Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 20:13:

[...]





Maar krijg jij van one night stands wel een trots gevoel?



Dat zeg ik toch net?

Dat ik een trots gevoel krijg van het spel?

Ik wil....hij wil...en als het dan lukt, ja dan ben ik trots
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 20:13:





Betaald is heel anders dan gratis, dus totdat jij dat hebt geprobeerd in wat voor vorm dan ook is het lastig oordelen naar mijn mening

Nee hoor dat ik helemaal niet lastig oordelen

Zo kan ik bijvoorbeeld ook met volle overtuiging zeggen dat ik nooit trots zou zijn als ik iemand neer zou schieten

Daar hoef ik het echt niet eerst voor te proberen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Reageer eens inhoudelijk in plaats van continu vragen te stellen Sega.
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 19:59:

Typo: merk jij nou wat van beveiliging of bewaking? Dus niet de politie, maar pooiers/eigenaren van ramen of panden/belanghebbenden in zo'n ramengebied?



En heb je geen moeite met het soort bezoekers wat soms in die staatjes of steegjes rondloopt? Ik ben een keer per ongeluk verzeild geraakt in zo'n staat, maar schrok van de sfeer en het soort mensen daar. Was een provincie stad. Ik vond het mede daardoor niet aantrekkelijk



Er is beveiliging van de verhuurders van de panden. In Amsterdam zie je die nog wel eens uitrukken omdat daar veel dronken toeristen zijn die soms herrie schoppen. Die worden er dan hardhandig uitgewerkt. In andere steden zie je het niet eigenlijk. Maar is er vast ook wel. In Den Haag rijdt er regelmatig een politeauto door het straatje.



Ja het gemiddelde niveau van wat er rondhangt is niet altijd even hoog Er zijn in elk van die buurten een paar lokale werklozen die het heel gezellig vinden om daar de hele dag rond te lopen en nooit naar binnen te gaan. Gewoon negeren net als die andere mensen die wel naar binnen gaan doen.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 15 april 2015 @ 20:22:

[...]





In winkels en horeca is die aardigheid toch ook gespeeld? Verbaast mij een beetje dat mensen dat wel normaal en wenselijk vinden, terwijl ze over erotische dienstverlening dan heel negatief zijn



Dat vind ik ook stom.

Dat neppe gedoe hoeft van mij totaal niet. "Heeft het gesmaakt"? "Euh als t vies was had ik het echt niet opgegeten hoor"

Of dat gezeur bij de kapper elke keer hetzelfde standaard praatje "en ga je nog op vakantie dit jaar?"
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 16 april 2015 @ 23:28:

[...]





Dat vind ik ook stom.

Dat neppe gedoe hoeft van mij totaal niet. "Heeft het gesmaakt"? "Euh als t vies was had ik het echt niet opgegeten hoor"

Of dat gezeur bij de kapper elke keer hetzelfde standaard praatje "en ga je nog op vakantie dit jaar?"



Voor mij hoeft het helemaal niet, zit je net een salade te eten, mond vol, en dan zo'n zichtbaar plichtmatig tafelbezoekje met de vraag of het smaakt....maar dat kun je de bediening niet kwalijk nemen, meestal moeten ze dat vragen van hun baas is mijn indruk. Doe gewoon relax, is veel fijner

Net als in winkels meisjes vaak wordt opgedragen om klanten best opdringerig te benaderen
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat de wereld kennelijk zo verrot is dat prostitutie "normaal" is, ben ik maar wat blij dat er prostituees zijn.



Gewoon omdat dan mijn dochter (en heel veel meisjes/vrouwen) nog redelijk veilig op straat kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 16 april 2015 @ 19:59:

Typo: merk jij nou wat van beveiliging of bewaking? Dus niet de politie, maar pooiers/eigenaren van ramen of panden/belanghebbenden in zo'n ramengebied?



En heb je geen moeite met het soort bezoekers wat soms in die staatjes of steegjes rondloopt? Ik ben een keer per ongeluk verzeild geraakt in zo'n staat, maar schrok van de sfeer en het soort mensen daar. Was een provincie stad. Ik vond het mede daardoor niet aantrekkelijk



De pooiers/eigenaren van de kamers zijn altijd in de buurt. Of nee, zelf niet altijd, maar hebben tenminste altijd een mannetje in de buurt die alles in de gaten houdt, dat zijn bv ook de 'kleine' dealers die daar rondhangen en gelijk wat verkopen.

Hier in Groningen tenmiste wel, en dat zijn ook van die straten waar vage figuren en dealers rondhangen, dus niet altijd een fijne sfeer, maar ik ben zelf niet bang om er door te lopen.

Als hoereloper laat je je daar toch niet door afschrikken zeg, beetje sneu. Ook dit hoort nl bij de wereld van prostituee-bezoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:sateofmayo schreef op 17 april 2015 @ 07:28:

Ondanks dat de wereld kennelijk zo verrot is dat prostitutie "normaal" is, ben ik maar wat blij dat er prostituees zijn.



Gewoon omdat dan mijn dochter (en heel veel meisjes/vrouwen) nog redelijk veilig op straat kan lopen.Geloof je dat echt?
...
Alle reacties Link kopieren
Mannen verkrachten niet omdat er geen prostituees in de buurt zijn, of als deze er niet meer zouden zijn.

Dat gaat over iets heel anders dan 'gewoon' seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:sateofmayo schreef op 17 april 2015 @ 07:28:

Ondanks dat de wereld kennelijk zo verrot is dat prostitutie "normaal" is, ben ik maar wat blij dat er prostituees zijn.



Gewoon omdat dan mijn dochter (en heel veel meisjes/vrouwen) nog redelijk veilig op straat kan lopen.Je hebt echt een vertekend beeld van de motivatie van prostitutiebezoek en de mannen die dit doen, als je denkt dat er zonder prostitutie op straat links en rechts vrouwen verkracht worden.
quote:sateofmayo schreef op 17 april 2015 @ 07:28:

Ondanks dat de wereld kennelijk zo verrot is dat prostitutie "normaal" is, ben ik maar wat blij dat er prostituees zijn.



Gewoon omdat dan mijn dochter (en heel veel meisjes/vrouwen) nog redelijk veilig op straat kan lopen.



Daar ben ik het idd mee eens...zo voelt het voor mij ook.

Kan schijnveiligheid zijn hoor, maar ik ben blij dat gefrustreerde mannetjes, die wat kwijt moeten, daar terecht kunnen ipv anderen daarmee lastig te vallen.

Ik heb het uiteraard niet over alle mannen die daar komen.
Alle reacties Link kopieren
Normale en/of gefrustreerde mannetjes die prostituees bezoeken, slaan niet ineens om en worden verkrachters als prostituees er niet meer zouden zijn.

Verkrachting gaat in eerste instantie niet eens om de seks.
Alle reacties Link kopieren
En hoe zit het dan met al die "gefrustreerde mannetjes" zonder geld om naar de hoeren te gaan?
quote:tobe2014 schreef op 17 april 2015 @ 13:39:

En hoe zit het dan met al die "gefrustreerde mannetjes" zonder geld om naar de hoeren te gaan?Die schrijven hier op viva...
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 17 april 2015 @ 13:59:

[...]





Die schrijven hier op viva...



Ik las vandaag nog dat jij zo aardig bent!!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 17 april 2015 @ 14:01:

[...]





Ik las vandaag nog dat jij zo aardig bent!! Soms Rooss...heel soms
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 17 april 2015 @ 13:59:

[...]





Die schrijven hier op viva...
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:sateofmayo schreef op 17 april 2015 @ 07:28:

Ondanks dat de wereld kennelijk zo verrot is dat prostitutie "normaal" is, ben ik maar wat blij dat er prostituees zijn.



Gewoon omdat dan mijn dochter (en heel veel meisjes/vrouwen) nog redelijk veilig op straat kan lopen.



Zou dat dan ook betekenen dat wanneer er in een land of regio er zeer vele prostituees en bezoekers zijn, er dus ook weinig verkrachtingen plaatsvinden?

En andersom, wanneer prostitutie wordt verboden, of zoals in Zweden dat klanten worden vervolgd, dit automatisch inhoudt dat het aantal verkrachtingen sterk toeneemt?
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 17 april 2015 @ 13:39:

En hoe zit het dan met al die "gefrustreerde mannetjes" zonder geld om naar de hoeren te gaan?



Je kon hier meerdere malen lezen hoe extreem laag die bedragen wel niet zijn, dat moet zelfs met een krantenwijk of voor een supermarkt vakkenvuller haalbaar zijn...

(Groter praktisch probleem zal zijn dat raamprostitutie zich in Nederland beperkt tot zes (?) steden)
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 17 april 2015 @ 18:42:

[...]





Je kon hier meerdere malen lezen hoe extreem laag die bedragen wel niet zijn, dat moet zelfs met een krantenwijk of voor een supermarkt vakkenvuller haalbaar zijn...

(Groter praktisch probleem zal zijn dat raamprostitutie zich in Nederland beperkt tot zes (?) steden)Ik heb het al vaker gepost: de bedragen die TS noemt zijn niet in overeenstemming met mijn ervaringen. Ruim 20 minuten pijpen + neuken in diverse standjes voor 35 euro kan alleen bij sommige Latinas van 50 jaar in de Haagse Doubletstraat, met afstand de goedkoopste hoerenstraat van Nederland. Voor een jongere betaal je ook daar meer of het is maximaal 10 minuten in 1 standje, zonder pijpen. Maar naar de raamhoeren gaan lijkt me desondanks inderdaad voor iedereen haalbaar. Er zijn wel meer dan 6 steden met raamprostitutie maar er zijn een paar grote zonder (Utrecht, Arnhem), die mannen zijn dus aangewezen op prive-adressen of ze moeten een stukje rijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 17 april 2015 @ 19:02:

[...]



Ik heb het al vaker gepost: de bedragen die TS noemt zijn niet in overeenstemming met mijn ervaringen. Ruim 20 minuten pijpen + neuken in diverse standjes voor 35 euro kan alleen bij sommige Latinas van 50 jaar in de Haagse Doubletstraat, met afstand de goedkoopste hoerenstraat van Nederland. Voor een jongere betaal je ook daar meer of het is maximaal 10 minuten in 1 standje, zonder pijpen. Maar naar de raamhoeren gaan lijkt me desondanks inderdaad voor iedereen haalbaar. Er zijn wel meer dan 6 steden met raamprostitutie maar er zijn een paar grote zonder (Utrecht, Arnhem), die mannen zijn dus aangewezen op prive-adressen of ze moeten een stukje rijden.Misschien is 20 minuten te veel en is het meer 15 minuten binnen, en je krijgt niet altijd meerdere standjes, maar meestal wel 2. Kan toch echt in Den Haag voor 25 en 35 in Alkmaar. Probeer het eens.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 17 april 2015 @ 18:40:

[...]





Zou dat dan ook betekenen dat wanneer er in een land of regio er zeer vele prostituees en bezoekers zijn, er dus ook weinig verkrachtingen plaatsvinden?

En andersom, wanneer prostitutie wordt verboden, of zoals in Zweden dat klanten worden vervolgd, dit automatisch inhoudt dat het aantal verkrachtingen sterk toeneemt?Dat lijkt me allemaal heel sterk. Denk wel dat er in zulke landen veel meer buitenechtelijke relaties zijn ipv hoerenbezoek. OF dat beter of slechter is?
-
Daar zijn verschillende onderzoeken naar geweest. De ene heeft de uitkomst dat verkrachting toeneemt (10%), een ander weer dat het afneemt (5%). mi is het onmogelijk om hier onderzoek naar te doen, dus beiden flauwekul.

Neem alleen al het feit dat meerdere van de verkoopwaren verkracht worden (door hun pooier, maar ook door klanten die veel verder gaan dan de dame wil) en deze zaken niet echt serieus worden genomen en al helemaal niet vaak tot aangifte/veroordelingen leiden. Naar de politie gaan zit er vaak niet eens meer bij, dus hoe/ wil je die meten? Gaat al niet.

Dan de date rapes, waarbij het doorgaans ook niet tot aangifte/veroordeling komt en aanrandingen waarvoor menig vrouw niet naar het bureau gaat. Dit laatste gebeurd in plaatsen waar zowel rosse buurten zijn, als geen.

De Universiteit Utrecht verkrachter heeft toegeslagen met 4 tal officiële afwerkplek/rosse buurt/tippelzone in de buurt. Op sommige plekken kan je inderdaad voor 5 euro terecht.



Er is dus niet te stellen dat jouw dochter veiliger is door prostitutie legaal te houden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Segafredo schreef op 17 april 2015 @ 18:42:

[...]





Je kon hier meerdere malen lezen hoe extreem laag die bedragen wel niet zijn, dat moet zelfs met een krantenwijk of voor een supermarkt vakkenvuller haalbaar zijn...

(Groter praktisch probleem zal zijn dat raamprostitutie zich in Nederland beperkt tot zes (?) steden)



Precies, dus gefrustreerde werkloze mannen in de provincie komen daar niet zo snel. Zonder auto of saldo op de ov chip.

Maar daar barst het niet van de verkrachtingen. Reden te meer om die opmerkingen hierover van o.a. enjoy kwalijk te noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven