Mannen en prostituees? Vraag maar raak!

12-04-2015 13:50 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat vrouwen vaak nieuwsgierig zijn naar hoe het eraan toe gaat als mannen prostituees bezoeken. Ik heb in m'n leven meer dan 1000 keer een bezoekje gebracht (ik denk bij zo'n 600 a 700 verschillende dames) - dus vraag maar raak! Ik zal alle vragen zo eerlijk mogelijk beantwoorden en de dingen niet mooier maken dan ze zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 18:18:

Helaas een logisch voortvloeisel van het tot gebruiksvoorwerp maken van een vrouw, Tonkje. Na 3 recenties was ik klaar, ik vind het echt verschrikkelijk.



Ik werd er ook bepaald niet vrolijk van.



Bestaat er misschien ook een site waarop de prostituees hun klanten beoordelen? Ik kan me zo voorstellen dat zij hun klanten op soortgelijke wijze zouden (willen) beschrijven. "Vandaag meneer X weer op bezoek gehad, Wat een vieze vetklep is dat toch. Wel aardig verder hoor, maar die ongewassen lul van hem. Gadver. Blij dat ie deze keer niet gepijpt wilde worden."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren




Het afdakje van Piet Pietersen is na het vorige bezoek van 3 maanden geleden flink gegroeid. Helaas hangt er nog steeds geen goed stuk gereedschap onder.

Verder mist hij ondertussen tand 4 en was hij vergeten deo op te doen.



Ooooh, leuk dit.

Mag niet he?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 19:23:





Het afdakje van Piet Pietersen is na het vorige bezoek van 3 maanden geleden flink gegroeid. Helaas hangt er nog steeds geen goed stuk gereedschap onder.

Verder mist hij ondertussen tand 4 en was hij vergeten deo op te doen.



Ooooh, leuk dit.

Mag niet he?



Vast niet.



Daarom heb ik geprobeerd een aardige recensie te bedenken, maar niet gelukt. Hoe beleefd, netjes, zonder gekke wensen, desnoods met een bloemetje voor haar een klant ook is, het blijft voor mij een janlul die een wildvreemde vrouw betaalt om seks met haar te hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zouden heel anders recenseren: Piet Paaltjens vroeg meteen toen ik binnenkwam of ik en kopje thee bliefde. Vervolgens nam hij mijn jas aan een schoof een fijne fauteuil voor me bij de haard. Zachtjes begon hij mijn nek te masseren. Hij nam gelukkig alle tijd, streelde me, en vertelde me dat hij me een mooie intrigerende vrouw vond. De seks was warm en voorzichtig, later wat steviger en hij liet me steeds merken dat hij het fijn met me vond. Na afloop knuffelden we nog even na.



Dames, ga allemaal naar Piet. Je hebt een heerlijke middag. Vijf rozen.

óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Ja zoiets.

Maar onze recensies waren van hoeren over hun klanten. Niet van klanten over hun gigolo's
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 15:59:

Die site is echt walgelijk Typo, haal maar weg, 18 plus sites mogen hier niet.



De manier waarop over deze vrouwen gesproken wordt oh my, de manspersoon op zn allerallerslechtst. Vreselijk.Welke site werd gelinkt? Heb ik gemist.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 22:39:

[...]





Welke site werd gelinkt? Heb ik gemist.Iets als hooker.nl.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Berezovsky
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Karloff
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 22:55:

[...]





Dat is jouw morele oordeel.Volgens mij is het juist één van de meest objectieve observaties in dit hele topic.......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
johnson
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 26 april 2016 @ 22:45:

[...]





Iets als hooker.nl.Ja had hem gevonden. Maar dank.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Jeltsin
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 22:51:

[...]





Vrouwen praten onderling toch ook over gouden wokkels en lekkere kontjes? Is dat ook walgelijk?

Nee, dat vind ik eigenlijk niet walgelijk. Net als dat mannen in de kroeg onder het genot van een biertje kletsen over hun veroveringen, ook niet walgelijk.

Als vrouwen reviews zouden schrijven over de ins en outs van hun gigolobezoek zou ik het weer wel walgelijk vinden.

Het gaat om de non emotie, het tot voorwerp maken van een mens. Daarin maakt man of vrouw voor mij niet zoveel uit.

Het recht dat genomen wordt om zonder respect over iemand te schrijven enkel omdat je haar hebt betaald.

Dat vind ik het lastige eraan.



En ja, ik vind het geschrevene inderdaad respectloos.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 26 april 2016 @ 22:59:

[...]





Niet iedereen schrijft zo. En heel veel, de meeste, mannen schrijven niets.Je punt is?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 23:43:

[...]



Je punt is?Wat ik tot nu toe van deze gast ben tegen gekomen heeft hij dat niet, een punt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-04-2016 14:14
Reden: provocerende opmerking verwijderd!
% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
Jij ook goedemiddag!
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
Stafze!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 april 2016 @ 15:53:

[...]



Zielig? Geinig dat jij de enige bent die dit woord in je mond neemt.

De kans dat een misbruikte man in de prostitutie terecht komt is waarschijnlijk idd groter dan wanneer hij niet misbruikt was geweest. En dat is net zo zielig ja.



Er zijn nogal wat onderzoeken gedaan he? Allemaal even onbetrouwbaar schijnbaar.Vind ik ook. Als hoeren worden gedwongen of onder druk worden gezet of indirect bedreigd, dan wel gechanteerd of hun familie dan is het erg dom op op zo'n oordeel van zo'n hoertje te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carissa19 schreef op 26 april 2016 @ 15:31:

Deze woont bij ons in Almere. M'n vriend vindt het af en toe leuk om te kijken wat onze "buurvrouw" allemaal (moet) doen...

Hier kan je lezen hoe het er aan toegaat:

-

Te walgelijk voor woorden! Dat er zoveel zieke kerels zijn! Maar Typo zal haar ook wel hebben gehad denk ik zo



dat was toevallig wel een topik met op de eerste paginas allemaal eendagsvliegen.

en dan kom jij dit hier ook even erin gooien als nieuweling?
Alle reacties Link kopieren
[quote]Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 18:04:

Van mijn vele minnaars zijn er geloof ik ooit 2 of 3 naar de hoeren geweest. Omdat ik slechts hun minnares was en verder niks van ze wilde kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beweren dat ze de waarheid spraken.



Die 75% kan je terugschroeven naar ongeveer 10% in het meest on/gunstige geval (afhankelijk van je mening over hoerenbezoek).



Hoeren worden veelvuldig bezocht, dat is waar. Dat komt omdat die 10% nogal van wanten weten hoertechnisch.[/quote

Als je echt gelooft dat maar 10% van de mannen in z'n leven naar de hoeren gaat, ben je heel heel naïef. Meeste mannen zullen het natuurlijk nooit toegeven.
-
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2016 @ 19:23:





Het afdakje van Piet Pietersen is na het vorige bezoek van 3 maanden geleden flink gegroeid. Helaas hangt er nog steeds geen goed stuk gereedschap onder.

Verder mist hij ondertussen tand 4 en was hij vergeten deo op te doen.



Ooooh, leuk dit.

Mag niet he?Tuurlijk mag dat, maar waarom zouden ze dat doen? Een klant is een klant.
-
Alle reacties Link kopieren
Het kan mij geen bal schelen of ze naar de hoeren gaan, dat weten ze ook dus hebben ze geen reden tot liegen.

Mij naief noemen is hetzelfde als jou monogaam, trouw of eerlijk noemen.
...
Alle reacties Link kopieren
Je redenering klopt niet roosss.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven