Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Het was jouw eerste minnaar dus ja, onze eerste deelman.

Geen trioman en dat is maar goed ook. Waar hadden we in godsnaam de overige drie handen moeten laten? *proest*
...
Hahaha hou op! Pies bijna in mijn broek van het lachen hier.
Alle reacties Link kopieren
Voor de niet-insiders: deelman 1 was nogal heel erg pikgericht. Maakt niet uit waar je je hand legde, hij zorgde er altijd voor dat je hand weer op zijn geslacht terecht kwam.

En nee, die was niet groot genoeg voor 4 handen
...
Alle reacties Link kopieren
Whoehahaha....wat een verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Mwuhahah, zo grappig jullie allemaal, zo leuk hier.



Stem, looks, kleding, humor, uitstraling......

Er moet een klik zijn, iets wat je aantrekt in de ander, en de afknappers mogen er niet teveel zijn.



Voor mij is geur ook een hele belangrijke....
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
Wat kan loepen toch leuk zijn soms...ik zie dat je al eens een hengeltje naar onze queen bee Roos hebt uitgegooid Denzel
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo? Dan had ik mijn hengel alarm uitstaan zeker?
...
Nee niks uit staan. Je beet gewoon niet. Ook in dat topic hengelde hij trouwens "maar hield niet van vissen";) Sorry Denzel. Is gewoon cute dit.
Alle reacties Link kopieren
En ik wil nog even aan mijn schoenenverhaal toevoegen: als ik de behoefte ga voelen om aan Meneer2 te vragen waarom zijn vrouw hem voor gek laat lopen in die schoenen onder dat dure Oger pak dan is dat mijn moment om af te taaien. ....



Jaja...ik heb mijn grenzen goed afgebakend...
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar verkeerd aas, te weinig hengels, vissen die al genoeg gehapt hebben....

Leer nu ook nog steeds beter vissen.....
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
Oh, daar zou ik dan weer geen enkele moeite mee hebben om dat te vragen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha secr. Goed afgebakend ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 17 april 2015 @ 18:40:

Oh, daar zou ik dan weer geen enkele moeite mee hebben om dat te vragen Ik ook niet!



Koertje, zoals je weet... knappe visser die mij nog aan de haak weet te krijgen. En nee, dat heeft niét alleen met mijn gewicht te maken.
...
Denzel ben je een aantrekkelijke man?

Waar kan ik je vinden ;D
Ook voor dames is zo overduidelijk hengelen niet toegestaan. Doe dat liever in een PB.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 17 april 2015 @ 19:36:

Denzel ben je een aantrekkelijke man?

Waar kan ik je vinden ;DIs het echt écht alleen maar uiterlijk wat er toe doet? Als ik een kerel was wilde ik al niet eens meer met je daten.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 17 april 2015 @ 19:45:

[...]



Is het echt écht alleen maar uiterlijk wat er toe doet? Als ik een kerel was wilde ik al niet eens meer met je daten. Tssss niet zo chagrijnig. Je ziet die knipoog toch wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van sporten, maar sportvissen is echt niet mijn ding, en ook hier hengelen is niet de juiste vijver, schijnbaar hahaha er zijn hier al vissers actief die hier al heel lang op dit plekje zitten, dus een nieuweling moet zijn eigen plekje vinden😀



Het oog wil ook wat, je moet je toch enigszins ook fysiek tot iemand aangetrokken voelen ?

Kriebels, zonder noodzakelijk verliefd...

En aangetrokken tot iemand voelen gebeurt ook door vele andere factoren, mysterie, het onbekende, het spannende, het eigenlijk niet mogen, humor, de overeenkomsten maar soms juist de tegenstellingen.
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 17 april 2015 @ 20:04:

[...]





Tssss niet zo chagrijnig. Je ziet die knipoog toch wel.

Ik lees niks anders van jou dan afgeknapt op foto zus en die is niet mooi genoeg zo.

Daar doet die knipoog(?) niks aan af.
...
Oh ok. Dus jij neukt de eerste de beste. Nou ik dus niet. Ik kijk inderdaad naar het uiterlijk. En dat mag.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, het is zwart of wit. We laten de tinten grijs even voor wat ze zijn.



Ja hoor dat mag. En ik reageer daarop, dat mag ook.
...
Zo wat vlieg jij hier uit de bocht zeg momodoe. "Dus jij neukt de eerste de beste"

Ik lees in jouw posts weinig anders dan wat Roos leest hoor. Bovendien wordt er totnutoe toch aardig met je meegedacht hier en is het wachten nog op jouw zinnige bijdragen.

Maar nee, jij hangt liever het (krolse) katje uit.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat dus. En niet één keer jôh dank je (Mok bv) voor het meedenken terwijl je toch al tig goede tips en adviezen hebt gekregen. Alleen maar gejammer over het uiterlijk van de mannen.

Ik heb het opgegeven, doe lekker je ding, ik reageer niet meer op je.



Hoe is het met Koertje vanavond??
...
Die gaat naar bed. Een gezonde geest in een gezond lichaam;) Liever groene shakes dan seks.



Nou ja, dat is zwaar gelogen uiteraard



Jouw weekend Rosa: dat wordt pas gezond! Geniet van elkaar, dame en heer X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven