Keelkanker door beffen = bewezen

04-02-2013 18:33 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou horny ladies, dat gelebber is dus verleden tijd. Bewezen is dat 80% van de keelkankers, tijdens 'de bef' wordt geboren ...
Alle reacties Link kopieren
haha. Hilarisch al die emtionele shooting-from-the-hip reacties. Gevoelig puntje hoor

@dreamer:

Zoiets heb ik ook gelezen: mannen dragen het virus ook maar worden er niet ziek van. Vrouwen dus wel, of mannen (en vrouwen) die beflebberen kunnen er dus keelkanker van kijgen.
Alle reacties Link kopieren
en vrouwen kunnen dus van pijpen keelkanker krijgen, omdat ze ook hun baarmoederhalskanker van de man krijgen. Eigenlijk is het zo: mánnen dragen het virus en besmetten vrouwen.

Eigenlijk zijn vrouwen dus dubbel genaaid.



Maar niet meer neuken/pijpen zit er niet in zeker? Voor de veiligheid van de vrouw, zeg maar.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 11 februari 2013 @ 09:48:Hilarisch al die emtionele shooting-from-the-hip reacties.Het is maar waar je opgewonden van wordt.
quote:Dreamer schreef op 11 februari 2013 @ 10:11:



Maar niet meer neuken/pijpen zit er niet in zeker? Voor de veiligheid van de vrouw, zeg maar.Ik zou m'n adem niet inhouden, nee.
Alle reacties Link kopieren
"Keelkanker is bij patiënten in de Verenigde Staten vaker een gevolg van orale seks dan van roken.

Vooral als mensen met veel verschillende partners orale seks hebben gehad, lopen ze een relatief groot risico om de ziekte te krijgen, zo melden onderzoekers van de Universiteit van Ohio.

“Wanneer je mensen met keelkanker vergelijkt met mensen die de ziekte niet oplopen, is vooral het aantal verschillende partners een belangrijke factor”, verklaart hoofdonderzoekster Maura Gillison op nieuwssite Physorg.com. “Als het aantal partners toeneemt, wordt het risico groter.”



Wat ben je toch een relnicht, Wamozart!



De nadruk ligt veel meer op wisselende partners! Niet op beffen. Dus mensen die gewoon in een relatie zitten of getrouwd zijn kunnen zich naar hartelust uitleven.

(eigenlijk hetzelfde verhaal als met HIV en soa's...daar loop je ook veel meer kans op als je iedere dag een ander in je bed hebt liggen. En aangezien de gemiddelde Nederlander op het einde van zijn leven 6 a 7 sexpartners heeft gehad is er dus niks aan het handje.
Alle reacties Link kopieren
Ha dreamer, dat vrouwen keelkanker kunnen krijgen van pijpen is niet genoemd als belangrijke conclusie in dat onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
@xxxlondon

Wat is je punt nu precies als aanvulling op wat ik over dit onderwerp tot nu toe gezegd heb in voorafgaande posten?
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 11 februari 2013 @ 09:48:

Hilarisch al die emtionele shooting-from-the-hip reacties. Zoals deze:quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 18:56:

Zijn we eindelijk klaar met dat beffenquote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 19:07:

Voor hen breekt een geweldige tijd aan :-).quote:wamozart schreef op 04 februari 2013 @ 20:08:

Dus - hoera - dat gelebber kunnen we vanaf heden overslaan!Over emotionele reacties gesproken. Jij hebt echt een bef-fobie man En niet vanwege het zogenaamde grote risico wat dat met zich meebrengt, want dat is er totaal niet, zoals we intussen wel vastgesteld hebben.
quote:joop_2000 schreef op 11 februari 2013 @ 15:20:

[...]



Zoals deze:



[...]





[...]





[...]



Over emotionele reacties gesproken. Jij hebt echt een bef-fobie man En niet vanwege het zogenaamde grote risico wat dat met zich meebrengt, want dat is er totaal niet, zoals we intussen wel vastgesteld hebben.Tja ze bestaan. Wel gepijpt willen worden maar beffen ho maar. Ik lees dit vooral vaak bij alloctone jongeren, maar ook Westerse mannen kunnen soms erg egocentrisch denken in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 11 februari 2013 @ 14:32:

@xxxlondon

Wat is je punt nu precies als aanvulling op wat ik over dit onderwerp tot nu toe gezegd heb in voorafgaande posten?



Ben je nou zo dom?



Knul, je kan beffen wat je wilt hoor. Het risico ligt niet aan de vorm van sex; het ligt aan de hoeveelheid vrouwen die je tot je neemt. Dan loop je een verhoogd risico.

Dus jij en vrouwtje kunnen wel 1000x keer per dag elkaar helemaal ruw likken en dan nog zal jij geen keelkanker oplopen.



Je bedenkt de gekste dingen om maar aannemelijk te maken dat het heel normaal is dat je niet wilt vrijen met je vrouw. Wel masturberen, wel opgewonden zijn en klaarkomen in je eentje.....maar vies zijn van sex met je vrouw. En dan is zo'n argument van "keelkanker" natuurlijk erg handig. Nog een reden om alleen met jezelf te spelen, want daar krijg je tenslotte geen kanker van.



Echt, ik vind je zo onvolwassen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even applaudiseren... Wat zeg ik, een staande ovatie geef ik, direct!! Hoef er zelf niks aan toe te voegen zelfs...







quote:xxxlondon schreef op 11 februari 2013 @ 15:23:

[...]





Ben je nou zo dom?



Knul, je kan beffen wat je wilt hoor. Het risico ligt niet aan de vorm van sex; het ligt aan de hoeveelheid vrouwen die je tot je neemt. Dan loop je een verhoogd risico.

Dus jij en vrouwtje kunnen wel 1000x keer per dag elkaar helemaal ruw likken en dan nog zal jij geen keelkanker oplopen.



Je bedenkt de gekste dingen om maar aannemelijk te maken dat het heel normaal is dat je niet wilt vrijen met je vrouw. Wel masturberen, wel opgewonden zijn en klaarkomen in je eentje.....maar vies zijn van sex met je vrouw. En dan is zo'n argument van "keelkanker" natuurlijk erg handig. Nog een reden om alleen met jezelf te spelen, want daar krijg je tenslotte geen kanker van.



Echt, ik vind je zo onvolwassen.
Wamozart zit nog gewoon in de kast. Verder geen aandacht aan besteden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mopsie41 schreef op 11 februari 2013 @ 19:34:

Wamozart zit nog gewoon in de kast.Ah, is dat het. Ik vond het al zo'n relnichterig en aandachtsgeil typetje. Laat 'm dan lekker kerels gaan pijpen, dan is 'ie wel even stil.
Alle reacties Link kopieren
Resume: Uiteindelijk staat vast dat als je keelkanker hebt, dat dat dus hoogstwaarschijnlijk (voor maar liefst 80%) door beflebberen is gekomen. Dat zegt het onderzoek.
quote:Mopsie41 schreef op 11 februari 2013 @ 19:34:

Wamozart zit nog gewoon in de kast. Verder geen aandacht aan besteden.

Oh, oke, daarom wil hij ons op de kast, zodat we niet zien dat hij er nog in zit?



Vaag topic. als TO niet kromt gelult krijgt wat recht is, is het opeens een grap en om al die wijven van het viva forum op de kast te krijgen en als het te lollig wordt is het opeens een bloedserieuse zaak
Alle reacties Link kopieren
Ik beoogde met mijn onderwerp helemaal niet alle Viva dames op de kast te krijgen. Ik citeerde een onderzoeksresultaat. Plotseling neveneffect: Viva-dames op de kast. Achteraf zeer vermakelijk, schattig wel. Ik ben gek op de viva-dames: kusje x
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 12 februari 2013 @ 00:43:

Ik citeerde een onderzoeksresultaat.

Lul d'r nou niet omheen man, je liet geen mogelijkheid ombenut om je blijdschap te uiten dat er voortaan niet meer gebeft hoefde te worden.



quote:Ik ben gek op de viva-dames: kusje x

En de viva-heren dan?



quote:wamozart schreef op 11 februari 2013 @ 23:33:

Resume: Uiteindelijk staat vast dat als je keelkanker hebt, dat dat dus hoogstwaarschijnlijk (voor maar liefst 80%) door beflebberen is gekomen. Dat zegt het onderzoek.

Wat een totaal irrelevant feit is, aangezien de kans dat je überhaupt keelkanker krijgt (de "als" in jouw zin) al extreem klein is. En 80% van extreem klein, is nóg kleiner.



En je drukt expres het verneukeratief uit, want je zet dat het niet af tegen alle befbeurten. De kans dat je van beffen keelkanker krijgt, is 0,0001%.



Daarom nog een keer: als je dit al relevant vindt, zou ik de straat ook maar niet meer opgaan, want de kans dat je daar overlijdt is vele malen groter.
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 12 februari 2013 @ 00:43:Ik beoogde met mijn onderwerp helemaal niet alle Viva dames op de kast te krijgen. Ik citeerde een onderzoeksresultaat. Plotseling neveneffect: Viva-dames op de kast.



Gelul. Je OP mag dan een (slordig) citaat zijn, daarna "onderbouw" je dat citaat met scheve redenaties over statistieken. Dat wordt je ook meerdere malen uitgelegd, maar je bent dusdanig gevangen in je eigen narcisme dat dat je helemaal niet meer bereikt. Als je dan vervolgens overduidelijk klemgeluld bent ga je in ene heel superieur en uit de hoogte doen over "Viva-dames" die zich aangevallen voelen, etc. Zwaktebod.



Knap zinloze discussie dus. Veel sterkte toegewenst.
Alle reacties Link kopieren
Ondanks alle hektiek staat vast dat je van beffen keelkanker kunt krijgen. Maar liefst 80% van de keelkanker patienten heeft het gekregen door overdracht van het hpv-virus. Het virus gedijt optimaal rondom de baarmoedermond.



Klaarblijkelijk is het een emotioneel onderwerp als ik de reacties er nog eens op nalees ;) .
Alle reacties Link kopieren
Je valt in herhaling. Zie boven.
Rellen rellen rellen!
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 12 februari 2013 @ 09:08:

Ondanks alle hektiek staat vast dat je van beffen keelkanker kunt krijgen.

Er is een verwaasloosbaar klein miniscuul kansje, ja.



Van op straat lopen kun je ook doodgaan, en die kans is veel groter. Dus waar hebben we het over....
Ach joh, van leven ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
De kracht van het onderwijzen zit 'm in de herhaling.
Alle reacties Link kopieren
don't care... toch zwaar overgewaardeerd dat beffen... er zijn er maar weinigen die echt weten hoe dat moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven