Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf een boek.
Wauw, daar mag je écht trots op zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:coolingdown. schreef op 12 april 2015 @ 13:51:

Gefeliciteerd!

Als jij dat op z'n plaats vindt? (Ik zelf ben er wel bij mee hoor)

Maar verder: als je even je oordeel over me buiten wegen laat, misschien dat iemand echt iets te vragen heeft? Ik snap dat ik voor de lezeressen het laagste van het laagste ben.
-
Alle reacties Link kopieren
De vragen stromen binnen, zie ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 12 april 2015 @ 13:52:

Schrijf een boek.Dat is dan misschien wel een echt goed idee.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 12 april 2015 @ 13:53:

[...]



Als jij dat op z'n plaats vindt? (Ik zelf ben er wel bij mee hoor)

Maar verder: als je even je oordeel over me buiten wegen laat, misschien dat iemand echt iets te vragen heeft? Ik snap dat ik voor de lezeressen het laagste van het laagste ben.Welk oordeel precies?
Alle reacties Link kopieren
quote:coolingdown. schreef op 12 april 2015 @ 13:54:

[...]





Welk oordeel precies?Ik las een grote lading sarcasme in je "gefeliciteerd"?
-
Alle reacties Link kopieren
Twee vragen: waar haal je het geld vandaan om al meer dan 1000x te betalen voor seks?

En: kick je erop om met zoveel verschillende vrouwen seks te hebben?
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 12 april 2015 @ 13:55:

[...]





Ik las een grote lading sarcasme in je "gefeliciteerd"?Nee hoor, ik feliciteerde je met je enorme prestatie. Het is niet niks, zo'n aantal prostituees bezoeken, om dan nog maar te zwijgen over het prijskaartje waar daaraan hangt.
Alle reacties Link kopieren
Word je daar nou niet moe van?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lostit schreef op 12 april 2015 @ 13:56:

Twee vragen: waar haal je het geld vandaan om al meer dan 1000x te betalen voor seks?

En: kick je erop om met zoveel verschillende vrouwen seks te hebben?



1. Ik heb het niet in 1 keer betaald. In twintig jaar gemiddeld zo'n 1 keer per week. Het is ook goedkoper dan de meeste mensen denken (ik betaal gemiddeld 35 euro) - hoewel het natuurlijk veel duurder kan.



2. Ja dat is wel een grote kick.
-
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat je jezelf al walgelijk noemt voordat er een vraag is gesteld.



Je bent niet de enige hoerenloper trouwens die rondstruint op dit forum en daar graag over praat.
Alle reacties Link kopieren
Kan je m een beetje stijf krijgen als je eerst een eurootje of tig hebt moeten neertellen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Raldy schreef op 12 april 2015 @ 13:59:

Word je daar nou niet moe van?NIet bepaald nee, geeft me veel energie. Hoewel ik het de laatste paar jaren wel iets rustiger aan doe.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:coolingdown. schreef op 12 april 2015 @ 13:58:

[...]





Nee hoor, ik feliciteerde je met je enorme prestatie. Het is niet niks, zo'n aantal prostituees bezoeken, om dan nog maar te zwijgen over het prijskaartje waar daaraan hangt.Bedankt!
-
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel eens sex gehad met een vrouw die jou gewoon als persoon leuk en aantrekkelijk vond?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 12 april 2015 @ 14:00:

Kan je m een beetje stijf krijgen als je eerst een eurootje of tig hebt moeten neertellen?
Sja waar om heb jij zo'n vreemd vooroordeel over vrouwen? Dat 'wij' je het laagste van het laagste vinden?



Wellicht heeft dat te maken met je hobby? Te veel betaald sex vervormt je beeld van vrouwen wel denk ik, rationeel kan je nog wel bedenken dat niet alle vrouwen zijn zo als prostituees (die voor geld veinzen dat je lekker bent en altijd goed geschoren, gewillig, nooit verdrietig of ziek) maar gevoelsmatig lukt dat wellicht niet meer.



Ik neem aan ten minste dat je ervaring met vrouwen zonder er voor te betalen niet al te groot is.
Alle reacties Link kopieren
quote:typotypo schreef op 12 april 2015 @ 13:59:

[...]

2. Ja dat is wel een grote kick.Waar ligt die kick? Het is nou niet zo dat ze voor je briljante conversatie gingen of je uitmuntende bedskills. Ze neuken met je omdat je betaalt hè?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 12 april 2015 @ 13:59:

Grappig dat je jezelf al walgelijk noemt voordat er een vraag is gesteld.



Je bent niet de enige hoerenloper trouwens die rondstruint op dit forum en daar graag over praat.Dat was wel een edit na de eerste paar antwoorden...
-
Alle reacties Link kopieren
Waar ga je naar hoeren? In welke steden zeg maar?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het verschil -voor jou- tusseneuro seks en gewoonvoordeleukneuk?
...
Alle reacties Link kopieren
Word je al moe van mijn vragen?
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven