Mannen die lopen te drammen om seks zonder condoom.....

08-10-2016 17:49 340 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even wat frustratie ventileren hoor

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik met een man het bed deelde waarbij het zo'n gedoe was met het condoom. Ze wilden per se zonder. Ook toen in vertelde dat ik (om medische redenen) niet aan de pil ben. Wat is dat toch? Zijn die mannen op hun achterhoofd gevallen? Sparen ze SOA's?? Willen ze vrouwen bezwangeren!?

Ik heb een tijdje terug een scharrel gehad waarbij het steeds een gedoe was om hem aan het condoom te krijgen. Hij bleef maar drammen als een klein kind. Na de derde nacht ben ik zo boos geworden, en zei ik dat de lol er totaal af voor me was. Ik heb me aangekleed en ben weggegaan.

Van het weekend trof ik weer zo'n pannenkoek. Drammen en probeerde hem er toch in te krijgen terwijl ik al 3 keer 'nee' had gezegd. Nou, de lol was er meteen af; Doei! En je hoeft me ook niet meer te bellen.

Natuurlijk heb ik in het verleden ook lieve mannen getroffen, en ik weet ook wel dat dit lang niet bij iedereen zo is. Maar ik tref er nu al twee, en ben er best pissig over na gister. Hebben jullie hier ervaringen mee?

Wat is er in godsnaam zooo geil aan om het zonder te doen? Helemaal als je misschien wisselende contacten hebt? Ik begrijp het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Tja zo zijn mannen. Al hebben ze dan wel de verkeerde aan mij.
Alle reacties Link kopieren
Vraag vantevoren ipv tijdens na wat zijn standpunt tav condooms is.

Dat bespaart je 1. tijd 2. frustratie en 3. ongemakkelijke momenten.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Gewoon niet elke week met een ander het bed in duiken misschien?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik snap waarom die mannen het geiler vinden zonder condoom. Dat is een no-brainer. Aan mij zouden ze een slechte hebben. Ik snap dan weer niet wat er zo geil is aan je lichaam geven aan allerlei stumpers.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 oktober 2016 @ 17:58:

Gewoon niet elke week met een ander het bed in duiken misschien?
Alle reacties Link kopieren
Jongens, waar lezen jullie dat ik me elke week aan een ander geef?
Alle reacties Link kopieren
quote:winkje87 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:00:

Jongens, waar lezen jullie dat ik me elke week aan een ander geef?Nou ja, elke twee weken dan, in elk geval héél regelmatig, gezien je openingspost.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:winkje87 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:00:

Ik ging er van uit dat mannen ook wel eens les hebben gehad over SOA's en zwangerschappen. Ik begrijp echt niet waarom het zonder moet. En dat gedram vooral... Zo kinderachtig.

Eerder over beginnen zou misschien wel helpen, maar ik vind het ook wel gek om al over condooms te beginnen als het nog helemaal niet aan de orde is, tijdens het diner bijvoorbeeld.Je weet dat er mannen zijn die drammen. Je wil er niet over beginnen. Je wil meteen het bed in duiken. Mss toch wat kritischer zijn op wie je uitkiest?
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 08 oktober 2016 @ 18:02:

[...]





Nou ja, elke twee weken dan, in elk geval héél regelmatig, gezien je openingspost.ik lees een tijdje (is een vrij breed begrip) terug en dit weekend. Niet zoveel aannames doen joh
Alle reacties Link kopieren
Al zou je elke dag met een ander in bed liggen, dan is dat jouw keus.

Pejeka, waarom zo veroordelend? Bovendien heeft je bijdrage niks te maken met het onderwerp.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je beter vooraf al kan aangeven dat je alleen met condoom wil vrijen. Niet als jullie al afgesproken hebben, of tijdens de seks, maar echt vooraf. Tijdens de kennismaking of als jullie de regels afspreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:rechthoek schreef op 08 oktober 2016 @ 18:02:

[...]



Je weet dat er mannen zijn die drammen. Je wil er niet over beginnen. Je wil meteen het bed in duiken. Mss toch wat kritischer zijn op wie je uitkiest?Wederom aannames. Ik kwam erachter na een paar dates.
quote:Gamayun schreef op 08 oktober 2016 @ 18:04:

Al zou je elke dag met een ander in bed liggen, dan is dat jouw keus.

Pejeka, waarom zo veroordelend? Bovendien heeft je bijdrage niks te maken met het onderwerp.Absoluut. Het is wel zo hoe slechter je iemand kent, plus enige regelmaat en het niet willen bespreken de risico's vergroot op dit soort zaken.
quote:winkje87 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:05:

[...]





Wederom aannames. Ik kwam erachter na een paar dates.

Ik raad je dan toch aan om dat te bespreken. Ik snap het gevoelige niet zo

Het scheelt zoveel gedoe en geen discussies in 'the heat of the moment'
Biologie, je doet er niks aan
Weggaan is het beste. Want deze mannen zijn alleen maar uit op seks in het wilde weg.
quote:Amand schreef op 08 oktober 2016 @ 18:10:







Maar Amand, vooraf weten is voor een man toch ook wel fijner toch? Afwijzing ter plaatse door gebrek aan rubber lijkt me niet fijn
Alle reacties Link kopieren
Er eerder over beginnen is wel een goede. Ik verbaasde me er gewoon echt over dat het zo moeilijk ging.
Alle reacties Link kopieren
Echt super naïef besef ik me nu, maar ik zou er, wanneer ik zou afspreken met een scharrel, overigens zelf sowieso voor anticonceptie zorgen, maar ik zou er ook van uitgaan dat het gebruik van anticonceptie ook voor de ander de norm zou zijn. Iets met verantwoordelijkheidsgevoel enzo. Mijn ex scharrels deden dit overigens wel, maar het is natuurlijk echt naïef om deze norm op iedereen te projecteren helaas, bedenk ik me nu .
Alle reacties Link kopieren
Ja Timetraveler, zo stond ik er ook in. Gewoon een beetje naief, en vooral verbaasd dat het niet zo is. Vind het zelf nogal een no-brainer
Als oude man (als het daaraan ligt dan) kan ik me er echt geen voorstelling meer bij maken dat je zó graag om de twee weken met een redelijk willekeurig uitgekozen partner-du-jour wilt neuken, dat dat het gebruik van condooms daarbij goedmaakt.



Want neuken met een condoom is wat mij betreft amper seks te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar TO haar scharrels vandaan heeft. Internet, kroeg, weer ergens anders, maakt ook niet uit. Maar het is gewoon een feit dat als je niet zo kieskeurig bent in het uitzoeken van je bedpartners en er een sport van maakt regelmatig met een ander tussen de lakens te duiken, de risico's bestaan dat ook die ander het niet zo nauw neemt. Heb er verder geen oordeel over, iedereen moet doen wat hij/zij lekker vindt, en wil je elke week (voor mijn part elke dag) sex hebben met een nieuwe scharrel uit de kroeg of van het internet, gewoon doen, geniet ervan. Maar dan kan je dat soort dingen, dat mannen niks willen weten van een condoom of andere zaken, dus verwachten. En heus niet dat een eenmalige scharrel wakker ligt van het feit dat jij "om medische redenen" de pil niet kan slikken, lijkt me. Dat zijn dingen waar een vaste vriend weliswaar rekening mee zal houden, maar kan me gewoon voorstellen dat een eenmalig neukertje geen boodschap heeft aan jouw "medische redenen". Houd daar dan gewoon zelf rekening mee, zou ik zeggen, door geen sexuele contacten aan te gaan met kroegmaatjes of andere kerels die je eenmalig oppikt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:winkje87 schreef op 08 oktober 2016 @ 18:15:

Er eerder over beginnen is wel een goede. Ik verbaasde me er gewoon echt over dat het zo moeilijk ging.Het is voor een man gewoon fijner zonder. Dat snap ik wel. Helaas in de wereld van wisselende contacten, soa's en ongewenste zwangerschappen is dat geen goed idee. Een man die deze afweging uit zichzelf maakt is meteen 10000x aantrekkelijker. Vandaar mijn opmerking over kritischer zijn. (Dus geen waarde oordeel over frequentie)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven