Minnaar deel 28.

17-02-2015 13:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 27 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 16 april 2015 @ 20:55:

Lilyy, waarom heb je je als onzekere doos gedragen?Door soms vragen te stellen om op een bepaalde manier bevestiging te krijgen of hij het met mij nog wel echt leuk vindt...
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke interessante leerzame reacties hier.



Herkenning vaak, maar ook leuk om te zien hoe ieder voor zichzelf alles ervaart en omgaat met de verschillende leuke lekkere gezellige (soms) complexe situaties.



Ik moet vaker en vooral sneller de reacties gaan lezen, want je hebt zo van alles gemist....



Groeten van een genietende alleenstaande open lezer....
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
quote:denzel43 schreef op 16 april 2015 @ 22:09:

Groeten van een genietende alleenstaande makkelijk datebare dus hengelende open lezer....Gefikst!
Maar even serieus, welkom Denzel. Mag ik vragen waar de herkenning er voor jou in zit? Wat is jouw verhaal?



Edit: Sorry, heb je even geloept, je had al eerder hier gepost. Dat had ik nou weer even gemist. Excuus.
Alle reacties Link kopieren
Haha Oranjexx
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde zijn hengel al afpakken...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha hengelen, ik ben geen visser.... 😀



Herkenning van het daten, ontmoeten van (getrouwde) vrouwen, vrouwen die soms denken of het gevoel hebben dat hun minnaar minder aandacht heeft of wil, de manieren van afwijzen.



Nieuw voor mij, leermomenten, zijn de ervaringen over langdurige contacten
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
Alle reacties Link kopieren
Even testen, ik heb een nieuw speelgoedje en het is geen man!
...
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik ook heel blue in... Dus nog genoeg te leren😀
Geniet van alles en iedereen elke dag opnieuw
Alle reacties Link kopieren
Lap top typt toch makkelijker maar hee, ik kan forummen in de trein en dat is een rondedansje waard!

Is het vivaloedersloeberavond, ik heb ook niet een roseetje ingeschonken. Prut meiden, op retegeile smerige neuqdates, stiekeme paralelrelaties, het afstoffen der gordijnen en het misschien daaropvolgend vuile liefdesverdriet en verders alles dat erbij hoort!!
...
Heee Roos is de 21e eeuw binnengestapt!
Die rosé hakt er wel in zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 16 april 2015 @ 22:54:

Heee Roos is de 21e eeuw binnengestapt!Nah half hoor, half. Rustig aan dan breekt het lijntje niet!
...
Ik vraag me af, is het alleen minnaressen eigen om verliefd te worden? De mannen zelf voelen niks voor de vrouw? En gaat het ze alleen de sex?

Ik ben ook bang om verliefd te worden, dat zou een ramp zijn. Ooit verliefd geweest op een man en was daardoor niet te genieten thuis. Nooit is er iets tussen die man en mij gebeurd maar droomde zelfs over hem. Ik wil dat nooit meer meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Sommige minnaars worden zeker verliefd.
Alle reacties Link kopieren
Sommige minnaars worden zéker verliefd! Ik heb een keer een minnaarrelatie verbroken om die reden, het was uit evenwicht.



Momodoe, verliefd worden kan part of the game zijn, hoe kan je je lijf delen zonder een stukje van je ziel tijdelijk weg te geven? Als verliefdheid een ramp betekent moet je nooit maar dan ook nooit gaan minnaren.



Seks en bevrediging maken een hormoon aan in het vrouwenlijf waardoor ze zich onmiddellijk gaan binden, dat is een oerding, de verwekker van het kind zorgt voor de broodnodige eiwiitten dus bindt de vrouw zich meteen aan haar voedselvoorziener en dat van haar kind. Bij een man werkt het anders.

Echt, als je niet tegen hitte kunt moet je ver weg uit de keuken blijven!
...
Duidelijk.



Ik vind het wel een afknapper als een man me alleen als neukertje ziet. Ik moet wel iets voelen voor de persoon en hoop dat mijn minnaar dat ook voor mij voelt. Wil geen relatie maar streelt me wel als een man iets voor me voelt.
Momdoe, ik heb nog steeds niet het idee dat een open relatie voor jou/jullie gaat werken. Zet nou eens wat minder grote stappen. ..
Alle reacties Link kopieren
Momodoe: ik vind het niet erg als een man me alleen als neukertje ziet maar dat hoeft hij natuurlijk niet recht in mijn gezicht te zeggen. er moet voor mij wel een klik zijn maar als die klik bestaat uit "ik wil nu direct de kleren van je lijf afscheuren" dan vind ik dat ook prima



gisteren nog even heerlijk geklets met oude scharrel, date voor over een paar weken staat nog steeds maar misschien dat we elkaar al eerder zien voor een onderonsje. Niks meer gehoord van nr2, jammer maar geen al te groot gat of verdriet gelukkig.
quote:theemok schreef op 17 april 2015 @ 07:08:

Momdoe, ik heb nog steeds niet het idee dat een open relatie voor jou/jullie gaat werken. Zet nou eens wat minder grote stappen. ..Vind dat ik het juist kalm aan doe. Tot nu toe alleen chatten en die ik tot nu toe beëindig na het zien van een foto. Een afspraak heb ik niet gemaakt. Ik vind het juist goed werken voor mijn relatie, juist het idee dat mijn man nu ook om zich heen kijkt, maakt het dat ik meer moeite ga doen om de lekkerste te blijven. En we hebben veel lol, als ik nu zeg dat ik in de avond weg ga, maakt hij grapjes over wie ik ga ontmoeten. Tot nu toe werkt het positief. Wellicht komt het niet tot een date. Maar dat het wel mag vinden we beiden erg prettig.
Kijk, dat klinkt al een stuk beter. Sorry voor mijn voorbarige posting, dus. Fijn dat het goed gaat tussen jullie.



Hebben jullie nog parenclubplannen?
Ja we willen of naar fata of naar fun.

Omdat ik begreep dat het meer classy clubs zijn. Het oog wilt ook wat. Ik ben toch wel heel visueel ingesteld. En man ook. En we hoeven niet met een ander, mss gaan we alleen samen wat doen. En mochten we een leuk stel tegenkomen dan kan het altijd nog. Voorpret is al heel lekker.
Goed zo, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Niet te snel dan wellicht maar wel (in mijn ogen) enorm tegenstrijdig. Verliefdheid is een ramp maar je wilt wel iets voelen en verwacht dat van hem ook. Ik vraag me af hoe je dat voor je ziet. Ik zou jou juist een portie "go with the flow" mee willen geven, laat je verrassen, verstelt staan van een ander en van jezelf. Sta open voor alles, omarm het. En als je iets moet verbreken wegens teveel gevoel of wat dan ook dan ben je dus op je bek gegaan. Tja, dan sta je weer op, aanvaard je de tijdelijk blauwe plek op je ziel, gooi je je schouders naar voren en ga je dapper door.



Minnaren is echt te leuk om jezelf zoveel restricties op te leggen, laat de krampachtigheid gaan.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven