Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 13 september 2016 @ 09:02:

Welk risico?? Prostitutie is in Nederland niet verboden. Gedwongen prostitutie komt niet vaak voor in de betere clubs.Mensen die menen dat geen enkele prostituee het geheel vrijwillig doet (zonder dwang, zonder uitbuiting, zonder enige vorm van seksueel misbruik in het verleden of kinderprostitutie) zouden jou naïef kunnen noemen.
World of Warcraft: Legion
quote:ModeratorViva schreef op 13 september 2016 @ 09:05:

Beste forummers,



dit topic heeft meer dan 3000 posts en is daarom vol. Zouden jullie een nieuw deel willen openen?



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumAlsjeblieft niet zeg!
quote:YouWish schreef op 13 september 2016 @ 09:11:

Alsjeblieft niet zeg!Inderdaad, dit topic is nu wel zo'n beetje uitgekauwd (en dat al meerdere keren). Slotje erop, klaar.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens, slot erop. Aan nog meer huisvrouwen die hier komen vertellen hoe de wereld van de prostitutie in hun ogen er uit zit, heeft geen toegevoegde waarde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven