk jaar krijgt een kleine 500 mensen keelkanker. De voornaamste redenen zijn nu nog roken en drinken, maar de groep die de kanker ontwikkelt door orale seks groeit.



80%? Dat kan niet kloppen. Enne... 500 mensen. Dûh... Alleen al in de eerste helft van 2012 zijn er ruim 72000 mensen overleden aan allerlei andere zaken, van ouderdom tot verkeersongevallen.



Dat is niet waar. De voornaamste reden om keelkanker te krijgen is dus wel het hpv virus, en niet roken/drinken. Dat is juist hét opmerkelijke resultaten van het onderzoek.



Maar goed, ik zal jullie helpen. want de goede vragen worden helaas niet gesteld. Want bovenliggende vraag is: hoe groot is de kans dat je keelkanker krijgt? Welnu, die is ontzettend klein als je gezond leeft. Maar als je dan toch keelkanker krijgt, dan is het voor 80% zeker dat het door beffen komt. Dat zegt het onderzoek.



kom niet meer bij ..
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 05 februari 2013 @ 11:15:

[...]





Dat is niet waar. De voornaamste reden om keelkanker te krijgen is dus wel het hpv virus, en niet roken/drinken. Dat is juist hét opmerkelijke resultaten van het onderzoek.





Dat is dus wel waar.. Juist de combinatie roken EN drinken is de voornaamste oorzaak van keel/hals kanker. Helaas spreek ik uit ervaring..



Dat de groep groter wordt door HPV klopt, maar een groter wordende groep wil niet zeggen dat het DE grootste oorzaak is.



Aangezien een heel groot deel van de patienten vrouwen zijn.. zou ik mijn stelling als ik jou was maar eens heel snel bijschaven.
quote:wamozart schreef op 05 februari 2013 @ 09:44:

[...]





Nee. Ik ben op dit moment sexueel niet aktief, dat is wat anders dan a-sexueel. Maar als ik weer aanschuif, weet ik dat ik dat lebberen mag overslaan Buiten dat, is mijn persoonlijke situatie ook geen onderwerp. Het gaat mij om het feit dat uit serieus onderzoek blijkt dat beffen 80% van de oorzaken van keelkanker is. Dat is zorgwekkend, hoe je het ook wendt of keert.Nogmaals, 99,9% van de gevallen van baarmoederhals kanker worden veroorzaakt door HPV en dat is dus een SOA, hoe zorgwekkend vind je dat dan? en is dat voor jou ook een reden om je roede niet meer in een vagina te steken (zonder condoom)?. Het blijft krom, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Hoe deed men dat onderzoek eigenlijk? Werd er aan keelkankerpatienten een uitgebreide vragenlijst meegegeven over hun befgedrag? Want ja, wat is beffen he! 30 seconden? 30 minuten? Af en toe? Elke dag? Hoeveel partners? Vaste partners? Hoertjes? Hoe intens of diep?



Je zou, naast de miserie van de kanker, op de duur nog een hartaanval riskeren van de indiscrete vragen die men blijkbaar stelt dan...
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 05 februari 2013 @ 01:12:

En dat je van masturberen doof wordt of ruggemergtering kunt krijgen, daar hoor ik je niet over... Je vergeet nog te vermelden dat je daar ook een tenniselleboog kan van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Was gisteren bij editie NL (RTL 4) op tv.

Ach als je geen onderwerpen meer hebt dan trek je dit soort berichten toch uit de kast.



Wamozart zat net voor de tv iets te componeren en dacht: Ik gooi het op Viva. Daar zitten de vrouwen die behoren tot de pijp- en bef doelgroep.
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 05 februari 2013 @ 11:15:

Maar goed, ik zal jullie helpen. want de goede vragen worden helaas niet gesteld. Want bovenliggende vraag is: hoe groot is de kans dat je keelkanker krijgt? Welnu, die is ontzettend klein als je gezond leeft. Maar als je dan toch keelkanker krijgt, dan is het voor 80% zeker dat het door beffen komt. Dat zegt het onderzoek.Wel even de statistieken in het juiste perspectief plaatsen. Wat is de gemiddelde extra levensverwachting die je krijgt door nooit meer orale seks te doen, en daarmee dit uiterst minimale risico vermijdt? Een dag of twee misschien?



Nou dan leef ik graag twee dagen korter en bef ik me een ongeluk.



Overigens is dit slechts één zijde van de medaille. Tegenover dat verwaarloosbare kansje op keelkanker staat dat orgasmes lekker én gezond zijn (ontspanning, ontlading, vermindert stress, vermindert bloed- en vaatziekten, enzovoort) dus zowel de kwaliteit als kwantiteit van leven gaat er juist op vooruit.



Dus nee mister, dat gelebber en gezuig is absoluut geen verleden tijd voor iedereen die zijn of haar gezonde verstand gebruikt
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 05 februari 2013 @ 14:35:Daar zitten de vrouwen die behoren tot de pijp- en bef doelgroep. Want dat zijn hoofdzakelijk vrouwen. Dàt deel van zijn verhaal klopt dan weer wel
Alle reacties Link kopieren
Hilarisch al die antwoorden. Geweldig. Ik vermaak mij wel. Die onzin van Joop 2000, geweldig. Gemiddelden en wegstrepen van onverenigbare zaken. Rob heeft wel een beetje gelijk, hoe ik geïnspireerd werd voor dit onderwerp. Eens kijken of ik ze op de kast kan krijgen. Nou, ik ga maar weer even verder met componeren: ta ta ta taaaaaa .. ta ta ta taaaaa .. mijn 5e symfonie, zo mooi..

Ben zo terug
Alle reacties Link kopieren
Dit is oud nieuws is 3 jaar geleden al keer onderzocht, en toen kwam duidelijk na voren als je veel verschillende vrouwen beft, de kans verhogend is. Mjah zelf al zou het zo zijn ik ga er echt niet mee stoppen
Alle reacties Link kopieren
Wat een vreemde jongen ben jij eigenlijk Wamozart!
Alle reacties Link kopieren
yeah right... zal wel
Alle reacties Link kopieren
Ergens heeft TO wel gelijk. Misschien zijn het op jaarbasis niet zo veel mensen die keelkanker krijgen, het aandeel van het HPV-virus is wel stijgende onder deze mensen.



In de VS is het al oorzaak nummer 1 van keelkanker en de verwachting is dat dit hier over een paar jaar ook zo zal zijn.



Dat hij de vrouwen 'de schuld geeft' is een beetje vreemd. Mannen zijn net zo goed dragers en verspreiders van het virus.



Maar misschien dat vrouwen van pijpen minder snel (of niet?) keelkanker kunnen krijgen? Iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 05 februari 2013 @ 18:34:

Die onzin van Joop 2000, geweldig. Gemiddelden en wegstrepen van onverenigbare zaken. Verklaar u nader
quote:Magdalan schreef op 04 februari 2013 @ 18:49:

Beffen, pijpen, neuken, je krijgt overal kanker van joh. Meteen na geboorte maar weer een kist in dan?Zelf van deodorant!Straks mogen we niets meer.
quote:stout1975 schreef op 05 februari 2013 @ 19:33:

Wat een vreemde jongen ben jij eigenlijk Wamozart!In het profiel staat het een vrouw is.Maar vreemd blijft het toch!
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend zei gisteren ook dat ie van dat onderzoek had gehoord ja....waarna hij zijn schouders ophaalde en met zijn hoofd tussen mijn benen dook...
Alle reacties Link kopieren
Iiiiiiieeeeeuuwwww met je neus op een stinkende flamoes...
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 07 februari 2013 @ 20:29:

Iiiiiiieeeeeuuwwww met je neus op een stinkende flamoes...

Stinkend?



Ik ga d'r altijd met m'n tong op, in plaats van m'n neus, en de flamoezen die ik lik stinken ook nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 05 februari 2013 @ 19:33:

Wat een vreemde jongen ben jij eigenlijk Wamozart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven