Mijn orgasme is blijkbaar niet belangrijk?

11-11-2013 10:48 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken moet ik mezelf een handje helpen om klaar te kunnen komen en het begint me een beetje de keel uit te hangen.



Elke keer als we seks hebben dan wordt er even overheen gewreven totdat het blijkbaar nat genoeg is en hup, erin. Het hele gebeuren begint een beetje als gebruiken te voelen. Als ik van plastic was had hij het verschil waarschijnlijk niet gemerkt. Er wordt even moeite gedaan om me nat te krijgen, en that's it. Niet om mij, maar zodat hij hem erin kan hangen.



Gister was ik het echt zat. We begonnen weer, en ik doe altijd mijn best, en zo uitgebreid mogelijk. Hij wrijft even, best lang voor zijn doen, en ik was er bíjna, en hij trekt me op zich en het draait dus weer om hem. Hier werd ik na even nadenken zo chagrijnig van dat ik geen zin meer had.

Nou, daarna kreeg ik me toch een stortvloed over me heen. Want er moest natuurlijk iets aan de hand zijn, en hij werd er onzeker van, en hoe zou ik dat vinden als hij dat terugdeed. Ik hield m'n mond maar dicht, anders kregen we zeker gigantische ruzie.



Ik wil hier liever op een rustige manier over praten, maar hoe breng ik dit het meest tactvol ter sprake?
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 11 november 2013 @ 11:26:

Volgende keer z'n hand pakken, teruggelijden en "Ga door." zeggen, moet toch wel lukken?



Of vertel wat je wil. Stuur een sms en leg uit wat je graag zou willen dat hij met je doet vanavond.



Weinig beladen en ik kan me niet voorstellen dat hij afwijzend zou reageren.Precies. Zo simpel kan het zijn.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Is je relatie verder wel goed?
Alle reacties Link kopieren
Als je relatie goed is kan je het toch ook op een moment bespreken dat je niet seksueel actief bent?

Wees eerlijk niet verwijtend.

Ook mannen moeten seksueel worden opgevoed om een goede minnaar te worden.

Als je in het verleden orgasmes hebt ge-faked zal je hem duidelijker moeten maken dat hij beter en langer zijn best moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk wat je belangrijker vindt; betere seks of dat hij je gelijk geeft.

Ik zou voor het eerste gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 11 november 2013 @ 12:07:

Bedenk wat je belangrijker vindt; betere seks of dat hij je gelijk geeft.

Ik zou voor het eerste gaan.Huh?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat wat noreservations bedoelt is;

Tuurlijk ben je niet blij, maar denk na over je aanpak.



Wat ík denk is dit;



Onzekere lieve man in bed = iemand die juist heeeeel veel tijd en aandacht aan jouw genot besteed.



Onzekere egoistische man in bed = iemand die een beetje friemelt en snel erop/eronder gaat en erna vooral geen gezever wil.



Dusseh...
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Laat anders hem jouw eerst eens tot een orgasme komen door je te beffen, daarna ben je absoluut nat genoeg voor zijn 'ding' en kan je tevens meegenieten en wie weet een 2e orgasme beleven...

Uiteraard is praten hier de boodschap ! aantonen wat je voelt - wil... Voor een man is toch niets zaliger als hij zijn vrouw/vriendin ziet genieten en tot een orgasme kan laten komen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 10:55:

Klopt. Maar aan 'wat als'-scenario's heb ik nu niet veel. Mijn vraag is hoe ik het tactvol kan brengen, aangezien mijn irritatie al aanwezig is en het niet terecht is om dat op hem uit te leven.Met de botte bijl en hem uitschelden voor alles wat lelijk is, nee dat is niet terecht. Maar hij mag toch best je irritatie merken, zien en horen? Hij is toch deel van hetgeen die irritatie oproept?
Alle reacties Link kopieren
Het ging in de weken ervoor wel goed? Lees ik althans uit je openingspost?



Ik praat meestal na de seks met mijn partner over hoe het was. Dit of dat was echt lekker. Of het zou fijn als je de volgende keer blahblahblah.

Zelf vind ik dat altijd een mooi moment, de intimiteit van de seks is er nog, en zo kun je nog fijn even samen nagenieten.



Dan zeg je, goh liefje, ik kwam bijna, waarom stopte je opeens? En ik merk dat je de afgelopen weken sowieso wat minder aandacht aan mij besteedt. Is daar een reden voor?

Ik vind het jammer, want ik vond het eerder juist altijd zo lekker. En ik begin mij nu een beetje gebruikt te voelen.





Ik heb hier trouwens ooit eens flink wat strijd over gehad met een ex, die mij jaren later vertelde dat hij er gewoon geen zin in had. Teveel gedoe.. tssss...

Hoop ik dat die van jou niet zo is
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 11 november 2013 @ 12:49:

Ik denk dat wat noreservations bedoelt is;

Tuurlijk ben je niet blij, maar denk na over je aanpak.



Dat bedoel ik inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzebeestje schreef op 11 november 2013 @ 13:33:

En ik begin mij nu een beetje gebruikt te voelen.





Dit zou ik bijvoorbeeld niet zeggen.



Aan de andere kant, als alle subtiele hints niet meer werken, dan kun je zo iets wel zeggen. Maar dat is dan wel het begin van het einde.

De vraag is, of dat erg is.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 11:02:

Het probleem zit hem een beetje in het feit dat hij erg snel onzeker wordt, ook met seks. Dus als ik zeg dat ik ergens niet zo tevreden over ben, raakt hij helemaal in paniek. Voor mij is dan de drempel om dingen te zeggen echt enorm hoog. Vandaar mijn vraag ook hoe ik het zo tactvol kan brengen.



Aan de andere kant vind ik ook gewoon dat je samen seks hebt en dus samen moet genieten. En elkaar moet plezieren, niet alleen de een de ander.Annoniempje: je bespreekt dit onderwerp een keer, op een gewenst moment. Je zegt dat jij wat meer wilt, dan d'r op en d'r af. Zo simpel is het. Als hij van jouw wens onzeker van wordt, dan heeft hij een probleem, niet jij. Als jij hem jouw wensen niet durft te vertellen, omdat hij daar onzeker van wordt, heb jij een probleem. Er spelen dus twee problemen, denk daar maar eens over na ...
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 11:02:

Het probleem zit hem een beetje in het feit dat hij erg snel onzeker wordt, ook met seks. Dus als ik zeg dat ik ergens niet zo tevreden over ben, raakt hij helemaal in paniekHoe functioneert hij in het dagelijks leven? Stort hij zichzelf helemaal in een depressie na een functioneringsgesprek op het werk en zo?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:noreservations schreef op 11 november 2013 @ 11:26:

Volgende keer z'n hand pakken, teruggelijden en "Ga door." zeggen, moet toch wel lukken?Dit lijkt mij de beste oplossing, als hij niet doorheeft wanneer je klaarkomt. In mijn ogen erg simpel en ook nog eens effectief. Misschien herkent hij het klaarkomen en zal hij de volgende keer verder gaan zonder jouw aanwijzingen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
In paniek schieten na kritiek is een mooi manipulatief middel om de ander te krijgen waar je wilt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Conundrum schreef op 11 november 2013 @ 14:38:

In paniek schieten na kritiek is een mooi manipulatief middel om de ander te krijgen waar je wilt.Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Even zo antwoord op de vragen:



Die onzekerheid, die is alleen heel sterk bij mij. Daarbuiten is hij ook wel onzeker, maar hij raakt nooit in paniek of wat dan ook. Stukje verlatingsangst is wat hier mee speelt...



Het ging hiervoor zeker wel goed. Sowieso heb ik nooit echt hoeven opletten of seks een issue was, bij exen ook niet. Daarom denk ik hier ineens bij 'huh??' en weet ik niet wat ik ermee moet. Na de seks napraten vind ik ook wel fijn, maar dat is niet zijn ding. Ik kan wel ergens over beginnen maar dan hoor ik 'Hmm-hmm' en begint hij ergens anders over. Misschien niet het meest geschikte tijdstip.



Conundrum: daar heb je zeker gelijk in, en daar waak ik meestal ook voor (aka daar heb ik schijt aan) maar bij dit onderwerp... I dunno. Het ligt momenteel een beetje gevoelig omdat er wel meer speelt.



Geïrriteerd iets vertellen vind ik een beetje oneerlijk omdat hij er nog niks vanaf weet. Aan de andere kant komt die irritatie juist doordat hij alleen aan zichzelf denkt. Ik vind dat juist je partner een van de weinige moet zijn die aan jouw belang denkt. Hmm...



Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Misschien overdrijf ik ook een beetje, maar ik ben bang dat het van kwaad tot erger gaat. Ik heb nu al minder zin, omdat het toch steeds hetzelfde gaat.
Hoe denk je dan over de reacties waarin gezegd wordt om het te bespreken op een niet seksueel moment. Dus vanavond terug komen op hoe het gegaan was en de uitleggen dat jij ook klaar wilt komen of inderdaad het niet bespreken als het zo gevoelig ligt en het tijdens de seks zelf aangeven wat je wilt?



Ik vind trouwens niet dat je overdrijft hoor, als jij niet aan je trekken komt en hij alleen met zichzelf bezig is gaat dat zo tegen staan dat je inderdaad geen zin meer hebt in seks. Het kan zijn dat hij dit niet in de gaten heeft dus aan jou om daar iets mee te doen. Ik denk dat wanneer je al een tijdje met elkaar een relatie hebt de kans bestaat dat je egoistischer wordt in bed en seks wat vanzelfsprekender wordt. Egoistisch in bed hoeft niet verkeerd te zijn, het gaat erom dat je het lekker vind en dan kan je op gaan in je eigen gevoel en iets minder bezig zijn met de ander. Maar dat geld dus ook voor jou!



Ik denk dat het echt niet zo moeilijk hoeft te zijn en als jij het bij jezelf houdt en aangeeft wat je wil zou dat geen problemen tot paniek hoeven te zijn, vooral als je vergelijkingsmateriaal hebt van voorheen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo lastig om erover te beginnen. Heb snel het idee dat ik zeur of dat de ander het zo anders ervaart dat die vindt dat het gewoonweg niet waar is. En dan geef ik op en blijf ik uit boosheid stil.



Ik kan er allerlei smoezen voor verzinnen maar het moet toch aangekaart worden.
Alle reacties Link kopieren
Als hij echt (mogelijk) gaat zeggen dat het 'gewoon niet waar is'.



Dan weet je toch (eigenlijk) genoeg?
Lorem Ipsum
Dan is het misschien goed om je voor te bereiden op het gesprek. Wanneer je een gesprek aangaat waarin je denkt dat de ander er anders in staat is het van belang om je mening goed te kunnen onderbouwen. Omdat het hier over gevoel gaat is dat soms wat lastig maar je hebt wel vergelijkingsmateriaal doordat het eerder anders was.

Als hij zegt dat het niet waar is neemt hij jou niet serieus aangezien jij zal aangeven dat het iets is wat jij ervaart/voelt. Dus voor jou is het waarheid en dat dient hij serieus te nemen. Anders weet je inderdaad genoeg.



Ik snap dat het een lastig onderwerp kan zijn en je bent nu heel empathisch bezig met hem, maar als je er niks mee doet zal de situatie waarschijnlijk alleen maar erger worden.



Jij hebt alle recht om je gevoelens en gedachte te uiten over jullie seksleven en hoe jij dat graag zou willen zien. In een liefdevolle, gelijkwaardige en empathische relatie zal de ander dit snappen en er voor willen gaan om de situatie te veranderen naar ieders tevredenheid of in ieder geval het gesprek aan te gaan waarom iets is zoals het is.



Maak jezelf niet ondergeschikt aan je partner uit angst om hem kwijt te raken of ruzie te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren hield je je mond maar dicht om een ruzie te voorkomen toch?

Ik neem aan dat er dan nog wat spanning tussen jullie hangt, omdat een en ander niet uitgesproken is of voelt je vriend dat niet zo?

Ik zou in ieder geval vandaag nog de lucht willen klaren. Je mag dit voorval gewoon benoemen hoor,

'Zeg schat, nog even over gisteren en ik hoop dat je me uit wilt laten praten en naar me luistert. Dat wat er tijdens de seks gebeurde daar zit ik mee omdat .... enz. enz.'

Verder geen verwijten en niet teveel benadrukken wat hij niet of fout doet, maar aangeven wat jij graag zou willen en hoe je je nu voelt.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die achteraf over seks willen praten Als hij weer stopt roep je "doorgaan". Dat snappen mannen. Achteraf ben je gewoon te laat.
Ik ben ontsteld. Waarom zou je niet kunnen aangeven wat jij graag wilt? Dat hij onzeker is, is zijn probleem.



Als jij je mond niet open durft te doen over dit soort zaken, dan lijkt mij dat deze relatie niet ok is. In een (goede) relatie is alles bespreekbaar.
quote:anoniempje3000 schreef op 11 november 2013 @ 15:36:

Ik vind het zo lastig om erover te beginnen. Heb snel het idee dat ik zeur of dat de ander het zo anders ervaart dat die vindt dat het gewoonweg niet waar is. En dan geef ik op en blijf ik uit boosheid stil.



Ik kan er allerlei smoezen voor verzinnen maar het moet toch aangekaart worden.En als je stil blijft? En boos blijft? Wat gaat er dan veranderen? Je zeurt niet en als je partner het anders ervaart, dan kan je daar samen over praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven